Ik zie toch liever Sibon in de spits..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, deze jongens dus dit EK, ik heb besloten:
Verhoeven
Pavert - Breuer - Peppen - Scheimann
Cabral - Duits - Strootman - Ebecillio
Schalk - Fernandez
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 21:34:47Kreeg net een high-five van hun rechtsback. M'n pink is gebroken denk ik. Zo even aan Bert vragen of ik eruit mag. #engned reageer retweet
twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 21:45:04Heb nu alweer zin in de terugweg. Lekker in de bus kwartetten met Klaas. #engned reageer retweet
_
Prima elftal voor de rest. Schalk is een vedette.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, deze jongens dus dit EK, ik heb besloten:
Verhoeven
Pavert - Breuer - Peppen - Scheimann
Cabral - Duits - Strootman - Ebecillio
Schalk - Fernandez
Of anders direct Sonny Silooy.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zie toch liever Sibon in de spits..
Kwakman, De Ruiter, Lillypaly, Linssen, Beukering sowieso op de bank.quote:
Zoiets zou je naar de Telegraaf moeten linken ..quote:
En wat te denken van een speler van het kaliber Mitchell Burgzorg? Mooie voetballer dat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kwakman, De Ruiter, Lillypaly, Linssen, Beukering sowieso op de bank.
nul nulquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:51 schreef JennaSometimes het volgende:
Speelt Nederland? Kom ik net ook pas achter. Even kijken waar ze het hier uitzenden.
Wat staat het?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die twitter van Robben is wel geniaal trouwens
Oeps. Je hebt gelijk. Van Peppen naar de bank dan, zuur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |