nee hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Natuurlijk Verhoeven als enige met bier
Geen pizzaquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Sukkel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
6 maalquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef Quisho het volgende:
Oh je mag natuurlijk zo vaak wisselen als je wilt
om de pizza mee weg te spoelenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
De pizza ligt net buiten het camerabeeld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Een hoop mensen die dit altijd vergeten plus een momentopnamequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Er moeten 16 teams het EK winnen, maar de meesten gaan dat niet doen.
??quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
De UK speelt niet he, dat weet je?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niveau is toch wel wat minder zonder de Stroot
Ah, ik dacht al, ik mis iemand..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niveau is toch wel wat minder zonder de Stroot
Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed omdatquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Waarom niet gewoon Van Persie op rechts en Huntelaar in de spits...
Nee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed omdat
Van Persie >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Huntelaar.
Het zijn allebei helden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie hetquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Niet in Oranje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Zijn we daar al geweest dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef Keselo het volgende:
[..]
Huntelaar is met dit team denk ik beter. Veel beter in de 16.
iddquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja maar Huntelaar >>>>>>>>>>>>>>>>> Kuijtquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Is hetzelfde Engeland is gewoon onderdeel van de uk, dus ik mag uk zeggen, heel officeel staat nederland ingeschreven bij de fifa als kingdom of the netherlands maar het is echt alleen nederland die speelt en niet aruba, het is dus allemaal gewoon gezeik.quote:
Hunt had daar niet gestaan, denk ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:37 schreef -Willempie- het volgende:
Persie![]()
Hunter had die dus gemaakt
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:37 schreef sl44 het volgende:
[..]
Is hetzelfde Engeland is gewoon onderdeel van de uk, dus ik mag uk zeggen, heel officeel staat nederland ingeschreven bij de fifa als kingdom of the netherlands maar het is echt alleen nederland die speelt en niet aruba, het is dus allemaal gewoon gezeik.
Nee, dat mag je niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:37 schreef sl44 het volgende:
[..]
Is hetzelfde Engeland is gewoon onderdeel van de uk, dus ik mag uk zeggen,
Nee je faalt gewoon.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:37 schreef sl44 het volgende:
[..]
Is hetzelfde Engeland is gewoon onderdeel van de uk, dus ik mag uk zeggen, heel officeel staat nederland ingeschreven bij de fifa als kingdom of the netherlands maar het is echt alleen nederland die speelt en niet aruba, het is dus allemaal gewoon gezeik.
true, true.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Van Beukering >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Van Persie
Jaja, je probeert je er uit te redden. Schotland, Wales en Noord Ierland hebben allemaal hun eigen teams.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:37 schreef sl44 het volgende:
[..]
Ik weet het: Nederlands elftal >>>> Arsenal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:38 schreef Bittere_Bal het volgende:
Man man man, waarom lukt het nou nooit in het nederlands elftal met van Persie? Schiet dan iig tussen de palen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Mensen die zeggen dat v Persie >>>>> Huntelaar. V Persie heeft nog nooit wat laten zien in het NL elftal.
quote:
Fout:quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:37 schreef Bonobo11 het volgende:
Vorm
Heitinga- Matthijsen -Urby
Bommel -Strootman
narsing-sneijder- robben
persie
Huntelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |