Dat geldt trouwens voor iedereen die wel kinderen heeft maar ook weet dat er nog zoiets is als een wereld buiten dat kindquote:
Zo'n 19" apparaat staat wel mooi bij de rest van de apparatuur in de kast.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij is niet van mij maar ik vind 'm niet praktisch nee. Beter neem je een laptop die je aansluit op je stereo of een barebone dingetje en daar een mediacenter van maken die je met je remote desktop op je iPad bedient.
Tja, misschien even in MUZ of DIG vragen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n 19" apparaat staat wel mooi bij de rest van de apparatuur in de kast.
Een laptop neemt te veel ruimte in en de iPad is niet van mij...
Koken met voertuigen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:43 schreef TradeMarkie het volgende:
nu op nederland 2 de eerste tram op inductie, geinig
Kun je dan koken op de vloer van de team?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:43 schreef TradeMarkie het volgende:
nu op nederland 2 de eerste tram op inductie, geinig
Ik ga wel even spitten...quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, misschien even in MUZ of DIG vragen?
jep, leuk programma vind ik datquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ah: http://www.tvgids.nl/prog(...)van_Wouter_Klootwijk
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jep, leuk programma vind ik dat
Wat ik aan dit model trouwens ook irritant vind is dat je voor allerlei normale zender moet betalen. En ook irritant: ding moet continu opnieuw verbinding maken nadat 'ie op stand-by is gegaan. En als je DHCP gebruikt, dan werkt dat niet altijd lekker.quote:
Vriend meldt nog iets over de afschrijving....quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:40 schreef iamredleader het volgende:
Auto's. Net vrouwen. Aanschaf is niet het ergste. Onderhoud wel
Ja ik heb ook liever vrouwen dan kippen. En bier brouwen..ja, dit weekend of de eerste helft van volgende week weer. Maar daar ging het in het einde van het topic niet meer overquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:51 schreef Whiteguy het volgende:
Nem, ik had ipv 'kippen houden' van jou wel 'bier brouwen' verwacht in de TT
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vriend meldt nog iets over de afschrijving....
Ja en inruilen is ook al een probleem.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vriend meldt nog iets over de afschrijving....
Bonnetjes FTWquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en inruilen is ook al een probleem.
Maar toch vind ik het wel begrijpelijk, de eerste jaren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ook als ouder vind ik het irritant dat er moeders/vaders zijn die alleen nog maar O
over hun kinderen praten. Alsof er niets anders meer is in het leven.
zonder bonnetje mag je je auto ook wel inruilen hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bonnetjes FTW
moet je zel wel hebben
Nou ook de eerste jaren zijn er wel meer dingen in het leven. Maar ja, zo zit ik in elkaar. Ik vind het soms ook even heerlijk om geen ouder te zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het wel begrijpelijk, de eerste jaren.
Het gekke met auto's is dat hoe meer kilometers ze gelopen hebben, hoe slechter ze eruit gaan zien. Dit in tegenstelling tot vrouwen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zonder bonnetje mag je je auto ook wel inruilen hoor
Ook wel geinig om die declaraties door te bladeren trouwens.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bonnetjes FTW
moet je zel wel hebben
Jaren?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
Maar toch vind ik het wel begrijpelijk, de eerste jaren.
Dat geldt niet voor alle vrouwen toch??quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het gekke met auto's is dat hoe meer kilometers ze gelopen hebben, hoe slechter ze eruit gaan zien. Dit in tegenstelling tot vrouwen.
Ja de eerste 2-3 jaar ofzo. Want dan gaan ze allemaal dingen doen.quote:
Nee, dat zei ik toch niet?quote:Kan jij het opbrengen om jaren zulke verhalen aan te horen?
Als dat over 10 jaar gebeurt, hoe reageer je danquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
Over kinderen gesproken... Ik mag de mijne bij z'n vriendje ophalen.
Jaaaa jurkje is binnen, en erg leukquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jaren?![]()
Kan jij het opbrengen om jaren zulke verhalen aan te horen?
LB, krijgen we een verslag van morgen? En je jurk al binnen?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als dat over 10 jaar gebeurt, hoe reageer je dan
Helemaal waar, maar moet je er dan iedereen mee vervelen? Kan me zo voorstellen dat vrienden die niet zo zijn, er genoeg van hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ja de eerste 2-3 jaar ofzo. Want dan gaan ze allemaal dingen doen.
Daar ging ik al van uit.quote:
Zwarte taxiquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa jurkje is binnen, en erg leuk
Morgen moet ik me denk ik bezighouden met de familie van locatie A naar B krijgenen daarna lekker uit eten en feesten
Dus update doe ik vrijdag wel
Verplichte kost voor van die ouders die het over niets anders meer kunnen hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ook als ouder vind ik het irritant dat er moeders/vaders zijn die alleen nog maar O
Maar dat was mijn punt niet. Ik zei dat ik me voor kan stellen dat je het er heel graag over wil hebben. Of je vrienden daar dan gek van worden enzo doet daar niets aan afquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:04 schreef wyccie het volgende:
Helemaal waar, maar moet je er dan iedereen mee vervelen? Kan me zo voorstellen dat vrienden die niet zo zijn, er genoeg van hebben.
Ik heb liever Tropisch Fruit Taksi.quote:
vanavond nog gedraaidquote:
Amen to that!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
7-seriequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:16 schreef Mark het volgende:
Ik heb het idd ook vaak met auto's: ik geef er niks om, het is een gebruiksvoorwerp. Maar er zijn ook mensen die eindeloos over 7 series en weet ik wat door kunnen gaan. Dan ben ik al gauw weg
Ook niet verkeerdquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:17 schreef Mark het volgende:
Dan liever een NCIS-serie, wat jij Etcie?
Die kunnen dan lekker lullen met anderen die er ook verstand van hebben, maar bij baby's maakt het niet uit of je het leuk vindt of niet. Bijgepraat word je toch wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:16 schreef Mark het volgende:
Ik heb het idd ook vaak met auto's: ik geef er niks om, het is een gebruiksvoorwerp. Maar er zijn ook mensen die eindeloos over 7 series en weet ik wat door kunnen gaan. Dan ben ik al gauw weg
Ik heb ook liever NCIS dan 7. Als ik zou moeten gokken dan denk ik dat het over BMW's gaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:17 schreef Mark het volgende:
Ik kan ook heel goed over 7 series lullen hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:17 schreef Mark het volgende:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:20 schreef wyccie het volgende:
Als ik zou moeten gokken dan denk ik dat het over BMW's gaat.
Ik zeg dus ook niet dat ik erop zit te wachten om het dag in dag uit aan te horenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:13 schreef wyccie het volgende:
Heel graag over je kinderen willen praten is begrijpelijk, maar het ook doen (wat Diaan zei) niet.
Ik vind dat je als weldenkend mens ook wel even rationeel mag doen en rekening mag houden met je medemens.
Dit geldt natuurlijk niet alleen over kinderen (niks mis met kinderen), maar ook over andere dingen. Maar het komt wel het vaakst voor met kinderen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:20 schreef wyccie het volgende:
Nem, dat Voices project is naar aanleiding van kindsoldaten uit Oeganda. Een 'Come Home' oproep, ze willen daarmee zeggen dat ze vergeven zijn voor de afschuwelijke dingen waartoe ze gedwongen waren.
Ik zou daar geen problemen mee hebben, al zou het wel even een schrik hebben. En medelijden. En niet omdat hij homo zou zijn maar wel dat hij heeft moeten worstelen met het feit dat hij op mannen en niet op vrouwen zou vallen. Daar reageren mensen toch anders op en zo'n proces is denktank toch anders. Helemaal naar de stap om het je ouders e.a te moeten gaan vertellen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als dat over 10 jaar gebeurt, hoe reageer je dan
Over deze series kan ik niet meepraten. Alleen ncis heb ik een paar keer gezien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed over 7 series lullen hoor
NCIS
NCIS LA
Hart of Dixie
2 Broke Girls
Once Upon A Time
Rookie Blue
Rizzoli & Isles
en met de laatste heb ik de eerste weer gelinkt, want Sasha Alexander![]()
True Blood ben ik halverwege seizoen 2 afgehaaktquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Over deze series kan ik niet meepraten. Alleen ncis heb ik een paar keer gezien.
Ik vind True Blood nu helemaal
Je zit weer op je iPad?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en zo'n proces is denktank toch anders.
Ik stelde me meer voor dat je je volgecomazopen zoon op ging halen, kan alle kanten op, die opmerkingquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou daar geen problemen mee hebben, al zou het wel even een schrik hebben. En medelijden. En niet omdat hij homo zou zijn maar wel dat hij heeft moeten worstelen met het feit dat hij op mannen en niet op vrouwen zou vallen. Daar reageren mensen toch anders op en zo'n proces is denktank toch anders. Helemaal naar de stap om het je ouders e.a te moeten gaan vertellen.
Jouw outing viel wel mee bij je ouders?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je zit weer op je iPad?
Ik denk dat de omgang op school, vóór de outing het zwaarst is. Dus als ze de leeftijd hebben waarop ze het over jongens en meisjes gaan hebben. Zoiets bespreken met je leeftijdsgenoten is lastig. Met de ouders minder, denk ik (in mijn geval).
Laatst stond in het Volkskrant magazine een stuk over tieners die uit de kast waren gekomen. Een aantal best jong, van een jaar of 13. Toch wel heel knap.
Waarom afgehaakt? Toen begon het pas interessant te worden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef Bart het volgende:
[..]
True Blood ben ik halverwege seizoen 2 afgehaakt. Criminal minds, Grey's Anatomy, Private Practice, The Mentalist, Glee en Nikita volg ik samen met mijn vrouw
.
Het broeit weer lekker he?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
zullen we hier een poultje maken over wanneer Groot Brittanie Argentinie binnenvalt?
Ik bedoel als ik zelf ouder zou zijn. Anders had ik er niet 'denk ik' bij gezet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
Jouw outing viel wel mee bij je ouders?
Daar had ik helemaal niet aan gedacht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik stelde me meer voor dat je je volgecomazopen zoon op ging halen, kan alle kanten op, die opmerking
Dat zeggen ze, maar stiekem varen ze alles overquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het broeit weer lekker he?
Maarre...was GB niet al hun schepen aan het verkopen?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel als ik zelf ouder zou zijn. Anders had ik er niet 'denk ik' bij gezet.
Ik probeer de kinderen ook mee te geven dat ze altijd alles met me kunnen bespreken. Dit soort dingen ook. Ik heb er geen problemen mee maar ik denk dat Twans vader dat wel zou hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel als ik zelf ouder zou zijn. Anders had ik er niet 'denk ik' bij gezet.
Met dat risico gaf ik maar serieus antwoord, want ik twijfelde al of je serieus was. Want als grap was het wel erg flauw.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
hap hap hap hap hap...hap hap..hap hap hap
Ha, dat heeft me zelden tegengehoudenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met dat risico gaf ik maar serieus antwoord, want ik twijfelde al of je serieus was. Want als grap was het wel erg flauw.
Falklands Oorlog II ligt inderdaad op de loer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
zullen we hier een poultje maken over wanneer Groot Brittanie Argentinie binnenvalt?
Dat is ook wel waar. Zelfde als met dat roodogige monster.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ha, dat heeft me zelden tegengehouden
Ga je je nu niet afvragen hoeveel meer flauwe grappen je wel niet gemist hebt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef wyccie het volgende:
Dat is ook wel waar. Zelfde als met dat roodogige monster.![]()
Kijk, dat was het geniale. Ik zat ook wel een beetje te vissenquote:Maar ik dacht ik antwoord toch maar, voor hetzelfde geld zit die jongen te vissen en doe ik het af als grap.
Flower Power hielp niet. Dus nee.....quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:37 schreef wyccie het volgende:
Oorlogvoeren is so last century. Kunnen ze niet iets nieuws verzinnen.
Dat hebben ze ook al een keer geprobeerd...maar dat werkte ook niet:quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:37 schreef wyccie het volgende:
Oorlogvoeren is so last century. Kunnen ze niet iets nieuws verzinnen.
GMTAquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Flower Power hielp niet. Dus nee.....
Deze heb ik als achtergrond gehad op m'n iPhone.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook al een keer geprobeerd...maar dat werkte ook niet:
[ afbeelding ]
Dat doe ik nooit. Alleen als ik ziek ben. iPhone en iPad blijven normaal gesproken beneden.quote:
Oh, dat is gemakkelijk. Even blocken in de router. Komt ze hem vanzelf brengenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:40 schreef TradeMarkie het volgende:
de ipad, die moet ik morgen ook maar weer in beslag nemen ja
ze zit 70 km verderop, dus dat lukt nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat is gemakkelijk. Even blocken in de router. Komt ze hem vanzelf brengen
Nee, want ik twijfelde al wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ga je je nu niet afvragen hoeveel meer flauwe grappen je wel niet gemist hebt?
En ik doorzag je sneaky plan dus. Dan ben ik genialer.quote:Kijk, dat was het geniale. Ik zat ook wel een beetje te vissen
Maar je wist het niet zeker. En dat kan vast vaker gebeurd zijnquote:
Dat sluit ik absoluut niet uitquote:En ik doorzag je sneaky plan dus. Dan ben ik genialer.
Dat zou voor mij ook verstandig zijn, maar ik moet eerst gaan hardlopen. Ik zit hier al een uur met mijn renkleren aan. Stel het telkens uit. Daarnet bij de warming up was ik al buiten adem. En dat terwijl ik al anderhalf uur in bed heb gelegen. Ik ben gewoon zo erg niet fit.quote:
je moet ook even door die eerste adem heen. Ik ben na 10 minuutjes voetbal vanavond ook kapot,maar daarna kan ik zo weer een uur door voordat ik denk dat het beter is om eens te stoppenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zou voor mij ook verstandig zijn, maar ik moet eerst gaan hardlopen. Ik zit hier al een uur met mijn renkleren aan. Stel het telkens uit. Daarnet bij de warming up was ik al buiten adem. En dat terwijl ik al anderhalf uur in bed heb gelegen. Ik ben gewoon zo erg niet fit.
Twijfel is beter dan het helemaal missen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Maar je wist het niet zeker. En dat kan vast vaker gebeurd zijn
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
je moet ook even door die eerste adem heen. Ik ben na 10 minuutjes voetbal vanavond ook kapot,maar daarna kan ik zo weer een uur door voordat ik denk dat het beter is om eens te stoppen
Eensquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je moet ook even door die eerste adem heen. Ik ben na 10 minuutjes voetbal vanavond ook kapot,maar daarna kan ik zo weer een uur door voordat ik denk dat het beter is om eens te stoppen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jullie houden de derde helft voor de eerste?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Daarom is het ook zo kut dat wij vaak zo laat arriveren op het veld dat we geen knappe warming up meer kunnen doen
Dan heb je dat dus in de eerste 10 minuten van je wedstrijd
Wij hebben een aantal mensen die standaard te laat komen en helaas niet genoeg mensen om die gasten eens lekker thuis te laten en wel op tijd te vertrekkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jullie houden de derde helft voor de eerste?
Da's minder.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij hebben een aantal mensen die standaard te laat komen en helaas niet genoeg mensen om die gasten eens lekker thuis te laten en wel op tijd te vertrekken
Schijtvervelend dat soort lui.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij hebben een aantal mensen die standaard te laat komen en helaas niet genoeg mensen om die gasten eens lekker thuis te laten en wel op tijd te vertrekken
Idd, en je kan kwaad worden, dat doe ik soms, want zo ben ik, maar dat helpt geen moer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schijtvervelend dat soort lui.
Nou, ik offer me op voor de groep: waar heb je het over?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:07 schreef Etcetera het volgende:
En dat is Google-verhaal nummer 3wat valt er niet te snappen aan het wel of niet hebben van een Google account
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik offer me op voor de groep: waar heb je het over?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
FUUUUU Hoe vaak moet ik m'n ouders uitleggen dat ze geen Google account hebben en daarom geen Google geschiedenis uit of aan kunnen zetten
Ah, tijd voor een rel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de niet-voetbal kijkers:
Huntelaar maakt net 0-2 tegen engeland. Maar bij het binnen koppen, komen hij en verdediger van Engeland met hoofden tegen elkaar.
Huntelaar loopt weer, na paar minuten op het veld gelegen te hebben, die Engelsman gaat nu met zo'n kano het veld af.. wel weer bij bewustzijn lijkt het.
Was wel even vreemde situatie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
Huntelaar maakt net 0-2 tegen engeland. Maar bij het binnen koppen, komen hij en verdediger van Engeland met hoofden tegen elkaar.
Huntelaar loopt weer, na paar minuten op het veld gelegen te hebben, die Engelsman gaat nu met zo'n kano het veld af.. wel weer bij bewustzijn lijkt het.
Huntelaar lijkt een tand kwijt te zijn volgens de oplettende kijkers in VBL
Huntelaar speelt tijdens de normale competitie in Engeland en die Engelsman in NL? Dat zou de hardheid wel kunnen verklaren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
Huntelaar in Duitsland.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Huntelaar speelt tijdens de normale competitie in Engeland en die Engelsman in NL? Dat zou de hardheid wel kunnen verklaren.
Daar gaat mijn theorie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Huntelaar in Duitsland.
En die Engelsman waarschijnlijk gewoon in Engeland. Want op Beckham na ken ik zo'n beetje 0 Engelse spelers in andere competities eigenlijk.
tenzij je tegen feyenoord speelt in 1 van die weinige wedstrijden dat fernandez weer mee mag doenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar gaat mijn theorie.Ik weet alleen dat de Engelse competitie harder is dan die van NL.
Ach, was een ongelukkige botsing, niks met hardheid te maken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar gaat mijn theorie.Ik weet alleen dat de Engelse competitie harder is dan die van NL.
Je hebt een pompje gevonden?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb voetbal aan de praat gekregen op mijn werk
Ik denk een dollar in de tafel gestoken.quote:
als het weer eens zo komtquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:38 schreef wyccie het volgende:
Bedankt, TM. Eigenlijk best lekker gelopen.
Dat is ook altijd dé reden dat mensen slecht/niet sporten? Door die eerste paar minuten heen en daar tegenop zien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:38 schreef wyccie het volgende:
Bedankt, TM. Eigenlijk best lekker gelopen.
een goeie online streamquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk een dollar in de tafel gestoken.
Dan staat het niet aan en geef je aan dat je geen interesse hebt om het wel aan te zetten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een goeie online stream
Ik krijg dat web history dus niet uit, trouwens, Elke keer als ik op No Thanks klik, stuurt ie me terug naar iGoogle
maar elke keer dat ik terug ga naar instellingen staat dezelfde optie daar... krijgt ie het dan wel door?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan staat het niet aan en geef je aan dat je geen interesse hebt om het wel aan te zetten.
hij is ff helemaal high/van de wereld van gras(s)quote:
Wat is de begeleidende tekst dan? Wordt er niet gewoon gevraagd of je je history aan wilt zetten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar elke keer dat ik terug ga naar instellingen staat dezelfde optie daar... krijgt ie het dan wel door?
jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is de begeleidende tekst dan? Wordt er niet gewoon gevraagd of je je history aan wilt zetten?
Dan staat het dus niet aan. Anders zou er niet gevraagd worden het aan te zetten. En als je op "No thanks" klinkt zeg je alleen maar dat je het niet wil en wordt je ergens anders heen gestuurd.quote:
Is ze dat niet dan? Daar gaat toch juist het hele artikel over?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt op het lichaam van Doutzen.
http://www.telegraaf.nl/p(...)aakt_voor_WNF__.html
Dat is wel iets wat ik van mezelf weet. En nu hielp dat zetje van TM ook wel goed.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is ook altijd dé reden dat mensen slecht/niet sporten? Door die eerste paar minuten heen en daar tegenop zien.
Wel. Maar er groeit ook gras op.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is ze dat niet dan? Daar gaat toch juist het hele artikel over?
Ach...aan het gras ruiken en uit de sloot drinken.quote:
Als je kunt inloggen met je hotmail of live gegevens heb je het.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef wyccie het volgende:
Beetje domme vraag. Ik vermoed dat ik een Google-account heb, maar hoe weet ik dat zeker?
Als je gmail hebt sowiesoquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef wyccie het volgende:
Beetje domme vraag. Ik vermoed dat ik een Google-account heb, maar hoe weet ik dat zeker?
Huh?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je kunt inloggen met je hotmail of live gegevens heb je het.
Ik heb sinds kort een oud klasgenootje op Facebook en ze heeft 2 kinderen. Dat is ook het enige waar ze over post. Toen ging ik eens kijken met wie ze dan getrouwd is...zie je ALLEEN maar fotos van hun kinderen als profielfotoquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ook een hekel aan mensen die alleen maar over hun kind praten op Facebookeen vroegere vriendin heeft alleen maar updates over haar dochter, dat is toch gewoon suf
Ik stond laatst echt op het punt om te reageren met of ze zelf geen eigen leven meer heeft maar heb dat toch niet gedaan
![]()
ik snap best dat je heel blij bent met je kindje, net als dat je veel praat over degene wAarop je verliefd bent, maar je blijft toch gewoon een mens met interesten en meningen? Als je alleen nog maar over je kind kunt posten vind ik dat echt irritant!
Ik vind mensen zo raar die dat doen he? profiel foto is toch om jezelf herkenbaar te makenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een oud klasgenootje op Facebook en ze heeft 2 kinderen. Dat is ook het enige waar ze over post. Toen ging ik eens kijken met wie ze dan getrouwd is...zie je ALLEEN maar fotos van hun kinderen als profielfoto
Met mijn Hotmail-e-mailadres?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:52 schreef Cobra4 het volgende:
Als je kunt inloggen met je hotmail of live gegevens heb je het.
En als ik nou een Gmailadres beheer in opdracht van een ander?quote:
Precies!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind mensen zo raar die dat doen he? profiel foto is toch om jezelf herkenbaar te maken
Daarom vind ik ook dat Soempie niet Mattís in haar UI moet zetten. Ze is meer dan moeder van Mattís.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind mensen zo raar die dat doen he? profiel foto is toch om jezelf herkenbaar te maken
Je kunt als je naar Google gaat rechtsboven inloggen met je Google account. Veel mensen doen dat(vaak ook ongemerkt). Op dat moment kan Google je geschiedenis bijhouden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met mijn Hotmail-e-mailadres?
[..]
En als ik nou een Gmailadres beheer in opdracht van een ander?![]()
Ik heb me er niet in verdiept, maar hoe zit dat met die Google web history of zo? Ik snap dus niet hoe mijn zogenaamde account gekoppeld is aan mijn Google web history.
Gewoon dat stukje van George Carlin posten onder haar eerstvolgende statusupdate...quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ook een hekel aan mensen die alleen maar over hun kind praten op Facebookeen vroegere vriendin heeft alleen maar updates over haar dochter, dat is toch gewoon suf
Ik stond laatst echt op het punt om te reageren met of ze zelf geen eigen leven meer heeft maar heb dat toch niet gedaan
![]()
ik snap best dat je heel blij bent met je kindje, net als dat je veel praat over degene wAarop je verliefd bent, maar je blijft toch gewoon een mens met interesten en meningen? Als je alleen nog maar over je kind kunt posten vind ik dat echt irritant!
Of posts/updates op negeren zetten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gewoon dat stukje van George Carlin posten onder haar eerstvolgende statusupdate...
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom vind ik ook dat Soempie niet Mattís in haar UI moet zetten. Ze is meer dan moeder van Mattís.
Uiltje was leuk!
Het gebeurt op alle media.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Veel fokkers doen dat though
Hetzelfde zou je voor UI's kunnen zeggen, en alleen IARL heeft zichzelf als UIquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar ik google overigens nooit ingelogd (was al duidelijk, lijkt mijquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
Je kunt als je naar Google gaat rechtsboven inloggen met je Google account. Veel mensen doen dat(vaak ook ongemerkt). Op dat moment kan Google je geschiedenis bijhouden.
De narcist!quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hetzelfde zou je voor UI's kunnen zeggen, en alleen IARL heeft zichzelf als UI
Nou, nu je ingelogd bent, sta je ingelogd. Zou ik even uitloggenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef wyccie het volgende:
Ik kan in Google inloggen met mijn Hotmail gegevens (inclusief @hotmail.com).
[..]
Maar ik google overigens nooit ingelogd (was al duidelijk, lijkt mij). Dus ik hoef dan eigenlijk niks aan te klikken/ om te zetten?
Open Google eens en kijk in de rechter bovenhoek. Als daar jouw accountnaam staat moet je gaan wissen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef wyccie het volgende:
Ik kan in Google inloggen met mijn Hotmail gegevens (inclusief @hotmail.com).
[..]
Maar ik google overigens nooit ingelogd (was al duidelijk, lijkt mij). Dus ik hoef dan eigenlijk niks aan te klikken/ om te zetten?
Maar die staat er nu waarschijnlijk omdat ze zojuist is ingelogd(om het te proberen of dat lukte)quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Open Google eens en kijk in de rechter bovenhoek. Als daar jouw accountnaam staat moet je gaan wissen.
Ja, nu wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:03 schreef Cobra4 het volgende:
Open Google eens en kijk in de rechter bovenhoek. Als daar jouw accountnaam staat moet je gaan wissen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, nu wel.![]()
Maar normaal als ik Google open staat daar dus Aanmelden.
Ja, waarom niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand trek in een glaasje ossenmelk?
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Kan iemand die stappen voor me vinden?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ennuh...volg die stappen gewoon even en kijk of het aanstaan. Zo ja, uitzetten. Gewoon voor de zekerheid
Nadat ik die stappen doorlopen heb.quote:
http://www.vkmag.com/maga(...)euwe_privacy_regels/quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Kan iemand die stappen voor me vinden?
[..]
Nadat ik die stappen doorlopen heb.
Dat zag er bij mij heel anders uit. Die tekst was in het Nederlands, terwijl de taakbalk dan weer opeens in het Engels was. Maar ik heb het uiteindelijk na vele omzwervingen gevonden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)euwe_privacy_regels/
Dat heb ik ook wel eens gehad jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een oud klasgenootje op Facebook en ze heeft 2 kinderen. Dat is ook het enige waar ze over post. Toen ging ik eens kijken met wie ze dan getrouwd is...zie je ALLEEN maar fotos van hun kinderen als profielfoto
Die heb ik gemist denk ik?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gewoon dat stukje van George Carlin posten onder haar eerstvolgende statusupdate...
Nah een kinds is ook net weer wat anders dan een kat als je het mij vraagtquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad jaDan wil je kijken hoe zo iemand er tegenwoordig uitziet en dan vind je alleen foto's van de kinderen
Echt zo suf
Ik vind het ook leuk om over Noa te praten maar het is echt niet het enige wat me in het leven bezighoudt. Ik snap dat gewoon niet
Nou, zo erg suf dat je die persoon misschien wilt toevoegen maar je kunt geen informatie zien op het profiel. Dat is dan afgeschermd. Nu zijn er meerdere hondjes die fikkie heten. Dan moet je die die vreemden gaan toevoegen en hopen dat ze het zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad jaDan wil je kijken hoe zo iemand er tegenwoordig uitziet en dan vind je alleen foto's van de kinderen
Echt zo suf
Hier niet, valt mee. Twee keer genoemd of zo?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Al praat ik ook veel over mijn domme, moeilijk trainbare rat
quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Verplichte kost voor van die ouders die het over niets anders meer kunnen hebben.
Nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:15 schreef Whiteguy het volgende:
Hoe inappropriate is het om een relatie naar vrijgezel statusupdate te liken van iemand op facebook ?
ja, ik hou me inquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier niet, valt mee. Twee keer genoemd of zo?
mee eensquote:
Hier lezen wij natuurlijk niet overheen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
(nou ja behalve dan dat er iemand om half negen mijn bed uit ging om essays te schrijven.
Hangt er vanaf. Is het een maatje van je die nu weer meer tijd heeft om met jou bier te gaan drinken, en die al gezegd had dat hij zijn relatie vervelend vindt: dan geen probleem.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:15 schreef Whiteguy het volgende:
Hoe inappropriate is het om een relatie naar vrijgezel statusupdate te liken van iemand op facebook ?
vond het subtiel genoeg. Weten jullie ook weer wat er in mijn leven gaande is, maar verder zal ik voor jullie bestwil het onderwerp laten rustenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier lezen wij natuurlijk niet overheen.
Het is ook niet erg om er af en toe wat over te zeggen, zo lang je maar meer te melden hebtquote:
Gaat om de roodharige mevrouw waar ik op reis een tijdje terug een enorme crush op had. Maar toen dus bezet was.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Is het een maatje van je die nu weer meer tijd heeft om met jou bier te gaan drinken, en die al gezegd had dat hij zijn relatie vervelend vindt: dan geen probleem.
Is het een vriendin van je die een lange relatie heeft gehad en het moeilijk heeft met de split-up: dan zeer ongepast.
Maar FB heeft geen "dislike" knop dus dan is de optie niets aan te klikken en dan lijkt het weer alsof het door iedereen genegeerd is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Is het een maatje van je die nu weer meer tijd heeft om met jou bier te gaan drinken, en die al gezegd had dat hij zijn relatie vervelend vindt: dan geen probleem.
Is het een vriendin van je die een lange relatie heeft gehad en het moeilijk heeft met de split-up: dan zeer ongepast.
Das heul voor je eigen bestwil want dan kunnen wij niet zeurenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
vond het subtiel genoeg. Weten jullie ook weer wat er in mijn leven gaande is, maar verder zal ik voor jullie bestwil het onderwerp laten rusten
neequote:Op woensdag 29 februari 2012 23:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is ook niet erg om er af en toe wat over te zeggen, zo lang je maar meer te melden hebtEn ook geïnteresseerd bent in anderen
Praat ik teveel over Noa?
Dan juist doen rebound boy!quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gaat om de roodharige mevrouw waar ik op reis een tijdje terug een enorme crush op had. Maar toen dus bezet was.
Ik denk ook wat iemand eerder zei dat mensen sowieso bepaalde voorkeuren hebben voor onderwerpen die anderen niet interessant vinden, of dat nou muziek, games, werk of huishoudelijke taken is. Maar als het alleen nog maar daarover gaat dan wordt het irritant. Ik denk dat dat het vooral isquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neeDe laatste tijd iig niet. Daarvoor weet ik niet meer zo goed of het gewoon veel of te veel was
Preciesquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar FB heeft geen "dislike" knop dus dan is de optie niets aan te klikken en dan lijkt het weer alsof het door iedereen genegeerd is.
[..]
Das heul voor je eigen bestwil want dan kunnen wij niet zeuren
Je kunt ook gewoon een berichtje posten naar aanleiding daarvan, gewoon iets zeggen. In plaats van alleen maar op dingetjes te klikken?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Maar FB heeft geen "dislike" knop dus dan is de optie niets aan te klikken en dan lijkt het weer alsof het door iedereen genegeerd is.
Dat kan jij dan beter inschatten. Maar beter is het om gewoon iets te zeggen in de trant van sorry, jammer, dit dat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:22 schreef Whiteguy het volgende:
Gaat om de roodharige mevrouw waar ik op reis een tijdje terug een enorme crush op had. Maar toen dus bezet was.
Inderdaad de laatste tijd minder, maar toen je haar in het begin had, was je wel echt zo'n moeder ja.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Precies![]()
Sht je hebt me door
Againquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Precies![]()
Sht je hebt me door
Nu is ze een Soemp. Wel ermee bezig zijn maar er niet over postenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:26 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad de laatste tijd minder, maar toen je haar in het begin had, was je wel echt zo'n moeder ja.![]()
Ik was ook onmeunig verliefd op haar, nog steeds welquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:26 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad de laatste tijd minder, maar toen je haar in het begin had, was je wel echt zo'n moeder ja.![]()
.
Dat klopt welquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu is ze een Soemp. Wel ermee bezig zijn maar er niet over posten
Dat was helemaal in orde, hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:28 schreef MaJo het volgende:Zo lang ik hoop ik maar wel interesse in andere onderwerpen heb getoond, anders zou ik dat niet tof vinden van mezelf
quote:
Is ze al thuis?quote:
'Goh, jammer joh'quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:26 schreef wyccie het volgende:
Dat kan jij dan beter inschatten. Maar beter is het om gewoon iets te zeggen in de trant van sorry, jammer, dit dat.
Gelukkig maarquote:
Ze is nu nog bij mijn ouders, net als ik de afgelopen dagenquote:
Ja mij maakt het niets uit hoorquote:
Ik heb me de laatste tijd juist heel goed gedragen toch??quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja mij maakt het niets uit hoor
Ik doe gewoon af en toe zo:
[ afbeelding ]
..en dan ga ik weer vrolijk verder
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja mij maakt het niets uit hoor
Ik doe gewoon af en toe zo:
[ afbeelding ]
..en dan ga ik weer vrolijk verder
Ja het is gewoon een algemeen beeldquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]Herkenbaar beeld
Niet betreffende PS hoor maar soms kan je echt zo achter je scherm zitten van
![]()
![]()
![]()
Nou, dat weet ik niet, maar er zijn weinig SC-interventies geweest de laatste tijdquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb me de laatste tijd juist heel goed gedragen toch??
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet, maar er zijn weinig SC-interventies geweest de laatste tijd
Ja precies dat bedoel ik ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet, maar er zijn weinig SC-interventies geweest de laatste tijd
Uhuh...ik koos mijn woorden ook zorgvuldigquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja precies dat bedoel ik ook
Same here.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:35 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het trouwens wel jammer dat Soemp geen Facebook meer heeft, vond het altijd wel leuk om even te kijken
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:36 schreef Whiteguy het volgende:
Nouja, de like + opmerking zijn geplaatst..
Vliegticket is nog niet geboekt
En ik nog een stapel oorlogboekenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
@MaJo. Wanneer is de volgende meet. Ik heb nog een Beatles CD en een doos singles voor je liggen.
quote:
In juli waarschijnlijk een bbq bij Red.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik nog een stapel oorlogboeken
Weet niet of er al een meet in de planning is? Lijkt me wel weer leuk
Ik las het ja, lijkt me wel gezelligquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In juli waarschijnlijk een bbq bij Red.
dan ben ik er wsl ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In juli waarschijnlijk een bbq bij Red.
Dat wilde ik net vragen!quote:
Aangezien er een hoop berichtjes staan in een taal die ik niet machtig ben:quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke opmerking heb je nu geplaatst dan?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Aangezien er een hoop berichtjes staan in een taal die ik niet machtig ben:
Geen idee wat jullie allemaal zeggen, maar ik ga wel met de eer strijken door dit als eerste te liken.
Briljantquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Aangezien er een hoop berichtjes staan in een taal die ik niet machtig ben:
Geen idee wat jullie allemaal zeggen, maar ik ga wel met de eer strijken door dit als eerste te liken.
Ah, da's mooi. Help me dat tegen die tijd even herinneren. Dan herinner ik jou ook aan iets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ligt eraan wie wie gedumpt heeft. Maar eigenlijk kan het geen kwaad. Ze zit minimaal een vlucht wegquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
BriljantAl vind ik het eigenlijk not done om dat te liken
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, da's mooi. Help me dat tegen die tijd even herinneren. Dan herinner ik jou ook aan iets.Je doet je naamgenoot eer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, da's mooi. Help me dat tegen die tijd even herinneren. Dan herinner ik jou ook aan iets.I know I know I know!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Mwah een breakup blijft altijd pijnlijk. Het laatste punt vind ik beterquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt eraan wie wie gedumpt heeft. Maar eigenlijk kan het geen kwaad. Ze zit minimaal een vlucht weg
E en K?quote:
En ik snap E en K weer nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
E en K?
-edit- ik snap 'm al
Ik ga naar huis!
Ik dacht dat die misschien ook zoiets tegen K had gezegd..en nou ja, vaag "stel" natuurlijk.quote:
Hey MaJoquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:49 schreef Nepbrionic het volgende:
Fuck dat. Bij nader inzien ga ik lekker de kroeg in! Even een pintje vatten
quote:
Die vermoedens kloppen. Ik heet Cartman.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:51 schreef Mark het volgende:
Ik weet niet hoe Nembrionic irl heet, maar heb nu wel een zwaar vermoeden
Er is maar één iemand die het over pintjes vatten heeftquote:
Goddammit!quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die vermoedens kloppen. Ik heet Cartman.
Geloof me, de eerste keer dat ze poste snapte ik er zelf geen flikker van. Ik wist zeker dat ik die dingen niet had gepost en ben gelijk in de nerdmodus geschoten en bedacht hoe mijn wachtwoord gehacked had kunnen zienquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Di Nepbrionic die werkt heel goedik was zo verward
Thuisquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:55 schreef wyccie het volgende:
Fuck, die is irritant.![]()
Nem, waar ben je nu dan?
Ah op die fietsquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat die misschien ook zoiets tegen K had gezegd..en nou ja, vaag "stel" natuurlijk.
Ik ben het niet hoorquote:
Of jij bent het, of PS. Maar die pint vatten..kom opquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die fiets
[..]
Ik ben het niet hoor
Ik?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of jij bent het, of PS. Maar die pint vatten..kom op
Dat zou ik nooit zeggen hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of jij bent het, of PS. Maar die pint vatten..kom op
Maar ik heb dat wel vaak gezegd. Zeker rond Werchter. En dat weet je donders goedquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit zeggen hoorPintje wel, maar dan pintje pakken
Dat vatten staat me niet echt bij hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ik heb dat wel vaak gezegd. Zeker rond Werchter. En dat weet je donders goed
Zal ik zeker blijven doenquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vatten staat me niet echt bij hoorMaar je mag me verdenken hoor, vind het wel geinig
Ik weet wel zeker van nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:02 schreef MaJo het volgende:
Ik verdenk eerder een van je vrienden trouwens die hier niet posten maar een geintje met je uithalenA. ofzo
Wel een goeiequote:
G. zou dat wel kunnen doen maar die heeft geen idee waar we precies posten op fokquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet
Tenzij het G is.
Heul niet waar. Ik bent het!quote:
Dat is wel een mooie, dan is ze het echt en niemand gelooft hetquote:
Als ze ervoor uitgekomen is, dan kan ze me ook het wachtwoord sturen. Immers is de kat uit de doos.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie, dan is ze het echt en niemand gelooft het
En dat is nou precies wat een weerwolf zou zeggen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:05 schreef MaJo het volgende:
Ik zou wel willen zeggen dat ik het ben om diegene te fucken maar het is gewoon echt niet zo
Daar acht ik Wyccie helemaal niet toe in staat.quote:
Je verdenkt me toch al dus maakt niet uit wat ik zegquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat is nou precies wat een weerwolf zou zeggen.
Even serieus. Natuurlijk ben ik het niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:03 schreef MaJo het volgende:
Dat is wel een mooie, dan is ze het echt en niemand gelooft het
Oh jawel. Maar ik vind het gewoon niet leuk. Alleen als een ander het doet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
Daar acht ik Wyccie helemaal niet toe in staat.
En hoe wilde je gaan bewijzen dat jij het niet bent dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:06 schreef MaJo het volgende:
Ik wil er overigens wel op wedden dat ik het niet ben, kan ik wat geld verdienenStartbod: 10 euro
Als ik zeg dat ik het ben geloven jullie het toch niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:09 schreef wyccie het volgende:
Zijn we er eigenlijk al achter wie die Jacques D'Ancona en Natalee Holloway waren?
Nopequote:Op donderdag 1 maart 2012 00:09 schreef wyccie het volgende:
Zijn we er eigenlijk al achter wie die Jacques D'Ancona en Natalee Holloway waren?
Als diegene zich een keer bekend maaktquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hoe wilde je gaan bewijzen dat jij het niet bent dan?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:10 schreef MaJo het volgende:
Ik weet wie Jacques D'ancona isAnd it isn't me
Hoe kom je dáár nou weer bij?quote:
quote:
Ik dacht dat je me dat ooit verteld had?quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Jacque was HT toch trouwens?
En Natalee heb ik ook MaJo én PS verdacht.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me dat ooit verteld had?![]()
Dat is ook wel weer het mooie van kloonsquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik heb met geen van drieën iets te maken. Wat ook gelijk aantoont dat beweren dat je een kloon wel of niet bent geen enkel succes heeft
Nee, dat is gebleken. Je bent veel te opvallend met je klonenquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer het mooie van kloonsAl zou ik het niet verborgen kunnen houden denk ik
Dat geeft maar weer aan dat ik niet altijd even goed luisterquote:
Dat zijn al 2 stemmen voor Etcquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:15 schreef wyccie het volgende:
Ik zie PS ook geen flauwe kloons aanmaken eigenlijk.
Eerder Etcie,Wg of TM. Of Red. Of Nem.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:17 schreef MaJo het volgende:
Of het is juist zijn alibiZit het 's avonds te rellen en te klonen
Om tien uur gaat Red naar bed, en dan worden al zijn alter ego's wakker.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:17 schreef MaJo het volgende:
Of het is juist zijn alibiZit het 's avonds te rellen en te klonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |