Dat geldt trouwens voor iedereen die wel kinderen heeft maar ook weet dat er nog zoiets is als een wereld buiten dat kindquote:
Zo'n 19" apparaat staat wel mooi bij de rest van de apparatuur in de kast.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij is niet van mij maar ik vind 'm niet praktisch nee. Beter neem je een laptop die je aansluit op je stereo of een barebone dingetje en daar een mediacenter van maken die je met je remote desktop op je iPad bedient.
Tja, misschien even in MUZ of DIG vragen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n 19" apparaat staat wel mooi bij de rest van de apparatuur in de kast.
Een laptop neemt te veel ruimte in en de iPad is niet van mij...
Koken met voertuigen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:43 schreef TradeMarkie het volgende:
nu op nederland 2 de eerste tram op inductie, geinig
Kun je dan koken op de vloer van de team?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:43 schreef TradeMarkie het volgende:
nu op nederland 2 de eerste tram op inductie, geinig
Ik ga wel even spitten...quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, misschien even in MUZ of DIG vragen?
jep, leuk programma vind ik datquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ah: http://www.tvgids.nl/prog(...)van_Wouter_Klootwijk
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jep, leuk programma vind ik dat
Wat ik aan dit model trouwens ook irritant vind is dat je voor allerlei normale zender moet betalen. En ook irritant: ding moet continu opnieuw verbinding maken nadat 'ie op stand-by is gegaan. En als je DHCP gebruikt, dan werkt dat niet altijd lekker.quote:
Vriend meldt nog iets over de afschrijving....quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:40 schreef iamredleader het volgende:
Auto's. Net vrouwen. Aanschaf is niet het ergste. Onderhoud wel
Ja ik heb ook liever vrouwen dan kippen. En bier brouwen..ja, dit weekend of de eerste helft van volgende week weer. Maar daar ging het in het einde van het topic niet meer overquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:51 schreef Whiteguy het volgende:
Nem, ik had ipv 'kippen houden' van jou wel 'bier brouwen' verwacht in de TT
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vriend meldt nog iets over de afschrijving....
Ja en inruilen is ook al een probleem.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vriend meldt nog iets over de afschrijving....
Bonnetjes FTWquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en inruilen is ook al een probleem.
Maar toch vind ik het wel begrijpelijk, de eerste jaren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ook als ouder vind ik het irritant dat er moeders/vaders zijn die alleen nog maar O
over hun kinderen praten. Alsof er niets anders meer is in het leven.
zonder bonnetje mag je je auto ook wel inruilen hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bonnetjes FTW
moet je zel wel hebben
Nou ook de eerste jaren zijn er wel meer dingen in het leven. Maar ja, zo zit ik in elkaar. Ik vind het soms ook even heerlijk om geen ouder te zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het wel begrijpelijk, de eerste jaren.
Het gekke met auto's is dat hoe meer kilometers ze gelopen hebben, hoe slechter ze eruit gaan zien. Dit in tegenstelling tot vrouwen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zonder bonnetje mag je je auto ook wel inruilen hoor
Ook wel geinig om die declaraties door te bladeren trouwens.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bonnetjes FTW
moet je zel wel hebben
Jaren?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
Maar toch vind ik het wel begrijpelijk, de eerste jaren.
Dat geldt niet voor alle vrouwen toch??quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het gekke met auto's is dat hoe meer kilometers ze gelopen hebben, hoe slechter ze eruit gaan zien. Dit in tegenstelling tot vrouwen.
Ja de eerste 2-3 jaar ofzo. Want dan gaan ze allemaal dingen doen.quote:
Nee, dat zei ik toch niet?quote:Kan jij het opbrengen om jaren zulke verhalen aan te horen?
Als dat over 10 jaar gebeurt, hoe reageer je danquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
Over kinderen gesproken... Ik mag de mijne bij z'n vriendje ophalen.
Jaaaa jurkje is binnen, en erg leukquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jaren?![]()
Kan jij het opbrengen om jaren zulke verhalen aan te horen?
LB, krijgen we een verslag van morgen? En je jurk al binnen?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als dat over 10 jaar gebeurt, hoe reageer je dan
Helemaal waar, maar moet je er dan iedereen mee vervelen? Kan me zo voorstellen dat vrienden die niet zo zijn, er genoeg van hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ja de eerste 2-3 jaar ofzo. Want dan gaan ze allemaal dingen doen.
Daar ging ik al van uit.quote:
Zwarte taxiquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa jurkje is binnen, en erg leuk
Morgen moet ik me denk ik bezighouden met de familie van locatie A naar B krijgenen daarna lekker uit eten en feesten
Dus update doe ik vrijdag wel
Verplichte kost voor van die ouders die het over niets anders meer kunnen hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ook als ouder vind ik het irritant dat er moeders/vaders zijn die alleen nog maar O
Maar dat was mijn punt niet. Ik zei dat ik me voor kan stellen dat je het er heel graag over wil hebben. Of je vrienden daar dan gek van worden enzo doet daar niets aan afquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:04 schreef wyccie het volgende:
Helemaal waar, maar moet je er dan iedereen mee vervelen? Kan me zo voorstellen dat vrienden die niet zo zijn, er genoeg van hebben.
Ik heb liever Tropisch Fruit Taksi.quote:
vanavond nog gedraaidquote:
Amen to that!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
7-seriequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:16 schreef Mark het volgende:
Ik heb het idd ook vaak met auto's: ik geef er niks om, het is een gebruiksvoorwerp. Maar er zijn ook mensen die eindeloos over 7 series en weet ik wat door kunnen gaan. Dan ben ik al gauw weg
Ook niet verkeerdquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:17 schreef Mark het volgende:
Dan liever een NCIS-serie, wat jij Etcie?
Die kunnen dan lekker lullen met anderen die er ook verstand van hebben, maar bij baby's maakt het niet uit of je het leuk vindt of niet. Bijgepraat word je toch wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:16 schreef Mark het volgende:
Ik heb het idd ook vaak met auto's: ik geef er niks om, het is een gebruiksvoorwerp. Maar er zijn ook mensen die eindeloos over 7 series en weet ik wat door kunnen gaan. Dan ben ik al gauw weg
Ik heb ook liever NCIS dan 7. Als ik zou moeten gokken dan denk ik dat het over BMW's gaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:17 schreef Mark het volgende:
Dan liever een NCIS-serie, wat jij Etcie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |