quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
Die achterlijke turkse muziek steeds
Idd. Gaat echt helemaal nergens overquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
Die achterlijke turkse muziek steeds
Ohh.. je maakt me een beetje nieuwsgierigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Amy mag van mij wegblijven. Heb met het meisje dat amy speelt, flinke ruzie gehad. Hoef haar kop niet te zien op TV
Vertel Roosje vertelquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Amy mag van mij wegblijven. Heb met het meisje dat amy speelt, flinke ruzie gehad. Hoef haar kop niet te zien op TV
Ik zei tegen haar dat ze stoer deed omdat ze een rol had in gtst maar ik het nergens op vond slaan. vervolgens maakte zij mij uit voor kkhoer en weet ik wat allemaal nietquote:
Neuh je hebt niet zoveel gemist..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:19 schreef DaMart het volgende:
Heb ik na maandag nog wat boeiends gemist, of is GTST het kijken weer niet waard?
Zo was ze een beetje op haar teentjes getrapt?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik zei tegen haar dat ze stoer deed omdat ze een rol had in gtst maar ik het nergens op vond slaan. vervolgens maakte zij mij uit voor kkhoer en weet ik wat allemaal niet
Nee, en die Turkse zussen al helemaal niet... zijn ze al weg?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Neuh je hebt niet zoveel gemist..
Tenzij je een falende Jack wil zien
Dan lekker je tijd anders bestedenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, en die Turkse zussen al helemaal niet... zijn ze al weg?.
Nee helaas.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, en die Turkse zussen al helemaal niet... zijn ze al weg?.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan lekker je tijd anders bestedennee
![]()
Vrees dat die Aysen nog een grote rol gaat krijgen komende tijd
Denk dat ze er niet veel kijkers door gaan verliezen, al kan ik niet wachten op het moment dat in ieder geval die Aysen vertrekt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik ben benieuwd hoeveel kijkers afhaken nu. Hopelijk genoeg om die Aysen en haar zus zo snel mogelijk uit de serie te schrijven.
Gaat niet werken denk ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik ben benieuwd hoeveel kijkers afhaken nu. Hopelijk genoeg om die Aysen en haar zus zo snel mogelijk uit de serie te schrijven.
Ja sorry hoor... Van mij mogen die twee per direct de serie uitquote:
Vind er geen reet meer aan.... En die turkse kutten zijn irritantquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:55 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Idd. Gaat echt helemaal nergens over
Ludo vs Aysenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:37 schreef roos94 het volgende:
Aysen is vetLudo mag ook wel weer iets gaan doen, hij is alleen maar in beeld als ie aan het preken is tegen Lucas of aan zn ontbijt zit. En noud is het hondje van Nina, totaal geen karakter of iets.
![]()
Laura luistert alleen maar iedereen af in de Rozenboom, ik irriteer me zó aan haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |