Dan word je niet dunner in je gezicht.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:11 schreef roos94 het volgende:
sjors vermagerd? neejoh, ligt gewoon aan dat ding wat ze aanhad
Gister hadden ze nog 1,5 miljoen kijkers.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik dit zo lees is het niet erg dat ik een stel afleveringen gemist heb. Hoe gaat het met de kijkcijfers? Dat moet haast wel afnemen met de huidige trieste verhaallijnen.
Volgens mij is ze echt mager geworden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:11 schreef roos94 het volgende:
sjors vermagerd? neejoh, ligt gewoon aan dat ding wat ze aanhad
Viel mij ook op (waar ik al niet op letquote:
Door dat pak (colbert) valt het niet zo op. Beweging is dan veel minder zichtbaar dan bij een overhemdquote:
Maxime overdrijft ook een beetje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Arme Rikki.
En Anton is echt een lul. Misbruik maken van zo'n situatie.
Amy mag van mij wegblijven. Heb met het meisje dat amy speelt, flinke ruzie gehad. Hoef haar kop niet te zien op TVquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:17 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Waar is Amy eigenlijk gebleven? Toen met die brand in huize Sanders waren ze bang dat Lucas nog in het huis zou zijn, maar over Amy hoorde je ze niet. En ze zaten met z`n 3en in de Rozenboom, niet met z`n 4en.
het was haar enige echte vriend.. hij hielp haar enz, en ze hebben ook een tijd een relatie gehad. ze waren toch wel close en ze heeft al zoveel op haar bord gekregen de laatste tijd en nu dit erbijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maxime overdrijft ook een beetje.
Het is niet zo dat ze een vriend-vriend kwijt is. Ze doet nu alsof ze een 'soortvan-weduwe' is.
Weer zo'n rare kist?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:55 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Daar stond in dat hij lijkstijfheid moest nabootsen, maar hij dacht dat het om andere stijfheid ging.
Hij lag wel netjes stil vond ik.
Hier is is ze ook veel te dun.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:06 schreef heaven7 het volgende:
Ja vraag ik me ookal af!
Hier was Sjors nog normaal
[ afbeelding ]
Moah, ik vind het nog niet verkeerd. Ze is een knappe vrouw. Rikkie ook trouwens.quote:
Rikkie is ook mager. Beide mogen ze wel kilo of 20 erbij hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moah, ik vind het nog niet verkeerd. Ze is een knappe vrouw. Rikkie ook trouwens.
Beide knap inderdaad, maar wat kleden ze Rikkie de laatste tijd raar... Laatst had ze een soort van teddybeer aan...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moah, ik vind het nog niet verkeerd. Ze is een knappe vrouw. Rikkie ook trouwens.
wtf ga weg man, prima figuurtjes hebben ze.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:14 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Rikkie is ook mager. Beide mogen ze wel kilo of 20 erbij hebben.
Figuurtje anorexia jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:42 schreef alors het volgende:
[..]
wtf ga weg man, prima figuurtjes hebben ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
20 kilo erbij? Nee manquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:14 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Rikkie is ook mager. Beide mogen ze wel kilo of 20 erbij hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |