Juist nice :$quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:02 schreef ValHallen het volgende:
Ik maar denken dat het over het likken van de voorbips ging. Maar dat ga ik ook niet gedwongen doen.
Dat dusquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nou, daar komt geen schijt uit en dat kan je beter onderhouden in mijn ogen.
Een beetje dwang is wel nice..quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar niet als ik het moet doen. Ik doe alles uit vrije wil.
Blauwe wafels bakken!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
Liever een schone aars dan een smerige kut
Hoewel ik geen ervaring heb met smerige kutjes....maar dan nog.
Jamaar dan is het meer een spelletje, zo van doe dit, maar dan wil je het zelf ook wel.. Dat is nice, tegen je zin is niet nice.quote:
Jah, kan ik het helpen dat er haar op m'n achterste groeitquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:15 schreef arachide. het volgende:
Niks mis met orale seks, maar soms gaat het te furr
Gewoon je aarsch laten harsen. Kan vast.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah, kan ik het helpen dat er haar op m'n achterste groeitEn als ik alles kortwieken wil incl gehele voorkant dan kan ik boven weer beginnen tegen de tijd dat ik onder klaar ben
Daar trots op zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Newbie114 het volgende:
Tevens, welke vuige vuillap heeft mijn hentaipost uit de OP gehaald
Weet je hoe lekker warm in de winterquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon je aarsch laten harsen. Kan vast.
Ik gok op crutch, toen hij de TC-link verwijderde.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ooit VCH gegoogled en nefertiti piercing... fuuuuuquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gatverdamme, ik heb dat ooit gegoogled door FOK!
En je denkt dat vrouwen daar geen last van hebben? (misschien in mindere mate, maar alsnog.)quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah, kan ik het helpen dat er haar op m'n achterste groeitEn als ik alles kortwieken wil incl gehele voorkant dan kan ik boven weer beginnen tegen de tijd dat ik onder klaar ben
Dat wordt lapohunten zometeen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het was jij zeker![]()
Mijn post verwijderen![]()
Daar heeft zeker wel een half uur werk in gezeten.
Dat is niks vergeleken met blue waffle.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ooit VCH gegoogled en nefertiti piercing... fuuuuu
Ik had het best kunnen doen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het was jij zeker![]()
Mijn post verwijderen![]()
Daar heeft zeker wel een half uur werk in gezeten.
Hoeft niet echt een spelletje te zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamaar dan is het meer een spelletje, zo van doe dit, maar dan wil je het zelf ook wel.. Dat is nice, tegen je zin is niet nice.
Blue waffle is uitgemolken. Staan nu alleen nog maar blue waffle memes op de eerste pagina van google.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is niks vergeleken met blue waffle.
Het blijft kotsbaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Blue waffle is uitgemolken. Staan nu alleen nog maar blue waffle memes op google.
Daar heeft meer werk in gezeten als mijn afgelopen natuurkunde pw, hoe kun je.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik had het best kunnen doen.
3 guys, 1 hammer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:20 schreef debeterebob het volgende:
Crocodile drug filmpjes en kneusje gaat duiken zijn ergste dingen die ik gezien heb...
Die krokodilfilmpjes waren ook creepy ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:20 schreef debeterebob het volgende:
Crocodile drug filmpjes en kneusje gaat duiken zijn ergste dingen die ik gezien heb...
Dat was El_Matadorquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Newbie114 het volgende:
Stoer manquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Daar heeft meer werk in gezeten als mijn afgelopen natuurkunde pw, hoe kun je.
Hm die vielen wel mee, paar botjes enzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die krokodilfilmpjes waren ook creepy ja.
Ik ben er vrij zeker van dat ik meer haar op m'n borst, buik, oksels, vanonder en vanachter heb dan menig vrouw over de rest van haar lichaam. En als ik dan ook nog m'n benen zou moeten scheren kan ik beter gewoon de scheermesjes per pallet bestellenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
En je denkt dat vrouwen daar geen last van hebben? (misschien in mindere mate, maar alsnog.)
Dank je voor je aardige woorden wijze meester.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Stoer manGa wat doen voor school luie hond
Niet het ergste wat ik ooit heb gezien, maar verrotte ledematen en uitstekende botten zijn niet lekker om te zien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm die vielen wel mee, paar botjes enzo
Ik had meer moeite om een filmpje te kijken van iemand die nagellak dronk dan de crocodile drugsquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet het ergste wat ik ooit heb gezien, maar verrotte ledematen en uitstekende botten zijn niet lekker om te zien.
Heb je kneusje gaat duiken ooit gezien?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet het ergste wat ik ooit heb gezien, maar verrotte ledematen en uitstekende botten zijn niet lekker om te zien.
Dat is het enige filmpje dat ik niet heb afgekeken vanwege te schokkend. Oh en swap.avi, maar die duurt 50 minutenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet af durven kijken. Wel hele verhaal gelezen op de wiki (Dnjepr maniacs)
Rare fascinaties zijn tof.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Deel jullie rare fascinatie niet.
Of van die meisjes die kanaal gaan vretenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had meer moeite om een filmpje te kijken van iemand die nagellak dronk dan de crocodile drugs
Vond het wel ranzig maar niet kotsbaar ofzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had meer moeite om een filmpje te kijken van iemand die nagellak dronk dan de crocodile drugs
Je bedoelt seks? Was daar mis mee dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef DigitalGirl het volgende:
kanaal?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Of van die meisjes die kanaal gaan vretenKan ik echt niet aanzien.
Wij zijn niet raar. De rest van de wereld is raar. Duhuhuhquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Die gipsmuur heb je ook gezien?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vond het wel ranzig maar niet kotsbaar ofzo.
Ik ben wel raarquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wij zijn niet raar. De rest van de wereld is raar. Duhuhuh
Nee alleen krokodil eigenlijk, maar vond dat niet echt kotsbaar bedoel ikquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die gipsmuur heb je ook gezien?
En die vent die haren uit doucheputjes haalt?
Oh ik dacht dat je die nagellak bedoelde.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee alleen krokodil eigenlijk, maar vond dat niet echt kotsbaar bedoel ik
Het grote F&L video topicquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef debeterebob het volgende:
En ik houd van indrukwekkende documentarires. Heeft iemand er een voor mij?
The Blairwitch Project.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef debeterebob het volgende:
En ik houd van indrukwekkende documentarires. Heeft iemand er een voor mij?
Weet je wat ik zo tof vond om te kijken. Kinderen die allemaal lekker autistisch waren en extreem goed in wiskunde. En allemaal retehard hun best doen om ook echt in de finale te komen van een wiskundewedstrijd. Eentje was echt cool en die kreeg zelfs nog een vriendin. En eentje was een enorme stumper die iedereen altijd zat te blamen. Vond ik echt fantastische documentaire.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het grote F&L video topic
Hier staan er een aantal
Zulke dingen vind ik ook altijd wel tof om te kijken jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo tof vond om te kijken. Kinderen die allemaal lekker autistisch waren en extreem goed in wiskunde. En allemaal retehard hun best doen om ook echt in de finale te komen van een wiskundewedstrijd. Eentje was echt cool en die kreeg zelfs nog een vriendin. En eentje was een enorme stumper die iedereen altijd zat te blamen. Vond ik echt fantastische documentaire.
Niet doen. Alsjeblieft.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Wtf heloef
Wat heb je getekend
Ja, die is ook best wel naar. ze blijven ook maar aankloten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is het enige filmpje dat ik niet heb afgekeken vanwege te schokkend. Oh en swap.avi, maar die duurt 50 minuten.
Die ga ik morgen eens kijkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:34 schreef debeterebob het volgende:
Hier ook maar ff documentaire waar ik het over had...
Die op 0:40 is de grootste baas.
Mooiste is nog wel de quote: 'Gifted, but not arrogant' van de grootste arrogante klapmongool die erbij looptquote:
Nee juist niet.quote:
Ik weet het zelf niet eens meer, ik heb 6 potjes lopen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Wtf heloef
Wat heb je getekend
Sssst, volgens mij moet ik nog het één en ander aan episodes inhalen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
Ik kijk naar een uiterst zielige aflevering van Chuck.
een wedgiequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet het zelf niet eens meer, ik heb 6 potjes lopen.
Hoever ben je? Ik zit nu halverwege seizoen 3.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Sssst, volgens mij moet ik nog het één en ander aan episodes inhalen.
Ik vond het wel heel duidelijk hoor.quote:
Ik vind die serie dus totaal niet leukquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
Ik kijk naar een uiterst zielige aflevering van Chuck.
Ooooooooh dan zit ik ruim voor je. Denk halverwege seizoen 4. Maar was een beetje gestopt met Chuck. Het is dat Yvonne Strahovsky er in mee doet, want het begon een beetje slechter te worden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoever ben je? Ik zit nu halverwege seizoen 3.
Dat kan morgenochtend toch ook nog?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:48 schreef benzin het volgende:
Ik voel me zo ziek sinds vanmiddag. Heb koorts, overal pijn, ben misselijk en ben doodmoe. Ik vraag me af of ik mezelf ziek moet melden voor morgen of dat ik me weer prima voel na een goede nacht slaap
Hij is ook niet van al te hoge kwaliteit, niet heel realistisch.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind die serie dus totaal niet leuk
jij kan niet meespelenquote:
Uhmzzz neequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel duidelijk hoor.
Fixedquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:48 schreef benzin het volgende:
Ik voel me zo ziek sinds vanmiddag. Heb koorts, overal pijn, ben misselijk en ben doodmoe. Ik vraag me af of ik mezelf ziek moet melden voor morgen of dat ik me weer prima voel na een goede nacht slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |