Nee alleen krokodil eigenlijk, maar vond dat niet echt kotsbaar bedoel ikquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die gipsmuur heb je ook gezien?
En die vent die haren uit doucheputjes haalt?
Oh ik dacht dat je die nagellak bedoelde.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee alleen krokodil eigenlijk, maar vond dat niet echt kotsbaar bedoel ik
Het grote F&L video topicquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef debeterebob het volgende:
En ik houd van indrukwekkende documentarires. Heeft iemand er een voor mij?
The Blairwitch Project.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef debeterebob het volgende:
En ik houd van indrukwekkende documentarires. Heeft iemand er een voor mij?
Weet je wat ik zo tof vond om te kijken. Kinderen die allemaal lekker autistisch waren en extreem goed in wiskunde. En allemaal retehard hun best doen om ook echt in de finale te komen van een wiskundewedstrijd. Eentje was echt cool en die kreeg zelfs nog een vriendin. En eentje was een enorme stumper die iedereen altijd zat te blamen. Vond ik echt fantastische documentaire.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het grote F&L video topic
Hier staan er een aantal
Zulke dingen vind ik ook altijd wel tof om te kijken jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo tof vond om te kijken. Kinderen die allemaal lekker autistisch waren en extreem goed in wiskunde. En allemaal retehard hun best doen om ook echt in de finale te komen van een wiskundewedstrijd. Eentje was echt cool en die kreeg zelfs nog een vriendin. En eentje was een enorme stumper die iedereen altijd zat te blamen. Vond ik echt fantastische documentaire.
Niet doen. Alsjeblieft.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Wtf heloef
Wat heb je getekend
Ja, die is ook best wel naar. ze blijven ook maar aankloten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is het enige filmpje dat ik niet heb afgekeken vanwege te schokkend. Oh en swap.avi, maar die duurt 50 minuten.
Die ga ik morgen eens kijkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:34 schreef debeterebob het volgende:
Hier ook maar ff documentaire waar ik het over had...
Die op 0:40 is de grootste baas.
Mooiste is nog wel de quote: 'Gifted, but not arrogant' van de grootste arrogante klapmongool die erbij looptquote:
Nee juist niet.quote:
Ik weet het zelf niet eens meer, ik heb 6 potjes lopen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Wtf heloef
Wat heb je getekend
Sssst, volgens mij moet ik nog het één en ander aan episodes inhalen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
Ik kijk naar een uiterst zielige aflevering van Chuck.
een wedgiequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet het zelf niet eens meer, ik heb 6 potjes lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |