Niet doen. Alsjeblieft.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Wtf heloef
Wat heb je getekend
Ja, die is ook best wel naar. ze blijven ook maar aankloten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is het enige filmpje dat ik niet heb afgekeken vanwege te schokkend. Oh en swap.avi, maar die duurt 50 minuten.
Die ga ik morgen eens kijkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:34 schreef debeterebob het volgende:
Hier ook maar ff documentaire waar ik het over had...
Die op 0:40 is de grootste baas.
Mooiste is nog wel de quote: 'Gifted, but not arrogant' van de grootste arrogante klapmongool die erbij looptquote:
Nee juist niet.quote:
Ik weet het zelf niet eens meer, ik heb 6 potjes lopen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Wtf heloef
Wat heb je getekend
Sssst, volgens mij moet ik nog het één en ander aan episodes inhalen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
Ik kijk naar een uiterst zielige aflevering van Chuck.
een wedgiequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet het zelf niet eens meer, ik heb 6 potjes lopen.
Hoever ben je? Ik zit nu halverwege seizoen 3.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Sssst, volgens mij moet ik nog het één en ander aan episodes inhalen.
Ik vond het wel heel duidelijk hoor.quote:
Ik vind die serie dus totaal niet leukquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
Ik kijk naar een uiterst zielige aflevering van Chuck.
Ooooooooh dan zit ik ruim voor je. Denk halverwege seizoen 4. Maar was een beetje gestopt met Chuck. Het is dat Yvonne Strahovsky er in mee doet, want het begon een beetje slechter te worden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoever ben je? Ik zit nu halverwege seizoen 3.
Dat kan morgenochtend toch ook nog?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:48 schreef benzin het volgende:
Ik voel me zo ziek sinds vanmiddag. Heb koorts, overal pijn, ben misselijk en ben doodmoe. Ik vraag me af of ik mezelf ziek moet melden voor morgen of dat ik me weer prima voel na een goede nacht slaap
Hij is ook niet van al te hoge kwaliteit, niet heel realistisch.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind die serie dus totaal niet leuk
jij kan niet meespelenquote:
Uhmzzz neequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel duidelijk hoor.
Fixedquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:48 schreef benzin het volgende:
Ik voel me zo ziek sinds vanmiddag. Heb koorts, overal pijn, ben misselijk en ben doodmoe. Ik vraag me af of ik mezelf ziek moet melden voor morgen of dat ik me weer prima voel na een goede nacht slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |