Nou ik klikte dus dit topic aan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:14 schreef Rebecca123 het volgende:
Verschrikkelijke ervaringen met een aanstellerig persoon zoals TS mag ook![]()
Bazenuserquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
gelukkig heb ik al autisme krijg een wao uitkering kan echt niet werken kan me niet concentreren kan niet met andere mensen overweg en dan wil jij mij die uitkering afpakke?? ben je helemaal lekker in je kop??
Wat is je adres?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:30 schreef Chai het volgende:
Ha! Ik heb lekker Borderline en ADD. U jelly ?
Sinds je in KLB zit. We proberen hier een bepaald niveau te behouden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:29 schreef Rebecca123 het volgende:
Oh ja! Gilles de la tourette, nog niet aan gedacht thanx.
`erbarmelijke broddelwerk.´
wtf sinds wanneer moet een bericht op Fok een 1 of ander literair meesterwerk zijn
@ Stuk afval hierboven: aub niet met nog vaak voorkomende ziektes schelden, dank namens het Antonie van leeuwenhoek ziekenhuis
ticsquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:29 schreef Rebecca123 het volgende:
Oh ja! Gilles de la tourette, nog niet aan gedacht thanx.
Antonie van leeuwenhoek
ARROGANT STUK VRETEN! Wees maar blij dat ik niet weet waar je woont, kutwijfquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn identiteit is niet te koop, sorry.
Dankje, dokter Henk! Mijn enige steun en toeverlaat hierquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef Rezania het volgende:
TS, je spoort niet.
gr gr dokter Henk
Nou mijn niveau zullen de meesten nooit halen en het zou ook niet eerlijk zijn dat van ze te verwachten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
ARROGANT STUK VRETEN! Wees maar blij dat ik niet weet waar je woont, kutwijf
Piye: Niveau? Dat vertegenwoordig jij zeker? haha.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:35 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
Dankje, dokter Henk! Mijn enige steun en toeverlaat hiersamen met mijn toekomstige man Scorpie dan ALS HIJ GEEN NEE ZEGT BIJ HET ALTAAR enneuh..Barbapapamama? Denk ik?
Ik haat je niet, ik wens alleen dat je morgen wordt aangereden door een auto, op slag dood bent en in de hel wordt verkracht door een homoseksuele demoon.quote:
Eentje met een staart en hoefjes?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:16 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
Ik haat je niet, ik wens alleen dat je morgen wordt aangereden door een auto, op slag dood bent en in de hel wordt verkracht door een homoseksuele demoon.
@aequus: Vertederend
ik moest lachen om het bovenste stukquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:16 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
Ik haat je niet, ik wens alleen dat je morgen wordt aangereden door een auto, op slag dood bent en in de hel wordt verkracht door een homoseksuele demoon.
Lief?! Ik word hier 10900x beledigd door een stelletje narcisten en 'narcistische psychopaten'quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eentje met een staart en hoefjes?
En doe es lief
+ VRIENDquote:ik moest lachen om het bovenste stuk
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:28 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
Lief?! Ik word hier 10900x beledigd door een stelletje narcisten en 'narcistische psychopaten'
[..]
+ VRIEND
@Tmaatje: Maar aan kenmerken heb ik niks, daar krijg je tegenwoordig geen uitkering of sympathie voor
Zie je wel dat het niveau niet hoog genoeg was voor KLB.quote:
Dat zegt meer iets over jou, superieur doen omdat je wel ergens op een internetforum mag postenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Zie je wel dat het niveau niet hoog genoeg was voor KLB.
Nee kijk ik ben sowieso superieur, dus grijp ik elke kans aan om dat te etaleren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:40 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
Dat zegt meer iets over jou, superieur doen omdat je wel ergens op een internetforum mag posten
Jij spoort echt niet hè?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:16 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:20 schreef grrrbeer het volgende:
Niet eens een beetje verdiept in de aandoeningen.
Kies er maar een uit en gebruik die als excuus voor dit erbarmelijke broddelwerk.
Inderdaad, en jij bent een genie. Voel je je nu beter over jezelf ofzo?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:39 schreef Madame_Paon het volgende:
TS, jij bent echt enorm achterlijk zeg.
Moeite met grenzen? Borderline!quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:38 schreef Rebecca123 het volgende:
Ik snap dan niet waar de grens ligt, sorry hoor. Ik zeg eerlijk hoe ik me voel op dezelfde manier dat mensen die mij achterlijk noemen dat doen.
Wat wil je weten chick?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:44 schreef Rebecca123 het volgende:
en dan heb ik me er niet in verdiept volgens randdebielen.
Haha een vraagquote:
Aha. Maar jij hebt je er niet in verdiept zag ik..quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:12 schreef Rebecca123 het volgende:
de vraag staat in het begin van dit topic
Ik lees dat tussen de lijnen door.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:18 schreef Rebecca123 het volgende:
waar heb ik me niet in verdiept, borderline? Of pdd nos? of alles.
waar lees je dat aan.
Dan zou je weten dat je helemaal geen borderline/Asperger/etc. wilt hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:21 schreef Rebecca123 het volgende:
waarom zou ervaring me dan minder simplistisch moeten hebben gemaakt?
laat me raden jij lijdt eraan? Geef dan eens een voorbeeld waarom ik het vooral niet zou willen hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan zou je weten dat je helemaal geen borderline/Asperger/etc. wilt hebben.
Dat weet je zelf ook wel, en als je dat echt niet weet dan heb je zelf wel erg weinig inzichten. En dat maakt dat ik begrijp dat je een dergelijk topic begint.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:21 schreef Rebecca123 het volgende:
waarom zou verstand/ervaring me dan minder simplistisch moeten hebben gemaakt?
geef eens een voorbeeld
- Telkens een doelwit zijn voor pesters omdat je "anders" bentquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:22 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
laat me raden jij lijdt eraan? Geef dan eens een voorbeeld waarom ik het vooral niet zou willen hebben
Precies, dus verdiep je erin voor je er een topic over opent?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:25 schreef Rebecca123 het volgende:
Het zijn stoornissen.
Dat zou moeten betekenen dat het voor de gemiddelde mens niet makkelijk te begrijpen moet zijn hoe iemand met zo'n stoornis denkt, anders dan waren ze immers niet zo anders...
Voor veel mensen is het ook niet te begrijpen hoe iemand met een klinische/psychische stoornis zich voelt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:25 schreef Rebecca123 het volgende:
Het zijn stoornissen.
Dat zou moeten betekenen dat het voor de gemiddelde mens niet makkelijk te begrijpen moet zijn hoe iemand met zo'n stoornis denkt, anders dan waren ze immers niet zo anders...
heb jij Asperger?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
- Telkens een doelwit zijn voor pesters omdat je "anders" bent
- Veel sneller gestresst raken
- Gevoeliger zijn voor depressies
- Ongepaste emotionele reacties hebben
- Het is erfelijk (en daarom wil ik dus geen kinderen)
- Heel veel mensen met stoornissen zijn hartstikke ongelukkig
- Medicijnen "moeten" slikken met veel bijwerkingen, waaronder gewichstoename
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik heb geen Asperger. Ik heb MCDD en OCD. Google het maar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:31 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
heb jij Asperger?
Er zijn ook heus wel mensen die gepest worden zonder dat ze een stoornis hebben, mensen die gevoelig zijn voor depressies zonder een stoornis, die ongepaste emotionele reacties..Zo kan ik nog wel doorgaan. Hoeveel procent van de mensen zijn echt gelukkig, denk je? En die medicijnen moet je niet slikken. Dat wil je zelf.
Omdat ik zelf erg veel kennis heb hierover, en mij niet kan voorstellen dat een ander, die deze kennis deelt, zo sceptisch (en mag ik daaraan toevoegen respectloos) kan doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:31 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
@rosepetals: Hoe weet jij zo zeker dat ik me er niet in heb verdiept. Ik vroeg je om een bewijs maar inplaats daarvan roemde je je gave om tussen de lijnen door te lezen.
Kijk eens gewoon hoe je reageertquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:31 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
heb jij Asperger?
Er zijn ook heus wel mensen die gepest worden zonder dat ze een stoornis hebben, mensen die gevoelig zijn voor depressies zonder een stoornis, die ongepaste emotionele reacties..Zo kan ik nog wel doorgaan. Hoeveel procent van de mensen zijn echt gelukkig, denk je? En die medicijnen moet je niet slikken. Dat wil je zelf.
@rosepetals: Hoe weet jij zo zeker dat ik me er niet in heb verdiept. Ik vroeg je om een bewijs maar inplaats daarvan roemde je je gave om tussen de lijnen door te lezen.
MCDD heb ik geen ervaring mee...Zal wel naar zijn volgens wikipedia. OCD heb ik wel ervaring mee, maar ik vertel dat doorgaans aan niemand omdat het niet bij mijn persoonlijkheid hoort en dus ook niemand aangaat. En zielig voor je van dat incident en ik hoop dan ook dat het je lukt om af te vallen maar ik snap niet wat het met mij te maken heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb geen Asperger. Ik heb MCDD en OCD. Google het maar.
Naar verhouding worden er meer mensen met een stoornis gepest en zijn er ook meer ongelukkig.
En denk je nou echt dat ik die medicijnen wou slikken?
Ik was 13. Ik had geen keuze, want mijn moeder zei dat als ik ze niet zou slikken, ik nooit meer zakgeld zou krijgen.
Rebecca, jij lult echt onzin, gooi jezelf voor een trein. troll dat je er bent.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:31 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
heb jij Asperger?
@Moira: Ik zou niet mijn been willen breken. En het gaat hier niet om een been breken, dus het heeft hier niets mee te maken.
Zie je wel dat je ook normaal kunt reageren en iets begrip- en respectvoller?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:37 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
MCDD heb ik geen ervaring mee...Zal wel naar zijn volgens wikipedia. OCD heb ik wel ervaring mee, maar ik vertel dat doorgaans aan niemand omdat het niet bij mijn persoonlijkheid hoort en dus ook niemand aangaat. En zielig voor je van dat incident en ik hoop dan ook dat het je lukt om af te vallen maar ik snap niet wat het met mij te maken heeft.
spring zelf voor de trein stuk schroot.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:39 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Rebecca, jij lult echt onzin, gooi jezelf voor een trein. troll dat je er bent.
Juist, maar het feit dat jij het al 'vaag gelul' noemt zegt al dat je inderdaad niet praat uit kennis.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef Rebecca123 het volgende:
IK VRAAG OF ZIJ IETS HEEFT en vervolgens vertelt zij dr verhaal uit ervaring. Dus heeft ze iets en wat dat weet ik niet en gok ik maar.
En dat bewijs gelul was omdat ik er niet echt van houd om te pas en on te pas achterlijk en lomp en ongeïnformeerd genoemd te worden zonder dat men er een argument voor heeft behalve een vaag gelul over medeleven en inzicht.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:41 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
spring zelf voor de trein stuk schroot.
Dit wil je, he. Je wilt natuurlijk dat ik dan daarna, als de shrink van jou had gezegd dat ik niks mankeer, ik een huiltopic ga plaatsen, maar dat gun ik je nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:42 schreef Moira. het volgende:
Oke laat maar
Volgens mij kun je al een scala aan klinische/psychische stoornissen aan je eigen lijstje met smoesjes toevoegen, zónder erover te liegen
Je wens is vervuld.
Go see a shrink.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:44 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
Dit wil je, he. Je wilt natuurlijk dat ik dan daarna, als de shrink van jou had gezegd dat ik niks mankeer, ik een huiltopic ga plaatsen, maar dat gun ik je niet
Ik denk dat ze zich schaamt voor haar eigen issues...quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:45 schreef rosepetals het volgende:
Waarom erger jij je aan mensen met stoornissen? Waarom houd het je genoeg bezig om er een topic over te openen?
TS heeft zelf een stoornis.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:45 schreef rosepetals het volgende:
Waarom erger jij je aan mensen met stoornissen? Waarom houd het je genoeg bezig om er een topic over te openen?
Jij hebt dus echt een ENORM aandachtstekort.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:49 schreef Rebecca123 het volgende:
Omdat ik me er dus WEL in heb verdiept en weet hoe al die psychiaters er eindeloos onderzoek naar hebben gedaan en blegh...ze zoveel aandacht hebben gegeven terwijl mensen die niets fout doen altijd maar worden genegeerd en de lul zijn omdat er NOOIT word gekeken naar de reacties van normale mensen, want alles wat zij fout doen ligt aan henzelf. Sorry, maar dan word ik wel jaloers op die speciale mensen met hun diagnoses.
Jaloers? Genegeerd? Arm kind, volgens mij heb je last van post traumatische stress stoornisquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:49 schreef Rebecca123 het volgende:
Omdat ik me er dus WEL in heb verdiept en weet hoe al die psychiaters er eindeloos onderzoek naar hebben gedaan en blegh...ze zoveel aandacht hebben gegeven terwijl mensen die niets fout doen altijd maar worden genegeerd en de lul zijn omdat er NOOIT word gekeken naar de reacties van normale mensen, want alles wat zij fout doen ligt aan henzelf. Sorry, maar dan word ik wel jaloers op die speciale mensen met hun diagnoses.Blijkbaar erg gek.
Hangt van de stoornis en de ernst ervan af.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:49 schreef Rebecca123 het volgende:
Omdat ik me er dus WEL in heb verdiept en weet hoe al die psychiaters er eindeloos onderzoek naar hebben gedaan en blegh...ze zoveel aandacht hebben gegeven terwijl mensen die niets fout doen altijd maar worden genegeerd en de lul zijn omdat er NOOIT word gekeken naar de reacties van normale mensen, want alles wat zij fout doen ligt aan henzelf. Sorry, maar dan word ik wel jaloers op die speciale mensen met hun diagnoses.
Aha. Ja, mensen gaan rekening houden (en ook niet allemaal) met een persoon die een bepaalde diagnose heeft ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:49 schreef Rebecca123 het volgende:
Als er iemand hier zielig is, is het wel degene die haar tijd verspilt met sarcastische opmerkingen in een topic waar ze het niet mee eens is, om weet ik veel, er een sadistisch genoegen uit te halen? Je bent zelf sneu, flikker op.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:51 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Jaloers? Genegeerd? Arm kind, volgens mij heb je last van post traumatische stress stoornisZielepoot
Jij hebt geen stoornis (of wel) maar daar ervaring mee? Prijs jezelf gelukkig zou ik zeggen. Hoewel, tja, mijn vermogen om mijn emoties uit te leggen zal wel weer verkeerd zijn. Dus wees blij dat jij dat wel kuntquote:Aha. Ja, mensen gaan rekening houden (en ook niet allemaal) met een persoon die een bepaalde diagnose heeft ja.
Maar als je altijd open bent over je emoties en je beweegredenen kan ik je uit eigen ervaring vertellen dat mensen ook erg positief op je reageren.
Daar heb je dus geen diagnose voor nodig.
Gevalletje ADD dit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:52 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
Als er iemand hier zielig is, is het wel degene die haar tijd verspilt met sarcastische opmerkingen in een topic waar ze het niet mee eens is, om weet ik veel, er een sadistisch genoegen uit te halen? Je bent zelf sneu, flikker op.
Ik mag gelukkig zijn zonder een diagnose ja?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:52 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
Als er iemand hier zielig is, is het wel degene die haar tijd verspilt met sarcastische opmerkingen in een topic waar ze het niet mee eens is, om weet ik veel, er een sadistisch genoegen uit te halen? Je bent zelf sneu, flikker op.
[..]
Jij hebt geen stoornis (of wel) maar daar ervaring mee? Prijs jezelf gelukkig zou ik zeggen
Je opent een topic aan waar iedereen in kan reageren en nu zeg je dat ik op moet flikkeren, moet je maar geen topic aan maken als bepaalde reacties niet aan jou eisen voldoen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:52 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt geen stoornis (of wel) maar daar ervaring mee? Prijs jezelf gelukkig zou ik zeggen
Naar voor je dat je bent misbruikt. Ik heb ook anorexia gehad (wie tegenwoordig niet en ik overdrijf niet) maar bij jou zal het vast wel erger zijn geweest. Ach, hoe dan ook, misschien heb je daardoor idd wel een goede eigenschap uit iets negatiefs kunnen halen waarvan het logisch is dat anderen dat niet of in mindere mate hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:55 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik mag gelukkig zijn zonder een diagnose ja?![]()
Ik heb anorexia gehad in het verleden en ben misbruikt, dus ik snap hoe geestelijke pijn kan voelen, misschien is het daarom makkelijker voor mij om me in te leven.
Ja wat jij wilt hoor, ik negeer voortaan gewoon alles van je.quote:Je opent een topic aan waar iedereen in kan reageren en nu zeg je dat ik op moet flikkeren, moet je maar geen topic aan maken als bepaalde reacties niet aan jou eisen voldoen.
En projecteer nou niet jou tijdverspilling op mij, is nergens voor nodig.
Bijzonder dat je zelf zoiets als anorexia hebt gehad maar nog steeds erg sceptisch tegenover andere stoornissen bent.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:59 schreef Rebecca123 het volgende:
Ben je psycholoog? ach wtf ik weet toch dat je niet bevoegd bent voor het diagnosticeren van ADD
[..]
Naar voor je dat je bent misbruikt. Ik heb ook anorexia gehad maar bij jou zal het vast wel erger zijn geweest. Ach, hoe dan ook, misschien heb je daardoor idd wel een goede eigenschap uit iets negatiefs kunnen halen waarvan het logisch is dat anderen dat niet of in mindere mate hebben.
Student. Maar ik denk ik verlaag me even tot het algehele niveau in dit topic. Aangezien we toch zo kort door de bocht doen kan ik net zo goed besluiten dat jij niet helemaal 100% spoort in je bovenkamer n.a.v. een aantal posts die je hier hebt gemaakt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:59 schreef Rebecca123 het volgende:
Ben je psycholoog? ach wtf ik weet toch dat je niet bevoegd bent voor het diagnosticeren van ADD
[..]
Naar voor je dat je bent misbruikt. Ik heb ook anorexia gehad (wie tegenwoordig niet en ik overdrijf niet) maar bij jou zal het vast wel erger zijn geweest. Ach, hoe dan ook, misschien heb je daardoor idd wel een goede eigenschap uit iets negatiefs kunnen halen waarvan het logisch is dat anderen dat niet of in mindere mate hebben.
@Sapstengel> omg nog een late serieuze? reactie. Ik snap dat je met problemen van een ander je voor jezelf idd geen tijd hebt, ben blij dat ze nu een ander heeft.
Dit is geen topic waarin ik me verlaag (nu iedereen toch over verlagen begint, het is een hip woord) tot het uitdiepen van mijn 'kwalen' waar ik toch al van ben genezen, maar ja, het is inderdaad een feit dat men je eerder ziet staan als je ziek bent en ik ben ervoor behandeld. Je schijnt de enige te zijn die mijn jaloezie niet afkeurt kudos.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Bijzonder dat je zelf zoiets als anorexia hebt gehad maar nog steeds erg sceptisch tegenover andere stoornissen bent.
Je gaf dus net al aan dat je een bepaalde jaloezie voelt, die ik trouwens niet afkeur. Maar waarom denk je dat je dat zo voelt?
Ben je behandeld voor je anorexia? En zo ja, vind je het vervelend dat mensen nu minder aandacht aan je geven dan toen je ziek was?
Ja, en nadat ik een aantal serieuze posts had gedaan, en jij nog steeds blijft reageren als een of andere agressieve randdebiel, had ik daar opeens niet meer zo'n behoefte aan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:06 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
Dit is geen topic waarin ik me verlaag (nu iedereen toch over verlagen begint, het is een hip woord) tot het uitdiepen van mijn 'kwalen' waar ik toch al van ben genezen, maar ja, het is inderdaad een feit dat men je eerder ziet staan als je ziek bent en ik ben ervoor behandeld. Mag ik vragen waarom je die jaloezie niet afkeurt? Je schijnt de enige te zijn.
@Moira: Ik herinnerde je slechts weer even aan de vereiste van het hebben van kennis van zaken, couldn't you tell?
Thanks for your input.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:10 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Gelukkig heb ik een sterk geslacht met goeie genen en een goede geest. Ik lach al die üntermenschen uit matties!
Ik keur het niet af omdat iedereen aandacht nodig heeft, dus ik begrijp het wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:06 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
Dit is geen topic waarin ik me verlaag (nu iedereen toch over verlagen begint, het is een hip woord) tot het uitdiepen van mijn 'kwalen' waar ik toch al van ben genezen, maar ja, het is inderdaad een feit dat men je eerder ziet staan als je ziek bent en ik ben ervoor behandeld. Mag ik vragen waarom je die jaloezie niet afkeurt? Je schijnt de enige te zijn.
Even een quote van mezelf. Just so you know.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Overigens moet ik niks hebben van mensen die alles maar op hun stoornis afschuiven, ook als het er totaal níks mee te maken heeft.
Truste!quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik keur het niet af omdat iedereen aandacht nodig heeft, dus ik begrijp het wel.
Misschien moet je echt proberen open te worden over je gevoelens, dat je aandacht mist en behoefte hebt aan wat dan maar ook waar je behoefte aan hebt.
Mensen hebben echt geen diagnose nodig voordat ze begrip kunnen opbrengen voor een persoon, maar vaak wel een bepaalde herkenning. We hebben allemaal dezelfde soort emoties en we hebben dezelfde dingen nodig, als je het durft uit te spreken hebben mensen daar over het algemeen best respect voor. En je bent zo echt jezelf, en dat voelt best goed.
Nou nu moet ik gaan slapen hoor, alvast slaap lekker aan de andere hier![]()
Ik heb Restless Legs Syndromequote:Op donderdag 1 maart 2012 01:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik keur het niet af omdat iedereen aandacht nodig heeft, dus ik begrijp het wel.
Misschien moet je echt proberen open te worden over je gevoelens, dat je aandacht mist en behoefte hebt aan wat dan maar ook waar je behoefte aan hebt.
Mensen hebben echt geen diagnose nodig voordat ze begrip kunnen opbrengen voor een persoon, maar vaak wel een bepaalde herkenning. We hebben allemaal dezelfde soort emoties en we hebben dezelfde dingen nodig, als je het durft uit te spreken hebben mensen daar over het algemeen best respect voor. En je bent zo echt jezelf, en dat voelt best goed.
Nou nu moet ik gaan slapen hoor, alvast slaap lekker aan de andere hier![]()
Pfff gelukkig maar!!!! Dank je wel!quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:19 schreef Rebecca123 het volgende:
@Broodje zaad: ja maar dat is niet psychisch! dus het valt wel mee met je untermensch gehalte hoor
Ja, er zijn er echt minder dan je denkt hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:14 schreef Rebecca123 het volgende:
@rosepetals Nouja, welterusten dan en bedankt voor je serieuze reacties.
@Moira,rosepetals:
Ja, ok. Lastig te geloven maar het zal wel zo zijn. Omdat het rationeel gezien nu eenmaal onmogelijk is dat iedereen hetzelfde met een stoornis omgaat.
Mijn moeder is nog niet zo lang geleden gediagnosticeerd, dus die 'helft' speelt nog niet zo lang.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:30 schreef Maanvis het volgende:
konden je ouders wel goed voor jullie zorgen ondanks de stoornissen die ze hebben?
En vervolgens laat jij je vader dan doodleuk met rust? Zoiets zou de mijne niet moeten flikken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:25 schreef Moira. het volgende:
hij houdt het laatste jaar totaal geen rekening meer met me, en aangezien dat ook een symptoom zou kunnen zijn van Asperger, dacht ik altijd dat het daaraan lag. Vertelt mijn tante me leuk dat het hem gewoon geen reet kan schelen
Heeft geen zin.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:15 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
En vervolgens laat jij je vader dan doodleuk met rust? Zoiets zou de mijne niet moeten flikken.
Zelfde geld voor je moeder. Ik zou haar bezoeken in de bar en de drank door de toilet spoelen.
TS is vast jaloers op iedereen die dergelijke aandoeningen goed kunnen faken, of zelfs echt hebben, en aan een uitkering kunnen komen. TS wil eigenlijk zelf ook zo'n uitkering krijgen, maar het wil niet echt zo lukken en ventileert dat met deze OP.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:41 schreef Pulzzar het volgende:
Nou TS, gefeliciteerd! Je hebt overduidelijk borderline. Je mag lekker al je eigen frustraties op anderen afreageren en al je verantwoordelijkheden ontwijken. Ben je nu niet blij?
Ja, das ook goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heeft geen zin.
Heb besloten me er zo weinig mogelijk mee te bemoeien en het maar gewoon langs me heen te laten gaan.
Anders ga ik er echt mee zitten en dan voel ik me alleen maar kut.
Ze zoeken het zelf maar lekker uit, is meer mijn instelling
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:59 schreef Rebecca123 het volgende:
....maken...in wat voor wereld leef jij? zit je soms op de amateurtoneelschool of probeer je zelf beroemd te worden op fok?
Een freudiaanse vergissing? Och lieve kind, hierbij hangt het een toch al snel samen met het ander.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:54 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
Ja, das ook goed.
@Pulzzar: Blij? Als mijn topic wordt verpest door een onderkruipsel als jij? niet echt.
@Misbaksel boven: jochie toch, hoe kom jij aan dat verhaal over uitkeringen? freudiaanse vergissing?
kuchaandachtshoerkuchquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:03 schreef Oohm het volgende:
Rare vraag misschien maar waarom wil je ziek zijn?
Behalve teer (veroorzaker van de rokershoest), nicotine (de verslavende stof in tabaksrook die onder andere hoge bloeddruk veroorzaakt, en beschadiging en vernauwing van de bloedvaten) en koolmonoxide (zorgt voor een slechtere lichamelijke conditie) zitten er in tabaksrook minimaal 40 andere giftige tot zeer giftige stoffen. Het betreft onder andere nitrosaminen, formaldehyde, arsenicum, cyanide, aceton, ammoniak, azijnzuur, DDT, polonium (radioactief) en benzeen.quote:
Nou eerlijk is eerlijk. Als je een stoornis of ziekte hebt waar je doorgans niet zo heel veel last van hebt kan je dat best goed gebruiken om allerlei voordelen te genieten die "gezonde" mensen niet hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:03 schreef Oohm het volgende:
Rare vraag misschien maar waarom wil je ziek zijn?
Een uitkering is geen voordeel hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou eerlijk is eerlijk. Als je een stoornis of ziekte hebt waar je doorgans niet zo heel veel last van hebt kan je dat best goed gebruiken om allerlei voordelen te genieten die "gezonde" mensen niet hebben.
Een uitkering een voordeel noemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou eerlijk is eerlijk. Als je een stoornis of ziekte hebt waar je doorgans niet zo heel veel last van hebt kan je dat best goed gebruiken om allerlei voordelen te genieten die "gezonde" mensen niet hebben.
Hangt een beetje van je doelen in het leven af, maar ik had het eigenlijk niet over uitkeringen. Meer dat je met een goed verhaal heel wat dingen gesubsidiëerd kan krijgen omdat je het zo moeilijk hebt. Of het het waard is is de vraag waarvan het antwoord waarschijnlijk per persoon zal verschillen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een uitkering is geen voordeel hoor.
hahahaha, wat ben je toch een dom wicht!quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:54 schreef Rebecca123 het volgende:
@Pulzzar: Blij? Als mijn topic wordt verpest door een onderkruipsel als jij? niet echt.
Ik ken echt niemand die er beter van werd door zich zwak op te stellen. Misschien heb jij voorbeelden uit ede praktijk waaruit het tegendeel blijkt? Die hoor ik dan graag, want ik sta altijd open voor aan mij tegengestelde meningen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Hangt een beetje van je doelen in het leven af, maar ik had het eigenlijk niet over uitkeringen. Meer dat je met een goed verhaal heel wat dingen gesubsidiëerd kan krijgen omdat je het zo moeilijk hebt. Of het het waard is is de vraag waarvan het antwoord waarschijnlijk per persoon zal verschillen.
Heb je geen Wajong?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:51 schreef Rhalius het volgende:
Persoonlijk heb ik PDD-NOS en ik zou het niet bepaald een ziekte of aandoening noemen, dat is eerlijk gezegd een beetje beledigend.
Het is simpelweg een eigenschap. Ik vind niet dat subsidie daarvoor nodig is, in het dagelijks leven weet vrijwel niemand dat ik PDD-NOS heb juist omdat er gewoonweg veel mensen zijn die niet weten wat het betekend en gelijk aan de zwaarste vorm van autisme denken, en er ook ineens van maken dat je dan verstandelijk beperkt bent.
Dit terwijl Autisme compleet onverbonden is met intelligentie, het komt zelfs vrij vaak voor bij hoog intelligente mensen, hoeveel intelligente mensen ken je wel niet die sociaal onhandig zijn?
Van Einstein is het bijvoorbeeld bekend dat hij Autisme had.
Het maakt sollicitaties en sommige sociale situaties wel erg lastig.. denk je maar eens in hoe lastig het is om te solliciteren als je sociaal niet zo handig bent. Mezelf aanprijzen is gewoon iets wat ik niet goed kan, een baan houden zal geen probleem zijn voor mij, maar een baan krijgen, dat is de echte uitdaging.
PDD-NOS is dan wel lastig uit te leggen.. er is nu eenmaal weinig over bekend en waarschijnlijk legt iedereen die het heeft het weer anders uit.
Een grote fantasie en een zekere mate van creativiteit lijken altijd wel met autisme verbonden te zijn, de mate van Autisme kan dan weer bepalen hoe ver iemand zich in een fantasie wereld kan verplaatsen. Of ze er dus in verdwijnen of alleen maar uithalen wat er in zit en dat kunnen delen met anderen.
Niet tegen verandering kunnen is een mythe, in ieder geval voor mij tenzij ik de verkeerde diagnose heb gekregen. Zo ben ik op m'n 21ste gaan stijldansen op een lokatie die ik niet kende, en compleet alleen, ik kende daar niemand. Tussendoor was ik ook nog eens van dans school gewisseld.
Verhuizingen, ook geen probleem. Broer of zus het huis uit, even wennen aan de stilte maar geen probleem.
Mogelijk omdat ik wat minder sociaal ben ingesteld heb ik zelfs minder moeite met sociale veranderingen dan anderen.
Sociaal initiatief nemen, dat blijft wel lastig. Niet dat ik verlegen ben of zo, maar ik weet dan gewoon niet wat ik moet zeggen.
Onthoudt wel dat er 3 vormen van autismespectrumstoornissen zijn he? Asperger, PDD-NOS en klassiek autisme.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:51 schreef Rhalius het volgende:
Persoonlijk heb ik PDD-NOS en ik zou het niet bepaald een ziekte of aandoening noemen, dat is eerlijk gezegd een beetje beledigend.
Het is simpelweg een eigenschap. Ik vind niet dat subsidie daarvoor nodig is, in het dagelijks leven weet vrijwel niemand dat ik PDD-NOS heb juist omdat er gewoonweg veel mensen zijn die niet weten wat het betekend en gelijk aan de zwaarste vorm van autisme denken, en er ook ineens van maken dat je dan verstandelijk beperkt bent.
Dit terwijl Autisme compleet onverbonden is met intelligentie, het komt zelfs vrij vaak voor bij hoog intelligente mensen, hoeveel intelligente mensen ken je wel niet die sociaal onhandig zijn?
Het maakt sollicitaties en sommige sociale situaties wel erg lastig.. denk je maar eens in hoe lastig het is om te solliciteren als je sociaal niet zo handig bent. Mezelf aanprijzen is gewoon iets wat ik niet goed kan, een baan houden zal geen probleem zijn voor mij, maar een baan krijgen, dat is de echte uitdaging.
PDD-NOS is dan wel lastig uit te leggen.. er is nu eenmaal weinig over bekend en waarschijnlijk legt iedereen die het heeft het weer anders uit.
Een grote fantasie en een zekere mate van creativiteit lijken altijd wel met autisme verbonden te zijn, de mate van Autisme kan dan weer bepalen hoe ver iemand zich in een fantasie wereld kan verplaatsen. Of ze er dus in verdwijnen of alleen maar uithalen wat er in zit en dat kunnen delen met anderen.
Niet tegen verandering kunnen is een mythe, in ieder geval voor mij tenzij ik de verkeerde diagnose heb gekregen. Zo ben ik op m'n 21ste gaan stijldansen op een lokatie die ik niet kende, en compleet alleen, ik kende daar niemand. Tussendoor was ik ook nog eens van dans school gewisseld.
Verhuizingen, ook geen probleem. Broer of zus het huis uit, even wennen aan de stilte maar geen probleem.
Mogelijk omdat ik wat minder sociaal ben ingesteld heb ik zelfs minder moeite met sociale veranderingen dan anderen.
Sociaal initiatief nemen, dat blijft wel lastig. Niet dat ik verlegen ben of zo, maar ik weet dan gewoon niet wat ik moet zeggen.
ditquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:53 schreef Quisho het volgende:
ik ben een pscyhiater zeg maar wat je hebt dan genees ik het zo even kost wel een miljoen euro
Dat is geen eigenschap. Dat is een stoornis.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:51 schreef Rhalius het volgende:
Het is simpelweg een eigenschap.
Soms kan een eigenschap bepaald worden door een stoornis, zoals bij autisme en NLD, wat ik heb.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is geen eigenschap. Dat is een stoornis.
True, zit ook in de naam: Pervasive Development Disorder – not otherwise specified (Pervasieve Ontwikkelings Stoornis - niet anderszins omschreven)quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is geen eigenschap. Dat is een stoornis.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, zit ook in de naam: Pervasive Development Disorder – not otherwise specified (Pervasieve Ontwikkelings Stoornis - niet anderszins omschreven)
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:56 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Soms kan een eigenschap bepaald worden door een stoornis, zoals bij autisme en NLD, wat ik heb.
Door autisme, de stoornis, wordt je karakter onder andere bepaaldquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:59 schreef rosepetals het volgende:
Als je karakter je stoornis word; autisme .
Zoiets?
Ik heb ook een pervasieve ontwikkelingsstoornis.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, zit ook in de naam: Pervasive Development Disorder – not otherwise specified (Pervasieve Ontwikkelings Stoornis - niet anderszins omschreven)
Ik zie het gewoon niet zo, het is geen persoonlijkheidsstoornis.quote:
Jij snapt het andersom denk ik ook niet helemaalquote:
Ah, zoquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij snapt het andersom denk ik ook niet helemaal
Rhalius zei over zijn PDD-NOS "Het is simpelweg een eigenschap."
PDD-NOS is dus geen eigenschap, maar een stoornis.
Nu kan het zijn dat een stoornis een aantal eigenschappen kan veranderen/ontwikkelen, maar dat maakt de stoornis zélf geen eigenschap.
Snappie?
Kerel..quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:03 schreef Quisho het volgende:
[..]
Maar ik ben echt een pcschyhiater
Volgens mij heb jij een AS1 diagnose.
Grootheidswaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:03 schreef Quisho het volgende:
[..]
Maar ik ben echt een pcschyhiater
Volgens mij heb jij een AS1 diagnose.
Niet tegenspreken. Dat is een van de symptomen. Ik schrijf je wat Seroquel voor. Dat kan je bij de Gamma afhalen.quote:
Maar mijn 2e persoonlijkheid zegt dat die de duivel in jou zietquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef Quisho het volgende:
[..]
Niet tegenspreken. Dat is een van de symptomen. Ik schrijf je wat Seroquel voor. Dat kan je bij de Gamma afhalen.
Dan moet je bij jezelf afvragen, wat is het ergste dat er kan gebeuren?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar mijn 2e persoonlijkheid zegt dat die de duivel in jou ziet
Dat de boomtrollen me opetenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:07 schreef Quisho het volgende:
[..]
Dan moet je bij jezelf afvragen, wat is het ergste dat er kan gebeuren?
Stop met trollen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef Quisho het volgende:
[..]
Oh ja dat is niet zo luek. Maar je moet er mee leren omgaan.
Hoe gaat het verder thuis?
Foto van je certificaat als bewijs svp.quote:
Als het goed is kun je daar op de vorige pagina een éckt serieus verhaal over vindenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef Quisho het volgende:
[..]
Oh ja dat is niet zo luek. Maar je moet er mee leren omgaan.
Hoe gaat het verder thuis?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:13 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Foto van je certificaat als bewijs svp.
Flikker op dus.quote:
wtf, in plaats van dat je in 1 keer zegt wat je op het hart hebt, plaats je 244677 keer een bericht van dezelfde strekking?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef summer2bird het volgende:
TS denkt even snel en stoer een oordeel over een gecompliceerd iets in elkaar te flansen
Nou nou stoer hoor.
En nu moet je maar snel terug naar je scootertje+BB+bontkraagcultuur
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:07 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
wtf, in plaats van dat je in 1 keer zegt wat je op het hart hebt, plaats je 244677 keer een bericht van dezelfde strekking?
@ Geval dat over zwakzinnigheid begon: narcisten staan ook bekend om projectie
@ Persoon Die Openhartig Over PDD-Nos Vertelde: Bedankt, dit heeft me waarempel wat meer kennis erover gegeven![]()
![]()
![]()
Lul niet, einstein heeft nooit een diagnose autisme gehad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:51 schreef Rhalius het volgende:
Dat zijn er ook vrij veel hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lul niet, einstein heeft nooit een diagnose autisme gehad.
Altijd maar dat gelul over bekende mensen die zogenaamd stoornissen zouden hebben. Verdiep je eerst eens in de bekende mensen die daadwerkelijk een diagnose hebben gehad.
Echt handig om te hebben jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:14 schreef Rebecca123 het volgende:
5. PDD-nos - Excuus voor...Geen idee eigenlijk, maar het klinkt ook wel handig om te hebben.
Stoornis heet niet voor niets stoornis, dus het is weldegelijk abnormaal.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zijn er ook vrij veel hoor
Mensen met een stoornis zijn echt niet per direct 'abnormaal'.
Sterker nog; het is bijna een invasie. Er zijn er echt ontzettend veel. Dus óók celebrities.
Dat klopt, maar normaal zijn is (nog) geen stoornis.quote:
Iedereen heeft problemen maar dat betekent niet gelijk dat je een stoornis hebt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:48 schreef Gridlok het volgende:
Iedereen heeft wel ergens een stoornis, het woord normaal zou eigenlijks ook niet eens gebruikt mogen worden als het over mensen gaat.
Mensen labelen graag dingen zodat het niet onbekend lijkt. Menselijk kwaaltje, bang voor het onbekende zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Iedereen heeft problemen maar dat betekent niet gelijk dat je een stoornis hebt.
waarom? Wajong is echt geen pretje, dan ben je voor de rest van je leven een paria.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:49 schreef amenth het volgende:
ja precies die klootzaken maken overal wel ziekte van snap je mattie van mij ging voor wajong expres dinge verzinen enzo hebbe ze zon dik boek met 19212919 psychische ziektes en dan heb je altijd wel wat
Haha was het mar zo'n feestje.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:57 schreef amenth het volgende:
maak nie uit je staat dan alleen als pannekoek bekened bij de overheid je matties wete er verder niks van snap je je krijg je doekoe en verder doe je je eigen ding
Er zijn ook mensen met een gediagnosticeerde stoornis waar ze eigenlijk geen last van hebben, en waar je nauwelijks iets van merkt. Zo zijn er veel mensen die met hetzelfde rondlopen en NIET gediagnosticeerd zijn. Die zien zichzelf dan als volkomen normaal, maar volgens jouw maatstaven zijn ze dat dus niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Stoornis heet niet voor niets stoornis, dus het is weldegelijk abnormaal.
Als je grondig onderzocht zou worden zou er zo een labeltje op je gedrag geplakt worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Iedereen heeft problemen maar dat betekent niet gelijk dat je een stoornis hebt.
Ahhh, de DSM-IVquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:49 schreef amenth het volgende:
ja precies die klootzaken maken overal wel ziekte van snap je mattie van mij ging voor wajong expres dinge verzinen enzo hebbe ze zon dik boek met 19212919 psychische ziektes en dan heb je altijd wel wat
Kusje voor je extra chromosoomquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:41 schreef Gridlok het volgende:
Ik heb downsyndroom en neem dit heel snerijeus.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahhh, de DSM-IVDe Bijbel der Psychologie
Over normaal bestaat bovendien een tegeltjeswijsheid: ''Ooit een normaal mens gezien, en beviel het?''quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:15 schreef Rhalius het volgende:
Iedereen heeft wel iets van een stoornis, of iets aparts dat niet als normaal gezien zou kunnen worden.
Ga er maar van uit dat er niemand is die 100% normaal is, ook al zie je het vaak niet.
Wat normaal is veranderd ook door de jaren heen. Er zijn genoeg dingen die nu doodnormaal zijn, waar je vroeger de doodstraf voor kon krijgen.
Zelf grip houden. En zoveel mogelijk doen wat je zelf nog kunt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:56 schreef Rebecca123 het volgende:
Ja, maar wat is zelfredzaamheid. Wie bepaald dat?
Dan ben je lui en naar mijn idee ook dom bezig.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:59 schreef Rebecca123 het volgende:
En als je het wel kunt maar niet doet omdat je lijdt aan chronische luiheid
en jij bent uberhaupt dom, maakt niet uit waar je mee bezig bent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:06 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Dan ben je lui en naar mijn idee ook dom bezig.
jij hebt mensenkennisquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:54 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
en jij bent uberhaupt dom, maakt niet uit waar je mee bezig bent.
[ afbeelding ]
ja hallo ik ben niet degene die het stoornis noemt, dat zijn die psychologen allemaal.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen met een gediagnosticeerde stoornis waar ze eigenlijk geen last van hebben, en waar je nauwelijks iets van merkt. Zo zijn er veel mensen die met hetzelfde rondlopen en NIET gediagnosticeerd zijn. Die zien zichzelf dan als volkomen normaal, maar volgens jouw maatstaven zijn ze dat dus niet.
Er is sowieso binnen de psychologie en psychiatrie al ontzettend lang een 'debat' gaande over wat nou normaal en abnormaal is.
Dat is simpelweg niet te zeggen.
Er zijn normale mensen met een stoornis en er zijn ook abnormale mensen zonder stoornis.
Als je er geen last van hebt zou je feitelijk geen diagnose moeten kunnen hebben, maar okee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je grondig onderzocht zou worden zou er zo een labeltje op je gedrag geplakt worden.
Nou gebeurt dat de laatste tijd helaas sowieso veel te snel, maar zoals ik al eerder zei; veel meer mensen lopen met iets rond dan je zelf zou denken. Als ze er geen last van hebben is het alleen niet echt een probleem waar je per se voor behandeld moet worden.
Absolutely true.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:06 schreef Rhalius het volgende:
Ga er maar van uit dat veel psychologen zelf ook iets hebben, net zoals de rest van de bevolking.
Oh ja, jij hebt een stoornis? Geef dan eens een voorbeeld uit je zware levenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Je zou wel anders piepen als je daadwerkelijk een van die stoornissen zou hebben. Je hebt het maar makkelijk, TS.
ben jij marleneke uit gert en samson?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:48 schreef marleneke1980 het volgende:
Mag ik ook meedoen, ik heb ADD borderline en bipolaire stoornis, anders dan normaal
Lijkt erop he?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ben jij marleneke uit gert en samson?
Alsof je eigen dag in dag uit depressief voelen zo fijn is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 06:58 schreef BlueMage het volgende:
Ik wil depressief zijn, dan gaan ze je huis poetsen enzo omdat je dat zelf dan niet meer kan!
Ik denk dat iedereen wel 'iets' heeft. Alleen sommigen wat meer dan anderen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:06 schreef Rhalius het volgende:
Ga er maar van uit dat veel psychologen zelf ook iets hebben, net zoals de rest van de bevolking.
Je gaat toch sowieso niet wensen om een ziekte, of hij nou geestelijk of lichamelijk is. Dit topic is idd nutteloos.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:12 schreef Holy_Goat het volgende:
Waarom is dit topic überhaupt nog open? Dit is toch van vergelijkbaar niveau als:
*ik wil ook Lekker kanker hebben want dan krijg je als je geluk hebt chemo en hoef je nooit meer naar de kapper*
Vraag me trouwens af of een topic met dezelfde trekking over dit soort meer direct zichtbare ziekten ook open zou blijven
Ditquote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:31 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Je gaat toch sowieso niet wensen om een ziekte, of hij nou geestelijk of lichamelijk is. Dit topic is idd nutteloos.
Als je er geen last van hebt klopt de diagnose niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:11 schreef Piye het volgende:
[..]
en als je nergens last van hebt, werken die voordelen meestal niet hoor, ze checken tegenwoordig alles heel nauw en screenings en testen, je belazert ze zomaar niet (mits je een allochtoon bent) pardonquote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:39 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Als je er geen last van hebt klopt de diagnose niet.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:31 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
en als je nergens last van hebt, werken die voordelen meestal niet hoor, ze checken tegenwoordig alles heel nauw en screenings en testen, je belazert ze zomaar niet (mits je een allochtoon bent) pardon
Op de spellingstest scoor je anders best laag.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:51 schreef Ongedierte het volgende:
Dat is niet waar mongool, asberger is niks mis mee. Op de autisme-test scoorde ik fucking lager dan de gemiddelde FOK!ker
Wat is dat voor vreemde logica?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:39 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Als je er geen last van hebt klopt de diagnose niet.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 05:36 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Wel is het de aanstichter ervan. En soms is het goed om even lekker ongenuanceerd te kletsen !
Zeker als het gaat tussen semi proffesionele en ervaringsdeskundigen.
Ja dat heb ik maar daar krijg je geen wajong voorquote:
Is leuk joh, heel de dag niks doen en je de rest van je leven doodvervelen.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:16 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Waarom zou je wajong willen dan ? dan zit je maar thuis.
Tuurlijk niet ondertussen doe ik andere dingen. Je denkt toch zeker niet dat ik echt ziek ben? Maar werken daar heb ik geen tijd voor. Ik moet fokkenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:16 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Waarom zou je wajong willen dan ? dan zit je maar thuis.
Hilarisch gewoon ja...quote:Op zondag 25 maart 2012 17:17 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Is leuk joh, heel de dag niks doen en je de rest van je leven doodvervelen.
Dat begrijp ik dan weer wel. Ik ben hier hier voor de Haute Nuancé, jij ?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk niet ondertussen doe ik andere dingen. Je denkt toch zeker niet dat ik echt ziek ben? Maar werken daar heb ik geen tijd voor. Ik moet fokken
Ik omdat ik geen leven hebquote:Op zondag 25 maart 2012 17:24 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan weer wel. Ik ben hier hier voor de Haute Nuancé, jij ?
Meervoudig Persoonlijkheidssyndroom komt ook op FOK! veel voor.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:33 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Waarom heeft fok trouwens zoveel klonen ?
Ik heb mijn andere persoonlijkheden een Fok!verbood gegevenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Meervoudig Persoonlijkheidssyndroom komt ook op FOK! veel voor.
en daar luisteren ze naar?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb mijn andere persoonlijkheden een Fok!verbood gegeven
Tijntje altijdquote:Op zondag 25 maart 2012 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
Dat dit ik topic nu pas leesIk heb ADHD, Asperger, Bordeline, Dyslectie, HSP, OCD, MCDD, Gille de la Tourette, eigenlijk alles wat je kan bedenken ik heb het wel. Oh ja ik heb ook nog München by Proxhausen. Mijn omgeving heeft daar het meeste last van
Ja maar op Geenstijl, Stromfront, Vivaforum, EOforum, mogen ze hun gang gaanquote:
en hoeveel heb je er?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar op Geenstijl, Stromfront, Vivaforum, EOforum, mogen ze hun gang gaan
Ik weet er van 10. Maar het zijn er waarschijnlijk meerquote:
Ja soms zitten er meer in je onderbewustzijn, en is er een beetje met elkaar te leven?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet er van 10. Maar het zijn er waarschijnlijk meer
Soms wel, soms niet. Maar goeie afspraken maken werkt.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:19 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Ja soms zitten er meer in je onderbewustzijn, en is er een beetje met elkaar te leven?
Ik heb pas een boek erover gelezen, Sybil, zeer interessant. Lijkt me best gezellig, maar de oorzaak niet echt.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Maar goeie afspraken maken werkt.
Schizofrenie is ook gezellig altijd stemmen in je hoofdquote:Op maandag 26 maart 2012 20:26 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Ik heb pas een boek erover gelezen, Sybil, zeer interessant. Lijkt me best gezellig, maar de oorzaak niet echt.
Dat is idd ook zo ja, een schizofreen is nooit alleen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Schizofrenie is ook gezellig altijd stemmen in je hoofd
Wil je er overpraten?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:32 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Dat is idd ook zo ja, een schizofreen is nooit alleen.
Ik voel me met mijn borderline altijd eenzaam kutziekte.
Ik praat nu al met je, of met een van je anderen,quote:
Nee, dit is Tijn dat is mijn hoofdpersoonlijkheid ik ben de baas en de rest luistert naar mij. ADD is wel lastig inderdaad daar heb ik ook last van. Vandaag was ik aan het koken liep er iemand langs branden het eten aanquote:Op maandag 26 maart 2012 20:35 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Ik praat nu al met je, of met een van je anderen,
ik heb ook nog ADD dus dat maakt het wel weer druk in je hoofd
en een bipolaire stoornis dus in manische tijden dikke pret.
Hoe kun jij werken met al die aandoeningen? Dat was toch jouw post met die lange rij waar overigens MPS niet bijstond.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dit is Tijn dat is mijn hoofdpersoonlijkheid ik ben de baas en de rest luistert naar mij. ADD is wel lastig inderdaad daar heb ik ook last van. Vandaag was ik aan het koken liep er iemand langs branden het eten aan
Ik werken? Nee joh dat gaat toch helemaal niet. Bovendien heb ik wel wat beters te doen. Fokken, blowen, drinken, etcquote:Op maandag 26 maart 2012 20:40 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Hoe kun jij werken met al die aandoeningen? Dat was toch jouw post met die lange rij waar overigens MPS niet bijstond.
ADD he dan vergeet je bepaalde dingen snel...quote:Op maandag 26 maart 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik werken? Nee joh dat gaat toch helemaal niet. Bovendien heb ik wel wat beters te doen. Fokken, blowen, drinken, etc
Die ben ik vergeten ADD enzo
Ja en medicijnen helpt ook niet echt. En al die andere dingen ook niet. Echt soms denk ik dat ik gek wordt. Of wacht dat ben ik ook. Ik ben een vliegtuig.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:50 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
ADD he dan vergeet je bepaalde dingen snel...
Wat voor soort vliegtuig ben je dan? Want dat verschilt ook nog.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en medicijnen helpt ook niet echt. En al die andere dingen ook niet. Echt soms denk ik dat ik gek wordt. Of wacht dat ben ik ook. Ik ben een vliegtuig.
Een jachtvliegtuigquote:Op maandag 26 maart 2012 21:02 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Wat voor soort vliegtuig ben je dan? Want dat verschilt ook nog.
Mooie vrouwenquote:
Dan heb je het maar druk, er zijn er maar zat.quote:
Na lang oefenen weet ik wel wat leuk is en niet leuk.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:26 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Dan heb je het maar druk, er zijn er maar zat.
Ligt er aan waar je van houdt natuurlijk.
Wel moeilijk vanuit de lucht...
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Na lang oefenen weet ik wel wat leuk is en niet leuk.
Nee meeste hebben of een vriend of zijn pot. Dan wil ik ze wel bekeren maar daar gaan ze meestal niet op inquote:
Munchhausen by proxyquote:Op zondag 25 maart 2012 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
Dat dit ik topic nu pas leesIk heb ADHD, Asperger, Bordeline, Dyslectie, HSP, OCD, MCDD, Gille de la Tourette, eigenlijk alles wat je kan bedenken ik heb het wel. Oh ja ik heb ook nog München by Proxhausen. Mijn omgeving heeft daar het meeste last van
Bijna goedquote:
Mijn papa werkt bij de McDonald's.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb ADD, OCD, bi-polaire stoornis, Borderline, Asperger, dissociatieve identiteitsstoornis, paranoide persoonlijkheidsstoornis. post-traumatische stress stoornis, PDD-NOS, dysthymie en schizofrenie,
Wel chill toch, ben altijd het engeltje en kan al mijn acties verantwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |