(voor originele topic ZIEHIER:
Godverdomme ik wil ook Borderline, PDD-NOS of...)
Gisteren heb ik tien minuten van mijn tijd verspild aan het remixen van gezeur van autistische en borderline gevallen uit 'Je zult het maar hebben' met het lied 'Bind, torture and kill', maar mijn boosheid over de zwakte van de maatschappij ging er niet mee weg
Daarom vroeg ik mij af: welke psychische modeziekte willen jullie NU hebben en waarom??
Mijn top 5:
1. Syndroom van asperger - Levenslang excuus voor als je nu eenmaal niet zo druk, spontaan en 'gezellig' bent als de gemiddelde mens (die adhd heeft).
2. Borderline - Manier om de schuld van negatieve gevoelens altijd ergens anders te leggen en altijd maar weer de meeste aandacht te krijgen en bewonderd te worden om je zieligheid en speciaalheid terwijl men alles wat je zegt analyseert als het woord van Jezus.
3. Depressie zonder duidelijke oorzaak als dood, ongeluk, ziekte etc. - Excuus voor periodes van luiheid, vermoeidheid en gebrek aan motivatie en ambitie.
4. ADD - Excuus voor niks op orde kunnen houden, je niet kunnen concentreren op de minder leuke dingen des levens.
5. PDD-nos - Excuus voor...Geen idee eigenlijk, maar het klinkt ook wel handig om te hebben.
wat willen jullie hebben?? Met reden
Verschrikkelijke ervaringen met een aanstellerig persoon met zo'n ZIEKTE mag ook
alvast bedankt