Ik maak Genee ten schande met mijn postgedrag. Er valt ook een hele last van mijn schouders nu ik hem niet meer over mijn posts neerkijkend heb.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat geval boven een VI-UI verkiezen.
Dromenvangertje post daar zeker ook?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:57 schreef Smoofie het volgende:
2 SC door elkaar, Ik raak in de war man.
Troll jij?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak Genee ten schande met mijn postgedrag. Er valt ook een hele last van mijn schouders nu ik hem niet meer over mijn posts neerkijkend heb.
[..]
Dromenvangertje post daar zeker ook?
Je Avatarquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak Genee ten schande met mijn postgedrag. Er valt ook een hele last van mijn schouders nu ik hem niet meer over mijn posts neerkijkend heb.
[..]
Dromenvangertje post daar zeker ook?
Maar je UI is zo lelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genee is een troll.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo min mogelijk. Elke note is een kleinere kans op het moderatorschapHoezo?
Ik zie er een brandwondenkliniek in en Afrika. Zit ik in de buurt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee man, je ziet het grote geheel gewoon niet.
Ik dacht aids :S?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie er een brandwondenkliniek in en Afrika. Zit ik in de buurt?
Almerequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:08 schreef Stokstaart het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ere-op-stelten.dhtml
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om 21:00 weer strootman zien falen
Clasiequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
heb jij wel favoriete ajax spelers?
goossensquote:
Ronald Koemanquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
heb jij wel favoriete ajax spelers?
Goossens gaat het wel goed doen denk ik. Lekkere techniek in zijn poten, alles.quote:
Vertonghenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Onzin Ajacied vindt Vertonghen sinds kort weer een puike speleren terecht.
Malkiquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goossens gaat het wel goed doen denk ik. Lekkere techniek in zijn poten, alles.
Voorwaarde is alleen dat hij fit blijft. Janmaar komt van Heerenveen, ook lekker spelertjeEn dan nog Vormer van Roda. Allemaal goede versterkingen zo op het eerste oog.
Nu alleen nog een spits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |