SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik ben soms zwaar geretardeerd okquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:27 schreef Beach het volgende:
Jezus Henkieis 1 keer niet genoeg
en http://nl.wikipedia.org/wiki/K-pop
Ja als ik met een hamer op een Mac ga slaan en vervolgens ga zeggen dat die Mac pure kanker is bewijs ik het dan ook? Want dat deed je net.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb bewezen dat Windows gewoon pure kanker is, ga weg.
Ik sta bij zeker terwijl ik alleen zei dat ik graag wil komenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
beter kom je gwn 23 maart :$
lekker je prostaat onderzoekequote:
De gebruiker doet iets fout en het ligt aan Windowsquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja als ik met een hamer op een Mac ga slaan en vervolgens ga zeggen dat die Mac pure kanker is bewijs ik het dan ook? Want dat deed je net.
loelquote:
Watquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja als ik met een hamer op een Mac ga slaan en vervolgens ga zeggen dat die Mac pure kanker is bewijs ik het dan ook? Want dat deed je net.
van mij prostaatje blijf je afquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
lekker je prostaat onderzoeke)) kom maar babe
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:30 schreef Beach het volgende:
[..]
De gebruiker doet iets fout en het ligt aan Windows
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:30 schreef Henkie94 het volgende:
Als je iets schrijft wat perfect werkt op non-Windows systemen, en het werkt niet eens op Windhoos zelf, dan is Windhoos gewoon kanker.
Dat betekent gewoon dat je er niet mee om kan gaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:30 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
loel
[..]
Wat
Als je iets schrijft wat perfect werkt op non-Windows systemen, en het werkt niet eens op Windhoos zelf, dan is Windhoos gewoon kanker.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik sta bij zeker terwijl ik alleen zei dat ik graag wil komen
ok grquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat betekent gewoon dat Windows er niet mee om kan gaan.
gr eeste kus lafj0equote:Op woensdag 29 februari 2012 18:34 schreef Beach het volgende:
fuck jullie ik ga Running Man kijken en dan eten
jo rensequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:34 schreef Beach het volgende:
Run Forrest !!quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:34 schreef Beach het volgende:
Lekker je kompjoeterkabels vernueckenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Run Forrest !!
ik ga eten achter de pc
nee mang, jij?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:52 schreef Plastic_zak het volgende:
henkie g, nog chimeids volgeblaft?
jawelquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee vandaag niet maar heb je het wel eens gedaan dan matti?
> Hoerenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als het niet lukt gewoon lekker naar de hoeren gaan
Dé hik?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb de #hik.
---
huh nieuw topic alles
bob heb je mn question ontvangen..?
ik spik spouw, ik geef de hik aan jou, ik geef de hik aan een andere man(vrouw), die de hik verdragen kan!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb de #hik.
---
huh nieuw topic alles
bob heb je mn question ontvangen..?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:09 schreef HappyBob het volgende:
Ik las dat Henkie weer eens niet om kan gaan met Windows
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:23 schreef Henkie94 het volgende:
Ik schrijf C++ code op OS X, loopt prima. Open je een Windows VM, converteer je alles naar Windows code, doet ie het niet eens.![]()
Windows kan er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:30 schreef Henkie94 het volgende:
Oh, ik heb niet meer gekeken tbh.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dé hik?Pics.
Ik heb allang gereageerd..
Bedankt, alweer over.quote:
jaa datquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:16 schreef Beach het volgende:
[..]
ik spik spouw, ik geef de hik aan jou, ik geef de hik aan een andere man(vrouw), die de hik verdragen kan!
Kut is dat he.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:19 schreef Beach het volgende:
teveel gegeten ik ben dit niet eens meer gewend ik voel me misselijk
Spruitjesquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef Beach het volgende:
Ja 1 stukje vlees 1.5 aardappel en een lepel spruitjes
Henkie kan niet met Windows omgaanquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Windows kan er niet mee omgaan.
Doe ik daar al die moeite voor..quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, ik heb niet meer gekeken tbh.Snel kijken.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Henkie kan niet met Windows omgaan
Bij Triviant achterop de kaartjes.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bob waar vind ik het antwoord..
Hoe durf jij mijn tedere oortjes deze ellende aan te doen jonguhquote:
Je vroeg zelf wat het is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe durf jij mijn tedere oortjes deze ellende aan te doen jonguh
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Bij Triviant achterop de kaartjes.
Weet ik nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bob waar vind ik het antwoord..
Inmiddels Jan zijn ontbijtkoek truuk uitgeprobeerd.quote:
Gegarandeerd succesquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Inmiddels Jan zijn ontbijtkoek truuk uitgeprobeerd.
Raar, nu zal ik nooit weten wat het antwoord was...quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet ik nietIk zie jouw bericht ook nergens meer
bahquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef Beach het volgende:
het smaakte prima, ik snap alleen niet dat ik het voor het eten eerst in de wc pot moest doen
Voor de nasmaak.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef Beach het volgende:
het smaakte prima, ik snap alleen niet dat ik het voor het eten eerst in de wc pot moest doen
Ik kan ook niet vinden hoe ik een nieuw bericht moet sturenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Raar, nu zal ik nooit weten wat het antwoord was...
Net als appelhappen, handen op je rug en uit de pot etenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef Beach het volgende:
Ik wil best in Appel happenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Net als appelhappen, handen op je rug en uit de pot eten
Ik ga niet hosselen g, ik ben takenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:54 schreef Plastic_zak het volgende:
jan g, nog gehosseld in de club of niet dan a mattie?
ja dus? gwn chimeid regelen voor trio tog niks mis mee :$ :$quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga niet hosselen g, ik ben taken
k ben net zo groot als een potvis, just sayingquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja dus? gwn chimeid regelen voor trio tog niks mis mee :$ :$
picsquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
k ben net zo groot als een potvis, just saying
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh oke ;o Nja eerlijk van haar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Henkie94 het volgende:
He Klinks, "het gaat niet werken denk ik".
ok gr :3
Dit klinkt niet bestquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Henkie94 het volgende:
He Klinks, "het gaat niet werken denk ik".
ok gr :3
Jij bent de muur tussen Klinky en Henkie?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, daarom werkte het niet
Grijp je kansquote:
Leugens, want:quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jan en Klinker zitten in een boom....
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhuhhh.quote:
Anorexia ftw.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jij bent dan een potvis met extreem ondergewicht.
Niet doen hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet ik me aangesproken voelen?
De broer van K-Cashquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Boh, terug van een dagje shoppen
Wie is k-pop?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Boh, terug van een dagje shoppen
Wie is k-pop?
Shit, ik dacht dat je al weg wasquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet ik me aangesproken voelen?
Biancaquote:
Issie lekker?quote:
Ik ben geen echte Aziaat van binnenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:35 schreef Beach het volgende:
[..]jij als Aziaat zou dat moeten kennen
Nouuuu.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Shit, ik dacht dat je al weg was
quote:
Ik heb nog steeds mijn Rexona poster hangen.quote:
De moeder van Sjoerd en de inmiddels overleden Edwin.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:36 schreef Beach het volgende:
Ik heb al zeker 6 jaar niet meer gekeken, wie is Bianca?
Ken ik nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De moeder van Sjoerd en de inmiddels overleden Edwin.
Ik heb wel een neef die Erwin heet, maar hij leeft nog... dus dat kan hem niet zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De moeder van Sjoerd en de inmiddels overleden Edwin.
Wanneer heb je hem voor het laatst gezien?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb wel een neef die Erwin heet, maar hij leeft nog... dus dat kan hem niet zijn
Ik zie straks negers achter een bal aanrennen welquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:40 schreef 2Happy4U het volgende:
Welke neger kijkt er ook naar Forrest Gump?
Ergens halverwege Septemberquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem voor het laatst gezien?
Al te vaak gezien maar blijft tof.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:40 schreef 2Happy4U het volgende:
Welke neger kijkt er ook naar Forrest Gump?
Dit ook jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Al te vaak gezien maar blijft tof.
Lang geleden sinds ik 'm voor 't laatst heb gezien, dus nu weer een keertje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Al te vaak gezien maar blijft tof.
Terwijl jij niks begrijpt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb hem nog nooit gezien. Waarom allemaal film- en seriemensen om mij heen?Ik voel me onbegrepen.
Ga doen, ga kijken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb hem nog nooit gezien. Waarom allemaal film- en seriemensen om mij heen?Ik voel me onbegrepen.
Die moet je zien hoorrrrquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
PARDON?!quote:
TV bezet.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die moet je zien hoorrrrklassiekertje
Zac Efronquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:47 schreef HappyBob het volgende:
Waarom Forrest Gump kijken als 17 Again ook op is?
Doe normaal. Ik vond dat ook een leuke film hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zac EfronZeggen dat je hetero bent
Jij bent dan ook bi.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Doe normaal. Ik vond dat ook een leuke film hoor.
Ik ben hetero man.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent dan ook bi.
Ik zou ook wel kijken vanwege Matthew Perry maar volgens mij zit hij maar 10 minuten in die hele film
Haten op films/seriesquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar Leslie Mann..quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zac EfronZeggen dat je hetero bent
Eerst was je wel bi, wat is deze man.quote:
Ken ik neitquote:
watquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerst was je wel bi, wat is deze man. [ afbeelding ]
[..]
Ken ik neit![]()
Jij gaf de doorslag tochquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerst was je wel bi, wat is deze man. [ afbeelding ]
[..]
Broeder je zei het een paar dagen geleden nogquote:
Ik had niet droog naar binnen moeten gaanquote:
Europalaan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:55 schreef Beach het volgende:
Ik ga met Plastic_zak een keertje naar de hoeren.
quote me maar, knappe jongen als jij zoiets vindtquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Broeder je zei het een paar dagen geleden nog
[..]
Ik had niet droog naar binnen moeten gaan
Ik weet niet eens meer in welk topic je dat zeiquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:56 schreef Beach het volgende:
[..]
quote me maar, knappe jongen als jij zoiets vindt [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Jawel. =]quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh oke ;o Nja eerlijk van haar.
kusquote:
quote:
Net zoals Anders Behring Breivik?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:05 schreef 2Happy4U het volgende:
zeg ik toch niet g gewoon je ding doen
Bijvoorbeeld, hij deed waar hij voor stond.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:38 schreef Beach het volgende:
Overdag maak ik telkens plannen voor des avonds maar dan ben ik elke keer moe en heb ik geen zin meer
Hoezo eng?quote:
kusjesssssssssquote:
TIsser?quote:
Ze krijgen er vele miljoenen voorquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze geven hun leven voor voetbal. Ik zal nooit meer zeggen dat voetbal zomaar een dom spelletje is.![]()
![]()
Mja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ze krijgen er vele miljoenen voorIk deed die shit vroeger en moest er ook nog eens voor betalen.
Hij lag daar met een graspol in z'n bek knock-out op de grondquote:
quote:
jmrquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij lag daar met een graspol in z'n bek knock-out op de grond
Wat maakt het je dan uit of hij dood is of niet?quote:
Ik heb altijd wel wat te zeiken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat maakt het je dan uit of hij dood is of niet?![]()
Stel dat hij dood was gegaan.. dan was het 24/7 op tv en had je daar over lopen zeiken.
Ondoordachte uitspraak dus
sry mopquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doodsverwensing naar Huntelaar
Ip ban
quote:
Ik had een duif, maar mijn moeder at het op.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Geen meeuw hebben die al jouw berichtjes verstuurt
Die Aziaten toch weer! Eten allemaal dieren die je niet hoort te eten!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had een duif, maar mijn moeder at het op.
Koreanen eten hond.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die Aziaten toch weer! Eten allemaal dieren die je niet hoort te eten!![]()
Niet uitsluitend.quote:
Rugbyteams in de Andes eten hun dode medepassagiers.quote:
Echt heaquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die Aziaten toch weer! Eten allemaal dieren die je niet hoort te eten!![]()
Nou en, beter dan clubvoetbal. Dit is internationaal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus is de uitslag van geen enkele waarde
Even laten zien wat voor vlees we in de kuip hebben voor het EK tochquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus is de uitslag van geen enkele waarde
Maar het EK is toch helemaal niet in de kuipquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Even laten zien wat voor vlees we in de kuip hebben voor het EK toch
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar het EK is toch helemaal niet in de kuip
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar het EK is toch helemaal niet in de kuip
In Nederland?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Echt hea
Kreeg ooit hond voorgeschoteld in een chinese restaurant, ik rende gillend weg, letterlijk
Omdat het resultaat van geen belang is, voel ik totaal de spanning niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou en, beter dan clubvoetbal. Dit is internationaal.
Maar dat staat niet gelijk aan het aantal doelpuntenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik niequote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ik heb zin in volgende week.
Ik wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat het resultaat van geen belang is, voel ik totaal de spanning niet.
Feyenoord.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ron Vlaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat reageert niemand hierop dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:03 schreef HappyBob het volgende:
Slecht nieuws
The Monkees-zanger Davy Jones (66) overleden
Welcome thuisquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat reageert niemand hierop dan?
RIP in peace.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:03 schreef HappyBob het volgende:
Slecht nieuws
The Monkees-zanger Davy Jones (66) overleden
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:15 schreef JanPiraat het volgende:
scoor je even voor mij
nog een doelpunt erbij
nee die bal op je voet
jaag hem hard in de hoek
maak een doelpuntje voor mij
BUITENSPEEEELL BUITENSPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
HEBB JE POEP IN JE OGENNN ?!!
Nou, je kunt je liefde verklaren hoor, de mist is volop aanwezig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mist? Ik dacht zostraks nog aan hoe erg ik er op verliefd ben.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ron VlaarJa neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
> Vlees in de kuip
> Kuip![]()
Messgien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hebben jullie kaartjes voor John Carter die jullie niet gaan gebruiken?
Ja 7quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hebben jullie kaartjes voor John Carter die jullie niet gaan gebruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 72% gewijzigd door Klinkerbotsing op 29-02-2012 23:55:07 ]
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach wat is dit?Dit is Windows. Windows faalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach wat is dit?Afdeling A-J want chinees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Terechte post.quote:
Google vertalen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
[..]
Wat staat daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat noemt zich weeabooquote:
Vergeven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry ik zal extra hard aan mijn hanja werken
Dat doe ik helemaal niet?quote:
Copypaste naar translate.google.nl ok grquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie falen allemaal in mij helpen, tock. Maakt niet uit.
Ja als je alleen een screenshot post zonder verdere info kunnen we weinig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb het niet eens gelezen, wachtquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KAN DAT TOCH NIET COPYPASTEN WANT WINDOWS.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Copypaste naar translate.google.nl ok gr
In het geval dat je niet kunt copypasten: Windows.
Henkie wat is dit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Echt tof dat je dat kan lezen gekquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Er staat precies wat daar in 't Nederlands staat klinker
ik bespeur enig sarcasmequote:Op donderdag 1 maart 2012 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt tof dat je dat kan lezen gekDikke respect.
R&R terug, jwzquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt tof dat je dat kan lezen gekDikke respect.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KAN DAT TOCH NIET COPYPASTEN WANT WINDOWS.
Maar het is iets met shockwave waarschijnlijk, want altijd als ik dat krijg crasht dat/is dat vastgelopen.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Henkie wat is dit?Dat is niet Apple-gerelateerd eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's een kernel panic, het Unix-equivalent van een blue screen of death.
![]()
Niet Apple gerelateerd?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet Apple-gerelateerd eigenlijk.Da's een kernel panic, het Unix-equivalent van een blue screen of death.
Het besturingssysteem van Apple is voor 95% gebaseerd op FreeBSD.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet Apple gerelateerd?Het is een error op een Apple computer.
In het besturingssysteem van Apple.
Apple kan niet eens hun eigen besturingssysteem schrijvenquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Het besturingssysteem van Apple is voor 95% gebaseerd op FreeBSD.
Wat is je punt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Het besturingssysteem van Apple is voor 95% gebaseerd op FreeBSD.
En alsnog geld vragen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Apple kan niet eens hun eigen besturingssysteem schrijven
Of de fout zit in die 5% die Apple "zelf geschreven" heeft, of in die 95% die ze gewoon gecopypaste hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is je punt?De error zit in het besturingssysteem van Apple.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Twee dagen op rij niet in de top100 van de dagcijfers.
[ afbeelding ]
Ik al 45930953053 dagen in een rij ofzo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Twee dagen op rij niet in de top100 van de dagcijfers.
[ afbeelding ]
Dan ligt de fout dus alsnog bij Applequote:Op donderdag 1 maart 2012 00:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Of de fout zit in die 5% die Apple "zelf geschreven" heeft, of in die 95% die ze gewoon gecopypaste hebben.
quote:
Volgens mij niet, want besloten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zou crewfora meegerekend worden in de dagcijfers?
Want?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan ligt de fout dus alsnog bij Apple![]()
je zou al moetenquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jamaar ik slaap nu, je was te laat
fmlquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jamaar ik slaap nu, je was te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |