abonnement Unibet Coolblue
pi_108912543
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:15 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het is een beetje te standaard binnen het fantasygenre vrees ik, een monocultuur gebaseerd op Engeland circa 1200, een monocultuur gebaseerd op Al Andalus.
Ik heb zelf het idee dat hij ook voor z'n eigen gevoel te lang is blijven hangen in het Oosten omdat er teveel in Westeros gebeurde, dat heb je weleens, dat boeken zichzelf gaan schrijven. Denk dat dat ook de reden is dat z'n latere boeken zo traag verschenen.
Ik denk dat dat vooral gebeurt omdat die afscheiding herkenbaar is. Maar bepaalde boeken wijken wel degelijk af van dit. Zoals dus the Dark tower. Maar een echte monocultuur is het niet. Braavos lijkt echt niet op slavers bay.
quote:
[..]

Ik geef alleen aan waar z'n valkuilen zitten, er is toch niet te ontkennen dat elk gerecht dat voorbij komt genoemd dient te worden of dat alle wapenschilden uit ten treure beschreven worden.

Maar dan mag je er toch wel kritiek op leveren of niet? :').
Natuurlijk mag je kritiek leveren. Maar jij levert kritiek op iets wat de stijl van GRRM maakt, dus het is op zijn minst vreemd te noemen. Het idee van verschillende sub-stromingen is juist de differentiatie in dit soort dingen en dan haalt GRRM af en toe iets bij het expressionisme, terwijl jij dus blijkbaar meer richting de zakelijkheid wilt. Maar dat kan niet met deze boeken, omdat contrasten duidelijk gemaakt moeten worden.
Als ik een boek qua stijl niet prettig vind leg ik het direct weg.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:42:30 #202
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108913075
Mwah, het viel me eigenlijk pas echt op toen ik de audioboeken aan het luisteren was in de auto. Als boek leer je dat soort dingen vrij snel filteren en dan lees je er overheen. :P.
Maar in de auto kan je niet snel even doorspoelen als er weer zeven gangen op tafel komen.

Dus het is niet helemaal eerlijk van me, het is in ieder geval niet iets wat je slechts GRRM kan verwijten, er zijn meer schrijvers die dat hebben (Robert Jordan for one).

En ja, Braavos is inderdaad anders, Pentos is ook wat, maar:
SPOILER: dingen die Daenarys de komende boeken gaat doen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik denk dat dat dus ook te maken heeft met de problemen die hij bij het schrijven ondervond.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:52:57 #203
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_108913401
quote:
8s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:50 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

ik vind katten niet leuk :S
en wil niet downloaden op mijn mac, straks komt er allemaal onzin op te staan xd

En PC heeft wel een redelijk groot scherm, dus dat is dan de enige optie :D
Ach ik download al bijna vier jaar gewoon op mijn macbook zonder virusscanner of wat dan ook. Geen probleem, gewoon opletten.
吴 曼 迪
pi_108914791
quote:
8s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:45 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik heb nog waardebonnen van bol.com liggen, vandaar :P.

---

EDIT: WTF WAAROM KOMT ER AUTOMATISCH EEN LINK NAAR BOL.COM ALS IK ALLEEN MAAR BOL.COM INTIEP EN GEEN HYPERLINK MAAK? IK ZIE NU DAT ER AUTOMATISCH EEN HYPERLINK IS TOEGEVOEGD. SINDS WANNEER IS DIT? :( :( :(
Check ff het Feedback subforum. Zelfde met Wehkamp.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_108917087
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:42 schreef Dagonet het volgende:
Mwah, het viel me eigenlijk pas echt op toen ik de audioboeken aan het luisteren was in de auto. Als boek leer je dat soort dingen vrij snel filteren en dan lees je er overheen. :P.
Maar in de auto kan je niet snel even doorspoelen als er weer zeven gangen op tafel komen.

Dus het is niet helemaal eerlijk van me, het is in ieder geval niet iets wat je slechts GRRM kan verwijten, er zijn meer schrijvers die dat hebben (Robert Jordan for one).

En ja, Braavos is inderdaad anders, Pentos is ook wat, maar:
SPOILER: dingen die Daenarys de komende boeken gaat doen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik denk dat dat dus ook te maken heeft met de problemen die hij bij het schrijven ondervond.
Dat zit er dik in ja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:53:25 #206
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108919010
SPOILER: latere boeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk kunnen ze met het omzetten naar de serie daar wel wat aan doen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 11:35:51 #207
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_108934387
Ik heb het eerste seizoen binnen gehaald :).
Straks maar eens kijken :P.
pi_108937432
Net klaar met de rewatch. Ik hoopte zo dat Ned dit keer niet dood zou gaan ;(.
Amen.
pi_108937494
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:33 schreef Jivis het volgende:
Net klaar met de rewatch. Ik hoopte zo dat - dit keer niet dood zou gaan ;(.
Had hetzelfde. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door maurisioo op 10-03-2012 13:48:55 ]
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:38:54 #210
211083 Angelof9
I must go first
pi_108937561
Eigenlijk vind ik Lady's dood het ergste. Maar ook die is er weer aangegaan... :'(
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_108937704
Waarom wil ik die spoilers hier in dit topic eigenlijk zo graag openen, ben ontzettend benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren in de komende seizoenen. :P
pi_108937721
Ik vond Doreah's dood het ergste :{ Had graag nog bepaalde scenes met haar en Dany gezien :N
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:48:22 #213
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_108937804
PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_108937830
sorry heb mijn post al aangepast :@
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:51:53 #215
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_108937911
quote:
8s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:48 schreef computerprobleem het volgende:
PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De posts van Jivis en angelof9 kunnen wmb gewoon, want dit blijft het USA topic en daar is het al uitgezonden.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_108938029
quote:
8s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:48 schreef computerprobleem het volgende:
PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLAATS SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jongen, kom dan ook niet op dit topic als je seizoen 1 nog niet gezien hebt :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2012 13:56:19 ]
  zaterdag 10 maart 2012 @ 14:28:29 #217
211083 Angelof9
I must go first
pi_108938892
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:45 schreef MAHL het volgende:
Ik vond Doreah's dood het ergste :{ Had graag nog bepaalde scenes met haar en Dany gezien :N
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_108938921
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 14:42:22 #219
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_108939269
SPOILER: seizoen 2
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zaterdag 10 maart 2012 @ 14:44:43 #220
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_108939332
Kan niet wachten *O*

Recentelijk pas s1 gekeken, top serie _O_
pi_108939860
Hebben jullie deze 5 video's over de 5 grote huizen van Westeros al gezien? Volgens mij zijn ze afkomstig van de DVD/Blu-ray van seizoen 1. Vind ze iig wel mooi gemaakt!
pi_108940532
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 14:42 schreef Bellatrix het volgende:
SPOILER: seizoen 2
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108940721
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 15:06 schreef matthijs_i het volgende:
Hebben jullie deze 5 video's over de 5 grote huizen van Westeros al gezien? Volgens mij zijn ze afkomstig van de DVD/Blu-ray van seizoen 1. Vind ze iig wel mooi gemaakt!
Lekker incompleet. Waar zijn de tully's, tyrells en martells. Die huizen zijn net zo belangrijk in het verhaal.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_108940766
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 15:33 schreef Nagil het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_108940768
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 15:40 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Lekker incompleet. Waar zijn de tully's, tyrells en martells. Die huizen zijn net zo belangrijk in het verhaal.
niet voor seizoen 1, zoals gezegd zijn dit extra's op de bluray. De huizen die jij noemt hebben nog niks op de bluray te zoeken.
pi_108945293
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 15:40 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Lekker incompleet. Waar zijn de tully's, tyrells en martells. Die huizen zijn net zo belangrijk in het verhaal.
Hun rol wordt pas later (na seizoen 1) belangrijk, wellicht op de DVD van seizoen 2?
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:51:31 #227
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_108945800
Ik vraag me af hoe ze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108947588
Ach, dat zit toch pas in boek/seizoen drie. Nog tijd zat dus.
pi_108947815
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 20:31:15 #230
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_108948790
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:03 schreef Rumille het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_108949101
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:03 schreef Rumille het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:09:12 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108950030
Ben seizoen 1 opnieuw aan het kijken. Wel grappig, veel dingen waarvan je eerst niet weet wat je erachter moet zoeken, vallen daardoor wel sneller op hun plek. Dat ik het boek inmiddels gelezen heb, helpt ook :P.

Net aflevering 1 gezien. "The things I do for love." _O_.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 11 maart 2012 @ 10:48:06 #233
318507 Jester65
Stay frosty
pi_108963721
quote:
Sensuele scenes tussen Renly en Margaery? Wat?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 11 maart 2012 @ 13:27:44 #235
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_108966280
Het duurt mij nu al een half jaar te lang. :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_108966345
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 12:08 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Sensuele scenes tussen Renly en Margaery? Wat?
Lijkt me niet geheel verrassend?
Conscience do cost.
  zondag 11 maart 2012 @ 13:29:52 #237
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108966385
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 13:29 schreef ems. het volgende:

[..]

Lijkt me niet geheel verrassend?
Ach ja, aangezien er geen sensuele scenes waren tussen Loras en Renly in de boeken en in de serie wel is het inderdaad niet echt een verrassing.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_108966810
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 13:29 schreef ems. het volgende:

[..]

Lijkt me niet geheel verrassend?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 11 maart 2012 @ 14:06:56 #239
211083 Angelof9
I must go first
pi_108967913
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 13:29 schreef ems. het volgende:

[..]

Lijkt me niet geheel verrassend?
Vind van wel. Kreeg in het boek nooit de indruk dat er iets lichamelijks had plaatsgevonden tussen die twee, terwijl er wel duidelijk gehint werd naar Renly en Loras.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_108968167
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:06 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Vind van wel. Kreeg in het boek nooit de indruk dat er iets lichamelijks had plaatsgevonden tussen die twee, terwijl er wel duidelijk gehint werd naar Renly en Loras.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 11 maart 2012 @ 14:15:41 #241
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_108968255
SPOILER: tot boek 4
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zondag 11 maart 2012 @ 14:18:35 #242
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_108968381
Maar goed, leuke trailer. ^O^ Joffrey die weer geslapt wordt is altijd goed.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_108970011
quote:
3s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:15 schreef Bellatrix het volgende:
SPOILER: tot boek 4
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 11 maart 2012 @ 14:59:08 #244
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_108970187
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:55 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_108970468
quote:
3s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:59 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_108970596
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 11 maart 2012 @ 15:42:48 #247
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_108972001
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 15:05 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zondag 11 maart 2012 @ 15:52:44 #248
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_108972513
Ik denk dat die scène tussen Maergery en Renly
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108972749
quote:
3s.gif Op zondag 11 maart 2012 15:42 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed punt, dat heb ik denk ik gemist :@
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_108976311
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 15:52 schreef Gwywen het volgende:
Ik denk dat die scène tussen Maergery en Renly
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies mijn gedachten.
  zondag 11 maart 2012 @ 17:31:51 #251
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108976554
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 11 maart 2012 @ 18:12:37 #252
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_108977972
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_108978459
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:31 schreef Dagonet het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_108979114
1 April, woohoo

ben benieuwd of we de draken zien, in de trailer in ieder geval niet
  zondag 11 maart 2012 @ 19:48:12 #255
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_108981722
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zondag 11 maart 2012 @ 19:54:21 #256
67174 Dos37
Come on Twente
pi_108982031
Goed topic dit :D
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_108984204
quote:
3s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:48 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik me niet herinneren in ieder geval. Renly komt pas in het spel na Roberts dood eigenlijk, waar Ned hem negeert.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 11 maart 2012 @ 20:46:50 #258
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_108984855
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:35 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Kan ik me niet herinneren in ieder geval. Renly komt pas in het spel na Roberts dood eigenlijk, waar Ned hem negeert.
In boek 2...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_108984899
Oh, zulke details vergeet ik altijd ;(
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 11 maart 2012 @ 20:49:18 #260
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_108984987
Ik lees hier soms ook met verbazing de details waarin de boeken onthouden worden _O-.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 11 maart 2012 @ 20:49:43 #261
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_108985010
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:47 schreef Ascendancy het volgende:
Oh, zulke details vergeet ik altijd ;(
Ik ook, maar ik ben net boek 2 aan het herlezen en kwam gisteren langs dat stuk :P
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 11 maart 2012 @ 20:52:28 #262
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108985134
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 11 maart 2012 @ 20:54:28 #263
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108985233
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:47 schreef Ascendancy het volgende:
Oh, zulke details vergeet ik altijd ;(
Dat zijn juist de details waar je op moet letten, dat geeft veel meer diepte aan de manoeuvres. Het zijn allemaal oportunisten.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 11 maart 2012 @ 20:55:27 #264
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_108985275
quote:
3s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik lees hier soms ook met verbazing de details waarin de boeken onthouden worden _O-.
Na een tweede keer lezen is het in ieder geval wel een stuk makkelijker. Wat ik zo mooi vind van de stijl van GRRM, is dat hij alle informatie vaak super terloops en ook nog eens in fragmenten presenteert. Een zijdelingse opmerking in het ene boek kan heel veel duidelijkheid scheppen over iets dat je pas twee boeken later leest, maar dan ben je (of ik) het vaak alweer vergeten. Maar als je alles nog eens leest, is het erg tof om te zien wat er allemaal al eerder wordt uitgezet O+

In de tv-serie moeten ze dat natuurlijk wel iets anders aanpakken, want dat is tenslotte een geheel ander medium met een heel ander soort publiek. Het is allemaal iets meer straightforward dus, wat ook wel weer fijn kan zijn. Al vind ik bij dit verhaal dat je toch ook echt wel het boek moet lezen voor optimaal plezier.
Maar aan de andere kant moet je als je alleen het boek gelezen hebt ook echt wel de serie kijken.
Gewoon teveel awesomeness allemaal. :P
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_108986034
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:54 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat zijn juist de details waar je op moet letten, dat geeft veel meer diepte aan de manoeuvres. Het zijn allemaal oportunisten.
Ja kom nou, ik heb dat boek 6 maanden geleden gelezen, dat vergeet ik tussen de andere boeken die ik inmiddels heb gelezen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 11 maart 2012 @ 21:10:15 #266
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108986177
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ja kom nou, ik heb dat boek 6 maanden geleden gelezen, dat vergeet ik tussen de andere boeken die ik inmiddels heb gelezen.
Dat ligt dan aan jou. :P.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_108986222
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 18:45 schreef DaShAg het volgende:
1 April, woohoo

ben benieuwd of we de draken zien, in de trailer in ieder geval niet
jawel,
pi_108987951
Je zou trouwens maar Hodor moeten spelen _O-
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_108988479
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2012 13:29 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ach ja, aangezien er geen sensuele scenes waren tussen Loras en Renly in de boeken en in de serie wel is het inderdaad niet echt een verrassing.
Dat is precies wat ik dacht :P
Conscience do cost.
  maandag 12 maart 2012 @ 09:38:29 #270
306045 Sjapoela
FEIJENOORD
pi_109001950
Ik ben net met de boeken begonnen, en het valt me nog niet mee, weet iemand een goede site die ik ter info naast de boeken kan gebruiken? (zonder spoilers aub :P )
pi_109001990
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:38 schreef Sjapoela het volgende:
Ik ben net met de boeken begonnen, en het valt me nog niet mee, weet iemand een goede site die ik ter info naast de boeken kan gebruiken? (zonder spoilers aub :P )
Ik vind zelf http://www.towerofthehand.com/ heel handig. Op deze site kun je aangeven welke boeken je al hebt uitgelezen en de encyclopedie met karakters past zich dan automatisch aan.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 12 maart 2012 @ 09:42:07 #272
306045 Sjapoela
FEIJENOORD
pi_109002028
Bedankt, klinkt goed! Het engels valt me toch wat tegen, soms mis ik bepaalde passage's.
pi_109006385
Vooral rustig blijven lezen en proberen alles te begrijpen. Anders stapelt zich het op en dan mis je echt een hoop.
Conscience do cost.
pi_109017521
wooooot, nieuwe vids en trailers lees ik hierboven. tnx ^O^
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  maandag 12 maart 2012 @ 19:11:45 #276
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_109020869
quote:
Grappig hoe in het filmpje van Jon...
SPOILER: (Over het filmpje)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 12 maart 2012 @ 19:33:37 #277
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109021860
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:11 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Grappig hoe in het filmpje van Jon...
SPOILER: (Over het filmpje)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo raar is het toch niet dat ze moe en verwilderd zijn? Ze zitten aan de Wall, niet in een paleis in het zuiden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 12 maart 2012 @ 19:41:05 #278
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_109022239

Renly en Loras zijn dus nog steeds een ding. O+
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  maandag 12 maart 2012 @ 21:07:56 #279
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_109027087
quote:
5s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:33 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Zo raar is het toch niet dat ze moe en verwilderd zijn? Ze zitten aan de Wall, niet in een paleis in het zuiden.
Ik denk dat Zhenar bedoelt dat ze echt moe en verwilderd zijn, daarom hebben ze het ook in ijskoud IJsland opgenomen en niet in een studio met nepsneeuw.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 15:38:46 #280
306045 Sjapoela
FEIJENOORD
pi_109050559
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 12:33 schreef ems. het volgende:
Vooral rustig blijven lezen en proberen alles te begrijpen. Anders stapelt zich het op en dan mis je echt een hoop.
Dat doe ik ook :) Niets is zo frustrerend wanneer je een stuk mist wat je later 'nodig' heb.

De boeken zijn inderdaad erg mooi geschreven, ik blijf maar doorlezen :P
  dinsdag 13 maart 2012 @ 15:52:11 #281
211083 Angelof9
I must go first
pi_109051011
Nu ik serie 1 weer aan het kijken ben, merk ik ook dat er best veel "hints" inzitten naar dingen die later relevant zijn, die me de eerste keer (toen ik de boeken nog niet had gelezen) totaal zijn ontgaan.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_109054694
Ik ga vandaag nog de 1e 2 boeken kopen denk ik. Moet ik voor paperback kiezen of is hardcover aan te raden bij deze dikke boeken?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 17:29:35 #283
306045 Sjapoela
FEIJENOORD
pi_109054758
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:27 schreef eQuaL het volgende:
Ik ga vandaag nog de 1e 2 boeken kopen denk ik. Moet ik voor paperback kiezen of is hardcover aan te raden bij deze dikke boeken?
Ik heb ze in pocket uitvoering, niet ideaal maar het leest prima. E30,- bij bol, voor deel 1-4
pi_109054768
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:27 schreef eQuaL het volgende:
Ik ga vandaag nog de 1e 2 boeken kopen denk ik. Moet ik voor paperback kiezen of is hardcover aan te raden bij deze dikke boeken?
Wat je zelf wilt natuurlijk. De voor en nadelen zijn bekend. Ik heb ze allemaal op dance of dragons na op paperback en die zijn stevig zat.
Conscience do cost.
pi_109054896
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:27 schreef eQuaL het volgende:
Ik ga vandaag nog de 1e 2 boeken kopen denk ik. Moet ik voor paperback kiezen of is hardcover aan te raden bij deze dikke boeken?
Ik zou voor paperback gaan. Ik vind hardcover juist bij zulke dikke boeken vaak extra vervelend, omdat het boek dan zo zwaar is en dat leest niet lekker. Een paperback kun je tenminste normaal op ooghoogte houden. :P
pi_109055011
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:29 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Ik heb ze in pocket uitvoering, niet ideaal maar het leest prima. E30,- bij bol, voor deel 1-4
Deze?
http://www.bol.com/nl/p/e(...)010926724/index.html
Dit zijn geen pockets neem ik aan?
pi_109055095
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:34 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ik zou voor paperback gaan. Ik vind hardcover juist bij zulke dikke boeken vaak extra vervelend, omdat het boek dan zo zwaar is en dat leest niet lekker. Een paperback kun je tenminste normaal op ooghoogte houden. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:29 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat je zelf wilt natuurlijk. De voor en nadelen zijn bekend. Ik heb ze allemaal op dance of dragons na op paperback en die zijn stevig zat.
Denk wel dat ik voor paperback ga dan. Hardcover is toch net ff wat prijziger, terwijl de covers niet meteen veel mooier zijn. (Behalve die luxe edities, maar dan betaal je 30 euro per boek)

Die set zoals die op bol gaat het wel worden denk ik, heb nog een ANWB cadeaucard van 35 euro liggen. Koop ik lekker VVV bonnen daarmee, en ga ik weer door naar de boekwinkel 8-)

[ Bericht 1% gewijzigd door eQuaL op 13-03-2012 17:55:47 ]
pi_109068228
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:38 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Deze?
http://www.bol.com/nl/p/e(...)010926724/index.html
Dit zijn geen pockets neem ik aan?
jawel, dat zijn de pocketversies.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 22:18:09 #289
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_109069161
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:38 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Deze?
http://www.bol.com/nl/p/e(...)010926724/index.html
Dit zijn geen pockets neem ik aan?
Naja officieel moet je het paperback noemen :P
吴 曼 迪
pi_109069658
Gheh, officieel juist pockets dacht ik. Je hebt namelijk paperback/hardcovers/pockets. Ik vind het irritante van bol.com dat ze juist alles met een zachte kaft paperback noemen en je dus via het isbn-nummer op internet moet gaan rondstruinen om te kijken wat voor editie je nu koopt.
pi_109069879
Ah, even wiki geraadpleegd en de officiële benaming voor een pocket is een mass-market paperback, dus in principe heeft Bol wel gelijkt maar je weet dus nooit of je de mass-market of de trade paperback koopt. In dit geval gaat het dus om de mass-market edities.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 22:36:31 #292
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_109070325
Heb mij ook verkeken, dacht dat het dezelfde boxset was als ik had, maar het is een andere. http://www.bol.com/nl/p/e(...)011524547/index.html deze heb ik.
吴 曼 迪
  dinsdag 13 maart 2012 @ 23:53:41 #293
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_109074464
quote:
5s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:33 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Zo raar is het toch niet dat ze moe en verwilderd zijn? Ze zitten aan de Wall, niet in een paleis in het zuiden.
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 21:07 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ik denk dat Zhenar bedoelt dat ze echt moe en verwilderd zijn, daarom hebben ze het ook in ijskoud IJsland opgenomen en niet in een studio met nepsneeuw.
Dat :Y
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 13 maart 2012 @ 23:56:02 #294
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109074559
Mwah, ze hebben het op lokatie opgenomen omdat je er niet meer mee wegkomt om dingen in studio's op te te nemen, dan krijg je nooit de juiste landschappen.

Helemaal niet meer sinds Lord of the Kiwis
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 14 maart 2012 @ 00:05:46 #295
32402 s0k
..............................
pi_109074986
Geen Jojen ? :X
..................................................................................................................................................
  woensdag 14 maart 2012 @ 00:07:42 #296
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109075072
De Reeds zijn nog niet gecast.
Dit kan inhouden dat er in de Bran-storyline een aanpassing is en ze sowieso niet gaan komen, omdat er al zoveel characters zijn. Het kan ook zijn dat ze in seizoen 3 alsnog komen. er gebeurt genoeg in boek 2 om het enigszins te verschuiven.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 14 maart 2012 @ 10:44:15 #297
211083 Angelof9
I must go first
pi_109081347
Ik hoop dat je gelijk hebt Dagonet. Ik zou het echt niet leuk vinden als de Reeds helemaal worden weggelaten. Ik vond hun verhaallijn één van de leukste,
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_109081468
Ik vermoed dat ze de Reeds verplaatsen naar Seizoen 3. Dan worden ze ook pas echt relevant. Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze de Reeds er uit schrijven, Osha kan die rol niet zomaar overnemen.
pi_109082010
SPOILER: Episode #11: “The North Remembers”
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Episode #12: “The Night Lands”
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Episode #13: “What Is Dead May Never Die”
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Episode #14: “Garden of Bones”
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Episode #15: “The Ghost of Harrenhal”
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bronn

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2012 11:25:19 ]
  woensdag 14 maart 2012 @ 11:34:39 #300
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_109082927
Binnenkort maar weer eens het hele seizoen binnenhalen voordat de nieuwste epi er is :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')