Hun rol wordt pas later (na seizoen 1) belangrijk, wellicht op de DVD van seizoen 2?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Lekker incompleet. Waar zijn de tully's, tyrells en martells. Die huizen zijn net zo belangrijk in het verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:03 schreef Rumille het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:03 schreef Rumille het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sensuele scenes tussen Renly en Margaery? Wat?quote:Op zondag 11 maart 2012 10:48 schreef Jester65 het volgende:
http://www.westeros.org/G(...)r_The_More_You_Love/
Nieuwe trailer.
Lijkt me niet geheel verrassend?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Sensuele scenes tussen Renly en Margaery? Wat?
Ach ja, aangezien er geen sensuele scenes waren tussen Loras en Renly in de boeken en in de serie wel is het inderdaad niet echt een verrassing.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Vind van wel. Kreeg in het boek nooit de indruk dat er iets lichamelijks had plaatsgevonden tussen die twee, terwijl er wel duidelijk gehint werd naar Renly en Loras.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:06 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Vind van wel. Kreeg in het boek nooit de indruk dat er iets lichamelijks had plaatsgevonden tussen die twee, terwijl er wel duidelijk gehint werd naar Renly en Loras.
SPOILER: tot boek 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:15 schreef Bellatrix het volgende:
SPOILER: tot boek 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Goed punt, dat heb ik denk ik gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:52 schreef Gwywen het volgende:
Ik denk dat die scène tussen Maergery en RenlyPrecies mijn gedachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |