SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:31 schreef Dagonet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Kan ik me niet herinneren in ieder geval. Renly komt pas in het spel na Roberts dood eigenlijk, waar Ned hem negeert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
In boek 2...quote:Op zondag 11 maart 2012 20:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren in ieder geval. Renly komt pas in het spel na Roberts dood eigenlijk, waar Ned hem negeert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik ook, maar ik ben net boek 2 aan het herlezen en kwam gisteren langs dat stukquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
Dat zijn juist de details waar je op moet letten, dat geeft veel meer diepte aan de manoeuvres. Het zijn allemaal oportunisten.quote:
Na een tweede keer lezen is het in ieder geval wel een stuk makkelijker. Wat ik zo mooi vind van de stijl van GRRM, is dat hij alle informatie vaak super terloops en ook nog eens in fragmenten presenteert. Een zijdelingse opmerking in het ene boek kan heel veel duidelijkheid scheppen over iets dat je pas twee boeken later leest, maar dan ben je (of ik) het vaak alweer vergeten. Maar als je alles nog eens leest, is het erg tof om te zien wat er allemaal al eerder wordt uitgezetquote:Op zondag 11 maart 2012 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik lees hier soms ook met verbazing de details waarin de boeken onthouden worden.
Ja kom nou, ik heb dat boek 6 maanden geleden gelezen, dat vergeet ik tussen de andere boeken die ik inmiddels heb gelezen.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat zijn juist de details waar je op moet letten, dat geeft veel meer diepte aan de manoeuvres. Het zijn allemaal oportunisten.
Dat ligt dan aan jou.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja kom nou, ik heb dat boek 6 maanden geleden gelezen, dat vergeet ik tussen de andere boeken die ik inmiddels heb gelezen.
jawel,quote:Op zondag 11 maart 2012 18:45 schreef DaShAg het volgende:
1 April, woohoo
ben benieuwd of we de draken zien, in de trailer in ieder geval niet
Dat is precies wat ik dachtquote:Op zondag 11 maart 2012 13:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach ja, aangezien er geen sensuele scenes waren tussen Loras en Renly in de boeken en in de serie wel is het inderdaad niet echt een verrassing.
Ik vind zelf http://www.towerofthehand.com/ heel handig. Op deze site kun je aangeven welke boeken je al hebt uitgelezen en de encyclopedie met karakters past zich dan automatisch aan.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:38 schreef Sjapoela het volgende:
Ik ben net met de boeken begonnen, en het valt me nog niet mee, weet iemand een goede site die ik ter info naast de boeken kan gebruiken? (zonder spoilers aub)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |