Ik vind zelf http://www.towerofthehand.com/ heel handig. Op deze site kun je aangeven welke boeken je al hebt uitgelezen en de encyclopedie met karakters past zich dan automatisch aan.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:38 schreef Sjapoela het volgende:
Ik ben net met de boeken begonnen, en het valt me nog niet mee, weet iemand een goede site die ik ter info naast de boeken kan gebruiken? (zonder spoilers aub)
Grappig hoe in het filmpje van Jon...quote:
SPOILER: (Over het filmpje)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Grappig hoe in het filmpje van Jon...Zo raar is het toch niet dat ze moe en verwilderd zijn? Ze zitten aan de Wall, niet in een paleis in het zuiden.SPOILER: (Over het filmpje)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
Ik denk dat Zhenar bedoelt dat ze echt moe en verwilderd zijn, daarom hebben ze het ook in ijskoud IJsland opgenomen en niet in een studio met nepsneeuw.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo raar is het toch niet dat ze moe en verwilderd zijn? Ze zitten aan de Wall, niet in een paleis in het zuiden.
Dat doe ik ookquote:Op maandag 12 maart 2012 12:33 schreef ems. het volgende:
Vooral rustig blijven lezen en proberen alles te begrijpen. Anders stapelt zich het op en dan mis je echt een hoop.
Ik heb ze in pocket uitvoering, niet ideaal maar het leest prima. E30,- bij bol, voor deel 1-4quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:27 schreef eQuaL het volgende:
Ik ga vandaag nog de 1e 2 boeken kopen denk ik. Moet ik voor paperback kiezen of is hardcover aan te raden bij deze dikke boeken?
Wat je zelf wilt natuurlijk. De voor en nadelen zijn bekend. Ik heb ze allemaal op dance of dragons na op paperback en die zijn stevig zat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:27 schreef eQuaL het volgende:
Ik ga vandaag nog de 1e 2 boeken kopen denk ik. Moet ik voor paperback kiezen of is hardcover aan te raden bij deze dikke boeken?
Ik zou voor paperback gaan. Ik vind hardcover juist bij zulke dikke boeken vaak extra vervelend, omdat het boek dan zo zwaar is en dat leest niet lekker. Een paperback kun je tenminste normaal op ooghoogte houden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:27 schreef eQuaL het volgende:
Deze?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:29 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik heb ze in pocket uitvoering, niet ideaal maar het leest prima. E30,- bij bol, voor deel 1-4
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:34 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik zou voor paperback gaan. Ik vind hardcover juist bij zulke dikke boeken vaak extra vervelend, omdat het boek dan zo zwaar is en dat leest niet lekker. Een paperback kun je tenminste normaal op ooghoogte houden.
Denk wel dat ik voor paperback ga dan. Hardcover is toch net ff wat prijziger, terwijl de covers niet meteen veel mooier zijn. (Behalve die luxe edities, maar dan betaal je 30 euro per boek)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat je zelf wilt natuurlijk. De voor en nadelen zijn bekend. Ik heb ze allemaal op dance of dragons na op paperback en die zijn stevig zat.
jawel, dat zijn de pocketversies.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Deze?
http://www.bol.com/nl/p/e(...)010926724/index.html
Dit zijn geen pockets neem ik aan?
Naja officieel moet je het paperback noemenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Deze?
http://www.bol.com/nl/p/e(...)010926724/index.html
Dit zijn geen pockets neem ik aan?
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo raar is het toch niet dat ze moe en verwilderd zijn? Ze zitten aan de Wall, niet in een paleis in het zuiden.
Datquote:Op maandag 12 maart 2012 21:07 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik denk dat Zhenar bedoelt dat ze echt moe en verwilderd zijn, daarom hebben ze het ook in ijskoud IJsland opgenomen en niet in een studio met nepsneeuw.
SPOILER: Episode #11: “The North Remembers”Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Episode #12: “The Night Lands”Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Episode #13: “What Is Dead May Never Die”Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Episode #14: “Garden of Bones”Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Episode #15: “The Ghost of Harrenhal”Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bronn
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2012 11:25:19 ]![]()
Binnenkort maar weer eens het hele seizoen binnenhalen voordat de nieuwste epi er is
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: