Ben jij ook lid?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben ik ff blij dak mn nieuwsgierigheid kan bedwingen en accepteer dak mn flirts en berichtjes niet kan lezen... mn 6 matches of the day zijn trouwens elke keer types ala junkie
Klopt maar weinig tijd tijdens werk of in de autoquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
Je tekst overlezen voordat je op invoeren klikt kan wel helpen
Spel fouten als d en t c of k enz wel ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:08 schreef debeterebob het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat ook_gek faalt met de Nederlandse taal, net als mlig.
hahahaha, solliequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
=D ->
Wij zijn strenge leraren...
Eens in de maand he...quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:38 schreef Faxie het volgende:
Je moet niet spotten met verhaardagen!
Ik ben al de hele dag bezig met dat spel.quote:
Zeg het eens.quote:
Ik wou gewoon even weten of alles oké was enzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag bezig met dat spel.
[..]
Zeg het eens.
Ja het gaat beter.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wou gewoon even weten of alles oké was enzo.
Oh, staat bij jou dequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:53 schreef heloef het volgende:
Jofu waarom lijkt dat ding op een inlegkruisje?
Nee.quote:
Huilen, blokkendoos.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:57 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben die tekenapp nu al helemaal schijtzat, en ik heb hem niet eens.
Kom maar op.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oké. En dan mag Pinda me troosten. Hard en vaak.
Waarom moet je huilen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar weer huilend fappen, momentje.
Maak je er wel een tekening van?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
Waarom moet je fappen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
quote:
Zie hier het subtiele verschil tussen mannen en vrouwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |