quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:17 schreef Jojoortje het volgende:
Teveel mannen hier. Waar zijn Anony en Karina?
Oooh beterschap Karina!quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wens hier de 40+ mod Karina sterkte.
Sinds wanneer ben jij jubileum mod? Zo lang ben je dat nog niet toch?quote:
Volgens mij ben ik al een paar jaar jubileum modquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij jubileum mod? Zo lang ben je dat nog niet toch?
Er is geen apart jubileum forum voor zover ik weet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:28 schreef Lois het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik al een paar jaar jubileum mod
schildklier. Vergissing van tongquote:
Nou van harte dan maar. Mij ben je in elk geval nog nooit opgevallenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:58 schreef Lois het volgende:
Lois heeft een nieuw kleurtje en tag..
was even spitten maar dan heb je ook wel wat
Dat zijn de beste modsquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou van harte dan maar. Mij ben je in elk geval nog nooit opgevallen
Ik miste haar al in het geschiedenislepeltopic.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:13 schreef trovey het volgende:
Beterschap Karina, dat je maar snel weer terug bent.
Die laat je wel lekker ongestoord slapen. Beterschap!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het daar bij gaat blijven inderdaadeen kruik.
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef allesbeterweter het volgende:
Heel veel beterschap en snel weer terug zonder pijn.
Ik heb waterijsjes peren, een hele doos vol (nu al wat leger uiteraard).quote:Op maandag 5 maart 2012 22:59 schreef allesbeterweter het volgende:
Ga je toch aan de ben&jerry ijs verzacht de keel (of mag je dit niet hebben van de dokter)
Voor de variatie zijn Raketjes ook lekkerquote:Op maandag 5 maart 2012 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb waterijsjes peren, een hele doos vol (nu al wat leger uiteraard).
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb waterijsjes peren, een hele doos vol (nu al wat leger uiteraard).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |