Ik ben niet volledig, het ging Sjek om de manier waarop Greg had geantwoord op de vraag wanneer hij weer terug zou zijn: Ontwijkend, vaag alsof hij schoolziek was.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:39 schreef Maanvis het volgende:
met een blessure kun je toch nog gewoon andere dingen doen, dan hoef je toch niet als een dood vogeltje thuis te gaan zitten?
alsof je daar dag en nacht mee bezig bentquote:
Las een interview ergens met hem waar in hij ook al ontwijkende antwoorden gaf, van mij hoeft ie sowieso niet terug te keren want het was al langer zo dat ie met zijn hoofd niet bij ajax zitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben niet volledig, het ging Sjek om de manier waarop Greg had geantwoord op de vraag wanneer hij weer terug zou zijn: Ontwijkend, vaag alsof hij schoolziek was.
die begint er pas echt mee als het wk in zicht komtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alsof je daar dag en nacht mee bezig bent
[..]
Dat kan je gerust een lange voorloopperiode noemen. Je bedoelt het Ek.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die begint er pas echt mee als het wk in zicht komt
die jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat kan je gerust een lange voorloopperiode noemen. Je bedoelt het Ek.
Mee eens. Maar Eriksen voetbalt toch eigenlijk helemaal niet als een beer van een vent?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:00 schreef HeatWave het volgende:
Als Eriksen nou eens niet de pers zo zou geloven dat ie zo goed is en gewoon simpel zou spelen zou het al een hoop schelen.
Je bent geen Messi, je bent ook geen beer van een vent, voetbal dan niet zo.
Nee, hij probeert dat, door doodleuk op 2 grote verdedigers af te lopen met de bal, om die dus echt volkomen kansloos kwijt te raken. Messi kan dat op techniek, een sterke vent misschien op kracht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Mee eens. Maar Eriksen voetbalt toch eigenlijk helemaal niet als een beer van een vent?
hij wil soms overal doorheen dribbelen ...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Mee eens. Maar Eriksen voetbalt toch eigenlijk helemaal niet als een beer van een vent?
wat voor training ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:04 schreef Maanvis het volgende:
da's de leeftijd, dat gaat er met de juiste training wel uit.
Idd, ziet er vaak vrij kansloos uit ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hij probeert dat, door doodleuk op 2 grote verdedigers af te lopen met de bal, om die dus echt volkomen kansloos kwijt te raken. Messi kan dat op techniek, een sterke vent misschien op kracht.
Hij moet zich constant vrijlopen, de ruimtes zoeken, en uiteraard moeten zijn medespelers wel meedoen, dan zou hij evt goed tot zijn recht kunnen komen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:05 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd, ziet er vaak vrij kansloos uit ja.
positiespelletjes, om automatismen etc aan te leren zodat je snelle rde bal afspeeltquote:
ik denk dat ze dat bij Ajax genoeg doen .. alhoewel..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
positiespelletjes, om automatismen etc aan te leren zodat je snelle rde bal afspeelt
ik neem aan van welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat bij Ajax genoeg doen .. alhoewel..
Jawel, maar hij zou zich ook eens méér en échter kunnen aanbieden. Als hij zich al vrijloopt dan biedt hij zich niet echt aan, maar verwacht hij dat de medespelers zélf de bal naar hem passen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij moet zich constant vrijlopen, de ruimtes zoeken, en uiteraard moeten zijn medespelers wel meedoen, dan zou hij evt goed tot zijn recht kunnen komen.
Maar ik krijg constant het idee dat ie dat allemaal teveel werk vindt.
Hij blijft ook altijd staan kijken naar een lange bal op hem ipv in de bal te komen, iets dat de (technisch veel minder begaafde) tegenstander wel doet, en dan krijg je die bal dus niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:08 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jawel, maar hij zou zich ook eens méér en échter kunnen aanbieden. Als hij zich al vrijloopt dan biedt hij zich niet echt aan, maar verwacht hij dat de medespelers zélf de bal naar hem passen.
Alsof de aanwezigheid van Eriksen dat zou vergroten. Zonder de bal op te eisen wordt het hem niet Christian.
Ik denk dat hij een uitstekende vervanger voor Van der Wiel kan worden. Lijkt mij dus dat hij zich op de rechtsbackpositie moet richten. Overigens hoop ik dat als vervanger van Vertonghen onze ouwe held Chivu wordt aangetrokken. De nieuwe leider in de defensie. Niet geschoten is altijd mis toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:16 schreef Contador_The_Best het volgende:
Trouwens, waar denken jullie op welke positie Van Rhijn het beste kan fungeren bij Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |