Dat hij er momenteel te weinig uit haalt betekend niet dat hij slecht is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Puur kijkend naar Eriksen is het gewoon zo dat hij té weinig haalt uit hetgeen hij zou moeten kunnen.
HeatWave kan best overdrijven, maar in dit geval niet.
Maar gelukkig zitten we hier op een forum zodat niet iedereen het met elkaar eens hoeft te zijn. Discussies zijn alleen maar leuk.
Vaak is hij te veel afwezig. Ja, hij heeft klotemateriaal naast zich voetballen, maar toch haalt hij er nog veel te weinig uit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat hij er momenteel te weinig uit haalt betekend niet dat hij slecht is.
Zeker maar daar ging het mij niet om eigenlijk. Wel zie ik hem liever naar Spanje vertrekken wellicht zet ik die competitie dan nog eens op daar waar ik het nu standaard oversla.quote:
Zou wel een enorme prestatie zijn als Ajax erin slaagt 20 miljoen voor Eriksen te ontvangen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:04 schreef Burrito het volgende:
20 miljoen, meteen doen voordat ze erachter komen dat hij het niet kan.
Omdat hij een minder jaar heeft?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou wel een enorme prestatie zijn als Ajax erin slaagt 20 miljoen voor Eriksen te ontvangen...
'quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou wel een enorme prestatie zijn als Ajax erin slaagt 20 miljoen voor Eriksen te ontvangen...
Nee, meer omdat ik over het algemeen deze bedragen niet meer zie voor een speler die zich nog niet een volledig seizoen heeft bewezen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij een minder jaar heeft?
Die speler komt er wel.
"dat hij meer met zijn talent had moeten doen" is geen reden om die gast helemaal de grond in te boren, aangezien hij voor dit Ajax gewoon goed genoeg speelt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Vaak is hij te veel afwezig. Ja, hij heeft klotemateriaal naast zich voetballen, maar toch haalt hij er nog veel te weinig uit.
Kunnen we wel over zijn 14 assists gaan praten, toch vind ik dat hij meer met zijn talent had moeten doen in de tijd dat hij nu bij Ajax voetbalt.
Nee, hij is niet dwingend genoeg aanwezig. Bij Denemarken is hij vaak veel beter bezig.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"dat hij meer met zijn talent had moeten doen" is geen reden om die gast helemaal de grond in te boren, aangezien hij voor dit Ajax gewoon goed genoeg speelt.
Ah zo, mja ze zullen ook naar het internationale gedeelte kijken. Jongste debutant ooit en daar doet hij het over het algemeen (ook) heel goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, meer omdat ik over het algemeen deze bedragen niet meer zie voor een speler die zich nog niet een volledig seizoen heeft bewezen.
Dit inderdaad. Zelf vind ik dat zijn vooruitgang erg weinig is. Zeker als je ook nog eens in acht zou nemen wat voor gruwelijk talent het wel niet zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Vaak is hij te veel afwezig. Ja, hij heeft klotemateriaal naast zich voetballen, maar toch haalt hij er nog veel te weinig uit.
Kunnen we wel over zijn 14 assists gaan praten, toch vind ik dat hij meer met zijn talent had moeten doen in de tijd dat hij nu bij Ajax voetbalt.
Mag die eerst wel er 20 per seizoen maken . Voor Eredivisie begrippen mag je 20 miljoen niet laten lopen voor iemand die slechts 13 assistjes heeftquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..].
Jullie kijken gewoon niet verder dan je neus lang is. maar voor 20 miljoen mogen ze hem wel hebben ja. Alhoewel hij als hij eenmaal 22-23 is best wel eens 30 mil waard zou kunnen zijn.
sneijder ging na een 1,5 seizoen top ook pas weg...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Mag die eerst wel er 20 per seizoen maken . Voor Eredivisie begrippen mag je 20 miljoen niet laten lopen voor iemand die slechts 13 assistjes heeft
Hij is 19.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Leuke voetballer, en mss wel een laatbloeier
Eriksen heeft niet de persoonlijkheid om top te wordenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
sneijder ging na een 1,5 seizoen top ook pas weg...
het is een minder bijtertje dan een sneijder, echter vind ik wel dat hij nuchter is, wat ook in zijn voordeel kan werken...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Eriksen heeft niet de persoonlijkheid om top te worden
Ik vind hem anders niet overkomen als een winnaar ofzo. bovendien was Sneijder tweebenig en was zijn schot vele malen beter dan die van Eriksenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
het is een minder bijtertje dan een sneijder, echter vind ik wel dat hij nuchter is, wat ook in zijn voordeel kan werken...
siggy nog anderhalve week!!quote:De Boer had nog meer goed nieuws over een van zijn aanvallers. Na maanden blessureleed hoopt de coach van Ajax Kolbeinn Sigthórsson (enkel) over anderhalve week weer op het trainingsveld te kunnen begroeten. Datzelfde geldt voor Gregory van der Wiel (lies).
ook het eerste wat ik dacht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En dan is ie weer binnen n week geblesseerd
Meetrainen met de groep of nog individueel?quote:
Doelgericht een goed aanspeelpunt en blijft zowaar in de spits staan, maar ook toen hij nog wel fit was waren er al genoeg mensen over hem aan het janken hoor... zoals altijd eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meetrainen met de groep of nog individueel?
Is die gast echt zo goed of is zijn mythe door zijn lange afwezigheid inmiddels groter dan zijn daadwerkelijke kwaliteiten?
Sowieso beter dan dat we nu in de spits hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is die gast echt zo goed of is zijn mythe door zijn lange afwezigheid inmiddels groter dan zijn daadwerkelijke kwaliteiten?
Hij heeft bij AZ gespeeld, weet je nog? Deed ie prima, maar niet wereldschokkend verder.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat kan, maar inmiddels lijkt hij de status van verlosser te hebben bereikt. AZ is nou niet bepaald en team dat ik voor mijn plezier volg, dus ik weet ook niet hoe hij het daar heeft gedaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft bij AZ gespeeld, weet je nog? Deed ie prima, maar niet wereldschokkend verder.
Ook maar een half jaar basisspeler en daarvoor voornamelijk geblesseerd...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft bij AZ gespeeld, weet je nog? Deed ie prima, maar niet wereldschokkend verder.
Siggy is wel goed, niet super fantastisch of zo. Het is meer dat we blij zijn omdat hij de enige spits is die we hebben (naast Buly, die ook goed is maar waar frank een hekel aan heeft of zo)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat kan, maar inmiddels lijkt hij de status van verlosser te hebben bereikt. AZ is nou niet bepaald en team dat ik voor mijn plezier volg, dus ik weet ook niet hoe hij het daar heeft gedaan.
Oh ok, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Siggy is wel goed, niet super fantastisch of zo. Het is meer dat we blij zijn omdat hij de enige spits is die we hebben (naast Buly, die ook goed is maar waar frank een hekel aan heeft of zo)
Zou me ook echt niets verbazen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, ik ben benieuwd.
Tijdens de voorbeschouwing op de radio bij Engeland-Nederland maakte Sjek trouwens nog een geniepige opmerkingen over Van Der Wiel, hij beschuldigde hem ervan 'schoolziek' te zijn, omdat hij hem had gezien bij AFC.
Sjek heeft daar gelijk inquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, ik ben benieuwd.
Tijdens de voorbeschouwing op de radio bij Engeland-Nederland maakte Sjek trouwens nog een geniepige opmerkingen over Van Der Wiel, hij beschuldigde hem ervan 'schoolziek' te zijn, omdat hij hem had gezien bij AFC.
vd wiel is geblesseerd en heeft geen griep ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, ik ben benieuwd.
Net als toen hij die transfer naar Valencia in de winterstop nog wilde afdwingen terwijl de markt al gesloten was hequote:
Sigthorsson zakt net zoveel in als onze verguisde aanvaller Mounir El Hamdaoui.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doelgericht een goed aanspeelpunt en blijft zowaar in de spits staan, maar ook toen hij nog wel fit was waren er al genoeg mensen over hem aan het janken hoor... zoals altijd eigenlijk.
aan je herstel werken ja...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:39 schreef Maanvis het volgende:
met een blessure kun je toch nog gewoon andere dingen doen, dan hoef je toch niet als een dood vogeltje thuis te gaan zitten?
Ik ben niet volledig, het ging Sjek om de manier waarop Greg had geantwoord op de vraag wanneer hij weer terug zou zijn: Ontwijkend, vaag alsof hij schoolziek was.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:39 schreef Maanvis het volgende:
met een blessure kun je toch nog gewoon andere dingen doen, dan hoef je toch niet als een dood vogeltje thuis te gaan zitten?
alsof je daar dag en nacht mee bezig bentquote:
Las een interview ergens met hem waar in hij ook al ontwijkende antwoorden gaf, van mij hoeft ie sowieso niet terug te keren want het was al langer zo dat ie met zijn hoofd niet bij ajax zitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben niet volledig, het ging Sjek om de manier waarop Greg had geantwoord op de vraag wanneer hij weer terug zou zijn: Ontwijkend, vaag alsof hij schoolziek was.
die begint er pas echt mee als het wk in zicht komtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alsof je daar dag en nacht mee bezig bent
[..]
Dat kan je gerust een lange voorloopperiode noemen. Je bedoelt het Ek.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die begint er pas echt mee als het wk in zicht komt
die jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat kan je gerust een lange voorloopperiode noemen. Je bedoelt het Ek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |