Nou en? Hier wordt ie niet verrot getrapt, maar hij komt ook geen lantaarnpaal voorbijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
eriksen wordt doormidden geschopt die door italiaanse verdedigers
Ik begrijp wel dat jij tegen dat gehype bent maar zo slecht is hij ook weer nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou en? Hier wordt ie niet verrot getrapt, maar hij komt ook geen lantaarnpaal voorbij.
Ik denk ook dat Eriksen niet zo heel moeilijk te vervangen is. Lodeiro op zijn plek of zat jij aan iemand anders te denken? Kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Hier wordt ie niet verrot getrapt, maar hij komt ook geen lantaarnpaal voorbij.
Laat gaan en wees blij met het feit dat hij het assistklassement leidt. Dit is echt een discussie zonder einde en dan voornamelijk omdat HeatWave de grootste hype voert alleen dan wel puur en alleen negatief.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat jij tegen dat gehype bent maar zo slecht is hij ook weer niet
Je kan wel lullen op HeatWave, maar hij ziet het gewoon goed hoor. Eén van de weinigen hier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan en wees blij met het feit dat hij het assistklassement leidt. Dit is echt een discussie zonder einde en dan voornamelijk omdat HeatWave de grootste hype voert alleen dan wel puur en alleen negatief.
Je weet dat HeatWave opzettelijk overdrijft he? Je dacht toch niet dat hij werkelijk dacht dat Eriksen een lantarenpaal niet langs komt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je kan wel lullen op HeatWave, maar hij ziet het gewoon goed hoor. Eén van de weinigen hier.
In het geval van Eriksen ben ik het niet met hem eensquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je kan wel lullen op HeatWave, maar hij ziet het gewoon goed hoor. Eén van de weinigen hier.
HeatWave een beetje kennende geloof ik er geen reet van...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet dat HeatWave opzettelijk overdrijft he? Je dacht toch niet dat hij werkelijk dacht dat Eriksen een lantarenpaal niet langs komt.
Puur kijkend naar Eriksen is het gewoon zo dat hij té weinig haalt uit hetgeen hij zou moeten kunnen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet dat HeatWave opzettelijk overdrijft he? Je dacht toch niet dat hij werkelijk dacht dat Eriksen een lantarenpaal niet langs komt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat hij er momenteel te weinig uit haalt betekend niet dat hij slecht is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Puur kijkend naar Eriksen is het gewoon zo dat hij té weinig haalt uit hetgeen hij zou moeten kunnen.
HeatWave kan best overdrijven, maar in dit geval niet.
Maar gelukkig zitten we hier op een forum zodat niet iedereen het met elkaar eens hoeft te zijn. Discussies zijn alleen maar leuk.
Vaak is hij te veel afwezig. Ja, hij heeft klotemateriaal naast zich voetballen, maar toch haalt hij er nog veel te weinig uit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat hij er momenteel te weinig uit haalt betekend niet dat hij slecht is.
Zeker maar daar ging het mij niet om eigenlijk. Wel zie ik hem liever naar Spanje vertrekken wellicht zet ik die competitie dan nog eens op daar waar ik het nu standaard oversla.quote:
Zou wel een enorme prestatie zijn als Ajax erin slaagt 20 miljoen voor Eriksen te ontvangen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:04 schreef Burrito het volgende:
20 miljoen, meteen doen voordat ze erachter komen dat hij het niet kan.
Omdat hij een minder jaar heeft?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou wel een enorme prestatie zijn als Ajax erin slaagt 20 miljoen voor Eriksen te ontvangen...
'quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou wel een enorme prestatie zijn als Ajax erin slaagt 20 miljoen voor Eriksen te ontvangen...
Nee, meer omdat ik over het algemeen deze bedragen niet meer zie voor een speler die zich nog niet een volledig seizoen heeft bewezen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij een minder jaar heeft?
Die speler komt er wel.
"dat hij meer met zijn talent had moeten doen" is geen reden om die gast helemaal de grond in te boren, aangezien hij voor dit Ajax gewoon goed genoeg speelt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Vaak is hij te veel afwezig. Ja, hij heeft klotemateriaal naast zich voetballen, maar toch haalt hij er nog veel te weinig uit.
Kunnen we wel over zijn 14 assists gaan praten, toch vind ik dat hij meer met zijn talent had moeten doen in de tijd dat hij nu bij Ajax voetbalt.
Nee, hij is niet dwingend genoeg aanwezig. Bij Denemarken is hij vaak veel beter bezig.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"dat hij meer met zijn talent had moeten doen" is geen reden om die gast helemaal de grond in te boren, aangezien hij voor dit Ajax gewoon goed genoeg speelt.
Ah zo, mja ze zullen ook naar het internationale gedeelte kijken. Jongste debutant ooit en daar doet hij het over het algemeen (ook) heel goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, meer omdat ik over het algemeen deze bedragen niet meer zie voor een speler die zich nog niet een volledig seizoen heeft bewezen.
Dit inderdaad. Zelf vind ik dat zijn vooruitgang erg weinig is. Zeker als je ook nog eens in acht zou nemen wat voor gruwelijk talent het wel niet zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Vaak is hij te veel afwezig. Ja, hij heeft klotemateriaal naast zich voetballen, maar toch haalt hij er nog veel te weinig uit.
Kunnen we wel over zijn 14 assists gaan praten, toch vind ik dat hij meer met zijn talent had moeten doen in de tijd dat hij nu bij Ajax voetbalt.
Mag die eerst wel er 20 per seizoen maken . Voor Eredivisie begrippen mag je 20 miljoen niet laten lopen voor iemand die slechts 13 assistjes heeftquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..].
Jullie kijken gewoon niet verder dan je neus lang is. maar voor 20 miljoen mogen ze hem wel hebben ja. Alhoewel hij als hij eenmaal 22-23 is best wel eens 30 mil waard zou kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |