quote:
Zoveel waarheden in deze 2 postsquote:
Ik had een gratis kaartjequote:Op woensdag 29 februari 2012 14:45 schreef Wessiej het volgende:
hoofdtribune,....dan zit je ook ergens zeg.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had een gratis kaartje
We mochten alleen niet mee eten in de aegon lounge omdat we te beschonken waren
ja joh?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:50 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Strijders
Definitie van een strijder is in mijn ogen iets heeeeuuuuuulll anders..
goede eerste post in VBL. kk nou maar weer opquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:50 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Strijders
Definitie van een strijder is in mijn ogen iets heeeeuuuuuulll anders..
quote:Kolbeinn Sigthórsson heeft geen streep gezet door het restant van dit seizoen. De aanvaller van Ajax staat al sinds oktober buitenspel met een zogenaamde vermoeidheidsbreuk, maar hoopt in april nog te kunnen spelen. "Ik heb goede hoop dat ik er dan weer bij ben", zei de IJslander tegen RTVNH. Het seizoen in de Eredivisie duurt tot begin mei. Op 29 april speelt Ajax nog uit tegen FC Twente.
eerst zien dan gelovenquote:
Altijd zo dom er uitspraken over te doen. Gewoon niets erover zeggen en geen verwachte datums eraan hangen.quote:
dit dusquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd zo dom er uitspraken over te doen. Gewoon niets erover zeggen en geen verwachte datums eraan hangen.
Frustraties?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
goede eerste post in VBL. kk nou maar weer op
Maar, maar dan wordt het hier zo stil...quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, als je niets nuttigs te melden hebt in het Ajax-topic moet je lekker oprotten
RVC blijft gwn en Henrichs voert geen klap uit met z,n vriendjesquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar, maar dan wordt het hier zo stil...![]()
Het is ook verdacht stil op het bestuurlijk vlak op het moment.
Ja waar moeten we het over hebbenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar, maar dan wordt het hier zo stil...![]()
Het is ook verdacht stil op het bestuurlijk vlak op het moment.
Ik heb ook het idee, dat er een aantal angstvallig de storm afwachten om dan straks weer 'business as usual' het werk op te pakken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
RVC blijft gwn en Henrichs voert geen klap uit met z,n vriendjes
Dus dat...quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja waar moeten we het over hebben
El Hamdahoer is iedereen wel klaar mee, de blessures hebben we nou ook wel gehad
Denk dat Fernandez beter op MMA kan gaan ofzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat...
Willen jullie Fernandez? Zo goed als nieuw, bijna nooit gespeeld
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee, dat er een aantal angstvallig de storm afwachten om dan straks weer 'business as usual' het werk op te pakken.
rustig aan stroomt de ziekenboeg leeg ja. Ajax komt in wat rustiger vaarwaterquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja waar moeten we het over hebben
El Hamdahoer is iedereen wel klaar mee, de blessures hebben we nou ook wel gehad
Wie zijn er terug van de langdurig geblesseerden?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
rustig aan stroomt de ziekenboeg leeg ja. Ajax komt in wat rustiger vaarwater
Ja we missen alleen nog maar: v/d Wiel, Sigthorsson, Boerrigter, Enoh en vast wel nog iemandquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
rustig aan stroomt de ziekenboeg leeg ja. Ajax komt in wat rustiger vaarwater
Boilesen, Boerrigter, Wiel kunnen bij AJA - PSV weer spelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie zijn er terug van de langdurig geblesseerden?
Wie mist Enoh en van der Wiel nou?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja we missen alleen nog maar: v/d Wiel, Sigthorsson, Boerrigter, Enoh en vast wel nog iemand
Dan zijn ze toch nog niet terug? Of trainen ze al volle bak mee?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boilesen, Boerrigter, Wiel kunnen bij AJA - PSV weer spelen.
Tegen Roda, rkc en ADO hebben we ze niet nodig.
Enoh was de laatste paar weken 1 van de betere op het veld anders hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie mist Enoh en van der Wiel nou?
Gregory mis ik niet.
gewoon te vroeg gebrachtquote:
Nee dit is gewoon een ontiegelijke blunder van Ajax geweest, maar dit was echt te ernstig voor woordenquote:
Vind je? Hij pakte goed de bal af maar was 'm daarna gelijk weer kwijtquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Enoh was de laatste paar weken 1 van de betere op het veld anders hoor
Tja misschien waren de andere nog slechter, dat kan ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vind je? Hij pakte goed de bal af maar was 'm daarna gelijk weer kwijt
Dat klinkt wel realistisch jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja misschien waren de andere nog slechter, dat kan ook
Wat een cynisme, alsof ik mezelf hoor de afgelopen 2 jaar..quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja misschien waren de andere nog slechter, dat kan ook
Jullie UI's komen dan ook ongeveer op hetzelfde neer. Beide net zo depressiefquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat een cynisme, alsof ik mezelf hoor de afgelopen 2 jaar..
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jullie UI's komen dan ook ongeveer op hetzelfde neer. Beide net zo depressief
Stevenmac heeft een bazen ui en hij weet het.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jullie UI's komen dan ook ongeveer op hetzelfde neer. Beide net zo depressief
Ik vind het vooral leuk hoe Clasie niet de hele UI kader kan vullen klein als hij is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stevenmac heeft een bazen ui en hij weet het.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=160135quote:Sikora beëindigt profcarrière noodgedwongen na achttien jaar
De nieuwe Overmars werd hij vroeger genoemdquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=160135
Gohquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:14 schreef dimmak het volgende:
Sigthorsson verwacht in April zijn rentree te maken.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=160135
Frank clubhopper rijkaard.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:30 schreef Tarado het volgende:
Rijkaard hoogstwaarschijnlijk weg uit die zandbak nu ze het WK niet gaan halen, was hij sowieso veel te goed voor
[ afbeelding ]
Opvolger voor:quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:30 schreef Tarado het volgende:
Rijkaard hoogstwaarschijnlijk weg uit die zandbak nu ze het WK niet gaan halen, was hij sowieso veel te goed voor
[ afbeelding ]
Frank faalt sowieso zonder Henkie ten Catequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Opvolger voor:
1. Frank De Boer
2. Die pipo van Chelsea
3. Die pipo van Inter
4. .....
Tja alimentatie loopt de pan uit na 3 huwelijken en 89 kinderenquote:
Ja, het is wel een perfecte match. Henk met z'n grote bek en trainerskwaliteiten, Frank als uithangbord voor erbij.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Frank faalt sowieso zonder Henkie ten Cate
Rijkaard was wel iets meer dan datquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, het is wel een perfecte match. Henk met z'n grote bek en trainerskwaliteiten, Frank als uithangbord voor erbij.
Niet als je de spelers van Barca destijds moet geloven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rijkaard was wel iets meer dan dat
als trainer is het niet veel hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rijkaard was wel iets meer dan dat
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/#!/Jan_Vertonghen
Jan heeft ook twitter.
Onzinquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als trainer is het niet veel hoor
Wat zeiden die dan? Dat ze kampioen werden en CL wonnen ondanks Rijkaardquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet als je de spelers van Barca destijds moet geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |