Tja alimentatie loopt de pan uit na 3 huwelijken en 89 kinderenquote:
Ja, het is wel een perfecte match. Henk met z'n grote bek en trainerskwaliteiten, Frank als uithangbord voor erbij.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Frank faalt sowieso zonder Henkie ten Cate
Rijkaard was wel iets meer dan datquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, het is wel een perfecte match. Henk met z'n grote bek en trainerskwaliteiten, Frank als uithangbord voor erbij.
Niet als je de spelers van Barca destijds moet geloven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rijkaard was wel iets meer dan dat
als trainer is het niet veel hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rijkaard was wel iets meer dan dat
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/#!/Jan_Vertonghen
Jan heeft ook twitter.
Onzinquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als trainer is het niet veel hoor
Wat zeiden die dan? Dat ze kampioen werden en CL wonnen ondanks Rijkaardquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet als je de spelers van Barca destijds moet geloven.
Ik mis alleen een pizzaquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:37 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verhoeven met een biertje
Sparta: niet echt geweldigquote:
Sparta en Galatasaray niet geweldig is heel zwak uitgedrukt..quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sparta: niet echt geweldig
Oranje: niet echt geweldig
Barca: veel leunend op Henk Ten Cate
Galatasaray: niet echt geweldig
Saudi-Arabië: niet echt geweldig
Waarom denk jij dat het onzin is?
Nee, niet dat letterlijk. Maar wel dat ze zeer te spreken waren over de trainingen van Henk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat zeiden die dan? Dat ze kampioen werden en CL wonnen ondanks Rijkaard
Omdat als je werkt met topspelers als bij Barcelona en je er niets van begrijpt je het niet zolang volhoudtquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sparta: niet echt geweldig
Oranje: niet echt geweldig
Barca: veel leunend op Henk Ten Cate
Galatasaray: niet echt geweldig
Saudi-Arabië: niet echt geweldig
Waarom denk jij dat het onzin is?
Ja ik weet het, maar goed ik geef hem nog wat slack....quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Sparta en Galatasaray niet geweldig is heel zwak uitgedrukt..
goh daar kon ik zelfs heel ver mee komenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:41 schreef Tarado het volgende:
En Oranje uitgeschakeld met penalties in de halve finale EK is toch niet matig te noemen?
toen Henk weg was won die niks meer . Toeval ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat als je werkt met topspelers als bij Barcelona en je er niets van begrijpt je het niet zolang volhoudt
Nee, dat zie ik anders:quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat als je werkt met topspelers als bij Barcelona en je er niets van begrijpt je het niet zolang volhoudt
Van Basten zal zich wel kapot ergeren omdat die spelers zijn niveau van vroeger niet hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:43 schreef Tarado het volgende:
Ik denk wel dat Rijkaard net als Van Basten alleen met topspelers kan werken, ik ben dan ook benieuwd wat het wordt met Van Basten bij Heerenveen
Ten Cate was zeker belangrijk als veldtrainer maar het heeft ook wel te maken met Ronaldinho die het niet meer op kon brengenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]
toen Henk weg was won die niks meer . Toeval ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |