Ja ben benieuwd wat er uit komt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:55 schreef loveli het volgende:
popcorn
Nieuw baasje gezocht voor 2 lieve katten
Ja, dat klopt. Echter:quote:Maar Anna, voor de urbanathlon, is het dan niet punt dat je er voor traint om dat aan te kunnen i.p.v. op de kilo's te letten?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga zo de sleutels inleveren!. Fijn dat al het gedoe nu voorbij is, maar ook wel een beetje raar om geen eigen huisje meer te hebben. Ik was er best wel trots op hoe ik dat allemaal voor elkaar had gekregen nadat het uitging met m'n ex. En Baardmans en ik hadden er onze eerste date en zo.
. En het was roze.
.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga zo de sleutels inleveren!. Fijn dat al het gedoe nu voorbij is, maar ook wel een beetje raar om geen eigen huisje meer te hebben. Ik was er best wel trots op hoe ik dat allemaal voor elkaar had gekregen nadat het uitging met m'n ex. En Baardmans en ik hadden er onze eerste date en zo.
. En het was roze.
.
1. Oh ja, dom van mij...quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Echter:
1. Ik zei: "of het sportregime iets oplevert', dus ik had kunnen bedoelen dat ik benieuwd was of ik veel spieren had gekweekt en dus was aangekomen
2: in juli moet ik een berg opfietsen met drie mannen en het enige voordeel dat ik op ze heb is een lager gewicht.
oh heerlijk! *Jaloers*quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga een dagje naar de sauna!Nog geen idee wat mijn lijstje wordt, dus
. Ontbijt was 2 volkoren beschuitjes met extra pure hagelslag
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:41 schreef V1z0R het volgende:
Wat kan beter dan, CocoVan uitgaande dat het gewoon volkoren boterhammetjes zijn, zie ik langzame KH's, eiwitten (had misschien uit meer verschillende dingen gekund, maar varken heeft al veel verschillende aminozuren...), gezonde vetten, fruit (mag wel meer
). Vind het voor jouw doen prima!
Beter dan laten we zeggen een slagroomtaart of zo
Gewoon even zorgen dat je bij je D genoeg groente binnenkrijgt
Je hoeft de lat ook niet gelijk zo hoog te leggen. Voor jou is het toch al heel wat dat je voor de lunch eet, dus dat is ook vooruitgangquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]@ slagroomtaart
![]()
![]()
Nou ja, ik weet het niet. Vond het niet zo uitgebalanceerd en doordacht klinken allemaal. Dus ging er al vanuit dat het sowieso veel beter kan. Dat het voor mijn doen best goed is, vond ik stiekem zelf alMaar voor iemand die hier 'goed' in is, zou ik het niet zo'n geweldig lijstje vinden, denk ik.
Wacht ik ga even linkjes zoeken. Maar ik heb het niet perse als huwelijk geinterpreteerd, maar opzich is het dat natuurlijk wel. Maar ik ga er gemakshalve vanuit dat je ook andere dingen kan proposen...?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Proposalday voor vrouwen? Vrouwen die massaal hun kerels ten huwelijk vragen op 29 februari?
Linkquote:According to an old Irish legend, or possibly history, St Bridget struck a deal with St Patrick to allow women to propose to men and not just the other way around every 4 years
Zoals koffie drinken bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wacht ik ga even linkjes zoeken. Maar ik heb het niet perse als huwelijk geinterpreteerd, maar opzich is het dat natuurlijk wel. Maar ik ga er gemakshalve vanuit dat je ook andere dingen kan proposen...?
Onder anderequote:Op woensdag 29 februari 2012 11:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Zoals koffie drinken bijvoorbeeld
*ontbijt boks* ik had er nog een dubbele cappuccino bij, though.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga een dagje naar de sauna!Nog geen idee wat mijn lijstje wordt, dus
. Ontbijt was 2 volkoren beschuitjes met extra pure hagelslag
jij bent echt vreemd! Wat is er in Barcelona gebeurd?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:06 schreef Perruche het volgende:
Wrhwaaaah.![]()
![]()
Ik heb zulks een positief gevoel bij deze dag! Wisten julli dat het vandaag een soort "proposal"day voor vrouwen is? Ik vind dit een extreem goede dag.
Ja, daar begin ik ook wel erg nieuwsgierig naar te worden...quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jij bent echt vreemd! Wat is er in Barcelona gebeurd?
Thanks!quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Eindelijk genoeg zon + vit.D gehad en nu extreem vrolijk? Ebt vanzelf weer weg hier in NLquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
+ datquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Eindelijk genoeg zon + vit.D gehad en nu extreem vrolijk? Ebt vanzelf weer weg hier in NL.
was je niet met de spanjaard in barcelona, dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:21 schreef Perruche het volgende:
En voor de nieuwsgierige aagjes er is serieus niets gebeurd! Maar het had wel gekund en nu ben ik even mijzelf in bedwang aan het houden om mezelf niet voor gek te zetten en iets te doen waar ik later spijt van krijg. C'est tout
Nein... met een vriendinnetje!quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
was je niet met de spanjaard in barcelona, dan?
Dat ja... Dat verandert de zaak.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
was je niet met de spanjaard in barcelona, dan?
2,5 week! En we gaan dit weekend cruizen naar Estland!quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:22 schreef Perruche het volgende:
Jagar ik vind je lijstje heel netjesHoe lang blijft de duutser?
Whoei dat is lang! En estlandquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
2,5 week! En we gaan dit weekend cruizen naar Estland!![]()
![]()
En ik vind m'n lijstje ook netjes. STraks eens even naar de lidl om flink wat eten in te slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |