http://www.channel4.com/p(...)l-4-citizenship-testquote:Government guidelines require a score of 75% or above to pass.
You are not eligible for UK citizenship.
yes, ik mag terugkomen heb een 6.1 en ben ingeburgerd. En dat terwijl ik al 6 jaar niet meer in NL woon.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:13 schreef Individual het volgende:
Hier is een NLse: http://educatie.ntr.nl/nationaleinburgeringtest/
Weet niet meer welke ik heb gedaan, maar wel dat ik hem niet gehaald heb.
De inburgeringsvragen die ik heb gezien van een Peruaanse vriendin sloegen werkelijk nergens op. "Hoeveel keer past NL in Marokko?" en dat soort onzinnige dingen. Hoe helpt dat een Peruaan met integreren?
Compleet achterlijke vragen inderdaad, om een politiek-correcte buitenlander te maken i.p.v. een botte onfatsoenlijke Nederlander.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:13 schreef Individual het volgende:
De inburgeringsvragen die ik heb gezien van een Peruaanse vriendin sloegen werkelijk nergens op. "Hoeveel keer past NL in Marokko?" en dat soort onzinnige dingen. Hoe helpt dat een Peruaan met integreren?
4.7.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:13 schreef Individual het volgende:
Precies. Ik zou zeggen.. ehm "Wil/moet ik die buurman kennen?"quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:34 schreef RemcoDelft het volgende:
Compleet achterlijke vragen inderdaad, om een politiek-correcte buitenlander te maken i.p.v. een botte onfatsoenlijke Nederlander.
Je hoort dat je nieuwe buurman die je niet kent is getrouwd. Wat doe je?
-A. Stuur hem een kaartje
-B. Geef hem een mooie bos bloemen
-C. Geef hem een groot cadeau
Van mij krijgt-ie niets
Die Engelse test is idd meer feitelijk, maar heeft dat veel met integreren te maken? Ik zal eens wat Britten die vragen voorleggen. Pub-quiz!quote:Die NL-test heb ik vaker gezien... wat een vragen!
Wat moet je in je tuin hebben staan? 1 afvalbak en een fiets? Meerdere afvalbakken en winkelwagentjes? Ik heb ondertussen drie (![]()
) verschillende containers, maar geen winkelwagentje...
"Uw vierde kindje"... Het is wel helemaal gericht op gelovigen![]()
*Edit*: Wat een verschil met de test van Engeland! Die draait niet om politiek correct zijn, maar om feitenkennis. Niet dat ik in Nederland ook maar zou weten hoeveel ambtenaren we in Brussel hebben zitten, dus voor Engeland weet ik het zeker niet... 29%.
Zoiets had ik ook een aantal jaar geleden en dat was vooral door gokken..quote:
Weet ik niet. De test geeft alleen het totaal aantal fouten, en ik had er meer fout.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:48 schreef Individual het volgende:
Wat heb je in godsnaam aan deze vraag? Wat is het goede antwoord trouwens?
Ik gok dat de test op middelbare school niveau is o.i.d.... Als je net van school komt weet je dat misschien nog.quote:Die Engelse test is idd meer feitelijk, maar heeft dat veel met integreren te maken? Ik zal eens wat Britten die vragen voorleggen. Pub-quiz!
Dat vraag ik me ook af...quote:Wat willen ze toch bereiken met dit soort rare tests?
Een 4.0quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:13 schreef Individual het volgende:
Ik heb nog nooit een Nederlander dit zien doen, het is altijd wachten op de gemeente want tja, de regering moet dat voor ons doen!quote:Het is nieuwjaarsdag. Tijdens de jaarwisseling hebben u en uw buren vuurwerk
afgestoken. Er ligt nu veel rotzooi op straat. Wat doet u?
Antwoord A is goed.
De gemeentereiniging veegt inderdaad af en toe de straat aan. Maar zeker na feestjes op
straat is het gebruikelijk zelf even alles aan te vegen.
Is this a trick question?quote:What is the "rule of law"?
Everyone must follow the law.
Everyone but the President must follow the law.
Government does not have to follow the law.
All laws must be the same in every state.
Wat een vreselijk rare vraag: je moet twee manieren noemen, en vervolgens is het goede antwoord alle zes manieren.quote:What are two ways that Americans can participate in their democracy?
vote and join a civic group
give an elected official your opinion on an issue and join a community group
all of these answers [CORRECT]
write to a newspaper and call Senators and Representatives
Geen behoefte aan, ik wil niet eens Amerikaan worden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:53 schreef Individual het volgende:
De NL vragen zijn nogal open voor interpetatie..
Hoe gaat je het met US examenvragen af?
Dat is sterk afhankelijk van je medisch verleden en de willekeur van het CBR, begreep ik vanavond.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:22 schreef TinyTuna het volgende:
Of hoe vaak je rijbewijs vervangen wordt na je zeventigste. Zoiets ga ik me pas druk om maken als ik in die levensfase (zwanger/bejaard) terecht kom.
Ik kreeg 10 vragen en had ze alle 10 goed. 100% dus.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:53 schreef Individual het volgende:
De NL vragen zijn nogal open voor interpetatie..
Hoe gaat je het met US examenvragen af? Niet een rapportcijfer of percentage maar toch.
[..]
Is this a trick question?
Ik heb em niet eens afgemaakt.... er kwamen zulke belachelijke vragen in voor.....quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:13 schreef Individual het volgende:
4 van de 4 goedquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:53 schreef Individual het volgende:
Hoe gaat je het met US examenvragen af? Niet een rapportcijfer of percentage maar toch.
Dan ben jij je NL paspoort wel waard.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:42 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dat is sterk afhankelijk van je medisch verleden en de willekeur van het CBR, begreep ik vanavond.
Ik haalde het NL trouwens redelijk ruim, met 68%
Ik mis nog het bekertje waar gevraagd wordt voor een bijdrage als je toch op de Hollandse toer gaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:58 schreef Individual het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De stroopwafels en andere koekjes waren zo weg, maar de zoute dropjes duurden veel langer. De salmiak snoepjes werden alleen als grap gebruikt omdat ze dat wel niet zo smerig vonden!
Dus verplicht een dubbelzout dropje eten tijdens het examen en blijven glimlachen!
En nog een bordje: 1 KOEKJE PER PERSOON!!!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik mis nog het bekertje waar gevraagd wordt voor een bijdrage als je toch op de Hollandse toer gaat.
Je bent dan ook een lul als je buitenlanders dat smerige suikervrije drop van de Bron voorzetquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:58 schreef Individual het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De stroopwafels en andere koekjes waren zo weg, maar de zoute dropjes duurden veel langer. De salmiak snoepjes werden alleen als grap gebruikt omdat ze dat wel niet zo smerig vonden!
Dus verplicht een dubbelzout dropje eten tijdens het examen en blijven glimlachen!
Dat was me niet eens opgevallen.. Ik kocht het omdat er Engelse text op stond.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:09 schreef classpc het volgende:
[..]
Je bent dan ook een lul als je buitenlanders dat smerige suikervrije drop van de Bron voorzet.
Ik heb een keer een gezouten pruim gegeten en ook een keer een stukje gezouten komkommer. Daar is een dropje niets bij!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:58 schreef Individual het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo. Ik had een 5.1. Rare shitquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:12 schreef Individual het volgende:
Jaren geleden had ik gefaald, maar ik hem hem weer eens gedaan en.. een 6,1!!!![]()
[ afbeelding ]
Alleen de naam Jacque D'Ancona zegt me vaag iets, maar van de rest heb ik geen idee..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |