Je bent dan ook een lul als je buitenlanders dat smerige suikervrije drop van de Bron voorzetquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:58 schreef Individual het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De stroopwafels en andere koekjes waren zo weg, maar de zoute dropjes duurden veel langer. De salmiak snoepjes werden alleen als grap gebruikt omdat ze dat wel niet zo smerig vonden!
Dus verplicht een dubbelzout dropje eten tijdens het examen en blijven glimlachen!
Dat was me niet eens opgevallen.. Ik kocht het omdat er Engelse text op stond.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:09 schreef classpc het volgende:
[..]
Je bent dan ook een lul als je buitenlanders dat smerige suikervrije drop van de Bron voorzet.
Ik heb een keer een gezouten pruim gegeten en ook een keer een stukje gezouten komkommer. Daar is een dropje niets bij!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:58 schreef Individual het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De stroopwafels en andere koekjes waren zo weg, maar de zoute dropjes duurden veel langer. De salmiak snoepjes werden alleen als grap gebruikt omdat ze dat wel niet zo smerig vonden!
Dus verplicht een dubbelzout dropje eten tijdens het examen en blijven glimlachen!
Zo. Ik had een 5.1. Rare shitquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:12 schreef Individual het volgende:
Jaren geleden had ik gefaald, maar ik hem hem weer eens gedaan en.. een 6,1!!!![]()
[ afbeelding ]
Alleen de naam Jacque D'Ancona zegt me vaag iets, maar van de rest heb ik geen idee..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |