Ik vond het voor die tijd toch ook al erg prettig om hier mee te kunnen praten. Mn omgeving heb ik het verteld na de goede termijnecho.quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:43 schreef NiGeLaToR het volgende:
Er staan heel wat prille zwangerschappen in het lijstje! Wachten mensen niet (meer) tot week 12-13 tot ze het wereldkundig maken?
Nope zo'n beetje net na de positieve test hebben wij het iedereen (incl werk) al verteldquote:Op woensdag 29 februari 2012 07:43 schreef NiGeLaToR het volgende:
Er staan heel wat prille zwangerschappen in het lijstje! Wachten mensen niet (meer) tot week 12-13 tot ze het wereldkundig maken?
Welkom in 2012.quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:43 schreef NiGeLaToR het volgende:
Nu ja? Op de 29e? Weet je dat heel zekerquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:25 schreef PureEvil het volgende:
MELD!
Kuukske, mijlpaal!![]()
Ik wil bevallen, nuNu mag het
(helaas nog totaal geen enkel teken dat er wat bezig is
)
Oh verhip ja. Dat lijkt me niks.quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Nu ja? Op de 29e? Weet je dat heel zeker
Elke dag die het langer duurt is mooi meegenomen inderdaadquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:46 schreef PureEvil het volgende:
Dat hoop ik toch van niet, dat het nog 5 weken duurt![]()
Ik had mezelf gewoon helemaal ingesteld rond de 36 weken...En elke dag die het dan langer duurt....Ach ja![]()
Daar moet je ook niet naar kijkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:11 schreef Phaidra het volgende:
Ai ai, die knipverhalen. Ik kan best wat hebben, maar hier krijg ik toch wel rillingen van.
Van de week had mijn zwangerschapsapp een filmpje over een bevalling. Ik kan het dan ook niet laten om te kijken he... Maar mijn hemel, ik snap dat een babyhoofdje groot is, maar toch schrok ik van het formaat doosch. En de scheur die opeens verscheen, ik had verwacht dat dat er heel anders uit zou zien. Brrrr.
Ik heb mijn meneer maar alsvast geïnstrueerd dat hij dat tzt écht niet wil zienquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet naar kijken.
Dat is de mannen bij ons op de zwangerschapscursus ook meerdere malen op het hart gedrukt inderdaad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb mijn meneer maar alsvast geïnstrueerd dat hij dat tzt écht niet wil zien.
Wat kan ik precies in de op zetten dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:08 schreef kin238 het volgende:
Afgelopen maandag de 20 weken echo gehad. Onze dochter lijkt helemaal gezond te zijnEn met mn vrouw gaat het nu ook een stuk beter! Voeg mij ook maar toen aan de OP als jullie willen.
13 juli (meisje)quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:29 schreef Troeta het volgende:
[..]
Wat kan ik precies in de op zetten dan?
Zoals ik gisteren al zei. Ik herken het totaal niet. Eerder het tegenovergesteldequote:
Daarom stond het ook tussen aanhalingstekens. Ik weet niet meer hoe weeen voelen maar het gevoel van de knip (en de verdoving want die vond ik ook erg pijnlijk) kan ik zo weer terughalen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:29 schreef Troeta het volgende:
Kyara, sorry, maar dat ben ik niet met je eens dat het zo weer vergeten is. Maar je doet het gewoon, je hersteld weer en je gaat weer door.
ja, hallo. Ik heb het ook allemaal moeten lezen. Nou kan ik zelf mee doen met de bloederige verhalen. Laat me ffquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:35 schreef flugeltje het volgende:
Enne dames, niet bang worden van de knipverhalen en andere horror... We kunnen er nu achteraf allemaal met een lach over praten merk je wel... Dat zegt ook wel iets.
Ben het met je eens hoor, je hebt geen geheugen voor pijn, dus kun je jezelf dat echt niet meer voorstellen.. Tuurlijk weet je nog hoe vermoeid en kapot je was en dat het heul erg zeer deed, maar hoe die pijn voelde is echt niet terug te halen....quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Daarom stond het ook tussen aanhalingstekens. Ik weet niet meer hoe weeen voelen maar het gevoel van de knip (en de verdoving want die vond ik ook erg pijnlijk) kan ik zo weer terughalen.
Bovendien ervaar ik nu ook nog elke dag de gevolgen van de knip (er staat nog steeds een stukje open)
Maar ik bedoel meer dat het naar is maar het gaat wel voorbij.
* Kuukske piept er een benauwde 'Ja' uit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:35 schreef flugeltje het volgende:
Meldplicht voor Kuuks, wauw zijn we alweer zo ver?
+1!quote:Fijn dat je een stempel hebt Webkim
En ik zag wat nieuwe zwangeren, van harte
Joh ik probeer er een beetje langs te lezen. Dat het kan gebeuren is goed om te weten. Ieder mens en lijf is anders. Zo wil ik de bevalling in gaan in ieder geval. Ik hoop zoveel mogelijk op eigen krachten te doen en veel kracht te halen uit de kalmte van JD. Wat een vent heb ik zegquote:Enne dames, niet bang worden van de knipverhalen en andere horror... We kunnen er nu achteraf allemaal met een lach over praten merk je wel... Dat zegt ook wel iets.
+1quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:55 schreef flugeltje het volgende:
Zo glibberig en warm ja![]()
Ik was zo moe, kon alleen maar aan slapen denken dat ie op m'n buik lag is me verder helemaal ontgaan. Niks emo-momentje
Later is dat wel goedgekomen hoor
+1 ik weet ook alleen nog dat ze Sofie weer van me af pakten, en aan n gaven. Waar ze vervolgens over hem heen plastte... ik kan me niet meer herinneren dat ze dr bij me op de buik legden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:57 schreef Kyara het volgende:
Fluugs, ik lag binnen 30 minuten op de ok. Was ook niet echt emo of romantisch. Maar ik probeer de knipverhalen weer een beetje goed te maken.....
3 maanden later nog steedsquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:05 schreef Asyniur het volgende:
Ja, ik kan me er echt weer op verheugen. Ook op de bevalling
Ik vond het zo iets bijzonders. Al die oerkrachten en oergevoelens. Alles draait om jou en de baby en je zit in een coconnetje.
Ik heb de 2 dagen in het ziekenhuis alleen maar dag en nacht naar mijn baby gekeken
ja, ik ook. En toen werd hij bij me weggehaald en naar de medium care gebracht. Infuus in arme kleine armpje en aan de apparaten. Tranen met tuiten gehuild. Dat gevoel kan ik nog wel heel goed terug halen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:05 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb de 2 dagen in het ziekenhuis alleen maar dag en nacht naar mijn baby gekeken
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:19 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja, ik ook. En toen werd hij bij me weggehaald en naar de medium care gebracht. Infuus in arme kleine armpje en aan de apparaten. Tranen met tuiten gehuild. Dat gevoel kan ik nog wel heel goed terug halen.![]()
maar is ook allemaal goedgekomen
quote:
Omgquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:28 schreef Asyniur het volgende:
Volgens mij ben ik ook zo geknipt als jouw blauwe lijn mignonne. Ik heb er wel een poos last van gehad (vooral het laatste kleine beetje is heel lang een piepklein open wondje geweest)
Maar zoals ik al zei, ik kan het nu niet meer zien dus ik weet het niet zeker
Mijn interieur is wat veranderd indertijd. Mijn baarmoeder(mond) is in elk geval anders gaan liggen. Sex is niet meer hetzelfde als voor de bevalling daardoor. Niet pijnlijker gewoon anders. Standjes de voorheen niet tof waren, kunnen nu wel en standjes die voorheen super waren, moet je nou niet meer mee aankomen...
En hier geen komkommer in de lege gang effect
hoewel ik het nu niet zou weten want sex? wat is dat?
Floris werd letterlijk 3 seconden (als t niet minder is) op mn buik gelegd en gelijk weer meegenomen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:10 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
+1 ik weet ook alleen nog dat ze Sofie weer van me af pakten, en aan n gaven. Waar ze vervolgens over hem heen plastte... ik kan me niet meer herinneren dat ze dr bij me op de buik legden.
Mijn jommetje wordt eind volgende week gehaald idd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:28 schreef Kyara het volgende:
zo, en wanneer komen de verse babies? Of durft nu niemand meer?![]()
Kuuks, PE en Webkim zijn LLM-ers toch? En voor webkim staat een ks gepland?
+1quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:28 schreef Asyniur het volgende:
hoewel ik het nu niet zou weten want sex? wat is dat?
Idd goed om over na te denken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:03 schreef bijtje84 het volgende:
Kyara dat is inderdaad een scenario wat ik liever niet zou willen. Eerst natuurlijk bevallen en dan ook nog een ks. Dus ik zal het volgende week eens met de gyn bespreken, ik krijg volgende week ook weer een uitgebreide groeiecho, zal ook aan de echoscopiste vragen hoe de placenta's liggen nu, dat weet ik eigenlijk helemaal niet. Dus bedankt voor het aankaarten!
Webkim spannend!! In je hoofd al helemaal klaar ervoor? En thuis ook?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:08 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Idd goed om over na te denken.
Vind 't zo leuk om te lezen, over jou 2ling& hoe dat allemaal gaat
Mja je bent eigenlijk de enige Fok!ker (die geen gamescrew is) die volgtoestemming heeftquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:18 schreef flugeltje het volgende:
ik zal niets verklappen kuuks.... Wel stoer dat ik 't dan wel weet...
Ik word zó misselijk van pindakaas nu ik zwanger ben, niet normaal. Als iemand het tijdens de lunch op z'n brood doet zit ik bijna te kokhalzen. Zelfs van jouw post krijg ik rillingen..iehlw!quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:49 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil nu vooral thee omdat er te veel pindakaas op m'n brood zat.
Goh dat heb ik ook als ik niet zwanger benquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:02 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik word zó misselijk van pindakaas nu ik zwanger ben, niet normaal. Als iemand het tijdens de lunch op z'n brood doet zit ik bijna te kokhalzen. Zelfs van jouw post krijg ik rillingen..iehlw!
Oh ik nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:03 schreef bijtje84 het volgende:
[..]
Goh dat heb ik ook als ik niet zwanger ben
Das wel netjes van jequote:Op woensdag 29 februari 2012 12:01 schreef bijtje84 het volgende:
Nou sex doet geen pijn, dat niet. Maarlaat het initiatief wat meer bij mij. Dus de frequentie is daardoor zeker wel omlaag gegaan.
Het enige dat ik vervelend vind is dat ik naderhand elke keer een giga harde-buik krijg. En ik dan telkens denk 'kan dat geen kwaad'.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:08 schreef KatyM het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo wordt bij ons de babykamer, tis een jaren 30 woning en de babykamer komt in de en suite. De muren zijn verder wit en donkerblauw. En de panelen naast de glas in lood duren dus behangen. Leuk he.
Oh wat erg! Hoe kunnen ze dat nou doen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:09 schreef Zoë23 het volgende:
[..]zeker leuk!
vorige bewoners hebben de glas in lood deuren er bij ons uit gehaald, anders hadden wij ook zulke mooie deurenecht super
Ja belachelijk, hoort toch bij zo'n huis. Gelukkig hebben we wel glas in lood ramen boven de gewone ramen zegmaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:13 schreef KatyM het volgende:
[..]
Oh wat erg! Hoe kunnen ze dat nou doen..
Vind jouw kamertje ook erg leuk, zo lief.
Bij ons wordt het meer stoer, blauw met wit. En rode accessoires. Maar geen hollandse tulpen of koeien hoor.
neequote:Op woensdag 29 februari 2012 12:14 schreef bijtje84 het volgende:
Zoe klopt, hier vinddat ook vreemd, die keiharde buik dan ineens. En soms blijft het heel lang zo keihard, echt niet lekker
Ik heb nog nooit een harde buik gehad. Kan me er dus niet zoveel bij voorstellen.Klinkt vervelend.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:14 schreef bijtje84 het volgende:
Katyhihi hij is niet gemeen bedoelt. Gemeen met een
![]()
Ohh mooi!! Ik ben gek op oude huizen, zeker jaren '30. Ben heel benieuwd hoe het wordt als babykamer!![]()
Zoe klopt, hier vinddat ook vreemd, die keiharde buik dan ineens. En soms blijft het heel lang zo keihard, echt niet lekker
Ja precies, dat is dus niet het idee he, met zo'n hollandse vlagquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:16 schreef bijtje84 het volgende:
Katy leuk blauw wit en rode accessoires! Hihi hollandse vlag aan de muur en klaarnee grapje.
Bij ons zijn de muren wit spachtelputz dus daar doen we niets aan. Accessoires worden grijs, en dingen als lakentjes enzo blauw. Dus wit blauw en grijs eigenlijk voert dan de boventoon.
Zoebarbaren waren het!!
Van Little Tulip!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:19 schreef bijtje84 het volgende:
Ja daar gaan we wel van uit![]()
Bij mn dochter heeft t geloof ik 6 weken ofzo geduurd, toen durfde ik t wel weer.
Katy tis een heel gek gevoel, je voelt dan precies waar je baarmoeder zit want die is zo hard als een basketbal en dat ligt zwaar in je buikholte zeg maar.
Oooh die lamp vind ik gaaf!! Waar is ie van??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt heel naar zoiets, is het ook echt pijnlijk? Of gewoon 'niet echt fijn'.
Ja leuk he? Er moet bij ons nog wel een voorzetraam in, want het vriest er bijna in de winter. Maar ze komen vanavond vast opmeten, dus dat is ook binnenkort geregeldquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:23 schreef Zoë23 het volgende:
Leuke lamp!kamertjes inrichten is zo leuk!
katyMhaha
gelukkig is er nu bijna niks meer van terug te zien, behalve de keuken dan
opzich issie wel grappig, past ook wel weer wat in 't oude huis
maar niet echt mn smaak
Whaha idd... Hier hetzelfde. Alhoewel het vooral door de moeheid komt. maar dat snapt hij ook welquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:06 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
+1![]()
niet dat mnverwaarloosd wordt, maar heb zelf totaal geen behoefte..voor mezelf zegmaar. Wat wel vreemd voelt soms omdat mn libido hoger was dan die van mn lief
meldplicht kuukske!
wat een verhalen hihi
vannacht redelijk kunnen slapen, zelfs zonderwel wat wakker gelegen maar dit samen met de beeb dus dat was wel gezellig
31wkn vandaag
Hihi, groot gelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Ohja, over verse babies gesproken. JD en ik zijn fervent FOK!kers hoor, maar we willen eigenlijk de echte naam plus de foto van ons jochie niet op Fok zetten. Misschien verandert dat nog, maar nu staan we er zo in. Dus ik temper jullie verwachtingen even.
Of de echte naam per PM kan worden gemeld denk ik wel. Fluugs volgt mij in ieder geval op Twitter, dus tenzij die ligt te bevallen zal d'r oog misschien wel op de naam van ons jochie vallen.
JD zal wel zoveel mogelijk updaten tzt.
haha dat hebben wij boven, enkel glas.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:26 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ja leuk he? Er moet bij ons nog wel een voorzetraam in, want het vriest er bijna in de winter. Maar ze komen vanavond vast opmeten, dus dat is ook binnenkort geregeld
Ik vind rode keukenkastjes wel leuk hoorZou ik zo zelf nemen. Al weet ik niet helemaal hoe het er bij jullie uit ziet natuurlijk.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:41 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
haha dat hebben wij boven, enkel glas.
lekker koudd
ivm offtopic onder spoilerWel een mooie keuken zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb liever een lichtere keuken
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
Dat staat precies op een zwangerschapstest en is wisselend per test. Meestal werkt de test betrouwbaar vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden - dat lijkt me een week of wat geleden. Wij hebben een miskraam achter de rug in week 8, waar de test pas in week 6 wat sporen van een zwangerschap begon te vertonen. Dat was in ons geval geen goed voorteken. Anders even verloskundige bellen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:44 schreef Fieder het volgende:
Kan ik weer veilig meelezen?
Nog een vraagje: Omdat ik me toch wel zorgen maak, kan ik misschien nog een zwangerschapstest doen? Daar zou dan meteen een dikke vette streep op moeten verschijnen? Of werkt dat niet zo? (ben bijna 7 weken)
Sorry, niet meer aan spoiler gedachtquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:51 schreef Asyniur het volgende:
Fieder, dat kun je ook doen ja. Nog een test.
Enne jij vindt kotsen wel lekker fris om over te lezen?
Ik heb een aantal tests liggen hier, 1e test, week later, MvM van vorige week. Dus zou in principe kunnen vergelijken...Ga zo maar wat tests halen dan, om de paar dagen piesen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:51 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dat staat precies op een zwangerschapstest en is wisselend per test. Meestal werkt de test betrouwbaar vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden - dat lijkt me een week of wat geleden. Wij hebben een miskraam achter de rug in week 8, waar de test pas in week 6 wat sporen van een zwangerschap begon te vertonen. Dat was in ons geval geen goed voorteken. Anders even verloskundige bellen?
Blijft heel vervelendquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:59 schreef Fieder het volgende:
Zoe, ik heb geen bloedverlies nee. Ik ben gewoon een stresskip, zal me wel druk maken om niks. Vk werken vandaag niet, maar kan morgen eens bellen. Denk dat ik dat maar moet doen, want haal me van alles in mn hoofd.
Bedankt allemaal X
Precies. De vk zegt alleen niks meer dan iedereen hier. Er wijst helemaal niks op een miskraam dus waarschijnlijk is alles gewoon haske goed. Tis wachten op de eerste echo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:09 schreef bijtje84 het volgende:
Ze zal je juist proberen gerust te stellen. Ook daar is een vk voor! En wat Zoe zegt, zoveel vrouwen zijn erg onzeker in het begin, zo niet allemaal.
Ja dat kan... let wel op: rond deze termijn is je HCG zó hoog dat sommige testen er raar op kunnen reageren (juist weer een lichtere streep).... dat hoeft niet, maar dat je dus niet schrikt als het streepje niet heel dik is...quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:44 schreef Fieder het volgende:
Kan ik weer veilig meelezen?
Leuk wordt dat kamertje!
Vanmorgen weer overgegeven pff. Boterham gegeten, uitgekotst, nieuwe gegeten, die bleef binnen![]()
Ben ook zo duizelig! Vraag me af of dat erbij hoort of dat er een stevige griep aankomt. Maandag hb prikken voor de zekerheid.
Kan ook niks verzinnen voor het avondeten! Alles is 'vies' nu. Wil alleen maar patat met frikandel... oeps!
Nog een vraagje: Omdat ik me toch wel zorgen maak, kan ik misschien nog een zwangerschapstest doen? Daar zou dan meteen een dikke vette streep op moeten verschijnen? Of werkt dat niet zo? (ben bijna 7 weken)
Webkim en Kuuks, stempel! Goed gedaan!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Even gauw mobiel: stempel van de vk is weer binnen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:31 schreef KatyM het volgende:
Ohw gelukkig heeft m'n vriend geen last van dementie, we blijken dus vanavond afspraak te hebben voor de erkenning bij de gemeente. Is dat ook weer geregeld!
PE haha!quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:25 schreef PureEvil het volgende:
MELD!
Kuukske, mijlpaal!![]()
Ik wil bevallen, nuNu mag het
(helaas nog totaal geen enkel teken dat er wat bezig is
)
quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:28 schreef Kuukske het volgende:
PE, hou vol. Je kan het
.
Ik had gisteren weer zo'n keipijnlijke buik. Kon me niet omdraaien in bed van de pijn. En m'n darmen allemaal rommelen enzo. Is dat het rommelen waar iedereen het over heeft? Nee toch?
Fijn Kin! Welkom!quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:08 schreef kin238 het volgende:
Afgelopen maandag de 20 weken echo gehad. Onze dochter lijkt helemaal gezond te zijnEn met mn vrouw gaat het nu ook een stuk beter! Voeg mij ook maar toen aan de OP als jullie willen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:31 schreef KatyM het volgende:
Ohw gelukkig heeft m'n vriend geen last van dementie, we blijken dus vanavond afspraak te hebben voor de erkenning bij de gemeente. Is dat ook weer geregeld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh trouwens, is die termijnecho rond 10/11 weken een inwendige echo? Ja toch?I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Echt!quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:23 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij is de termijnecho al uitwendig
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef Enfermera het volgende:
En zo nog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh trouwens, is die termijnecho rond 10/11 weken een inwendige echo? Ja toch?Chocolademousse!! Kruidenkaas is denk ik echt beter dan chips?
![]()
Ik heb lekker soepstengels!Kan ik de hele dag beetje knabbelen.
Gezellig hè in het zand?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Willen jullie wel eens ophouden met al die praat over knippen en scheuren![]()
*kop terug in het zand steekt.
Jaaaa, oh myyy.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:33 schreef Fieder het volgende:
Nanadu, had eroverheen gelezen! Fijn!Zwemmende baby!
Hoop dat ik nu niemand meer heb overgeslagen, het gaat ook zo hard joh...
[..]Chocolademousse!! Kruidenkaas is denk ik echt beter dan chips?
![]()
Ik heb lekker soepstengels!Kan ik de hele dag beetje knabbelen.
Wat supertof meis!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik mag 3 april voor de eerste uitwendige echo! Dan ben ik 10 weken!
Heb al die verhalen over scheuren en knippen wel gelezen stiekem.. werd er niet blij van.
Wie bepaalt of er wordt geknipt?.. De vlos of ikke?
![]()
Weet je, als dat alleen maar is vanwege tijdsdruk omdat er naast mij nog 50 vrouwen liggen te bevallen in het ziekenhuis wordt er niet geknipt hoor. Alleen als ik of het kindje in gevaar is.
Maar kmoet er nu nog even niet aan denken![]()
Whihiquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:43 schreef Kuukske het volgende:
Zo, ik zit op een matje. En een handdoek. Onder het mom van je weet mar nooit Of en wanneer vliezen breken en ik wil de bank niet mollen.
De vlos van vandaag schatte onze smurf trouwens iets groter dan gemiddeld. En volens de echo is e keurig gemiddeld. Ik snap er niks meer van.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:43 schreef Kuukske het volgende:
Zo, ik zit op een matje. En een handdoek. Onder het mom van je weet mar nooit Of en wanneer vliezen breken en ik wil de bank niet mollen.
De vlos van vandaag schatte onze smurf trouwens iets groter dan gemiddeld. En volens de echo is e keurig gemiddeld. Ik snap er niks meer van.
Jij hebt je al goed ingelezen zo te horenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaaa, oh myyy.Ik zit er nu aan
ZO LEKKER!
Whihi nou ze zeggen dat je kaas nodig hebt voor calcium enzo.. XD Whatever
Oeh! Lekker!!
[..]
Wat supertof meis!!![]()
Whihi, nou ip de verlos gok ik... die ziet of het hoofdje wel of niet eruit kan komen of nietEn geloof me, liever een knip dan uitscheuren
Nouja, opzich heelt een scheur beter, maar de kans dat je een totaalruptuur krijgt is dan groter... en dat wil je juist voorkomen.
Sorry, ik zal ophouden.
Dat is één van de weinige voordelen van dat medische traject, je mag zo vaak voor jan en alleman met de benen wijd dat het niets meer uitmaaktquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Sorry meiden moet nog even aan het idee wennen dat straks alles uit moet... Ik ga zo met mijn blote boobies op het strand liggen maar daaronder ... daar heb ik toch iets meer moeite mee. Nog nooit gedaan
... Maar dat gaat goed komen!
Nou, ik heb ooit stage gelopen in een ziekenhuis op de zwangeren/kraam/verlos afdeling, en daar leer je wel even wat jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:11 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Jij hebt je al goed ingelezen zo te horen![]()
Ik stel dat nog maar eventjes uit denk ik![]()
Ja ik vroeg al aan de vlos .. wordt het een inwendige of een uitwendige? Nee een uitwendige gewoon zei ze!
Sorry meiden moet nog even aan het idee wennen dat straks alles uit moet... Ik ga zo met mijn blote boobies op het strand liggen maar daaronder ... daar heb ik toch iets meer moeite mee. Nog nooit gedaan
... Maar dat gaat goed komen!
Weet je dat ik daar helemaal niet aan gedacht heb?? Heb zelfs de nacht met weeen op de bank doorgebracht!quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:43 schreef Kuukske het volgende:
De nacht dat Floris geboren is heb ik pas een matje op bed gelegdquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:20 schreef Susie het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar helemaal niet aan gedacht heb?? Heb zelfs de nacht met weeen op de bank doorgebracht!Wel in een deken gewikkeld, maar toch
Ik moest wel even twee keer kijken wat ik in m'n dashboardkastje aantrofquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef Kyara het volgende:
Ik heb ook overal mijn matje meegesleept. Ook in de auto trouwens.....
Nou! Inderdaad. Wat een besef.quote:Op donderdag 1 maart 2012 07:09 schreef Webkim het volgende:
Morning! 't Is maart!
De geboortemaand van m'n beeb.
Jaaaa! Bijna een verse beebquote:Op donderdag 1 maart 2012 07:09 schreef Webkim het volgende:
Morning! 't Is maart!
De geboortemaand van m'n beeb.
Pijn bij het omdraaien, dat je zo aan het zuchten en steunen bent dat de meneer er wakker van wordt en je effe een flinke duw geeft waardoor je in een keer omroltquote:Op donderdag 1 maart 2012 07:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou! Inderdaad. Wat een besef.
Oja! *Meld*. Vannacht weer flink pijn bij omdraaien enzo. Pff.
.verder geslapen als een os.
Hij leest zo nu en dan mee, wie weet pikt 'ie het opquote:Op donderdag 1 maart 2012 07:46 schreef flugeltje het volgende:
Pijn bij het omdraaien, dat je zo aan het zuchten en steunen bent dat de meneer er wakker van wordt en je effe een flinke duw geeft waardoor je in een keer omrolt
Whihi.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:43 schreef Asyniur het volgende:
Hier ook een heel drukke baby in de buik. Ik krijg het alleen nooit fatsoenlijk op film. De beweging zit vooral ook binnenin merk ik. (as we speak, zie ik in mijn perifere gezichtsveld mijn buik ook op en neer gaan)
Hij reageert vooral erg heftig op zijn broer! Als Harry in de buurt is van mijn buik, dan gaat het binnenin driftig te keer. Zeker als Harry aan de buitenkant ook nog wat druk uitoefent, dan wordt er aan de binnenkant heel erg hard terug gepord
Mijn man is wat minder van het buik voelen en praten.
Enfermera
Goed zo!quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hier ook Kuukske! Ben alleen op kantoor vandaag (Nouja, niet helemaal natuurlijk <3) en ik heb veel moeite met m'n concentratie! Zojuist aangegeven dat ik graag gebruik wil maken van het recht op een uurtje langer pauze en dat ga ik dan vanmiddag ook meteen maar opnemen. Net ook aangegeven bij de directiesecretaresse dat ik taken aan haar wil overdragen omdat ik nog maar 3 maanden fulltime aan het werk ben. Tijd gaat snel en ik geloof nog niet dat men hier helemaal realiseert dat ik hier straks echt een behoorlijke tijd niet ben. Er worden nog steeds projecten bij mij neergelegd die ik allemaal niet af ga kunnen ronden. Geeft me allemaal wel wat stress moet ik zeggen en daar zit ik niet op te wachten.
Verder gaat alles goed hoor. Kan niet wachten op m'n verlof!
Enfermera, dromen tijdens je zwangerschap kunnen echt vreemd en heftig zijn hè! Laatst werd ik huilend en half hysterisch wakker omdat ik had gedroomd dat mijn vriend mij het huis uit had gezet met alleen de kerstboom (:')) en verder niks! Kan alweer janken als ik eraan terugdenk haha
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
Herkennen jullie dat, zo af en toe overvalt je echt een golf van geluk. Maakt niet uit waar je bent of wat je aan het doen bent, ineens kan je alleen maar denken aan wat een geluk je hebt! We krijgen gewoon een kindje, een echte, van ons samen!![]()
Weet ik, we lopen redelijk gelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:09 schreef Enfermera het volgende:
Ah oke, thanks OpheliaNou, ik als het goed is pas oktober dus dat komt goed
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:07 schreef Mangostine het volgende:
Ik doe effe makkelijk:en
voor ieder die dat kan gebruiken!
In het bijzonder Cocotof! Samen zwangeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja idd. Ja, dan is er altijd tekort omdat iedereen op vakantie isquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:10 schreef Kursor het volgende:
Op de website van mijn zorgverzekering stond: Bel tijdig, bij voorkeur vóór de vijfde maand van de zwangerschap. Maar het maakt ook wel uit in welke periode je uitgerekend bent. Volgens is er een aantal jaar een tekort aan kraamzorg geweest in de zomermaanden.
Oeh echtquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Weet ik, we lopen redelijk gelijk
Hoi, gefeliciteerd met de positieve testquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:57 schreef Kursor het volgende:
Ik kom me ook maar eens melden hier nadat ik afgelopen zondag twee streepjes heb geplast. M'n gevoel is er nog niet helemaal bij, want vorige week is de oma van m'n man overleden en gisteren was de crematie. Komt daar tussendoor dus ook nog een hele prille zwangerschap.
M'n verstand draaide gisteren wel op volle toeren om de zwangerschap wat te laten bezinken. Ben in de telefoon geklommen en heb al een afspraak bij de verloskundige, MvM belt als het goed is vanavond voor een afspraak, kraamzorg is al geregeld. Huisarts was niet aanwezig...moet ik niet vergeten! Bij m'n vorige zwangerschap kwam hij er pas achter met 20 weken toen ie toevallig dienst had bij de huisartsenpost 's avonds en ik me afvroeg of ik paracetamol mocht om de koorts wat te laten zakken (heb destijds mexicaanse griep gehad; net voor begonnen werd met vaccineren). Wel handig dat ik het lijstje to-do-dingen nog heb liggen van de eerste.
Ik was volgens mij het begin van de streepjesregenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja idd. Ja, dan is er altijd tekort omdat iedereen op vakantie is
[..]
Oeh echttof! Had ik nog niet eens gezien
Ahhh okequote:Op donderdag 1 maart 2012 15:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik was volgens mij het begin van de streepjesregenIk post hier ook niet zo heel veel vanwege het hele voortraject. Komt nog wel na één of twee goede echo's.
Ach joh ik heb kraamzorg pas zondag geregeldquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:02 schreef Enfermera het volgende:
Wat leuk Kursor! Gefeliciteerd en welkom!![]()
Oh, dat is idd een beetje aparte week zeg..gecondoleerd nog.
Wat goed dat je meedoet met MvMIk doe ook mee, mag volgende week beginnen!
Daar zeg je wat ja, kraamzorg, dat moet ik ook nog regelen![]()
Ja traag gaat de tijd hè?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:06 schreef PureEvil het volgende:
't is pas 4 uur...En ik moet nog bedenken wat we gaan eten vanavond. En ik heb geen zin in wat gezonds
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]Awww
Alle anderen ook bedankt voor het welkom
Wat zei je schoonzus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/evil mode
Venus in pocketformaat
© loveli
Phaidra!quote:
Mijn man zei ook al dat ik opeens een stuk liever/zachter ben gewordenquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Phaidra!
Eigenlijk reageerde ze heel leuk. Denk ook dat dat komt doordat ze zelf al zwanger is nu.
Hahaha, op die manier had ik er nog niet eens bij stilgestaan. Bedoelde meer omdat ze geen enkele reden heeft om nu jaloers op mij te zijn ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:20 schreef Skoap het volgende:
[..]
Mijn man zei ook al dat ik opeens een stuk liever/zachter ben geworden![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Phaidra!
Eigenlijk reageerde ze heel leuk. Denk ook dat dat komt doordat ze zelf al zwanger is nu.
ja dat bedacht ik me ook toen ik op invoeren had gedrukt hihiquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hahaha, op die manier had ik er nog niet eens bij stilgestaan. Bedoelde meer omdat ze geen enkele reden heeft om nu jaloers op mij te zijn ofzoMaar wie weet ja
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:21 schreef Gerberaatje het volgende:
Hahaha ik was bij mijn eerste ook echt serieus heel lief, relativerend en relaxed
(toch, Skoap??)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |