Ik vond het voor die tijd toch ook al erg prettig om hier mee te kunnen praten. Mn omgeving heb ik het verteld na de goede termijnecho.quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:43 schreef NiGeLaToR het volgende:
Er staan heel wat prille zwangerschappen in het lijstje! Wachten mensen niet (meer) tot week 12-13 tot ze het wereldkundig maken?
Nope zo'n beetje net na de positieve test hebben wij het iedereen (incl werk) al verteldquote:Op woensdag 29 februari 2012 07:43 schreef NiGeLaToR het volgende:
Er staan heel wat prille zwangerschappen in het lijstje! Wachten mensen niet (meer) tot week 12-13 tot ze het wereldkundig maken?
Welkom in 2012.quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:43 schreef NiGeLaToR het volgende:
Nu ja? Op de 29e? Weet je dat heel zekerquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:25 schreef PureEvil het volgende:
MELD!
Kuukske, mijlpaal!![]()
Ik wil bevallen, nuNu mag het
(helaas nog totaal geen enkel teken dat er wat bezig is
)
Oh verhip ja. Dat lijkt me niks.quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Nu ja? Op de 29e? Weet je dat heel zeker
Elke dag die het langer duurt is mooi meegenomen inderdaadquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:46 schreef PureEvil het volgende:
Dat hoop ik toch van niet, dat het nog 5 weken duurt![]()
Ik had mezelf gewoon helemaal ingesteld rond de 36 weken...En elke dag die het dan langer duurt....Ach ja![]()
Daar moet je ook niet naar kijkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:11 schreef Phaidra het volgende:
Ai ai, die knipverhalen. Ik kan best wat hebben, maar hier krijg ik toch wel rillingen van.
Van de week had mijn zwangerschapsapp een filmpje over een bevalling. Ik kan het dan ook niet laten om te kijken he... Maar mijn hemel, ik snap dat een babyhoofdje groot is, maar toch schrok ik van het formaat doosch. En de scheur die opeens verscheen, ik had verwacht dat dat er heel anders uit zou zien. Brrrr.
Ik heb mijn meneer maar alsvast geïnstrueerd dat hij dat tzt écht niet wil zienquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet naar kijken.
Dat is de mannen bij ons op de zwangerschapscursus ook meerdere malen op het hart gedrukt inderdaad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb mijn meneer maar alsvast geïnstrueerd dat hij dat tzt écht niet wil zien.
Wat kan ik precies in de op zetten dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:08 schreef kin238 het volgende:
Afgelopen maandag de 20 weken echo gehad. Onze dochter lijkt helemaal gezond te zijnEn met mn vrouw gaat het nu ook een stuk beter! Voeg mij ook maar toen aan de OP als jullie willen.
13 juli (meisje)quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:29 schreef Troeta het volgende:
[..]
Wat kan ik precies in de op zetten dan?
Zoals ik gisteren al zei. Ik herken het totaal niet. Eerder het tegenovergesteldequote:
Daarom stond het ook tussen aanhalingstekens. Ik weet niet meer hoe weeen voelen maar het gevoel van de knip (en de verdoving want die vond ik ook erg pijnlijk) kan ik zo weer terughalen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:29 schreef Troeta het volgende:
Kyara, sorry, maar dat ben ik niet met je eens dat het zo weer vergeten is. Maar je doet het gewoon, je hersteld weer en je gaat weer door.
ja, hallo. Ik heb het ook allemaal moeten lezen. Nou kan ik zelf mee doen met de bloederige verhalen. Laat me ffquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:35 schreef flugeltje het volgende:
Enne dames, niet bang worden van de knipverhalen en andere horror... We kunnen er nu achteraf allemaal met een lach over praten merk je wel... Dat zegt ook wel iets.
Ben het met je eens hoor, je hebt geen geheugen voor pijn, dus kun je jezelf dat echt niet meer voorstellen.. Tuurlijk weet je nog hoe vermoeid en kapot je was en dat het heul erg zeer deed, maar hoe die pijn voelde is echt niet terug te halen....quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Daarom stond het ook tussen aanhalingstekens. Ik weet niet meer hoe weeen voelen maar het gevoel van de knip (en de verdoving want die vond ik ook erg pijnlijk) kan ik zo weer terughalen.
Bovendien ervaar ik nu ook nog elke dag de gevolgen van de knip (er staat nog steeds een stukje open)
Maar ik bedoel meer dat het naar is maar het gaat wel voorbij.
* Kuukske piept er een benauwde 'Ja' uit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:35 schreef flugeltje het volgende:
Meldplicht voor Kuuks, wauw zijn we alweer zo ver?
+1!quote:Fijn dat je een stempel hebt Webkim
En ik zag wat nieuwe zwangeren, van harte
Joh ik probeer er een beetje langs te lezen. Dat het kan gebeuren is goed om te weten. Ieder mens en lijf is anders. Zo wil ik de bevalling in gaan in ieder geval. Ik hoop zoveel mogelijk op eigen krachten te doen en veel kracht te halen uit de kalmte van JD. Wat een vent heb ik zegquote:Enne dames, niet bang worden van de knipverhalen en andere horror... We kunnen er nu achteraf allemaal met een lach over praten merk je wel... Dat zegt ook wel iets.
+1quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:55 schreef flugeltje het volgende:
Zo glibberig en warm ja![]()
Ik was zo moe, kon alleen maar aan slapen denken dat ie op m'n buik lag is me verder helemaal ontgaan. Niks emo-momentje
Later is dat wel goedgekomen hoor
+1 ik weet ook alleen nog dat ze Sofie weer van me af pakten, en aan n gaven. Waar ze vervolgens over hem heen plastte... ik kan me niet meer herinneren dat ze dr bij me op de buik legden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:57 schreef Kyara het volgende:
Fluugs, ik lag binnen 30 minuten op de ok. Was ook niet echt emo of romantisch. Maar ik probeer de knipverhalen weer een beetje goed te maken.....
3 maanden later nog steedsquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:05 schreef Asyniur het volgende:
Ja, ik kan me er echt weer op verheugen. Ook op de bevalling
Ik vond het zo iets bijzonders. Al die oerkrachten en oergevoelens. Alles draait om jou en de baby en je zit in een coconnetje.
Ik heb de 2 dagen in het ziekenhuis alleen maar dag en nacht naar mijn baby gekeken
ja, ik ook. En toen werd hij bij me weggehaald en naar de medium care gebracht. Infuus in arme kleine armpje en aan de apparaten. Tranen met tuiten gehuild. Dat gevoel kan ik nog wel heel goed terug halen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:05 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb de 2 dagen in het ziekenhuis alleen maar dag en nacht naar mijn baby gekeken
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:19 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja, ik ook. En toen werd hij bij me weggehaald en naar de medium care gebracht. Infuus in arme kleine armpje en aan de apparaten. Tranen met tuiten gehuild. Dat gevoel kan ik nog wel heel goed terug halen.![]()
maar is ook allemaal goedgekomen
quote:
Omgquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:28 schreef Asyniur het volgende:
Volgens mij ben ik ook zo geknipt als jouw blauwe lijn mignonne. Ik heb er wel een poos last van gehad (vooral het laatste kleine beetje is heel lang een piepklein open wondje geweest)
Maar zoals ik al zei, ik kan het nu niet meer zien dus ik weet het niet zeker
Mijn interieur is wat veranderd indertijd. Mijn baarmoeder(mond) is in elk geval anders gaan liggen. Sex is niet meer hetzelfde als voor de bevalling daardoor. Niet pijnlijker gewoon anders. Standjes de voorheen niet tof waren, kunnen nu wel en standjes die voorheen super waren, moet je nou niet meer mee aankomen...
En hier geen komkommer in de lege gang effect
hoewel ik het nu niet zou weten want sex? wat is dat?
Floris werd letterlijk 3 seconden (als t niet minder is) op mn buik gelegd en gelijk weer meegenomen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:10 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
+1 ik weet ook alleen nog dat ze Sofie weer van me af pakten, en aan n gaven. Waar ze vervolgens over hem heen plastte... ik kan me niet meer herinneren dat ze dr bij me op de buik legden.
Mijn jommetje wordt eind volgende week gehaald idd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:28 schreef Kyara het volgende:
zo, en wanneer komen de verse babies? Of durft nu niemand meer?![]()
Kuuks, PE en Webkim zijn LLM-ers toch? En voor webkim staat een ks gepland?
+1quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:28 schreef Asyniur het volgende:
hoewel ik het nu niet zou weten want sex? wat is dat?
Idd goed om over na te denken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:03 schreef bijtje84 het volgende:
Kyara dat is inderdaad een scenario wat ik liever niet zou willen. Eerst natuurlijk bevallen en dan ook nog een ks. Dus ik zal het volgende week eens met de gyn bespreken, ik krijg volgende week ook weer een uitgebreide groeiecho, zal ook aan de echoscopiste vragen hoe de placenta's liggen nu, dat weet ik eigenlijk helemaal niet. Dus bedankt voor het aankaarten!
Webkim spannend!! In je hoofd al helemaal klaar ervoor? En thuis ook?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:08 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Idd goed om over na te denken.
Vind 't zo leuk om te lezen, over jou 2ling& hoe dat allemaal gaat
Mja je bent eigenlijk de enige Fok!ker (die geen gamescrew is) die volgtoestemming heeftquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:18 schreef flugeltje het volgende:
ik zal niets verklappen kuuks.... Wel stoer dat ik 't dan wel weet...
Ik word zó misselijk van pindakaas nu ik zwanger ben, niet normaal. Als iemand het tijdens de lunch op z'n brood doet zit ik bijna te kokhalzen. Zelfs van jouw post krijg ik rillingen..iehlw!quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:49 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil nu vooral thee omdat er te veel pindakaas op m'n brood zat.
Goh dat heb ik ook als ik niet zwanger benquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:02 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik word zó misselijk van pindakaas nu ik zwanger ben, niet normaal. Als iemand het tijdens de lunch op z'n brood doet zit ik bijna te kokhalzen. Zelfs van jouw post krijg ik rillingen..iehlw!
Oh ik nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:03 schreef bijtje84 het volgende:
[..]
Goh dat heb ik ook als ik niet zwanger ben
Das wel netjes van jequote:Op woensdag 29 februari 2012 12:01 schreef bijtje84 het volgende:
Nou sex doet geen pijn, dat niet. Maarlaat het initiatief wat meer bij mij. Dus de frequentie is daardoor zeker wel omlaag gegaan.
Het enige dat ik vervelend vind is dat ik naderhand elke keer een giga harde-buik krijg. En ik dan telkens denk 'kan dat geen kwaad'.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:08 schreef KatyM het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo wordt bij ons de babykamer, tis een jaren 30 woning en de babykamer komt in de en suite. De muren zijn verder wit en donkerblauw. En de panelen naast de glas in lood duren dus behangen. Leuk he.
Oh wat erg! Hoe kunnen ze dat nou doen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:09 schreef Zoë23 het volgende:
[..]zeker leuk!
vorige bewoners hebben de glas in lood deuren er bij ons uit gehaald, anders hadden wij ook zulke mooie deurenecht super
Ja belachelijk, hoort toch bij zo'n huis. Gelukkig hebben we wel glas in lood ramen boven de gewone ramen zegmaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:13 schreef KatyM het volgende:
[..]
Oh wat erg! Hoe kunnen ze dat nou doen..
Vind jouw kamertje ook erg leuk, zo lief.
Bij ons wordt het meer stoer, blauw met wit. En rode accessoires. Maar geen hollandse tulpen of koeien hoor.
neequote:Op woensdag 29 februari 2012 12:14 schreef bijtje84 het volgende:
Zoe klopt, hier vinddat ook vreemd, die keiharde buik dan ineens. En soms blijft het heel lang zo keihard, echt niet lekker
Ik heb nog nooit een harde buik gehad. Kan me er dus niet zoveel bij voorstellen.Klinkt vervelend.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:14 schreef bijtje84 het volgende:
Katyhihi hij is niet gemeen bedoelt. Gemeen met een
![]()
Ohh mooi!! Ik ben gek op oude huizen, zeker jaren '30. Ben heel benieuwd hoe het wordt als babykamer!![]()
Zoe klopt, hier vinddat ook vreemd, die keiharde buik dan ineens. En soms blijft het heel lang zo keihard, echt niet lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |