abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:31:40 #201
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_108536694
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 01:10 schreef Fockker het volgende:

[..]

Oud stadion. Geen vergelijk met de Areana die oude troep. Maar dat daargelaten.
Inderdaad. Dat zei hij ook. Echter daarvoor sprak hij over een "valse" aangifte.
Hij verwacht dat de aangifte vals zou zijn aangezien hij het vastpakken bij de keel ontkent. Dus wacht hij de daadwerkelijke aangifte af van pownews voordat hij eventueel zelf aangifte doet.

Jij beweerde dat Kinneging al aangifte had gedaan. ;), wat dus niet zo is.
pi_108536767
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:23 schreef DS4 het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat wel. Net zo goed als dat er dan mensen zullen zijn die dat een slechte zaak vinden en dan niet op jou stemmen zullen er ook mensen zijn die denken "heel goed, eindelijk iemand die zich niet laat dicteren door die Rutger" en juist wel op jou zullen stemmen (of het iig overwegen).

Mocht het zo zijn dan dit electoraal heel slecht voor je is, dan is er kennelijk zo'n grote behoefte aan dorpsmalloot Rutger dat censuur al helemaal uit den boze is. Wat daar ook van moge zijn: de kiezer bepaalt wat van belang is, niet jij, niet ik, niet Kinneging...
Van censuur is helemaal geen sprake, en censuur lijkt me niet juist of onjuist worden door wat het gesundes Volksempfinden over Castricum is. Dat lijkt me dus een nogal ondoordacht standpunt van je, om het zacht uit te drukken.

Jij stelt dat negeren wel kan, waarom zou je dat dan niet collectief kunnen doen en dat collectief kunnen organiseren?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_108536896
Rutger's programma werkt een beetje hetzelfde als dat programma van Bart de Graaf destijds waarbij hij je 's nachts ging wakker maken.
Heel veel bn'ers vonden dat programma absoluut niet leuk, maar deden toch mee omdat ze anders (nog meer) voor lul stonden.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:41:13 #204
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108536955
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Maar jij had het over een valse aangifte omdat hij niet gewurgd is..... hoe kom je aan die info?
ik neem een en ander aan, ik denk niet dat er daadwerkelijk 2x gewurgd is zoals door Rutger gesteld, mocht dat in het proces verbaal worden opgenomen zou men dan kunnen spreken van een valse aangifte.

Maar ik neem dus aan dat hij niet daadwerkelijk gewurgd is, en ik heb nog geen bewijs gezien dat hij daadwerkelijk gewurgd is, het staat niet op film, er zijn geen blauwe plekken etc.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_108537163
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:34 schreef Weltschmerz het volgende:

Van censuur is helemaal geen sprake,
Weren van journalisten die zich niet houden aan "de norm" is geen censuur? Aparte stelling...

quote:
en censuur lijkt me niet juist of onjuist worden door wat het gesundes Volksempfinden over Castricum is. Dat lijkt me dus een nogal ondoordacht standpunt van je, om het zacht uit te drukken.
Het is meer dat jij er iets van maakt wat er niet staat. Ik vind censuur per definitie onjuist.

quote:
Jij stelt dat negeren wel kan, waarom zou je dat dan niet collectief kunnen doen en dat collectief kunnen organiseren?
Als iedere politicus hem wil negeren vind ik dat best, maar iedereen moet zelf vrij op ieder moment die afweging kunnen maken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_108537289
Na het zien van die kerel gister valt het me nog mee dat hij Rutger niet in een oven heeft geschoven.
pi_108537331
quote:
3s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:41 schreef Re het volgende:

[..]

ik neem een en ander aan, ik denk niet dat er daadwerkelijk 2x gewurgd is zoals door Rutger gesteld, mocht dat in het proces verbaal worden opgenomen zou men dan kunnen spreken van een valse aangifte.

Maar ik neem dus aan dat hij niet daadwerkelijk gewurgd is, en ik heb nog geen bewijs gezien dat hij daadwerkelijk gewurgd is, het staat niet op film, er zijn geen blauwe plekken etc.
sowieso ... hoe kun je iemand wurgen en tegelijkertijd de camera wegduwen
pi_108537468
quote:
3s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:41 schreef Re het volgende:

[..]

Je neemt dus iets aan..... je weet het dus net zo min als ons en kunt dus niet spreken van valse aangifte en smaad.
Voorts is het geen smaad als ze hier aangifte van doen en dit dan niet bewezen wordt..... er is in ieder geval aanleiding om te geloven dat het waar is, immers meneer was agressief én heeft zelf toegegeven dat hij aan zijn shawl zat.

Tevens geeft hij aan dat men een kwartier gefimd heeft...zodra ze de rauwe band online gooien en blijkt dat dit niet het geval is (en dat geloof ik want DW heeft direct een sms gestuurd naar P&W) staat hij dubbel voor lul, is er direct aangetoond dat hij liegt en zou ik hem juist aanklagen voor smaad. Kortom, dit gaat nog een leuk staartje krijgen.
pi_108537689
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Weren van journalisten die zich niet houden aan "de norm" is geen censuur? Aparte stelling...
Niet elke schoolkrant toelaten is ook censuur? Bananasplit weigeren ook? Elke eis die je stelt voor een uitnodiging of persaccreditatie is censuur? Elke blogger moet bij elke persconferentie van de overheid worden toegelaten?

quote:
Het is meer dat jij er iets van maakt wat er niet staat. Ik vind censuur per definitie onjuist.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:23 schreef DS4 het volgende:

Mocht het zo zijn dan dit electoraal heel slecht voor je is, dan is er kennelijk zo'n grote behoefte aan dorpsmalloot Rutger dat censuur al helemaal uit den boze is.
Ik kan hier toch niet iets anders van maken dat censuur meer uit den boze is wanneer er een grote behoefte is aan die lolbroek. Dat lijkt mij een nogal stompzinnig criterium voor de mate waarin censuur uit den boze is.

quote:
Als iedere politicus hem wil negeren vind ik dat best, maar iedereen moet zelf vrij op ieder moment die afweging kunnen maken.
Maar wat is dan het probleem als al die tweede kamerleden collectief besluiten dat ze bepaalde entertainers willen negeren en daartoe voorzieningen treffen? Het gaat hier niet om een wettelijk verbod op contact met Castricum.
pi_108537874
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:07 schreef Weltschmerz het volgende:

Maar wat is dan het probleem als al die tweede kamerleden collectief besluiten dat ze bepaalde entertainers willen negeren en daartoe voorzieningen treffen? Het gaat hier niet om een wettelijk verbod op contact met Castricum.
Als je niet met Rut wil praten kun je twee dingen doen....of je mond houden of hem aanvallen en dan door heel Nederland ontmastkerd worden als een gefrustreerde anabolenslikker......
pi_108538505
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Als je niet met Rut wil praten kun je twee dingen doen....of je mond houden of hem aanvallen en dan door heel Nederland ontmastkerd worden als een gefrustreerde anabolenslikker......
Ik weet niet of jij de tactiek van Vogelaar als succesvol beoordeelt, maar volgens mij werkt het weglopen niet. Gegeven het feit dat mensen en ook politici de vrijheid hebben om te praten met wie ze willen en dus ook om niet te praten met bepaalde figuren, moet je zorgen voor een effectieve manier om niet tot praten gedwongen te worden met iemand waarmee je niet wil praten. Voor de persoonsbeveiligden is dat geen probleem, maar voor de andere politici wel.
pi_108538722
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Rut? :')
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:42:16 #213
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108538723
Prima dat die respectloze kleuter krijgt wat 'ie verdient.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_108538759
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij de tactiek van Vogelaar als succesvol beoordeelt, maar volgens mij werkt het weglopen niet. Gegeven het feit dat mensen en ook politici de vrijheid hebben om te praten met wie ze willen en dus ook om niet te praten met bepaalde figuren, moet je zorgen voor een effectieve manier om niet tot praten gedwongen te worden met iemand waarmee je niet wil praten. Voor de persoonsbeveiligden is dat geen probleem, maar voor de andere politici wel.
Ach de deur wordt regelmatig dichtgeflikkerd. Zelfs Cohen gaf Jan gisteren geen antwoord en liep gewoon door.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Rut? :')
Yep.
pi_108539053
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ach de deur wordt regelmatig dichtgeflikkerd. Zelfs Cohen gaf Jan gisteren geen antwoord en liep gewoon door.

[..]

Yep.
Wie is Jan?
pi_108539099
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:53 schreef Taurus het volgende:

[..]

Wie is Jan?
Collega van Rut :')
pi_108539124
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:53 schreef Taurus het volgende:

[..]

Wie is Jan?
Jan is de man die Cohen interviewde. Jan is ook van Powned. Het kan dus wel, nee zeggen en doorlopen maar het moet wel je keuze zijn. Deze anabool koos er bewust voor geweld te plegen.
pi_108539145
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Jan is de man die Cohen interviewde. Jan is ook van Powned. Het kan dus wel, nee zeggen en doorlopen
dat hebben we gezien aan Vogelaar
pi_108539152
Hier... deze idioot is Jan:

Jan Roos
pi_108539183
pi_108539305
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:57 schreef claus_johann het volgende:

[..]

dat hebben we gezien aan Vogelaar
Die was gewoon ongeschikt... wees blij dat het is aangetoond. Zij is de enige die er niet mee om kon gaan. Ook dit is gisteren ruimschoots aan bod gekomen bij P & W en iedereen (behalve die Paki en Anabool) was het ermee eens. Kun je er niet tegen.....heb je het verkeerde vak gekozen.

Anabool wou gewoon even stoer doen en dat is een hele faal voor hem geworden, als hij dit geweten had, dan was de deur gewoon dichtgedaan. Kortom, gegokt en verloren.
pi_108539341
Grappig dat mensen geweld goedpraten om een ongewenst element uit de maatschappij een lesje te leren. Het is dat ik niet hou van Godwins, anders had ik op zekers een referentie gemaakt naar bruinhemden, Duitsers, Hitler, 1945, en de mensen die dit goedpraten.
pi_108539379
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Die was gewoon ongeschikt... wees blij dat het is aangetoond. Zij is de enige die er niet mee om kon gaan. Ook dit is gisteren ruimschoots aan bod gekomen bij P & W en iedereen (behalve die Paki en Anabool) was het ermee eens. Kun je er niet tegen.....heb je het verkeerde vak gekozen.

Anabool wou gewoon even stoer doen en dat is een hele faal voor hem geworden, als hij dit geweten had, dan was de deur gewoon dichtgedaan. Kortom, gegokt en verloren.
Waarom eigenlijk blij zijn dat dat is aangetoond? Los van het feit dat ik sowieso geen fan ben van Vogelaar gaat het mij toch echt om wat een politicus met dit land wil en doet, en niet om hoe ze met belhamels om kan gaan.. Waarom is dat zo belangrijk vind jij?
pi_108539420
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:04 schreef Taurus het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk blij zijn dat dat is aangetoond? Los van het feit dat ik sowieso geen fan ben van Vogelaar gaat het mij toch echt om wat een politicus met dit land wil en doet, en niet om hoe ze met belhamels om kan gaan.. Waarom is dat zo belangrijk vind jij?
Ik wil capabele bestuurders.... als je niet capabel bent, hetgeen zij ook heeft aangetoond met al die falende projectjes links en rechts (vooral links....bijvoorbeeld de reintegratieprojecten die faalden, vogelaarwijken die faalden etcetc) én je kunt niet met de nieuwe media omgaan...dan faal je dubbel.
pi_108539493
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik wil capabele bestuurders.... als je niet capabel bent, hetgeen zij ook heeft aangetoond met al die falende projectjes links en rechts (vooral links....bijvoorbeeld de reintegratieprojecten die faalden) én je kunt niet met de nieuwe media omgaan...dan faal je dubbel.
Powned is niet 'de nieuwe media'. De aanpak van Powned is niet te vergelijken met de aanpak van andere journalisten. Cohen en Vogelaar deden het bij andere journalisten ook niet echt goed, dán kun je spreken over verkeerde presentatie los van hun bestuurlijk kunnen. Maar genoeg politici die ook niet met Castricum om kunnen gaan maar met normale, engiszins fatsoenlijke journalisten wel.
pi_108539604
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:09 schreef Taurus het volgende:

[..]

Powned is niet 'de nieuwe media'. De aanpak van Powned is niet te vergelijken met de aanpak van andere journalisten. Cohen en Vogelaar deden het bij andere journalisten ook niet echt goed, dán kun je spreken over verkeerde presentatie los van hun bestuurlijk kunnen. Maar genoeg politici die ook niet met Castricum om kunnen gaan maar met normale, engiszins fatsoenlijke journalisten wel.
Dus als je niet met media kunt omgaan....hoor je niet in de politiek.
pi_108539702
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dus als je niet met media kunt omgaan....hoor je niet in de politiek.
Castricum is niet 'de media'. Als je niet met Castricum kunt omgaan, kun je wat mij betreft prima blijven functioneren als politicus.
pi_108539767
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:16 schreef Taurus het volgende:

[..]

Castricum is niet 'de media'. Als je niet met Castricum kunt omgaan, kun je wat mij betreft prima blijven functioneren als politicus.
We zagen hoe goed dat ging met Vogelaar :')
pi_108539885
quote:

[..]

Je zegt zelf dat Cohen en Vogelaar het bij andere media ook niet goed deden....kortom, ze kunnen niet met media omgaan...en hoort dus niet in de politiek thuis.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:25:11 #230
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108539954
quote:

[..]

Maar je zal daar wel je strategie op moeten aanpassen. Er niets mee doen is sowieso geen optie. Ik moest gisteren wel lachen om Cohen voor de camera van Powned. Net nu die stopt begint hij het te snappen.
Life is what you make it.
pi_108540013
quote:

[..]

Ik wil capabele bestuurders.... als je niet capabel bent, hetgeen zij ook heeft aangetoond met al die falende projectjes links en rechts (vooral links....bijvoorbeeld de reintegratieprojecten die faalden, vogelaarwijken die faalden etcetc) én je kunt niet met de nieuwe media omgaan...dan faal je dubbel.
Omdat het falen van Vogelaar op vele moment zichtbaar was. In de Kamer bijvoorbeeld. Het is tekenend dat iedereen slechts het optreden bij GS kan aanhalen als voorbeeld. Maar goed, ik vraag me af waarom ik me eigenlijk nog verbaas dat het grootste deel van Nederlandse uit simplistische paupers bestaat.
pi_108540027
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:25 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Maar je zal daar wel je strategie op moeten aanpassen. Er niets mee doen is sowieso geen optie. Ik moest gisteren wel lachen om Cohen voor de camera van Powned. Net nu die stopt begint hij het te snappen.
Precies, hij weet het dus wel. Als die anabool die ook had gedaan, hadden wij ons niet hoeven te vermaken met die vreemde reacties van mensen die geweld goedpraten omdat iemand 'vervelende vragen stelt'.
pi_108540143
quote:
Dat was helemaal mooi...afgeven op Powned en niet eens weten dat Danny van Powned is....dikke faal :)
pi_108540316
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat was helemaal mooi...afgeven op Powned en niet eens weten dat Danny van Powned is....dikke faal :)
Wie?
pi_108540345
quote:

[..]

Maar waarom geeft het omgaan met lolbroekmedia de doorslag? Ik vind het prima om een falende minister weg te sturen, maar dan wel omdat ze faalt in wat belangrijk is, en niet omdat ze niet leuk meedoet met kwajongenstv.
pi_108540368
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Maar waarom geeft het omgaan met lolbroekmedia de doorslag? Ik vind het prima om een falende minister weg te sturen, maar dan wel omdat ze faalt in wat belangrijk is, en niet omdat ze niet leuk meedoet met kwajongenstv.
Dit!
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:42:21 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108540458
quote:

Eens.
En die laatste 'undercover'-actie heeft imo eens en te meer bewezen dat Powned onleuke en kinderachtige kwajongenstv is. Niks meer, misschien zelfs nog wel wat minder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_108540548
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:07 schreef Weltschmerz het volgende:

Niet elke schoolkrant toelaten is ook censuur? Bananasplit weigeren ook? Elke eis die je stelt voor een uitnodiging of persaccreditatie is censuur? Elke blogger moet bij elke persconferentie van de overheid worden toegelaten?
Jij begrijpt echt wel het verschil tussen specifiek iemand niet meer toelaten als hij X schrijft (of uitzendt) en niet iedereen toelaten... Dat truukje van opzettelijk doen alsof je het niet begrijpt verveelde al in 2010.

quote:
Ik kan hier toch niet iets anders van maken dat censuur meer uit den boze is wanneer er een grote behoefte is aan die lolbroek. Dat lijkt mij een nogal stompzinnig criterium voor de mate waarin censuur uit den boze is.
Censuur is altijd uit den boze. Wat snap je daar nu niet aan?

quote:
Er is helemaal niet aan de orde dat alle tweede kamerleden dat willen, dat maak jij er nu van.

Het gaat om een oproep om journalisten die X publiceren te weren omdat dat niet voldoet aan de norm van een of ander mallotig stel, of welk ander groepje dan ook.

En zelfs al wilde de gehele tweede kamer bepaalde journalisten weren op basis van inhoud, dan nog hoort dat niet, dat is gewoon dictatuur. Ze mogen regels stellen ten aanzien van aantal, maar niet ten aanzien van inhoud. Dat is censuur.
pi_108540593
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier... deze idioot is Jan:

[ afbeelding ]

Jan Roos
Die was overigens bij BNR af en toe wel leuk...
pi_108540639
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eens.
En die laatste 'undercover'-actie heeft imo eens en te meer bewezen dat Powned onleuke en kinderachtige kwajongenstv is. Niks meer, misschien zelfs nog wel wat minder.
Ze hebben inmiddels al meer aan de kaak gesteld cq ontmaskerd als Peter R de Vries en Alberto Stegeman bij elkaar. Kijk alleen maar naar de koperdieven. Dat zie je geen andere programma's doen, wel?
pi_108540659
In Amerika moet je iets met Jezus, God en een tv-dominee doen tijdens je campagne wil je president worden. In Nederland moet je kunnen lachen met Rutger van Castricum. Kortom: politici moeten allemaal fratsen uithalen die niets met goed bestuur te maken hebben. Slechte zaak.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:50:16 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108540668
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Ze hebben inmiddels al meer aan de kaak gesteld cq ontmaskerd als Peter R de Vries en Alberto Stegeman bij elkaar. Kijk alleen maar naar de koperdieven. Dat zie je geen andere programma's doen, wel?
Dan heb je vast en zeker wel een opsomming van al die zaken die zij succesvol aan de kaak hebben gesteld? Op de een of andere manier zegt jouw woord mij namelijk weinig.
pi_108540694
quote:

En als iedereen in NL dat vindt en bewindslieden lopen zwijgend door, is er geen probleem...

Laten we wel zijn: politici worden al decennia lang op de hak genomen. Vind je dat vervelend? Niet de politiek ingaan.
pi_108540708
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat Cohen en Vogelaar het bij andere media ook niet goed deden....kortom, ze kunnen niet met media omgaan...en hoort dus niet in de politiek thuis.
Dat bestrijd ik toch ook niet? Maar dat heeft niets met Castricum te maken, wat mij betreft hoeft niemand om te kunnen gaan met Rutger Castricum om een goeie politicus te zijn, en voor jou is dat blijkbaar en belangrijke kwaliteit van een politicus. :')
pi_108540820
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:51 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat bestrijd ik toch ook niet? Maar dat heeft niets met Castricum te maken, wat mij betreft hoeft niemand om te kunnen gaan met Rutger Castricum om een goeie politicus te zijn, en voor jou is dat blijkbaar en belangrijke kwaliteit van een politicus. :')
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ze met media moeten kunnen omgaan. Media is niet alleen de niet lastige media...maar dat is alle media.

quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan heb je vast en zeker wel een opsomming van al die zaken die zij succesvol aan de kaak hebben gesteld? Op de een of andere manier zegt jouw woord mij namelijk weinig.
Ik noem een koperdieven, ik noem een Buma.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:56:49 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108540897
Poepoe, noem jij even waslijsten!
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 12:58:26 #248
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_108540950
Staan de beelden van het hele interview al online? Ben het nog nergens tegen gekomen.. -O-
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_108540955
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:45 schreef DS4 het volgende:

En zelfs al wilde de gehele tweede kamer bepaalde journalisten weren op basis van inhoud, dan nog hoort dat niet, dat is gewoon dictatuur. Ze mogen regels stellen ten aanzien van aantal, maar niet ten aanzien van inhoud. Dat is censuur.
Dit is de kern van het probleem. Het gaat niet om het weren van journalisten op inhoud, maar op basis van vorm.
pi_108541136
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ze met media moeten kunnen omgaan. Media is niet alleen de niet lastige media...maar dat is alle media.

[..]

Ik noem een koperdieven, ik noem een Buma.
Dat van die koperdieven was pas een sneu item.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')