Ik ben benieuwd hoeveel er weg moeten. Ik weet nog die (Haagse?) kattenvrouw bij John's programma lang geleden, die had er ook iets van 10, en mocht er uiteindelijk 3 of 4 houden? Ik weet niet meer hoeveel... ben benieuwd hoe het hier zal gaan. En ook benieuwd hoe lang ze alle katten heeftquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
maar meteen de hakken in het zand over de katten, lijkt me ook wel vreselijk moeilijk om beestjes weg te doen maar ja wel beter...
ja joh, kan me het volledig voorstellen dat het vreselijk moeilijk is om je katten weg te moeten doenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
maar meteen de hakken in het zand over de katten, lijkt me ook wel vreselijk moeilijk om beestjes weg te doen maar ja wel beter...
Ja, maar dat was een appartement, dit is een heel huis natuurlijk. Dus misschien mogen er dan meer blijven...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel er weg moeten. Ik weet nog die (Haagse?) kattenvrouw bij John's programma lang geleden, die had er ook iets van 10, en mocht er uiteindelijk 3 of 4 houden? Ik weet niet meer hoeveel... ben benieuwd hoe het hier zal gaan. En ook benieuwd hoe lang ze alle katten heeft
Ik hoop het, ik kan me goed voorstellen dat ze niet mee zal werken als er maar 4 mogen blijvenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een appartement, dit is een heel huis natuurlijk. Dus misschien mogen er dan meer blijven...
Ja ik heb er 2, maar als ik er 1 MOEST kiezen om te houden zou ik toch een bepaalde voorkeur hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja joh, kan me het volledig voorstellen dat het vreselijk moeilijk is om je katten weg te moeten doenMoet er niet aan denken om mijn kat uit mijn leven te moeten bannen..! Maar ja, heb er maar 1, dus niet van toepassing, maar toch... het idee alleen al
Ik had er ook 2 (1 is vorige maand overledenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja ik heb er 2, maar als ik er 1 MOEST kiezen om te houden zou ik toch een bepaalde voorkeur hebbenMaar dan zou die andere wel naar een vriend gaan
Dus zij zal toch ook wel ''favorieten'' hebben misschien?
Man ik dacht dat het een ruimte in huis wasquote:
dit dusquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik had er ook 2 (1 is vorige maand overleden), maar inderdaad, je hebt altijd wel je voorkeur, heb ik ook altijd gehad
![]()
Als ik er weer 2 zou hebben en ik zou er 1 weg moeten doen, dan wel als voorwaarde dat ie naar iemand gaat die ik goed ken zodat ik de kat geregeld nog zou kunnen zien.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:59 schreef Cee het volgende:
Yeah! Yeah it's meeeeee!
Ik wil hier een gifje van.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Man ik dacht dat het een ruimte in huis was![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Man ik dacht dat het een ruimte in huis was![]()
Ja vandaar m'n "what the hell" reactiequote:
Allebei een pony.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Niemand die hier ook een beetje Liesbeth List in ziet?
Nee niet echt eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
mwa beetje, die make-up en het type misschienquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |