AQ!
Naam: Poit
Functie: Pater familias van de GAM SC
Omschrijving: Viefje / Bier / Dubstep / Womanizer / Schrik van Goudase bontkraagjes.
Naam:: Rossdale
Functie: Propper
Omschrijving: Spanky bestelen / Niet snurken in zijn slaap / Vrouwen naar de GAM SC lokken / Lievelingetje van FOK!crew
Naam: Koei
Functie: Koningin van de GAM SC
Omschrijving: Jonge woudloper / Verliezen met softball / Inlikken bij FOK!games-crew
Naam: Pettigrew81
Functie: BBQ-king / Pillendokter
Omschrijving: Koken / Bakken / Braden / Nee niet die De_Kok / aanstekelijk lachje
Naam: Fallen
Functie: Rechterhand van Poit
Omschrijving: Nickname doet het goed bij dames / HIMYM-fail in supermarkten / Zoekt en vindt paden
Naam: Tain
Functie: Linkerhand van Poit
Omschrijving: Avatars met wiebeltietjes / Krakkemikkige knieën / "hardwerkende" ambtenaar
Naam: SpankmasterC
Functie: Zanger
Omschrijving: Freddy Mercury / Spiegoloog / Rare voorliefde voor PC hardware / Berijdt skippyballen
Naam: Misan
Functie: Fashiongoeroe
Omschrijving: Draagt kraagjes en polo's / Voorliefde voor lelijke Nederlandse modellen / Woont in Nebo-city
Naam: Nebo
Functie: Womanizer in wording
Omschrijving: IKEA-bouwpakket verkoper / Tequila-koning / Vraagt tel.nr. van meisje uit dierenwinkel en belt daarna niet / Doet het met een pakje boter
Naam: GameBabe
Functie: Sexbeest
Omschrijving: Slaaf van Poit & De_Kok / Maakt games / Eet alleen konijnenvoer
Naam: Reintji
Functie: Cliniclown
Omschrijving: X-rays / Volle bos haar / Kan appels en peren vergelijken / Terug!
Naam: RitseB
Functie: Carrière-beest
Omschrijving: Jonkie / Heeft zich binnen korte tijd omhooggeneukt tot Manager Games / Heeft (beg/h)eerlijk zusje / Woont bij een AZC
Naam: Gamer_V
Functie: Iets randoms wat begint met een V
Omschrijving: Kipgezicht / Hoedendrager / Kotsen zonder dat andere mensen het doorhebben / Koopt breezers
Naam: badboynova
Functie: Kinderverwek-koning
Omschrijving: Wordt tijdens het gamen afgeleid door half strippende vriendin / Stiekem best een lieverd i.p.v. een badboy
Naam: Nick-GizMo
Functie: Schimmig karakter
Omschrijving: Altijd op de hoogte van de laatste illegale handelingen / Komt niet opdagen op meets
Naam: Pheno
Functie: Reisleider
Omschrijving: Vaker in Japan dan in Nederland / Dumpt zijn vrouw bij zijn ouders om naar een meet te gaan / Pinguïn-fan
Naam: Frankii
Functie: Muzikant
Omschrijving: Laat meiden soppen met zijn gitaar / Staat ook wel bekend als Drankii / Krullenbol / Plast tegen openbare toiletten ipv er in
Naam: Solique
Functie: Platennerd
Omschrijving: Houdt van muziek / Verdedigt graag forten / Huppelt van SC naar SC
Naam: Kuukske
Functie: Breda promobabe
Omschrijving: Is van Fallen / Adoreert Rossdale / Is gewoon lief
Naam: Kn0x
Functie: Topicopener 2e klasse
Omschrijving: houdt van make up, tier en bieten, stiekem spelletjes spelen
Naam: SuperFruitig
Functie: Mooie vrouwen naar de slowchat lokken
Omschrijving: Beste paardengame ooit gemaakt, houdt stiekem toch van facebook, heeft de meest sexy baas OOIT
Naam: Lotje-Plusone
Functie: Personal Trainer v/d SC
Omschrijving: Laat mensen gezond doen / Heeft meest sexy vriendje OOIT / Laat datzelfde vriendje geen TV kopen.
Naam: Sharana_LV
Functie: Diva van de SC
Omschrijving: Jessica Rabbit, Redhead, LA, M&M's, GirlyNerd
Naam: Mday
Functie: Boothbabe magnet
Omschrijving: Voorzitter anticursiviteit, pc-gaming '

'-fanatic en weet ook zijn eigen cupmaat in te schatten
Naam: wc-eend
Functie: Verzorger van de SC
Omschrijving: Niet de "wij van" variant. Fan van vechtende (man)wijven in strakke pakjes. Smeekt al jaren om een plekje in de OP.
SPOILER: in memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:De GAM SC SOAPSPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
wat is dit?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
AQuila360
Xbox Ultimate
quote:
Dit Nick, is een gruwelijk vette trailer!
Fallen
135335 and rising...
quote:
Mwah, momenteel werk ik weinig.
En als ik moet werken dan eet ik (helaas) vaker en meer.
Nachtdiensten zijn echt verschrikkelijk. Snaaien, snaaien, vreten en snaaien.
Maar goed, in elk geval niet meer roken.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
AQuila360
Xbox Ultimate
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 20:40 schreef Fallen het volgende:[..]
Mij lijkt dat altijd zo relaxed maar dat valt dus wel tegen?
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 20:40 schreef Fallen het volgende:[..]
Misschien een idee om in nachtdiensten zo min mogelijk koolhydraten te eten?
Ik merk het zelf in ieder geval heel sterk, als ik 's ochtends brood en en 's middags brood eet ik veel meer en heb ik na 2 uur echt een hongerklop.
Beperk ik mijn koolhydraten dan trek ik het veel beter en ik eet ik beduidend minder.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Fallen
135335 and rising...
quote:
Machines we are sending to the skies
Above us all
And leave behind those who don't know
Of the final day
We leave in sleep those who don't know
and we leave at dawn
We are driven by the B-machine
Wild B-machine - that never stops
Iron Sky =
Fallen
135335 and rising...
quote:
Hangt van het werk af.
Vorige week had ik een dienst op een studentenfeest in Amstelveen. Dan is het leuk, beetje ouwehoeren, ruzie sussen, mensen naar buiten gooien en veel water drinken.
Maar heb ook wel eens een nachtdienst gehad in een slooppand, zonder verwarming, geen stromend water en elektriciteit vanuit een aggregaat. En daar dan zitten van 19:00 tot 07:00. Heb serieus gewoon de pizzaria gebeld met de vraag hoe laat hun laatste bezorging was. Dat was om 23:30, dus toen een pizza laten komen.
quote:
Koolhydraatvrij eten heb ik geprobeerd maar dat zit je 's ochtends aan de kwark enzo en dat trok ik echt niet.
Dus nu eet ik overdag gewoon minder koolhydraten. Als ontbijt eet ik een zuurdesumvariant van brood met minder koolhydraten en hoog in eiwitten waardoor het beter vult. Tussen de middag eet ik sportcrackers met oude kaas, ook hoog in eiwitten en tussendoor fruit en volkoren sultana's.
Als ik die crackers eet dan heb ik aan 6 crackers genoeg. Neem ik brood mee eet ik 4 boterhammen en heb ik eigenlijk nog steeds honger.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Fallen
135335 and rising...
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 20:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:[..]
Misschien een idee om in nachtdiensten zo min mogelijk koolhydraten te eten?
Ik merk het zelf in ieder geval heel sterk, als ik 's ochtends brood en en 's middags brood eet ik veel meer en heb ik na 2 uur echt een hongerklop.
Beperk ik mijn koolhydraten dan trek ik het veel beter en ik eet ik beduidend minder.
Koolhydraten en vetten is helaas het basisgedeelte van de nightshift.

Vaak een snelle hap, veel tussendoortjes en veel koffie met nog iets er bij.
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 20:50 schreef Fallen het volgende:[..]
Koolhydraten en vetten is helaas het basisgedeelte van de nightshift.

Vaak een snelle hap, veel tussendoortjes en veel koffie met nog iets er bij.
Ja daarom zeg ik probeer het eens koolhydraat arm

Dat zal veel schelen in de snaai aanvallen en dips in concentratie
Arme dino..
Fallen
135335 and rising...
quote:
Ik ga het proberen, gelukkig heb ik de komende tijd nauwelijks saaie nachtdiensten. Alleen maar feestjes waar ik echt moet werken ipv wakker blijven. Dan heb ik nauwelijks tijd om te eten, laat staan snacken.
Maar goed, hardlopen blijf ik ook nog wel doen, dus heb nog wel wat speelruimte.
Over hardlopen gesproken, ik zie jou nooit meer voorbij komen in het LIF-hardlooptopic?
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 20:56 schreef Fallen het volgende:[..]
Ik ga het proberen, gelukkig heb ik de komende tijd nauwelijks saaie nachtdiensten. Alleen maar feestjes waar ik echt moet werken ipv wakker blijven. Dan heb ik nauwelijks tijd om te eten, laat staan snacken.
Maar goed, hardlopen blijf ik ook nog wel doen, dus heb nog wel wat speelruimte.
Over hardlopen gesproken, ik zie jou nooit meer voorbij komen in het LIF-hardlooptopic?
Nee ik heb al zeker 3-4 maanden niet fatsoenlijk kunnen sporten door gezondheidklachten. Ik mag het nu weer langzaam op gaan bouwen.
Maar voor alsnog ben ik vooral in beweging (fietsen, wandelen werken) en niet echt aan het sporten
Het is winter Fallen! Enkel gekke mensen lopen dan nog hard!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
quote:
Nou ja, het is 2-3 weken echt winter geweest. Het weer nu is echt perfect voor hardlopen.
Fallen
135335 and rising...
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 21:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:[..]
Nee ik heb al zeker 3-4 maanden niet fatsoenlijk kunnen sporten door gezondheidklachten. Ik mag het nu weer langzaam op gaan bouwen.
Maar voor alsnog ben ik vooral in beweging (fietsen, wandelen werken) en niet echt aan het sporten
Okay. Hopelijk gaat het snel beter. Ga je binnenkort nog beginnen met opbouwen? En je kan toch nog wel eens langswaaien in het topic?

quote:
Dat is correct en tevens juist.
Nog gekkere mensen lopen gewoon in de sneeuw een ruime 6km...
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 21:07 schreef Fallen het volgende:[..]
Okay. Hopelijk gaat het snel beter. Ga je binnenkort nog beginnen met opbouwen? En je kan toch nog wel eens langswaaien in het topic?

[..]
Dat is correct en tevens juist.
Nog gekkere mensen lopen gewoon in de sneeuw een ruime 6km...

Ja ik denk dat ik mijn eigen opbouw in elkaar draai. En dan de eerste paar keer op de loopband om te kijken naar snelheden (heb geen smartphone) en daarna weer naar buiten.
Maar buiten lopen ga ik denk ik pas mee starten als ik met stage klaar ben, dan heb ik wat meer rust aan mijn kop.
quote:
Ja hoor, geen probleem.
Ik heb afgelopen zaterdag ook toegezegd om de trainer van fruit's nichtje te worden dus kan ik net zo goed jou erbij trainen!
quote:
We kunnen wel een keertje samen trainen zodat ik je oefeningen kan aanleren.
Fallen
135335 and rising...
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 21:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:[..]
Ja ik denk dat ik mijn eigen opbouw in elkaar draai. En dan de eerste paar keer op de loopband om te kijken naar snelheden (heb geen smartphone) en daarna weer naar buiten.
Maar buiten lopen ga ik denk ik pas mee starten als ik met stage klaar ben, dan heb ik wat meer rust aan mijn kop.

Maar de snelheden boeien toch eigenlijk helemaal niet zo? Het gaat er volgens mij in eerste instantie om gewoon lekker te kunnen hardlopen. Maar ik snap wel dat je momenteel zoiets hebt van "laat maar even".
quote:
Je moet ook rennen koei, dan krijg je het vanzelf warm.

Zelfs toen het sneeuwde had ik het niet koud, zolang je maar in beweging blijft.
quote:
No problem. Na mijn stage zet ik mezelf op dieet, kun je meteen mee doen
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 21:33 schreef Fallen het volgende:[..]

Maar de snelheden boeien toch eigenlijk helemaal niet zo? Het gaat er volgens mij in eerste instantie om gewoon lekker te kunnen hardlopen. Maar ik snap wel dat je momenteel zoiets hebt van "laat maar even".
[..]
Je moet ook rennen koei, dan krijg je het vanzelf warm.

Zelfs toen het sneeuwde had ik het niet koud, zolang je maar in beweging blijft.
Nee klopt het gaat niet om snelheden, maar meer om een constante snelheid aan te houden. Ik heb nogal de neigen om te 'elastiek lopen' en dmv de loopband wil ik mezelf wat constanter laten lopen zodat ik uiteindelijk ook een duurloper kan worden.
quote:
Ik ga voor mezelf een dieet schrijven.
Niet persee om af te vallen maar vooral om wat strakker te worden en genoeg voedingstoffen binnen te krijgen waardoor ik niet de hele dag loop te snaaien.
Fallen
135335 and rising...
Ik volg geen dieet, maar houd wel alles bij via:
https://tracker.dailyburn.com/Geeft een aardig inzicht in hetgeen dat je allemaal eet, mits je het eerlijk invult. Voor mij was het een openbaring. Natuurlijk wist ik ook wel dat een zak chips flink veel calorieën bevat, maar dat gecombineerd met gewoon (of slecht) eten, moet je flink je best doen om dat ook weer kwijt te raken.
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 21:42 schreef Fallen het volgende:Ik volg geen dieet, maar houd wel alles bij via:
https://tracker.dailyburn.com/Geeft een aardig inzicht in hetgeen dat je allemaal eet, mits je het eerlijk invult. Voor mij was het een openbaring. Natuurlijk wist ik ook wel dat een zak chips flink veel calorieën bevat, maar dat gecombineerd met gewoon (of slecht) eten, moet je flink je best doen om dat ook weer kwijt te raken.
Nadeel van zulke sites vind ik altijd dat die veel dingen niet kent. En ik dus nog niet echt duidelijk kan zien wat ik binnen krijg.
Fallen
135335 and rising...
quote:
Och, inmiddels staat alles wat ik nodig heb er wel op. En anders maak ik het zelf wel aan.
Er staan best veel NL'se producten op. En soms is het gewoon een beetje zoeken naar vergelijkbare producten in het Engels.
quote:
Ja dat is wel makkelijk. En op hoeveel kcal zit je dan per dag?
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 21:55 schreef Fallen het volgende:[..]
Och, inmiddels staat alles wat ik nodig heb er wel op. En anders maak ik het zelf wel aan.
Er staan best veel NL'se producten op. En soms is het gewoon een beetje zoeken naar vergelijkbare producten in het Engels.
Daar ben ik dan denk ik toch een beetje te lui voor

Ik check wel altijd de verpakking!
Wilde net een roze koek pakken maar bedacht me toen ik zag dat die krengen 245 kcal per stuk bevatten. Never mind, zoveel zin had ik er ook weer niet in
Fallen
135335 and rising...
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 21:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:[..]
Daar ben ik dan denk ik toch een beetje te lui voor

Ik check wel altijd de verpakking!
Wilde net een roze koek pakken maar bedacht me toen ik zag dat die krengen 245 kcal per stuk bevatten. Never mind, zoveel zin had ik er ook weer niet in

Ik ben er dan ook voor om verplicht op alle verpakkingen niet alleen de voedingswaarde per 100 gr/ml te zetten, maar ook per stuk/eenheid. En dan ook alles, dus niet alleen de calorieen, maar ook de rest zoals eiwitten, vetten en koolhydraten. Ik denk dat mensen dan nog beter door zouden hebben wat ze nou allemaal naar binnen werken.
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 22:10 schreef Fallen het volgende:[..]
Ik ben er dan ook voor om verplicht op alle verpakkingen niet alleen de voedingswaarde per 100 gr/ml te zetten, maar ook per stuk/eenheid. En dan ook alles, dus niet alleen de calorieen, maar ook de rest zoals eiwitten, vetten en koolhydraten. Ik denk dat mensen dan nog beter door zouden hebben wat ze nou allemaal naar binnen werken.
Ik vind ook dat ze dat moeten doen. Maar denk niet dat het heel veel effect zal hebben want de meeste mensen kijken nooit op verpakkingen.
Die hebben geen idee van wat ze naar binnen werken. Zo ken ik mensen die denken dat een gevulde koek niet zoveel bevat
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 22:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:[..]
Ik vind ook dat ze dat moeten doen. Maar denk niet dat het heel veel effect zal hebben want de meeste mensen kijken nooit op verpakkingen.
Die hebben geen idee van wat ze naar binnen werken. Zo ken ik mensen die denken dat een gevulde koek niet zoveel bevat

Zijn hier aan het minderen met de hoeveelheid suiker die we per dag naar binnen werken, maar als je daar op gaat letten dan is het echt verschrikkelijk waar en hoeveel suiker er overal in zit...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Ach, als ik trek heb in koekjes trek ik gewoon een pak koekjes open, het leven is veel leuker als je niet op dat soort dingen let! Plus dat over het algemeen toch geldt hoe ongezonder iets is, hoe lekkerder het is. En zolang je niet puur een friet en cola dieet volgt en er nog wel bij beweegt kan het vrij weinig kwaad imo.
Ik heb mezelf alleen een jaar geleden wel beperkt tot nog maar één zak chips en één fles cola per week. Dat werden toen wel ongezonde hoeveelheden... Maar dat geldt alleen als ik alleen thuis ben, als ik bij anderen ben maakt het allemaal niet uit, net als wanneer ik bezoek heb.
En nu ga ik lekker een pak chocolade-koekjes pakken en die helemaal alleen half leeg eten!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Fallen
135335 and rising...
quote:
Precies... half leeg.
Het probleem bij mij was alleen dat het niet zo ging. Namelijk alles moest op.
EAT ALL THE COOKIES!!
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 22:16 schreef koei het volgende:Ach, als ik trek heb in koekjes trek ik gewoon een pak koekjes open, het leven is veel leuker als je niet op dat soort dingen let! Plus dat over het algemeen toch geldt hoe ongezonder iets is, hoe lekkerder het is. En zolang je niet puur een friet en cola dieet volgt en er nog wel bij beweegt kan het vrij weinig kwaad imo.
Ik heb mezelf alleen een jaar geleden wel beperkt tot nog maar één zak chips en één fles cola per week. Dat werden toen wel ongezonde hoeveelheden... Maar dat geldt alleen als ik alleen thuis ben, als ik bij anderen ben maakt het allemaal niet uit, net als wanneer ik bezoek heb.
En nu ga ik lekker een pak chocolade-koekjes pakken en die helemaal alleen half leeg eten!
Ik snap je helemaal. En ik wil ook niet op dieet omdat ik me druk maar over mijn figuur of wat dan ook maar omdat ik steeds minder controle over mijn migraine krijg en vaak tijdens het werken last krijg van een hongerklop.
Door te minderen in suikers en e-nummers hoop ik daar wat meer grip op te krijgen.
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:[..]
dat is voor mij normaal, dan zat ik gewoon vol, maar i heb mijn hele leven altijd al 12 kilo ondergewicht gehad hoor, het is niet nieuw ofzo, ik heb nooit normaal gewicht gehad, en nu ben ik nog maar 3 kilo ondergewicht ofzo, dus dat gaat prima

Hmm aan de andere kant heb juist jij een buffertje nodig voor de mindere dagen.
Als je nu een keer goed ziek bent zit je meteen aan behoorlijk ondergewicht.
Maar dan hoeft niet persee in de kcal te zitten waarschijnlijk heb je er meer aan wanneer je kijkt naar de goede vetten. Die geven je veel meer!