Ohhhhhhhhhh die boekenwand mét trapquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:17 schreef Lienekien het volgende:
Aparte kleurstelling.
[ afbeelding ]
Hallo!
[ afbeelding ]
Erg leuk huis, mooie locatie.
http://www.funda.nl/koop/groningen/huis-47306158-oranjesingel-20/
dakterras zonder inkijk - inderdaad leuk huisquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh die boekenwand mét trapEn dat uitzicht, en die woonkamer
Ik denk dat het een behandelruimte of some sort geweest is. Als je nl naar alle andere slaapkamers zie je dat die nog wél ingericht zijn (op het moment van de foto's) en op de 2e foto van die kamer zie je een of ander vreemd aparaatquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:06 schreef Leandra het volgende:
Er zal vast geen prettige reden zijn geweest voor een gecapitonneerde slaap/speelkamer, maar opmerkelijk is het wel:
[ afbeelding ]
Ik denk dat de kamer opgesplitst is in een slaapgedeelte (waar dat grijsblauwe apparaat staat) en een speel/behandel-gedeelte.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:36 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik denk dat het een behandelruimte of some sort geweest is. Als je nl naar alle andere slaapkamers zie je dat die nog wél ingericht zijn (op het moment van de foto's) en op de 2e foto van die kamer zie je een of ander vreemd aparaat
[ afbeelding ]
Een racefiets in de slaapkamer?
Ik tel in de gauwigheid al 17 deuren om te schilderen...quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:05 schreef Quarant het volgende:
@ Ophelia Aparte indeling ook![]()
[ afbeelding ]
Ik zie ook met regelmaat een racefiets of mountainbike in kamers staan, idd bij mensen die iets kleiner wonen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken wel meer mensen met de racefiets in de slaapkamer, vooral als je klein woont en je je dure racefiets niet in de gemeenschappelijke berging wilt zetten
Ditquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie ook met regelmaat een racefiets of mountainbike in kamers staan, idd bij mensen die iets kleiner wonen.
quote:
Dat was mijn gok ook. Of misschien epilepsie of hersenaandoening.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:30 schreef Resistor het volgende:
[..]Arjo MaxiTwin om precies te zijn
![]()
(ik werk voor een andere firma)
Dat bad ziet er zo vreemd uit omdat je dan met het onderstel van de lift onder het bad kan komen en de cliënt (patiënten genees je) in bad kan laten zakken.
Wat ik opvallender vind is de captionering: het doet mij vermoeden dat de client zwaar autistisch is, maar wel kan lopen. Tillift voor noodgevallen.
Ook een hele grote kans dat het bad ook kan bewegen, bad in laagste stand, cliënt er in, bad omhoog, en dan kan de zorggever zonder zijn/haar rug te belasten de cliënt wassen.
Het is wel lelijk dichtgemaakt met dat witte vlak, maar heb je de buurhuizen niet gezien? Ramen op scheenhoogte en dan toch maar een schuin dakraam voor het echte licht.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:59 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Dat raam wat dicht gemaakt is, is ook vreemd... Hebben ze nou het plafond omhoog getild? (gezien de hoogte van de dakkapel zit de vloer ongeveer halverwege waar eerst dat raam zat...
Racefiets is licht. Er zijn mannen die met de fiets onder de arm de trappen oprennen. Fietsen zie ik ook wel op de galerij of het balkon. Blijkbaar is dat veiliger dan de box beneden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:36 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik denk dat het een behandelruimte of some sort geweest is. Als je nl naar alle andere slaapkamers zie je dat die nog wél ingericht zijn (op het moment van de foto's) en op de 2e foto van die kamer zie je een of ander vreemd aparaat
[ afbeelding ]
Een racefiets in de slaapkamer?
Sinds ik de reeks begon is er altijd uitgebreid gereageerd op de leukste foto's. Als dat toen geen bezwaar was, hoeft het dat nu evenmin te zijn. Alles staat of valt met de kwaliteit van de foto's.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:12 schreef FFnog het volgende:
Kan een moderater niet even alle posts zonder foto uit dit topic gaan mikken...???
Dan wordt het ineens weer een stuk aantrekkelijker...
Zonde om zo'n mooie reeks te laten verslonzen...
Ik snap dat d/t/dt voor sommigen lastig kan zijn, maar dit is gewoon stomquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:18 schreef fh101 het volgende:
Spellen is ook een vak!
[ afbeelding ]
zelfde huis: http://www.funda.nl/koop/(...)aat-70/fotos/#foto-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |