Kijk dat gaat weer eens ergens over. Is dat bejaarden romatiek ieder zijn eigen bad zodat je niet de tenen van elkaar hoeft te foezelen? En daarna elk aan eigen was wastafel tanden poetsen?quote:
Of jij bent zo verwend dat je gewoon niets meer opmerkt, ik vind de nieuwe narcissen in de lente opmerkelijk. Waarom? Ik merk ze op! Dus alles wat je opgemerkt hebt is opmerkelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:16 schreef Lienekien het volgende:
Sommige mensen snappen het concept 'opmerkelijk' echt niet zo goed.
Oef, da's best een steile trap op die onderste foto...quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:14 schreef Quarant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AU! Ik krijg hoogtevrees, en dat is volgens mij echt niet nodig in het echt.![]()
Anno 1940
Toch is het niet het idee van dit topic om hier alles te posten wat je opmerkt op Funda. Maar dat snap je natuurlijk best.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:08 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Of jij bent zo verwend dat je gewoon niets meer opmerkt, ik vind de nieuwe narcissen in de lente opmerkelijk. Waarom? Ik merk ze op! Dus alles wat je opgemerkt hebt is opmerkelijk.
Oud Dronten..?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:07 schreef Quarant het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ik deze indeling van de voorgevel van een rijtjeshuis nergens anders heb gezien dan in Oud Dronten.![]()
Ja, zo heet het op Fundaquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oud Dronten..?
Van voor de Gouden Eeuw?
Ik denk dat mensen beter kunnen stoppen met bewust zoeken naar dingen om te postenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Als iedereen met commentaar op dit topic dan gewoon eens zelf een uurtje vrij maakt om het niveau op te krikken is iedereen weer blij.
Lijkt me echt verschrikkelijk, ik wil wel een beetje privacyquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:02 schreef E.T. het volgende:
Dat zie je hier heel vaak, geen voordeur.
En dan moet je vaak nog door de achtertuin van de buren om bij je eigen achtertuin (en dus deur) te kunnen komen.
Ik had die tweede foto overgeslagenquote:
Ik ben ook zat van dat gezeur. Ik hoop dat het ophoudt bij betere foto's.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Mekkeraars die zeuren dat het niet opmerkelijk genoeg is.
Post dan zelf wat.
Alles beter dan direct van je sokken gereden te worden als je je voordeur uitstapt...quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:57 schreef Quarant het volgende:
In de Achterstraat moet je voor de voordeur eerst naar de achtertuin.![]()
[ afbeelding ]
Achterstraat
Er hoeft hier niet gepost te worden. Je post het gewoon als je iets raars tegenkomt. En als je niks opmerkelijks tegenkomt, dan post je niks.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Mekkeraars die zeuren dat het niet opmerkelijk genoeg is.
Post dan zelf wat.
In een halve dag 180 graden van mening veranderd?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben ook zat van dat gezeur. Ik hoop dat het ophoudt bij betere foto's.
Het lijkt tegenstrijdig. Maar als mensen alleen echt opmerkelijke foto's zouden plaatsen, zou het gezeur ook ophouden. Of denk je van niet?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Er hoeft hier niet gepost te worden. Je post het gewoon als je iets raars tegenkomt. En als je niks opmerkelijks tegenkomt, dan post je niks.
[..]
In een halve dag 180 graden van mening veranderd?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben ook zat van dat gezeur. Ik hoop dat het ophoudt bij betere foto's.
Dat raam wat dicht gemaakt is, is ook vreemd... Hebben ze nou het plafond omhoog getild? (gezien de hoogte van de dakkapel zit de vloer ongeveer halverwege waar eerst dat raam zat...quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
ToepasselijkMaar het zou voor mij een reden zijn om het pand niet te willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |