Kan heel vet worden...quote:
Het klonk een beetje zoals het Duits van toen, gezien je toen nog een zo goed als één Germaanse taal had. Ik haalde er alleen niet uit van welke stam of stammen deze lieden hadden moeten zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:54 schreef Zith het volgende:
[..]
We hebben het hier over duits van 2000 jaar geleden he, het hollands van 1800 klinkt al heel anders dan wat we nu praten...
in dat geval mis ik hem ook niet. ik vind de intriges van Ushar wel mooi om te volgen.Of hoe je zijn naam ook alweer schrijftquote:Op maandag 12 maart 2012 19:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat heeft er weinig mee te maken of je hem mist.
Batiatus was voor mij de reden waarom ik de serie zo graag keek. Sinds hij eruit is vind ik de kwaliteit van spartacus ook erg omlaag gegaan, hoewel het bij tijd en wijlen nog wel vermakelijk is.
quote:
Om eerlijk te zijn weet ik niet hoe het eruit ziet als een gezicht verticaal wordt afgehakt. Wat ik wel weet is dat Katana's gemaakt van gevouwen staal een stuk sterker waren dan de wapens uit de Romeinse tijd. Dat waren zwaarden waarmee je enigszins dichtbij de eerder geposte gif zou kunnen komen als je het zou naspelen. Maar dit is geen wapenkennis of hersenchirurgie, THIS IS SPARTACUS!quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:01 schreef pervertedhermit het volgende:
Hoe weten jullie hoe het eruit ziet als een gezicht verticaal word afgehakt? Misschien raar maar ik heb dat nooit in het echt gezien.
Het zou wat zijn als die meedeed he ...quote:
Dat dacht hij toch niet echt? Hij had zelf ook "hulptroepen" meegenomen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:46 schreef Ziewoarut het volgende:
Goede ep wederom. Alleen beetje wel beetje dom van Spartacus om te denken dat Glaber werkelijk eerlijk zou spelen. Jammer dat de rol van Crixus zo klein is dit seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dacht hij toch niet echt? Hij had zelf ook "hulptroepen" meegenomen.
En Glaber heeft nu twee vrouwen die hem wel kunnen vermoorden, Seppia en Illythia![]()
En dus toch!Wel een beetje soapySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Och het geeft ruimte voor seizoen 10 ofzo, als de zoon opgegroeid is tot een ware romeinse praetor en oog in oog staat tegenover zijn kreupele vaderquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wel inderdaad, hoeft voor mij ook niet zo nodig.
ow jah, ik was in de war met gladiatorquote:
Ze lijken inderdaad op elkaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:20 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ow jah, ik was in de war met gladiator
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |