Dat.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:00 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die de geschiedkundige accuraatheid van Spartacus als uitgangspunt nemen om de serie af te kraken
Addic7ed.com, leer je meteen Engels!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:57 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb nog niks gelezen hier want heb nog niet alle afleveringen gezien.
Ben nu bij episode 6 geloof ik. Maar ik download het met NL subs, via torrentz.eu en daar kan ik episode 9 niet vinden? Terwijl episode 10 er wel al bij staat.
Iemand een idee waar ik episode 9 kan downloaden met NL subs?
Ik download gewone films zonder ondertiteling, maar vind de Engelse taal in Spartacus wel errug lastig te begrijpen. Maar ik zie Spartacus Vengeance ook niet staan op die site.quote:
Dat dekt inderdaad wel de lading.quote:Op vrijdag 6 april 2012 04:31 schreef Luuksor het volgende:
Engels in Spartacus is Engels zonder lidwoorden.. Valt best mee.. Als je apologies, cock en nog een paar steekwoorden begrijpt begrijp je de hele serie. Desondanks erg vermakelijk
Seizoen 3 is aangekondigdquote:Op zondag 8 april 2012 23:33 schreef Yellowcard het volgende:
Heb net ook de laatste aflevering gezien geweldig!Het leek wel echt op een afgerond einde of komen ze hierna met nog een seizoen?
Ik lees op meerdere plekken dat het seizoen 3 is. Waarom wordt het niet gewoon seizoen 4 genoemd?quote:
Er zijn weliswaar 3 seizoenen gefilmd, maar "Gods of the Arena" is eigenlijk een prequel van seizoen 1.quote:Op maandag 9 april 2012 01:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik lees op meerdere plekken dat het seizoen 3 is. Waarom wordt het niet gewoon seizoen 4 genoemd?
Dit inderdaad. Beetje verkapt: kijk mij eens veel van de romeinse geschiedenis afwetenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:00 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die de geschiedkundige accuraatheid van Spartacus als uitgangspunt nemen om de serie af te krakensterf aan een zware griep, stelletje lambakken.
jammer, had altijd het idee dat dit nog wel een paar jaar mee zou gaanquote:Starz cancelled Spartacus na seizoen 3: War of the Damned
Starz, de abonnee-zender die de serie produceert, maakt namelijk bekend dat het afscheid neemt van Spartacus. ''Starz doet altijd het onverwachte'' vertelt bedenker Steven S. DeKnight. ''Deze serie was altijd al uitdagend op vele manieren. We hebben meerdere problemen en tragedies ervaren tijdens de afgelopen jaren. Mijn originele plan was om een 5 tot 7 seizoenen lange show te maken maar na het overlijden van Andy Whitfield keken we naar het historische verhaal van Spartacus, kwamen we tot de conclusie dat we op het hoogtepunt moesten stoppen. We hadden het verhaal nog wel wat seizoenen kunnen rekken maar dat zou de kwaliteit niet ten goede komen. Nu kunnen we alles in 10 bad-ass afleveringen laten zien.''
Bron: No Soap
Vind dit eigenlijk wel een goede zaak, liever dat ze 3 (eigenlijk 4) sterke seizoenen neerzetten en er een mooi einde aan maken, dan dat ze het uitrekken met een paar matige seizoenen. Stoppen op het hoogtepunt idd.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:51 schreef planethugo het volgende:
[..]
jammer, had altijd het idee dat dit nog wel een paar jaar mee zou gaan
Dat wel ja.. Maar had het dan verspreid over 2 seizoenen, dat had ook wel gekundquote:Op maandag 4 juni 2012 16:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vind dit eigenlijk wel een goede zaak, liever dat ze 3 (eigenlijk 4) sterke seizoenen neerzetten en er een mooi einde aan maken, dan dat ze het uitrekken met een paar matige seizoenen. Stoppen op het hoogtepunt idd.
yep.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vind dit eigenlijk wel een goede zaak, liever dat ze 3 (eigenlijk 4) sterke seizoenen neerzetten en er een mooi einde aan maken, dan dat ze het uitrekken met een paar matige seizoenen.
Dat is pas taal! Ik zie liever ook 10 hele goede afleveringen dan 20 mindere.quote:Nu kunnen we alles in 10 bad-ass afleveringen laten zien.''
Haha ben net te laat met posten zie ik. Ziet er dus stukken massaler uit dan de vorige seizoenen, wellicht een iets hoger budget. Weet niet of ik daar nu zo blij mee ben, vond vooral altijd dat beklemmende sfeertje in de ludus zo mooi. Gannicus zal dus waarschijnlijk iets met Saxa krijgen.quote:
Jemig. Dat filmpje komt even goed hard aan zegquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:52 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Haha ben net te laat met posten zie ik. Ziet er dus stukken massaler uit dan de vorige seizoenen, wellicht een iets hoger budget. Weet niet of ik daar nu zo blij mee ben, vond vooral altijd dat beklemmende sfeertje in de ludus zo mooi. Gannicus zal dus waarschijnlijk iets met Saxa krijgen.
Oh en dit![]()
aangrijpend filmpje indeedquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:52 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Haha ben net te laat met posten zie ik. Ziet er dus stukken massaler uit dan de vorige seizoenen, wellicht een iets hoger budget. Weet niet of ik daar nu zo blij mee ben, vond vooral altijd dat beklemmende sfeertje in de ludus zo mooi. Gannicus zal dus waarschijnlijk iets met Saxa krijgen.
Oh en dit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |