Niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:47 schreef HeatWave het volgende:
ja, verder dan het opstarten ga ik nu niet hoor.
Heb ikquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:
Had alleen graag dat ik zo'n pennetje had. .ipv m'n vingers die net niet doen wat ik wil tekenen
+1quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:
Had alleen graag dat ik zo'n pennetje had. .ipv m'n vingers die net niet doen wat ik wil tekenen
Lijkt me sterk, ik kan met pen en papier ook niet tekenenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet jij wel kunstwerken kunnen toveren
Nee ligt aan het pennetje HW. Dan moet je een ander pennetje kopenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik kan met pen en papier ook niet tekenen.
Je zal vast nog wel versteld komen te staan van jezelf!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik kan met pen en papier ook niet tekenen.
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:50 schreef Cue_ het volgende:
Babs kan niet meer zeggen dat ie geen lul heeft getekend!!
quote:
quote:
Draw Somethingquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:57 schreef PeuRac het volgende:
Welke app hebben jullie het over?
Ik heb zo'n pen, speciaal voor die touchscreens welke normaal alleen met vingers (of neuzen als je handschoenen aan hebt) werken.
Nooit gebruikt.
hmm, ziet er geinig uit, maar eens proberen.quote:
hint: usernamequote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:19 schreef PeuRac het volgende:
ik heb maar 2 facebook vriendjes die het speleb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hint: usernameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zit je me nu dan aan te smeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hint: usernameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Er werd van mij gedacht die username genomen te hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zit je me nu dan aan te smeren?
Als ik die van jou moest raden, zou ik eerst een paar andere dingen geprobeerd hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Er werd van mij gedacht die username genomen te hebben
als ik hier zeg '1x raden', wat zou het dan zijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik die van jou moest raden, zou ik eerst een paar andere dingen geprobeerd hebben
Krijg je (in Android) trouwens een melding als anderen gereageerd hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ben jij een single dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:59 schreef Barbusse het volgende:
Is dit topic Singles of ouwehoer hier over je spelletjes app?
Waar ben je geweest afgelopen weekend?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:59 schreef Barbusse het volgende:
Is dit topic Singles of ouwehoer hier over je spelletjes app?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ben jij een single dan?als we gaan mierenneuken
Singles zijn niet zo kieskeurig, die zijn al blij als er iets te neuken is.quote:
Hieroquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar ben je geweest afgelopen weekend?
Owkeequote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ben jij een single dan?als we gaan mierenneuken
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Singles zijn niet zo kieskeurig, die zijn al blij als er iets te neuken is.
Doe eens reageren danquote:
Ik ontvang net een uitnodiging voor een beurs over werken in Ierland, heb jij die verstuurd?quote:
Neequote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ontvang net een uitnodiging voor een beurs over werken in Ierland, heb jij die verstuurd?
Nah, ik heb zon nodigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
NeeIk zou gewoon je linkedin profiel kopieren en submitten als sollicitatie
Ik ookquote:
Lente, en niet alleen in Twente!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Overigens is het nu al een paar weken mooi weer.
Ik heb nog even nagecheckt of het de komende weken in Nederland lente wordt:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lente, en niet alleen in Twente!
Jij hebt een slecht treinkarma.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig laatste keer trein
Uiteraard vertraagd dat kut ding
Karma!quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:52 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb nog even gekeken of
[..]
Ik heb nog even nagecheckt of het de komende weken in Nederland lente wordt:
Jij hebt nooit vertraging he?quote:
Ik heb wel eens vertraging, maar het is relatief gezien maar weinigquote:
Bitches weet ik doorgaans ook wel raad mee.quote:
Ik ook. Een tetanus prik in m'n bilquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bitches weet ik doorgaans ook wel raad mee.
Waarom dat dan?quote:
Dat klinkt ongetwijfeld aantrekkelijker dan daadwerkelijk het geval is.quote:
Het was echt niet aantrekkelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt ongetwijfeld aantrekkelijker dan daadwerkelijk het geval is.Door wat/wie?
Echt he, hoe jij je vragen soms verpakt; chapeau!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt ongetwijfeld aantrekkelijker dan daadwerkelijk het geval is.Door wat/wie?
Klinkt naar. Gaat het wel weer helemaal genezen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:24 schreef Samzz het volgende:
Het was echt niet aantrekkelijk.
Rio heeft mij per ongeluk flink in m'n vinger gebeten terwijl ik op zijn rug zat. Ik wilde hem een snoepje geven en lette niet goed op, dus hij had m'n pink tussen zijn tanden en wilde eerst niet los laten.
Dus er zit een flinke snee aan de bovenkant en een gat aan de onderkant van m'n vinger. Gisteren naar de dokter geweest omdat m'n vinger er steeds slechter uit ging zien (zondag gebeurd). Tetanus gehad en een AB-kuur. Oh en een preek.
Soms?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:31 schreef Barbusse het volgende:
Echt he, hoe jij je vragen soms verpakt; chapeau!
Dat is wel de bedoelingquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt naar. Gaat het wel weer helemaal genezen?
Gelukkig maar. Voor hetzelfde geld moet je in enen met een onbruikbare pink door het leven door zo'n voorval.quote:
Ja, soms ja. Want deze vond ik dan weer een beetje.....oubolligquote:
Je staat volledig vrij om mij te overtreffen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:38 schreef Barbusse het volgende:
Ja, soms ja. Want deze vond ik dan weer een beetje.....oubollig
Ik ga mijn best doen!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je staat volledig vrij om mij te overtreffen.
Heb ik voldoende empathie getoond denk je om nu echt weer een ordinaire vraag erin te gooien?
Dat had ik toch als een persoonlijke vernedering ervaren; dat zelfs een paard in staat is om eerder zijn tanden in je appetetijtelijke tieten te zetten dan ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig was 't mijn pink en niet m'n tiet.
Dat zou pas een tragedie van Grieksetm proporties zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig was 't mijn pink en niet m'n tiet.
Ik bedoel maar! En nog niet te zwijgen over de mogelijke gevolgenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had ik toch als een persoonlijke vernedering ervaren; dat zelfs een paard in staat is om eerder zijn tanden in je appetetijtelijke tieten te zetten dan ik.
Deze man snaptquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou pas een tragedie van Grieksetm proporties zijn
Laat toch maar zien dat paarden toch niet zo verstandig zijn als men beweert. Ik weet wel waar ik liever mijn tanden in zou zetten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ik bedoel maar! En nog niet te zwijgen over de mogelijke gevolgen. Ik mis liever een stuk pink dan een stuk tiet
.
In het paard zelf?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat toch maar zien dat paarden toch niet zo verstandig zijn als men beweert. Ik weet wel waar ik liever mijn tanden in zou zetten.
Bijvoorbeeldquote:
Niet het eerste koosnaampje dat ik bij Samzz in gedachten krijg.quote:
Hee, ik zat op z'n rug. Dan is tietenbijten wel heel erg onmogelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat toch maar zien dat paarden toch niet zo verstandig zijn als men beweert. Ik weet wel waar ik liever mijn tanden in zou zetten.
Om maar een optie te noemen. Een aardbeigebakje kan ook natuurlijk. Waar de voorkeur naar uitgaat.quote:
Ik zou er wel een nekpijntje voor over hebben in een poging toch zover te komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:49 schreef Samzz het volgende:
Hee, ik zat op z'n rug. Dan is tietenbijten wel heel erg onmogelijk.
Gezien haar epische tetters is een dwarsleasie toch wat logischerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou er wel een nekpijntje voor over hebben in een poging toch zover te komen.
We kunnen het wel eens testen, dan ga ik op je rug zitten en mag jij je nek verdraaienquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou er wel een nekpijntje voor over hebben in een poging toch zover te komen.
Rip Airwin, je dood was zoals je leven.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen het wel eens testen, dan ga ik op je rug zitten en mag jij je nek verdraaien.
Op de knieën met een vrouw op z'n rugquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rip Airwin, je dood was zoals je leven.
Reikende naar tetters waar hij nèt niet bijkonquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de knieën met een vrouw op z'n rug?
Een Tanietaluskwelling.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:55 schreef Barbusse het volgende:
Reikende naar tetters waar hij nèt niet bijkon
Ooooooh, teh horrorrr!quote:
Dan bijt ´ie er wat van af, niet doen dusquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:19 schreef PeuRac het volgende:
Als de hond op mijn voeten zou slapen, zou ik em eruit schoppen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
't Hondje ligt op m'n voeten te slapen.
Leuk he, onschuldige dieren schoppen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:19 schreef PeuRac het volgende:
Als de hond op mijn voeten zou slapen, zou ik em eruit schoppen
Schuldige dieren schoppen is ook weer zo voorspelbaar he?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk he, onschuldige dieren schoppen.
Ik heb geen hond en is ook niet toegestaan in mijn huis. Dus als er eentje op m'n voeten ligt, heeft die daar niks te zoeken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk he, onschuldige dieren schoppen.
Doe je in principe ook niet, vind ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schuldige dieren schoppen is ook weer zo voorspelbaar he?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb geen hond en is ook niet toegestaan in mijn huis. Dus als er eentje op m'n voeten ligt, heeft die daar niks te zoeken.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe je in principe ook niet, vind ik.
Uiteraard wel afhankelijk van wat 't beest uitvreet... Een hond die mij bijt zal echt wel een rotschop krijgen.
[..].
Je bent hier té lang niet geweest als je je oprecht weer kan verbazen over één van de vele stompzinnige Peu-opmerkingen.quote:
Dat valt wel in de categorie "schuldig", lijkt mequote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe je in principe ook niet, vind ik.
Uiteraard wel afhankelijk van wat 't beest uitvreet... Een hond die mij bijt zal echt wel een rotschop krijgen.
[..].
Ik vind het echt ongelooflijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent hier té lang niet geweest als je je oprecht weer kan verbazen over één van de vele stompzinnige Peu-opmerkingen.
Ja, maar dan is het ook weer afhankelijk van waarom hij bijtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat valt wel in de categorie "schuldig", lijkt me
Welkom terug!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het echt ongelooflijk. Ik moet er echt weer in groeien.
Toch zou ik zoiets wel moeten kunnen hebben, zou je denkenquote:
Blijkbaar moet je eerst weer wat eelt kweken. Kan ik helpen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
Toch zou ik zoiets wel moeten kunnen hebben, zou je denken.
Dank.
Och, ik heb nooit goed gereageerd op dierenmishandelingquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je eerst weer wat eelt kweken. Kan ik helpen?![]()
Waar te beginnen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
Maar je mag best wat eelt bij me kweken, hoor.
Je kent mijn voorkeuren, alleen in combinatie met fysiek geweld.quote:
Oh, ja. Ik stap nu op de treinquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent mijn voorkeuren, alleen in combinatie met fysiek geweld.
De trein richting Den Haag mag ik hopen?quote:
Waar anders naartoequote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De trein richting Den Haag mag ik hopen?
Ik kan niks anders bedenken, maar je weet maar nooit wat jij je opeens in je hoofd haalt.quote:
Maar o wee als ik een kat uit m'n huis trap hequote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb geen hond en is ook niet toegestaan in mijn huis. Dus als er eentje op m'n voeten ligt, heeft die daar niks te zoeken.
Goedemorgen!quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:30 schreef Partingglass het volgende:
goedemorgen. Damn zeg ik word me wakker met een partij goede zin dat ik er bijna bang van word. En niet eens sex gehad ofzo. apart.
Maar goed beter dan die mindere bui van gisteren morgen. Toen werd ik pas ergens om 6 uur 's avonds wakker
Verkapte 'ik heb wél geneukt' post?quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:40 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Precies hoe ik wakker werd. Alleen is er bij mij wél wat aan gedaan!
Haal dat verkapte maar wegquote:
Nou, doe dan ook meteen maar een uitgebreid verslag.quote:
Daar zal jij wel last van hebben met je uurtje-factuurtje.quote:
Ik ben baby nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 07:51 schreef AirwiN het volgende:
Nou, doe dan ook meteen maar een uitgebreid verslag.
Ik heb een extra dag jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 07:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zal jij wel last van hebben met je uurtje-factuurtje.
Ik ga gewoon niet werken. Mijn werkgever bekijkt het maar met zijn gratis dag.
Juist daarom ben ik nu wel geïnteresseerd.quote:
absoluut!quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:21 schreef Ang3l het volgende:
Tekenen we er op los?
Dat nieuwe spelletje op de smartphones zeker?
Mja. Vind het niet extreem geweldig. Je speelt nl niet echt TEGEN de ander maar meer MET de ander, en dat haalt wel een beetje het wedstrijd element en dus voor mij de fun wegquote:
Ik vind het altijd leuk om samen met een ander te spelenquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:23 schreef Ang3l het volgende:
Mja. Vind het niet extreem geweldig. Je speelt nl niet echt TEGEN de ander maar meer MET de ander, en dat haalt wel een beetje het wedstrijd element en dus voor mij de fun weg
Dat vind ik er juist leuk aan. Maar goed ik heb een totale afwezigheid van competitiedrangquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Vind het niet extreem geweldig. Je speelt nl niet echt TEGEN de ander maar meer MET de ander, en dat haalt wel een beetje het wedstrijd element en dus voor mij de fun weg
Samen spelen is leuk, maar wel tegen iets. Vind ik dan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om samen met een ander te spelen
Alleen de beperktheid van woorden vind ik jammer, want daardoor is het raden ook een stuk makkelijker. (geen creditcard, kan dus niet de betaalde versie kopen)
Verzin dan maar een ander spelquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:33 schreef Ang3l het volgende:
Samen spelen is leuk, maar wel tegen iets. Vind ik dan.
En alleen t halen van meer muntjes in vergelijking tot anderen vind ik niet zo boeiend.
IK WIL STRIJDENNNNNN!!!!!!!!
Goedemorgen. En sorry. Ik had er nog nooit van gehoord...quote:
Geen sorry johquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:37 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Goedemorgen. En sorry. Ik had er nog nooit van gehoord...
Dan wil ik wel nog even met je getekend hebbenquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:39 schreef Godtje het volgende:
Ik vind dat tekenen leuk!
Denk wel dat ik er over twee dagen weer klaar mee ben.
Das een makkie joh!quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:54 schreef JoeBravo het volgende:
omdat ik er van uit ga zelf vreemd te denken teken ik meestal zoveel mogelijk verschillende tekeningen
mijn huidige dieptepunt: baseball. wat een drama om te tekenen
Wie t eerst komt, t eerst maalt?quote:
Jammer dat ze dan weer niet 2 tieten tekentquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:50 schreef Godtje het volgende:
Wat moet ik hier nou mee?Ik zie het niet
![]()
[ afbeelding ]
Sjiek?quote:
Die heeft ze nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Jammer dat ze dan weer niet 2 tieten tekent
Zij niet. Maar met een potlood kan je veel hoor!quote:
Muy buena idea.quote:
Het was niet sjiek?quote:
gelukkig is de winter weer bijna voorbij en hoeft dat niet meerquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Sorry hoor, maar wat is het toch altijd met laarzen die je over de broek heen moet dragen. Ik kan helemaal geen leuke laarzen vinden
Nou ja, er is overal sale, dus vandaarquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
gelukkig is de winter weer bijna voorbij en hoeft dat niet meer
Aah zo, ik vind sale van schoenen kut,, juist omdat er nooit wat leuks is danquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, er is overal sale, dus vandaarKom al twee maanden alleen van die wijde schachten tegen. En ik heb al smalle kuitjes.
Nee, dat was het niet?!quote:
Ik heb altijd andersomquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, er is overal sale, dus vandaarKom al twee maanden alleen van die wijde schachten tegen. En ik heb al smalle kuitjes.
Laarzen met een wijde schacht is niet om je broek in te doen! Dat is voor wijven met dikke poten!quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Laarzen met een wijde schacht is niet om je broek in te doen! Dat is voor wijven met dikke poten!
quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Laarzen met een wijde schacht is niet om je broek in te doen! Dat is voor wijven met dikke poten!
ZOALS IK!quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
O gelukkig, ik ben niet de enige die dat niks vindt. Want gewoon als laars is ie leuk, met een rechte schacht, en dan zie je de aan-foto en dan is het zo'n lobberlaars.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies. Dat ziet er niet uit, dus dat is niet de bedoeling.
Ik vind dit een heel lelijk exemplaar, maar het idee kan best leuk zijn, denk ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O gelukkig, ik ben niet de enige die dat niks vindt. Want gewoon als laars is ie leuk, met een rechte schacht, en dan zie je de aan-foto en dan is het zo'n lobberlaars.
Had ik een tijdje geleden ook, leuke laars, aangetrokken... superbrede lubberschacht die je dus ook zo moest dragenDat valt niet meer in te maken bij de hakkenboer.
Dat is een sloblaars, geen wijde schacht.quote:
Ik ben er ook niet kapot van, maar daar kan ik beter op lopen dan op normale hakken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
En sleehakken vind ik echt echt de lelijkheidzelve.
Yups!quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
Oefening baart kunst!quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er ook niet kapot van, maar daar kan ik beter op lopen dan op normale hakken.
Je komt er af en toe wel eens eentje in het wild tegen waarvan je denkt he verhip aan jouw voet en met jouw outfit is het nog helemaal niet eens zo lelijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
Ligt aan de schoen. bij laarzen nooit last vanquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:51 schreef rival het volgende:
baal er alleen van dat die hakken altijd zo snel slijten...
wait, whutquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:51 schreef rival het volgende:
baal er alleen van dat die hakken altijd zo snel slijten...
Had ze dat maar, dan wist ik het tenminste!quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Heeft ze weer een piemel getekend?
Als je eenmaal iets (denkt) te zien, dan is het lastig om daar vanaf te stappen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:11 schreef Tally het volgende:
Dat is wel grappig ja. Net zoals jouw dwangbuispoppetje
Ze kunnen altijd nog aan hem beginnen, lijkt me.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:16 schreef Godtje het volgende:
Ik hoop heel erg dat dit nep is![]()
[ afbeelding ]
Daarom hoop ik dat het nep is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd nog aan hem beginnen, lijkt me.
Dat was me toch een briljante film!quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:07 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren Drive gezien. Toch wel iets beter dan ik had verwacht.
Moeite waard om te zien.
vond je? ik vond m vrij sufquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was me toch een briljante film!
Briljant is wel erg overdreven maar een 7.5quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was me toch een briljante film!
Hank Moody is dan ook baasquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:30 schreef dick_laurent het volgende:
Mehh, von m vrij saai. Ben wel weer opnieuw begonnen met californication! Lekker tijdens het avondeten Moody kijken
The help vond ik ok, maar lang niet zo goed. My week with...net zo, alleen was Michelle wel echt geweldig. Shame moet ik nog zien, die lijkt me ook erg goed.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Briljant is wel erg overdreven maar een 7.5
My Week with...
The Help
en Shame zijn beter wat mij betreft.
Was inderdaad wel okay. Anders is al snel goed trouwens.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:07 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Moeite waard om te zien.
Het is voor de rest ook geen wedstrijdje. The Help en My Week with spreken mij meer aan en ik vnd de karakter ontwikkelingen en de verhalen vele malen sterker.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hank Moody is dan ook baas
[..]
The help vond ik ok, maar lang niet zo goed. My week with...net zo, alleen was Michelle wel echt geweldig. Shame moet ik nog zien, die lijkt me ook erg goed.
Yeah! En seizoen 5 loopt inmiddels al.... Ik vraag me wel af hoe lang ze het nog boeiend kunnen houden om eerlijk te zijn, want ik vond de laatste aflevering van seiz. 4 eigenlijk wel mooi...afsluitend. Was ook beetje verbaasd te horen dat er nog n 5e seizoen kwam to be honest.quote:
Ik ook ja. Ik ben ook best benieuwd naar de verhaallijn verderquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yeah! En seizoen 5 loopt inmiddels al.... Ik vraag me wel af hoe lang ze het nog boeiend kunnen houden om eerlijk te zijn, want ik vond de laatste aflevering van seiz. 4 eigenlijk wel mooi...afsluitend. Was ook beetje verbaasd te horen dat er nog n 5e seizoen kwam to be honest.
Ik ben enorm benieuwd naar The Artist inderdaad, heb er wel van iedereen hele goede dingen over gehoord.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is voor de rest ook geen wedstrijdje. The Help en My Week with spreken mij meer aan en ik vnd de karakter ontwikkelingen en de verhalen vele malen sterker.
Drive vond ik een goed en orgineel concept voor een semi actie/gangsterfilm.
De acteerprestaties en het verhaal zeker voldoende maar veel minder sterk in vergelijking met eerder genoemde films.
The Artist toch ook maar eens in de bios gaan zien. Jammer dat Pitt niet de oscar heeft gewonnen want ik vond hem echt heel sterk in Moneyball.
Maar misschien na The Artist denk ik er anders over.
Dat vond ik echt weer zo'n typische amerikaanse prutsfilm.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:43 schreef Godtje het volgende:
Jammer dat Pitt niet de oscar heeft gewonnen want ik vond hem echt heel sterk in Moneyball.
Ik heb dit jaar sowieso nog geen ' nieuwe' film gezienquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dit jaar echt geen enkele genomineerde film gezien, itt vorig jaar, toen bijna allemaal
Dude....quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:57 schreef dick_laurent het volgende:
Oude films zijn ook gaaf.
bijvoorbeeld: The party met Peter Sellers!
http://www.imdb.com/title/tt0063415/
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je weet dat jij de dronken ober uit die film bent! I've seen it
Eet ze!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:03 schreef dick_laurent het volgende:
Zo ik ga lunchen, lekker in mijn huis... want de kantine op mijn werk suckt![]()
(en ja ik woon vlakbij mijn werk)
In t vliegtuig gezien. Wel aardig jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:07 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Moeite waard om te zien.
Dat was echt een heerlijke film jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:13 schreef Ang3l het volgende:
Die Ryan Gosslign is wel echt hard aan de weg aan t timmeren.
Net als Michael Fassbender. Die 2 duiken ineens overal op!
I don;t mind though, fijne acteurs.
Lars & The real girl met Ryan Gossling is briljant fijn
Ik heb een real dolll naar jou gemodelleerd omdat je toch nooit meer terugkomt naar NLquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was echt een heerlijke film ja
Wait, whuuuud?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een real dolll naar jou gemodelleerd omdat je toch nooit meer terugkomt naar NL
Ik vind Gossling erg overgewaardeerd juist.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:13 schreef Ang3l het volgende:
Die Ryan Gosslign is wel echt hard aan de weg aan t timmeren.
Net als Michael Fassbender. Die 2 duiken ineens overal op!
I don;t mind though, fijne acteurs.
Lars & The real girl met Ryan Gossling is briljant fijn
Ja JG Levitt staat er ook boven voor mij.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind Gossling erg overgewaardeerd juist.
Geen idee waar dat opeens vandaan komt.
Zie ik meer in JG Levitt
Welk gedeelte van die zin is onduidelijk? Of onjuist?quote:
Ik vond 50/50 juist niks.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja JG Levitt staat er ook boven voor mij.
In t vliegtuig ook 50/50 gezien
Je moet iets tijdens die lange vlucht
Ik hou niet zo van die dikke, maar ik vond de mix van humor en emotie wel leuk. En gewaagd op zich. Toch een onderwerp waarbij de meesten vinden dat je daar nog nieet mee kunt spotten. Vond t erg herkenbaar (de tumor-humor van m'n beste vriendin die kanker had).quote:
Ik vond het juist beide niet. Geen humor, geen diepgang en geen drama.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die dikke, maar ik vond de mix van humor en emotie wel leuk. En gewaagd op zich. Toch een onderwerp waarbij de meesten vinden dat je daar nog nieet mee kunt spotten. Vond t erg herkenbaar (de tumor-humor van m'n beste vriendin die kanker had).
heerlijk plaatje.quote:
Don't keep your hopes upquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welk gedeelte van die zin is onduidelijk? Of onjuist?
Ik hoop het statement dat je nooit meer terugkomt
Mijn hopes zullen altijd overeind blijven, al moet t met blauwe pilletjes gebeuren!quote:
Dat dacht ik.quote:
Ides of March is wel een geweldige filmquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:41 schreef Godtje het volgende:
Bij mij is het id wel beetje Ryan overvloed![]()
Twee weken geleden Blue Valentine
Een week geleden Crazy, Stupid, Love.
Gisteren Drive
En nog klaar staan The Ides of March
Owkeeequote:Op woensdag 29 februari 2012 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn hopes zullen altijd overeind blijven, al moet t met blauwe pilletjes gebeuren!
Never settle for less zei carrie!
Yesquote:
Indeed.quote:
Dat is mijn favoriet van de american recording cd'squote:
Klinkt goed! Moet eens gaan bedenken waar ik ga eten. Teveel keuze hieroquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:57 schreef Barbusse het volgende:
And now it is time for some roasted tobasco chicken
dat klinkt beter dan mijn broodje vlokken en broodje smeerworstquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:57 schreef Barbusse het volgende:
hugo's?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:57 schreef Barbusse het volgende:
Nope, thuisquote:
Hmm, als ik in NL ben, vind ik dat anders heerlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat klinkt beter dan mijn broodje vlokken en broodje smeerworst
Vriendinnetje kookt?quote:
holy fuck wat cool! Die heb ik ook gehad, maar ik was echt alweer totaal vergeten dat ik die ooit gehad heb.quote:
Na-aperquote:
Dat was met alle racespelletjes zo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
ja en als je dan stuurde dan ging de weg heen en weer ipv het autootje
Nope, moet het vandaag zelf doenquote:
whahahahahaquote:
In Australie hadden ze Nando'squote:Op woensdag 29 februari 2012 12:57 schreef Barbusse het volgende:
Dat hebben ze in engeland ook!quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Australie hadden ze Nando'sDa war heul kei lekker man!
Altijd fijnquote:
Nog geen tijd voor gehadquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Altijd fijn![]()
CL, waarom speel jij geen DS? Of ben je niet ingelogd met FB?
kom op, ik weet dat als je begint dat je een leuke tegenstander bentquote:
Ik ook niet, dit is leukerquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond dat scrabble-gebeuren ook niet leuk
Dan moet je gewoon lekker ff stukje in de auto gaan rijden om je hoofd helemaal leeg te maken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, als The Cure ook op Lowlands komt, word ik wel een beetje verdrietig misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |