Niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:47 schreef HeatWave het volgende:
ja, verder dan het opstarten ga ik nu niet hoor.
Heb ikquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:
Had alleen graag dat ik zo'n pennetje had. .ipv m'n vingers die net niet doen wat ik wil tekenen
+1quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:
Had alleen graag dat ik zo'n pennetje had. .ipv m'n vingers die net niet doen wat ik wil tekenen
Lijkt me sterk, ik kan met pen en papier ook niet tekenenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet jij wel kunstwerken kunnen toveren
Nee ligt aan het pennetje HW. Dan moet je een ander pennetje kopenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik kan met pen en papier ook niet tekenen.
Je zal vast nog wel versteld komen te staan van jezelf!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik kan met pen en papier ook niet tekenen.
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:50 schreef Cue_ het volgende:
Babs kan niet meer zeggen dat ie geen lul heeft getekend!!
quote:
quote:
Draw Somethingquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:57 schreef PeuRac het volgende:
Welke app hebben jullie het over?
Ik heb zo'n pen, speciaal voor die touchscreens welke normaal alleen met vingers (of neuzen als je handschoenen aan hebt) werken.
Nooit gebruikt.
hmm, ziet er geinig uit, maar eens proberen.quote:
hint: usernamequote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:19 schreef PeuRac het volgende:
ik heb maar 2 facebook vriendjes die het speleb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hint: usernameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zit je me nu dan aan te smeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hint: usernameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Er werd van mij gedacht die username genomen te hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zit je me nu dan aan te smeren?
Als ik die van jou moest raden, zou ik eerst een paar andere dingen geprobeerd hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Er werd van mij gedacht die username genomen te hebben
als ik hier zeg '1x raden', wat zou het dan zijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik die van jou moest raden, zou ik eerst een paar andere dingen geprobeerd hebben
Krijg je (in Android) trouwens een melding als anderen gereageerd hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ben jij een single dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:59 schreef Barbusse het volgende:
Is dit topic Singles of ouwehoer hier over je spelletjes app?
Waar ben je geweest afgelopen weekend?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:59 schreef Barbusse het volgende:
Is dit topic Singles of ouwehoer hier over je spelletjes app?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ben jij een single dan?als we gaan mierenneuken
Singles zijn niet zo kieskeurig, die zijn al blij als er iets te neuken is.quote:
Hieroquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar ben je geweest afgelopen weekend?
Owkeequote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ben jij een single dan?als we gaan mierenneuken
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Singles zijn niet zo kieskeurig, die zijn al blij als er iets te neuken is.
Doe eens reageren danquote:
Ik ontvang net een uitnodiging voor een beurs over werken in Ierland, heb jij die verstuurd?quote:
Neequote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ontvang net een uitnodiging voor een beurs over werken in Ierland, heb jij die verstuurd?
Nah, ik heb zon nodigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
NeeIk zou gewoon je linkedin profiel kopieren en submitten als sollicitatie
Ik ookquote:
Lente, en niet alleen in Twente!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Overigens is het nu al een paar weken mooi weer.
Ik heb nog even nagecheckt of het de komende weken in Nederland lente wordt:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lente, en niet alleen in Twente!
Jij hebt een slecht treinkarma.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig laatste keer trein
Uiteraard vertraagd dat kut ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |