Ook al zie je een onaantrekkelijke dikke vrouw in uitdagende kleding, die wordt nog niet in elkaar geslagen. Waarom gebeurd dat bij homo's wel?quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nouja of het echt foute boel is, is een tweede maar ik persoonlijk vind een uitdagend geklede aantrekkelijke vrouw aangenaam om te zien, ja. Een gewaagd geklede man of bijvoorbeeld een gewaagd geklede moddervette vrouw niet.![]()
Zal er persoonlijk verder niets over zeggen, maar dat je bij het zien van het ene denkt "wow, nice" en bij het andere "What has been seen can not be unseen." (
![]()
) lijkt mij logisch.
Hetero's krijgen ook klappen, dan heet het zinloos geweld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ook al zie je een onaantrekkelijke dikke vrouw in uitdagende kleding, die wordt nog niet in elkaar geslagen. Waarom gebeurd dat bij homo's wel?
Ja, je hebt gelijk. Homo's moeten als grijze muizen door de stad lopen, zo onopvallend mogelijk. Ik denk dat de hele homogemeenschap blij is met jouw tip.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is nou eenmaal een gegeven dat homo's die overdrijven in hun doen en laten (in het openbaar) redelijk vaak voorzien worden van degelijke klappen. Is het niet hun belang om daarmee aan de slag te gaan en zich wat minder als homo te profileren? Vermijd bv. de kleur rose. Dat is een simpele tip.²
Begrijp me niet verkeerd, het is niet ideaal, ik had liever gehad dat het niet nodig was en dat ze zich als hetero konden profileren. Ik heb daar helaas geen invloed op. Behalve als ze klappen willen moeten ze hiermee doorgaan. En dat lijkt me juist niet gewenst. Toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Homo's moeten als grijze muizen door de stad lopen, zo onopvallend mogelijk. Ik denk dat de hele homogemeenschap blij is met jouw tip.
nou tokkies hebben wel een code he, ze slaan geen vrouwenquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ook al zie je een onaantrekkelijke dikke vrouw in uitdagende kleding, die wordt nog niet in elkaar geslagen. Waarom gebeurd dat bij homo's wel?
Vind je het heel erg als ik dit laatste niet geloof?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, het is niet ideaal, ik had liever gehad dat het niet nodig was en dat ze zich als hetero konden profileren. Ik heb daar helaas geen invloed op. Behalve als ze klappen willen moeten ze hiermee doorgaan. En dat lijkt me juist niet gewenst. Toch?
Ik vind het zo zonde.²
Ja, dat vind ik heel erg. Wat heeft een discussie voor zin als je de andere partij voor leugenaar uitmaakt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik dit laatste niet geloof?
Laat ik het dan anders zeggen: het komt nogal schijnheilig over, net alsof je ze het beste toewenst terwijl dat in feite niet zo is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik heel erg. Wat heeft een discussie voor zin als je de andere partij voor leugenaar uitmaakt?²
Hij keurt het af maar heeft er begrip voor, zoiets?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders zeggen: het komt nogal schijnheilig over, net alsof je ze het beste toewenst terwijl dat in feite niet zo is.
Het is nou eenmaal een gegeven dat moslim(a')s die overdrijven in hun doen en laten (in het openbaar) redelijk vaak voorzien worden van degelijke klappen. Is het niet in hun belang om daarmee aan de slag te gaan en zich wat minder als moslim te profileren? Vermijd bv. de ongetrimde baard, djebella en hoofddoek/burqa. Dat is een simpele tip.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is nou eenmaal een gegeven dat homo's die overdrijven in hun doen en laten (in het openbaar) redelijk vaak voorzien worden van degelijke klappen. Is het niet in hun belang om daarmee aan de slag te gaan en zich wat minder als homo te profileren? Vermijd bv. de kleur rose. Dat is een simpele tip.
Ik ben tegen zinloos geweld.²
Ah Koosje komt weer zijn bebaarde matties verdedigen. In een instant. Toch knap.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, Hofstad heeft zijn zin. Het topic heeft zo'n draai gekregen dat hij dan nu alsnog moslims kan aanvallen.
Nee, BSB heeft net zo lang gezogen tot er iemand hapte.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, Hofstad heeft zijn zin. Het topic heeft zo'n draai gekregen dat hij dan nu alsnog moslims kan aanvallen.
BSB's moslimfundi-gelul laten de Koosjes altijd voor lief.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, BSB heeft net zo lang gezogen tot er iemand hapte.
Idd, en waarschijnlijk heeft BansheeBoy niet eens een baard.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is nou eenmaal een gegeven dat homo's die overdrijven in hun doen en laten (in het openbaar) redelijk vaak voorzien worden van degelijke klappen. Is het niet in hun belang om daarmee aan de slag te gaan en zich wat minder als homo te profileren? Vermijd bv. de kleur rose. Dat is een simpele tip.
Zuignap, dus jij vindt ook dat meisjes in korte rokjes om verkrachting vragen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, het is niet ideaal, ik had liever gehad dat het niet nodig was en dat ze zich als hetero konden profileren. Ik heb daar helaas geen invloed op. Behalve als ze klappen willen moeten ze hiermee doorgaan. En dat lijkt me juist niet gewenst. Toch?
Oh ongetwijfeld, maar dat was natuurlijk het moment voor Hofstad om het topic te enteren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet, maar ze lopen hierdoor wel een verhoogd risico.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:40 schreef YuckFou het volgende:
Zuignap, dus jij vindt ook dat meisjes in korte rokjes om verkrachting vragen?
Ik vind dat buitenlanders ook een verhoogd risico lopen om in elkaar gemept te worden. De reden is net zo banaal als die dat meisjes in korte rokjes risico lopen om door mafketels belaagd te worden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet, maar ze lopen hierdoor wel een verhoogd risico.²
Dus jij keurt ook vrouwen met een hoofddoek af? Immers daarmee tonen ze aan moslims te zijn, dus een gevaar te vormen voor Facisten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet, maar ze lopen hierdoor wel een verhoogd risico.²
Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. De facisten moeten per definitie niet bestaan. Maar je hebt gelijk dat een Moslima niet dag in dag uit bij een facist moet aanbellen en provocerend haar nieuwe hoofddoek moet laten zien. Dan vraagt ze er om. Dat wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dus jij keurt ook vrouwen met een hoofddoek af? Immers daarmee tonen ze aan moslims te zijn, dus een gevaar te vormen voor Facisten?
Wil je beweren dat Wilders c.s. fascisten zijn? Die hameren steeds op het gevaar van hoofddoekjes.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dus jij keurt ook vrouwen met een hoofddoek af? Immers daarmee tonen ze aan moslims te zijn, dus een gevaar te vormen voor Facisten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |