Het is nou eenmaal een gegeven dat moslim(a')s die overdrijven in hun doen en laten (in het openbaar) redelijk vaak voorzien worden van degelijke klappen. Is het niet in hun belang om daarmee aan de slag te gaan en zich wat minder als moslim te profileren? Vermijd bv. de ongetrimde baard, djebella en hoofddoek/burqa. Dat is een simpele tip.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is nou eenmaal een gegeven dat homo's die overdrijven in hun doen en laten (in het openbaar) redelijk vaak voorzien worden van degelijke klappen. Is het niet in hun belang om daarmee aan de slag te gaan en zich wat minder als homo te profileren? Vermijd bv. de kleur rose. Dat is een simpele tip.
Ik ben tegen zinloos geweld.²
Ah Koosje komt weer zijn bebaarde matties verdedigen. In een instant. Toch knap.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, Hofstad heeft zijn zin. Het topic heeft zo'n draai gekregen dat hij dan nu alsnog moslims kan aanvallen.
Nee, BSB heeft net zo lang gezogen tot er iemand hapte.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, Hofstad heeft zijn zin. Het topic heeft zo'n draai gekregen dat hij dan nu alsnog moslims kan aanvallen.
BSB's moslimfundi-gelul laten de Koosjes altijd voor lief.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, BSB heeft net zo lang gezogen tot er iemand hapte.
Idd, en waarschijnlijk heeft BansheeBoy niet eens een baard.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is nou eenmaal een gegeven dat homo's die overdrijven in hun doen en laten (in het openbaar) redelijk vaak voorzien worden van degelijke klappen. Is het niet in hun belang om daarmee aan de slag te gaan en zich wat minder als homo te profileren? Vermijd bv. de kleur rose. Dat is een simpele tip.
Zuignap, dus jij vindt ook dat meisjes in korte rokjes om verkrachting vragen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, het is niet ideaal, ik had liever gehad dat het niet nodig was en dat ze zich als hetero konden profileren. Ik heb daar helaas geen invloed op. Behalve als ze klappen willen moeten ze hiermee doorgaan. En dat lijkt me juist niet gewenst. Toch?
Oh ongetwijfeld, maar dat was natuurlijk het moment voor Hofstad om het topic te enteren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet, maar ze lopen hierdoor wel een verhoogd risico.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:40 schreef YuckFou het volgende:
Zuignap, dus jij vindt ook dat meisjes in korte rokjes om verkrachting vragen?
Ik vind dat buitenlanders ook een verhoogd risico lopen om in elkaar gemept te worden. De reden is net zo banaal als die dat meisjes in korte rokjes risico lopen om door mafketels belaagd te worden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet, maar ze lopen hierdoor wel een verhoogd risico.²
Dus jij keurt ook vrouwen met een hoofddoek af? Immers daarmee tonen ze aan moslims te zijn, dus een gevaar te vormen voor Facisten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet, maar ze lopen hierdoor wel een verhoogd risico.²
Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. De facisten moeten per definitie niet bestaan. Maar je hebt gelijk dat een Moslima niet dag in dag uit bij een facist moet aanbellen en provocerend haar nieuwe hoofddoek moet laten zien. Dan vraagt ze er om. Dat wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dus jij keurt ook vrouwen met een hoofddoek af? Immers daarmee tonen ze aan moslims te zijn, dus een gevaar te vormen voor Facisten?
Wil je beweren dat Wilders c.s. fascisten zijn? Die hameren steeds op het gevaar van hoofddoekjes.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dus jij keurt ook vrouwen met een hoofddoek af? Immers daarmee tonen ze aan moslims te zijn, dus een gevaar te vormen voor Facisten?
Oh dus nu bellen homo's overal dag in dag uit aan??quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. De facisten moeten per definitie niet bestaan. Maar je hebt gelijk dat een Moslima niet dag in dag uit bij een facist moet aanbellen en provocerend haar nieuwe hoofddoek moet laten zien. Dan vraagt ze er om. Dat wel.²
De uitgedoste homo's in rose schaarse kledij bellen figuurlijk aan ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh dus nu bellen homo's overal dag in dag uit aan??
Als beide partijen hun gedrag veranderen tref je elkaar eerder bij het midden aan. En dat is wat je wilt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is toch van de zotten dat homo's zich moeten aanpassen zodat ze potenrammers niet tegen het zere been zouden schoppen? Bullcrap. Mensen die zinloos geweld (verbaal en nonverbaal) plegen dienen hun gedrag aan te passen.
Gedrag veranderen? Je wordt als homo geboren, valt niets aan te veranderen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als beide partijen hun gedrag veranderen tref je elkaar eerder bij het midden aan. En dat is wat je wilt.²
Ik vind rose kledij en overdreven vrouwelijk gedrag toch echt wel behoren tot (te veranderen) gedrag. Of zit bij jou de kledij met secondelijm aan je body?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:37 schreef Bellatrix het volgende:
Gedrag veranderen? Je wordt als homo geboren, valt niets aan te veranderen.
Nee, het is een politieke keuze volgens sommige lesbiennes.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gedrag veranderen? Je wordt als homo geboren, valt niets aan te veranderen.
Of je moet geloven dat het een ziekte is die te helen is.
Wat het niet is.
Ik weet niet waar jij woont maar bij mij gebeurt dit niet. Sterker nog....de eerste homo die bij mij aanbelt in het roze uitgedost, die mag binnenkomen en krijgt een heerlijke bak koffie en een roze koek erbij. Nog NOOOOOOIT meegemaakt cq van gehoord, ik denk dat je teveel hebt gedroomd vannacht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De uitgedoste homo's in rose schaarse kledij bellen figuurlijk aan ja.²
Ik volg al die verheerlijkings cq stemmingstopics niet maar dit kun je gewoon niet menen???quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Wie heeft BansheeBoy in hemelsnaam genomineerd voor overall beste user?
Dan weet je meer dan ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Wie heeft BansheeBoy in hemelsnaam genomineerd voor overall beste user?
Maar wat boeit het nou? Als iemand zich zo uitdost. Mij doet het gewoon helemaal niets. Hoe kan het jou dan zo raken?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind rose kledij en overdreven vrouwelijk gedrag toch echt wel behoren tot (te veranderen) gedrag. Of zit bij jou de kledij met secondelijm aan je body?²
waarom zou een homo gedrag aanpassen wat niemand kwaad doet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als beide partijen hun gedrag veranderen tref je elkaar eerder bij het midden aan. En dat is wat je wilt.²
Ik vind het onnatuurlijk. En je irriteert er religieuze mensen mee. En laten we die erg veel hebben in Nederland.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar wat boeit het nou? Als iemand zich zo uitdost. Mij doet het gewoon helemaal niets. Hoe kan het jou dan zo raken?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik volg al die verheerlijkings cq stemmingstopics niet maar dit kun je gewoon niet menen???
De Yvonne Awardsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |