abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108531368
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:32 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Hoe kom je nou in hemelsnaam bij zelfmoord, heling, weg van minste weerstand? Weet je hoe kwetsend deze uitlatingen zijn, besef je eigenlijk wel wat je gewoon zegt nu tegen die mensen, tegen mij als homo, tegen m'n vrienden en ook m'n overleden vriend (geen zelfmoord).

Ik hoop echt dat ook jij een keer bijdraait, niet voor mezelf, niet voor m'n vrienden en al helemaal niet voor ons homoseksuelen, want we redden ons sowieso wel. Maar voor jezelf, de wereld is zoveel meer dan jouw bekrompen kader, doe er wat mee.
mag ik je afraden met BansheeBoy in gesprek te gaan ZEKER als het over een onderwerp als dit gaat zie dit topic b.v.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 29-02-2012 02:02:27 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_108533107
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Blanke jongens, kansloos topic dus.

De Telegraaf meldt het ook maar verzwijgt uiteraard de huidskleur deze keer. Die wil namelijk maar al te graag doen alsof het potenrammen geen Nederlandse folklore is maar door de allochtonen is bedacht.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:55 schreef GewoneMan het volgende:
ik kan me nog een paar gevallen herinneren van marocs die homo`s en lesbo`s uit de buurt hebben gepest dus het is idd geen nederlands folklore :{
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:01 schreef Ulx het volgende:
Nee, maar aangezien het vroeger ook al gebeurde, voordat er buitenlanders in Nederland waren, kun je zeggen dat die marocs de nederlandse normen en waarden over hebben genomen,
Dat terwijl het potenrammen in die tijdspanne juist al zwaar op zn retour was... je moet er maar aan durven.
pi_108533134
Is het relevant dat de jongen in kwestie homo is?
pi_108533168
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 03:58 schreef Adames het volgende:
Is het relevant dat de jongen in kwestie homo is?
Ja, het was homofoob geweld.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_108533170
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 04:13 schreef barthol het volgende:

[..]

Ja, het was homofoob geweld.
Of gewoon een zwakke mieterige jongen die je makkelijk kan pesten
pi_108533174
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 04:14 schreef Adames het volgende:

[..]

Of gewoon een zwakke mieterige jongen die je makkelijk kan pesten
Lijkt me niet, je kan hem erover horen vertellen op het videootje bij het artikel in de telegraaf
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_108533217
Lijkt me eerder dat die homofobe rammertjes 'zwak en mieterig' waren, gecamoufleerd achter z.g.n. uiterlijke stoerheid tegenover hun vriendjes, overcompensatie van een minderwaardigheidscomplex.
Ze zijn meestal niet zo stoer, die rammertjes. Als ze dat wel waren hadden ze het niet nodig om zich op die manier te bewijzen.
pi_108533435
Afschuwelijk. :r De daders mogen van mij levenslang krijgen maar Nederland kennende zal dat er wel niet in zitten. :{ :')
Je suis Charlie Sheen
pi_108533445
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:35 schreef Rica het volgende:
Dus Gay Pride meets White Pride gaat het eigenlijk over. Gay Pride, het vieren en verheffen van je geaardheid mag, inclusief parade. White Pride, het vieren en verheffen van je etniciteit mag niet, parade's zijn uit den boze.

Best interessant om ze eens naast elkaar te houden. Gay's voeren bijvoorbeeld al jaren een strijd om erkenning dat het aangeboren is. Maar juist het onderscheid maken op aangeboren eigenschappen geldt in onze tijd als de grootste zonde. Als seksuele voorkeur een aangeboren iets is, maw wat in je genen zit, mag je dat immers juist niet vieren en verheffen.

Wat dat betreft zou homoseksualiteit als keuze veel beter passen. Ergens voor kiezen mag wel. Dat valt onder individuele vrijdheid en moet een ander respecteren.
Verschil is dat een white pride zich natuurlijk echt beter voelt dan andere rassen, en er al vaak signalen en tekens bij moeten worden gesleept die doen denken aan wat er in WO2 is gebeurd.
Tijdens een gay-pride is dit natuurlijk niet aan de orde, maar gaat het om acceptatie van een bevolkingsgroep die anders is.

Trouwens, ik heb niks met een vent die in een roze string op een boot staat te dansen, maar als mensen er lol in hebben moeten ze het zeker doen. Maar het is niet zo dat je hier in het dagelijks leven mee wordt geconfronteerd.

Trouwens, hoe vaak zie je tijdens het uitgaan niet uitdagend geklede dames? Dat is allemaal geen probleem. Doet een man dit, en is ie dan ook nog eens homo, is het ineens foute boel.
pi_108533448
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:57 schreef barthol het volgende:
Ik heb niets tegen hetero's, Zijn vaak best aardige mensen. Ik ken genoeg hetero's. Ik heb ook hetero's in mijn familie, mijn ouders notabene. En eerlijk gezegd ben ik zelf ook een klein beetje hetero. Het is niet zwart-wit bij mij.
Maar soms vraag ik me af waarom veel hetero's er steeds zo te koop mee lopen dat ze hetero zijn. Het is zelfs vaak behoorlijk dominant dat heteroseksisme om je heen. Ik loop er toch ook niet steeds mee te koop dat ik homo ben? of bi of whatever.
Maar gelukkig heb je ook wel hetero's die zich normaal gedragen. ;)
Mijn grap, wat doe je?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_108533459
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 04:54 schreef barthol het volgende:
Lijkt me eerder dat die homofobe rammertjes 'zwak en mieterig' waren, gecamoufleerd achter z.g.n. uiterlijke stoerheid tegenover hun vriendjes, overcompensatie van een minderwaardigheidscomplex.
Ze zijn meestal niet zo stoer, die rammertjes. Als ze dat wel waren hadden ze het niet nodig om zich op die manier te bewijzen.
Inderdaad.
pi_108533500
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 07:07 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Verschil is dat een white pride zich natuurlijk echt beter voelt dan andere rassen, en er al vaak signalen en tekens bij moeten worden gesleept die doen denken aan wat er in WO2 is gebeurd.
Tijdens een gay-pride is dit natuurlijk niet aan de orde, maar gaat het om acceptatie van een bevolkingsgroep die anders is.

Trouwens, ik heb niks met een vent die in een roze string op een boot staat te dansen, maar als mensen er lol in hebben moeten ze het zeker doen. Maar het is niet zo dat je hier in het dagelijks leven mee wordt geconfronteerd.

Trouwens, hoe vaak zie je tijdens het uitgaan niet uitdagend geklede dames? Dat is allemaal geen probleem. Doet een man dit, en is ie dan ook nog eens homo, is het ineens foute boel.
Nouja of het echt foute boel is, is een tweede maar ik persoonlijk vind een uitdagend geklede aantrekkelijke vrouw aangenaam om te zien, ja. Een gewaagd geklede man of bijvoorbeeld een gewaagd geklede moddervette vrouw niet. :')

Zal er persoonlijk verder niets over zeggen, maar dat je bij het zien van het ene denkt "wow, nice" en bij het andere "What has been seen can not be unseen. ;( " ( :') :D) lijkt mij logisch.
Je suis Charlie Sheen
pi_108533643
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 04:54 schreef barthol het volgende:
Niet mee eens. Ik denk dat die gasten niets willen bewijzen, maar ik gok dat die figuren gewoon iemand in elkaar wilden slaan. Dat hele compenseerverhaal is maar een excuus om hun actie te rationaliseren. Het is niet leuk om te weten dat sommige mensen er gewoon maar op los rammen zonder reden. Maar dat gebeurt wel.
pi_108533886
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 07:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Niet mee eens. Ik denk dat die gasten niets willen bewijzen, maar ik gok dat die figuren gewoon iemand in elkaar wilden slaan. Dat hele compenseerverhaal is maar een excuus om hun actie te rationaliseren. Het is niet leuk om te weten dat sommige mensen er gewoon maar op los rammen zonder reden. Maar dat gebeurt wel.
Ja, net zoals het wel eens gebeurd dat sommige mensen er op los rammen omdat iemand homo is. Wat het in deze situatie is zou ik niet weten, maar ik ben wel benieuwd waarom jij denkt dat het niet om homogeweld gaat maar om random geweld?
pi_108533909
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 03:47 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat terwijl het potenrammen in die tijdspanne juist al zwaar op zn retour was... je moet er maar aan durven.
Dat lijkt me sterk. Er was vooral geen aandacht voor omdat er geen bevolkingsgroep mee kon worden beschuldigd. Waarschijnlijk hetzelfde mechanisme als wat we hier zien, als er geen allochtonen zijn om op af te geven dan wordt het een discussie waarin de homo's worden aangevallen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_108534170
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk. Er was vooral geen aandacht voor omdat er geen bevolkingsgroep mee kon worden beschuldigd. Waarschijnlijk hetzelfde mechanisme als wat we hier zien, als er geen allochtonen zijn om op af te geven dan wordt het een discussie waarin de homo's worden aangevallen.
Ja hoor boy.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_108534421
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja hoor boy.
Not this shit again
pi_108535319
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 03:47 schreef VanishedEntity het volgende:
Zwaar op z'n retour in die tijd? Volgens het COC niet.

http://www.coc.nl/dopage.(...)meen&algemeen_id=171

quote:
1982
Op Roze Zaterdag, de landelijke homodemonstratie in Amersfoort, worden demonstrerende homo's uitgescholden en met stenen bekogeld. De beelden van geweld zorgen voor opschudding. Dit incident is aanleiding voor lokaal homobeleid in een aantal steden en nieuw politiebeleid. Voortaan krijgt de politie de opdracht homoseksuelen te beschermen tegen potenrammers in plaats van homomannen te verjagen van ontmoetingsplekken.
  woensdag 29 februari 2012 @ 09:45:11 #199
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_108535518
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja hoor boy.
Het wordt nu eigenlijk een ietwat semantische discussie. De vraag of iemand hier baat bij heeft mag gesteld worden. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 29 februari 2012 @ 09:49:01 #200
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108535606
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 07:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

spetters O+
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_108535793
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 07:24 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nouja of het echt foute boel is, is een tweede maar ik persoonlijk vind een uitdagend geklede aantrekkelijke vrouw aangenaam om te zien, ja. Een gewaagd geklede man of bijvoorbeeld een gewaagd geklede moddervette vrouw niet. :')

Zal er persoonlijk verder niets over zeggen, maar dat je bij het zien van het ene denkt "wow, nice" en bij het andere "What has been seen can not be unseen. ;( " ( :') :D) lijkt mij logisch.
Ook al zie je een onaantrekkelijke dikke vrouw in uitdagende kleding, die wordt nog niet in elkaar geslagen. Waarom gebeurd dat bij homo's wel?
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:00:23 #202
13462 BansheeBoy
pi_108535889
Het is nou eenmaal een gegeven dat homo's die overdrijven in hun doen en laten (in het openbaar) redelijk vaak voorzien worden van degelijke klappen. Is het niet in hun belang om daarmee aan de slag te gaan en zich wat minder als homo te profileren? Vermijd bv. de kleur rose. Dat is een simpele tip. :{

Ik ben tegen zinloos geweld. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_108535911
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 09:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ook al zie je een onaantrekkelijke dikke vrouw in uitdagende kleding, die wordt nog niet in elkaar geslagen. Waarom gebeurd dat bij homo's wel?
Hetero's krijgen ook klappen, dan heet het zinloos geweld.
pi_108535976
quote:
15s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is nou eenmaal een gegeven dat homo's die overdrijven in hun doen en laten (in het openbaar) redelijk vaak voorzien worden van degelijke klappen. Is het niet hun belang om daarmee aan de slag te gaan en zich wat minder als homo te profileren? Vermijd bv. de kleur rose. Dat is een simpele tip. :{

Ja, je hebt gelijk. Homo's moeten als grijze muizen door de stad lopen, zo onopvallend mogelijk. Ik denk dat de hele homogemeenschap blij is met jouw tip.
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:05:40 #205
13462 BansheeBoy
pi_108536043
quote:
3s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk. Homo's moeten als grijze muizen door de stad lopen, zo onopvallend mogelijk. Ik denk dat de hele homogemeenschap blij is met jouw tip.
Begrijp me niet verkeerd, het is niet ideaal, ik had liever gehad dat het niet nodig was en dat ze zich als hetero konden profileren. Ik heb daar helaas geen invloed op. Behalve als ze klappen willen moeten ze hiermee doorgaan. En dat lijkt me juist niet gewenst. Toch? :{

Ik vind het zo zonde. :{

woensdag 29 februari 2012 @ 10:06:32 #206
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108536072
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 09:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

nou tokkies hebben wel een code he, ze slaan geen vrouwen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Re op 29-02-2012 10:13:46 ]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_108536143
quote:
15s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, het is niet ideaal, ik had liever gehad dat het niet nodig was en dat ze zich als hetero konden profileren. Ik heb daar helaas geen invloed op. Behalve als ze klappen willen moeten ze hiermee doorgaan. En dat lijkt me juist niet gewenst. Toch? :{

Ik vind het zo zonde. :{

Vind je het heel erg als ik dit laatste niet geloof?
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:12:19 #208
13462 BansheeBoy
pi_108536236
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vind je het heel erg als ik dit laatste niet geloof?
Ja, dat vind ik heel erg. Wat heeft een discussie voor zin als je de andere partij voor leugenaar uitmaakt? :?

pi_108536282
quote:
15s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik heel erg. Wat heeft een discussie voor zin als je de andere partij voor leugenaar uitmaakt? :?

Laat ik het dan anders zeggen: het komt nogal schijnheilig over, net alsof je ze het beste toewenst terwijl dat in feite niet zo is.
pi_108536307
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Laat ik het dan anders zeggen: het komt nogal schijnheilig over, net alsof je ze het beste toewenst terwijl dat in feite niet zo is.
Hij keurt het af maar heeft er begrip voor, zoiets? :7
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')