abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:14:39 #101
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_108521273
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:08 schreef Voorschrift het volgende:
Yeah sure, volgende keer ga ik wel rationeel reageren op dergelijke quatsch.

Hij zal 't wel verdiend hebben dan, hurdurrbedurr, NWS. :W
Zeg ik dat je dat moet doen? Wie zegt hier dat deze jongen het verdiend heeft? Volgens mij niemand, dat maak je er zelf van.

Topics in NWS zijn er niet voor om 300x ahhhh wat zielig te posten, FOK! is een discussieforum. En als iemand dan wil posten dat hij niet zo van homo's houdt, omdat ze zo opzichtig zijn en meer van dat soort onzin, mag hij dat gewoon doen, zonder allerlei vuiligheid over zich heen te krijgen. Inhoudelijke argumentatie vergt inhoudelijke weerlegging, zo krijg je een inhoudelijke discussie.

Een beetje naar elkaar roeptoeteren, dat is me een niveau te laag. En die duim naar beneden mag je voor je houden.
Laffe huichelaar
pi_108521336
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Zeg ik dat je dat moet doen? Wie zegt hier dat deze jongen het verdiend heeft? Volgens mij niemand, dat maak je er zelf van.

Topics in NWS zijn er niet voor om 300x ahhhh wat zielig te posten, FOK! is een discussieforum. En als iemand dan wil posten dat hij niet zo van homo's houdt, omdat ze zo opzichtig zijn en meer van dat soort onzin, mag hij dat gewoon doen, zonder allerlei vuiligheid over zich heen te krijgen. Inhoudelijke argumentatie vergt inhoudelijke weerlegging, zo krijg je een inhoudelijke discussie.

Een beetje naar elkaar roeptoeteren, dat is me een niveau te laag. En die duim naar beneden mag je voor je houden.
Ach je weet zelf donders goed waar Ulx op doelde met z'n tegen 't randje aan insinuerende posts, dan zijn er hier een paar mensen met wel enig gevoel voor fatsoen en dan kom jij er tussenin dat beide partijen schuld hebben, kom op zeg. Maar goed, jouw forum, jouw keuze.

Nuance is leuk, maar dit slaat alles.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108521345
Tjah, mensen die roepen dat homo's zich niet zo moeten aanstellen kennen denk ik echte probleem niet persoonlijk ben ik zelf erg mannelijk en heeft nog nooit iemand aan mij gezien dat ik homo ben, maar me vriend komt wel nogal vrouwelijk over, en ik heb al paar keer keiharde haat en geweld meegemaakt terwijl ik met hem was, gelukkig zijn we allebei redelijk hard qua vechten (straatvechters cq kickbox achtergrond) dus als er weer wat bijdehandte marokaantjes zijn is het meestal feest.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_108522188
Ja ik probeer 't deksel op inhoudsloze POL'lers die willen rellen te drukken.

Edit: Gewoon niet doen, a.u.b, vriendelijk verzoek aan POL'lers.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:35:08 #107
165633 eriksd
The grand facade...
pi_108522429
Wat is hier aan de hand?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:35:36 #108
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_108522458
Dus Gay Pride meets White Pride gaat het eigenlijk over. Gay Pride, het vieren en verheffen van je geaardheid mag, inclusief parade. White Pride, het vieren en verheffen van je etniciteit mag niet, parade's zijn uit den boze.

Best interessant om ze eens naast elkaar te houden. Gay's voeren bijvoorbeeld al jaren een strijd om erkenning dat het aangeboren is. Maar juist het onderscheid maken op aangeboren eigenschappen geldt in onze tijd als de grootste zonde. Als seksuele voorkeur een aangeboren iets is, maw wat in je genen zit, mag je dat immers juist niet vieren en verheffen.

Wat dat betreft zou homoseksualiteit als keuze veel beter passen. Ergens voor kiezen mag wel. Dat valt onder individuele vrijdheid en moet een ander respecteren.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_108522536
-ga weg-

[ Bericht 92% gewijzigd door timmmmm op 28-02-2012 22:37:16 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_108522580
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:35 schreef Rica het volgende:
Dus Gay Pride meets White Pride gaat het eigenlijk over. Gay Pride, het vieren en verheffen van je geaardheid mag, inclusief parade. White Pride, het vieren en verheffen van je etniciteit mag niet, parade's zijn uit den boze.

Best interessant om ze eens naast elkaar te houden. Gay's voeren bijvoorbeeld al jaren een strijd om erkenning dat het aangeboren is. Maar juist het onderscheid maken op aangeboren eigenschappen geldt in onze tijd als de grootste zonde. Als seksuele voorkeur een aangeboren iets is wat in je genen zit mag je dat immers juist niet vieren en verheffen.

Wat dat betreft zou homoseksualiteit als keuze veel beter passen. Ergens voor kiezen mag wel. Dat valt onder individuele vrijdheid en moet een ander respecteren.
[/quote]
Je gaat er van uit, dat deze jongen zich expliciet als homoseksueel heeft uitgedragen, en zelfs al zou dat zo zijn, dan is dat nog geen reden tot geweld lijkt me.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:39:59 #111
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108522712
Wat enorm walgelijk zeg.

En hij was dus danser?
Iemands leven verwoesten vanwege zijn geaardheid. Die daders horen minstens 10 jaar de cel in te gaan.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:40:37 #112
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_108522748
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef raptorix het volgende:
Die gast die me voor toetsenbord held uitmaakt, wil ik graag challengen voor 5

[..]

Je gaat er van uit, dat deze jongen zich expliciet als homoseksueel heeft uitgedragen, en zelfs al zou dat zo zijn, dan is dat nog geen reden tot geweld lijkt me.
Nee absoluut niet. Het was meer een algemene opmerking na het hele topic te hebben gelezen. Over dat men soms wat doorslaat in het eisen van tolerantie ed.

Iemand veroordelen, laat staan het gebruiken van fysiek geweld, vanwege zijn geaardheid verdient niks dan afkeuring.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_108522785
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 28 februari 2012 22:35 schreef Rica het volgende:

Best interessant om ze eens naast elkaar te houden. Gay's voeren bijvoorbeeld al jaren een strijd om erkenning dat het aangeboren is. Maar juist het onderscheid maken op aangeboren eigenschappen geldt in onze tijd als de grootste zonde. Als seksuele voorkeur een aangeboren iets is wat in je genen zit mag je dat immers juist niet vieren en verheffen.

[/quote]
Dat dus.
Leven en laten leven, als iedereen zich daar nu eens aan hield. Zou het leven voor ho en he een stuk leuker maken.
pi_108522839
ik haatte homo's ook altijd.
pi_108522851
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:40 schreef Rica het volgende:

[..]

Nee absoluut niet. Het was meer een algemene opmerking na het hele topic te hebben gelezen. Over dat men soms wat doorslaat in het eisen van tolerantie ed.

Iemand veroordelen, laat staan het gebruiken van fysiek geweld, vanwege zijn geaardheid verdient niks dan afkeuring.
Ik ben ook geen voorstander van handtasjes, nog van mensen met een oranje klomp op hun hoofd, maar mijn criteria is, dat zolang iemand niet een ander tot last is, dat je de ander moet respecteren, en geweld nooit een rechtvaardiging is.
pi_108522886
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:42 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ben ook geen voorstander van handtasjes, nog van mensen met een oranje klomp op hun hoofd, maar mijn criteria is, dat zolang iemand niet een ander tot last is, dat je de ander moet respecteren, en geweld nooit een rechtvaardiging is.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:43:47 #117
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_108522927
En even offtopic inhaken op de "tasjes". Als ik mag kiezen, ga ik toch voor de echte mannen. Ik val op mannen en op vrouwen, maar op niks daartussen in.

Maar dat ik niet op ze val, is doorgaans geen reden om ze te verlammen, dat dan weer niet.
Laffe huichelaar
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:44:18 #118
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_108522954
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef timmmmm het volgende:
En even offtopic inhaken op de "tasjes". Als ik mag kiezen, ga ik toch voor de echte mannen. Ik val op mannen en op vrouwen, maar op niks daartussen in.

Maar dat ik niet op ze val, is doorgaans geen reden om ze te verlammen, dat dan weer niet.
Dat ik wel op ze val, zou wel een reden tot verlamming kunnen zijn
Laffe huichelaar
pi_108523064
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Men loopt van beide kanten lekker te zuigen, niet alleen Ulx.

Beiden hebben een punt, maar beide punten zijn nu wel redelijk uitgemolken. Loop toch niet zo op elkaar te happen jongens.
op elkaar happen in een homo nieuws topic :@ omg

[ Bericht 8% gewijzigd door timmmmm op 28-02-2012 22:48:16 ]
pi_108523091
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:44 schreef timmmmm het volgende:

[..]

ja ben je zo zwaar en lomp?
pi_108523108
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:44 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Quote je altijd je zelf ;)
pi_108523110
Ik heb het extrapoleren van individueel gedrag naar groepsgedrag nooit echt begrepen. Een hekel hebben aan homo's, omdat Gordon zo'n vervelende kwal is, dat gaat er bij mij niet in. Dat plaatst mij als homo bijvoorbeeld al in een lastig parket, omdat ik Gordon niet kan uitstaan, maar mezelf wel. En is Gordon nu een vervelende homo, een vervelende zanger, een vervelende cokesnuiver, een vervelende man, of een vervelend mens?

Ik heb meermalen in werksituaties meegemaakt dat ik (als niet direct 'zichtbare' homo) in eerste instantie gewoon werd beoordeeld op mijn karakter. Wanneer men wist dat ik homo was, werd ik plots 'de homo van het bedrijf', zowel in positieve als in negatieve zin. Het bontst maakte een oud-bedrijfsleidster het eens die me aan een nieuwe collega voorstelde met de woorden 'dit is één van onze twee homo's'. En dat bedoelde ze positief. Het is curieus hoeveel waarde de buitenwereld toekent aan dat ene aspect, boven alle andere. Ik denk niet dat ik daar aan ga wennen.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:48:04 #123
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_108523150
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Quote je altijd je zelf ;)
Wel als ik flauwe grapjes over mijn omvang kan maken. Maar nu is het tijd om weer ontopic te gaan.
Laffe huichelaar
pi_108523246
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:15 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ach je weet zelf donders goed waar Ulx op doelde met z'n tegen 't randje aan insinuerende posts, dan zijn er hier een paar mensen met wel enig gevoel voor fatsoen en dan kom jij er tussenin dat beide partijen schuld hebben, kom op zeg. Maar goed, jouw forum, jouw keuze.

Nuance is leuk, maar dit slaat alles.
Wat heb ik nou weer gedaan? Ik reageer op een post waarin zo'n beetje staat dat iederen homo's moet accepteren/leukvinden/ietsindietrant door te schrijven dat ik dat vertik en dat dat mijn mening is (en dat ik die heb omdat ik nou eenmaal die mening mag hebben.), en vervolgens krijg ik zo'n beetje de schuld van wat die man in Tilburg overkomen is. Terwijl ik in die post al aangaf niet van geweld tegen homo's te houden. En ga me ook niet beschuldigen dat ik hier een lange neus maak richting dat slachtoffer. Want ook dat doe ik niet.

En verder ben ik het met Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmm eens dat een topic als dit dat bestaat uit een opsomming van "Oh wat erg" afgewisseld met "Tegen de muur met die daders" nou ook niet echt heel spannend is. Voor dat soort shit kun je imho net zo goed op GeenStijl gaan kutten.

Ook valt er op zo'n OP natuurlijk nooit echt ontopic te reageren. Als ik was gaan drammen over het feit dat de meeste criminaliteit in Nederland in Brabant plaatsvindt (wat zo is) was dat gezien de TT ontopic. Als ik was gaan discussieren over verlammingen en de verschillende mogelijkheden om er mee om te gaan ook.

En tenslotte: Als ik morgen ineens 180 graden gedraaid ben in mijn opvattingen over homosexuelen (en dat kan best.... }> ) krijg ik daar ook commentaar op. ;)

Maar goed, hand in eigen lederen tanga stekend geef ik wel toe dat ik lichtjes zuigend bezig was.
pi_108523258
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Transfobie ? ;)

quote:
Lijkt me vanzelfsprekend ;)
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')