abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108520114
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Doet er wèl toe. Waarom gebruik jij de uitdrukking "vieze relnicht" als scheldwoord?
Ga toch gewoon on topic jochie, of hou je bek gewoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2012 21:51:28 ]
pi_108520301
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Doet er wèl toe. Waarom gebruik jij de uitdrukking "vieze relnicht" als scheldwoord?
Doe gewoon even normaal, dit getroll en gezuig is wel leuk geweest.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108520389
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ben je homohater?
nee absoluut niet maar vind die gay pride ook maar aandachttrekkerij maar goed heb er verder geen last van ofzo.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_108520417
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:56 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nee absoluut niet maar vind die gay pride ook maar aandachttrekkerij maar goed heb er verder geen last van ofzo.
Ga een on-topic of post gewoon niet. Jouw mening over de gay pride doet er werkelijk niet toe.
pi_108520493
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ga een on-topic of post gewoon niet. Jouw mening over de gay pride doet er werkelijk niet toe.
is het die tijd van de maand dat je vriendinnetje ongesteld is of wat :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_108520551
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ga toch gewoon on topic jochie, of hou je bek gewoon.
Ik heb jou ook alleen maar zien schrijven dat de daders uit een vliegtuig geflikkerd dienen te worden. Dus om maar in die stijl verder te gaan: Alle kale blanken tegen de muur en afschieten. Ben je er ook zeker van dat de daders ertussen zitten.

Zo goed?
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:06:58 #97
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_108520911
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:55 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Doe gewoon even normaal, dit getroll en gezuig is wel leuk geweest.
Men loopt van beide kanten lekker te zuigen, niet alleen Ulx.

Beiden hebben een punt, maar beide punten zijn nu wel redelijk uitgemolken. Loop toch niet zo op elkaar te happen jongens.
Laffe huichelaar
pi_108520952
Maar dat zo leuheuk....
pi_108520968
Yeah sure, volgende keer ga ik wel rationeel reageren op dergelijke quatsch.

Hij zal 't wel verdiend hebben dan, hurdurrbedurr, NWS. :W
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108521200
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:48 schreef Franknfurter het volgende:
ik wil niet heel realistisch doen verder hoor maar iedere keer dat ik om mijn geaardheid uitgescholden/uitgekotst/geslagen ben was er geen drank in het spel. En dan zie ik er niet uit als een shag-rokende tuinbroekpot.
Worden vrouwen tegenwoordig ook al uitgescholden om hun geaardheid? Dat heb ik nog nooit gehoord, net als dat homo's hier in de buurt in elkaar zijn geslagen. Misschien dat ik dan in een meer tolerante buurt woon.

Het is niet dat ik geen homo's ken trouwens.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:14:39 #101
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_108521273
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:08 schreef Voorschrift het volgende:
Yeah sure, volgende keer ga ik wel rationeel reageren op dergelijke quatsch.

Hij zal 't wel verdiend hebben dan, hurdurrbedurr, NWS. :W
Zeg ik dat je dat moet doen? Wie zegt hier dat deze jongen het verdiend heeft? Volgens mij niemand, dat maak je er zelf van.

Topics in NWS zijn er niet voor om 300x ahhhh wat zielig te posten, FOK! is een discussieforum. En als iemand dan wil posten dat hij niet zo van homo's houdt, omdat ze zo opzichtig zijn en meer van dat soort onzin, mag hij dat gewoon doen, zonder allerlei vuiligheid over zich heen te krijgen. Inhoudelijke argumentatie vergt inhoudelijke weerlegging, zo krijg je een inhoudelijke discussie.

Een beetje naar elkaar roeptoeteren, dat is me een niveau te laag. En die duim naar beneden mag je voor je houden.
Laffe huichelaar
pi_108521336
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Zeg ik dat je dat moet doen? Wie zegt hier dat deze jongen het verdiend heeft? Volgens mij niemand, dat maak je er zelf van.

Topics in NWS zijn er niet voor om 300x ahhhh wat zielig te posten, FOK! is een discussieforum. En als iemand dan wil posten dat hij niet zo van homo's houdt, omdat ze zo opzichtig zijn en meer van dat soort onzin, mag hij dat gewoon doen, zonder allerlei vuiligheid over zich heen te krijgen. Inhoudelijke argumentatie vergt inhoudelijke weerlegging, zo krijg je een inhoudelijke discussie.

Een beetje naar elkaar roeptoeteren, dat is me een niveau te laag. En die duim naar beneden mag je voor je houden.
Ach je weet zelf donders goed waar Ulx op doelde met z'n tegen 't randje aan insinuerende posts, dan zijn er hier een paar mensen met wel enig gevoel voor fatsoen en dan kom jij er tussenin dat beide partijen schuld hebben, kom op zeg. Maar goed, jouw forum, jouw keuze.

Nuance is leuk, maar dit slaat alles.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108521345
Tjah, mensen die roepen dat homo's zich niet zo moeten aanstellen kennen denk ik echte probleem niet persoonlijk ben ik zelf erg mannelijk en heeft nog nooit iemand aan mij gezien dat ik homo ben, maar me vriend komt wel nogal vrouwelijk over, en ik heb al paar keer keiharde haat en geweld meegemaakt terwijl ik met hem was, gelukkig zijn we allebei redelijk hard qua vechten (straatvechters cq kickbox achtergrond) dus als er weer wat bijdehandte marokaantjes zijn is het meestal feest.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_108522188
Ja ik probeer 't deksel op inhoudsloze POL'lers die willen rellen te drukken.

Edit: Gewoon niet doen, a.u.b, vriendelijk verzoek aan POL'lers.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:35:08 #107
165633 eriksd
The grand facade...
pi_108522429
Wat is hier aan de hand?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:35:36 #108
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_108522458
Dus Gay Pride meets White Pride gaat het eigenlijk over. Gay Pride, het vieren en verheffen van je geaardheid mag, inclusief parade. White Pride, het vieren en verheffen van je etniciteit mag niet, parade's zijn uit den boze.

Best interessant om ze eens naast elkaar te houden. Gay's voeren bijvoorbeeld al jaren een strijd om erkenning dat het aangeboren is. Maar juist het onderscheid maken op aangeboren eigenschappen geldt in onze tijd als de grootste zonde. Als seksuele voorkeur een aangeboren iets is, maw wat in je genen zit, mag je dat immers juist niet vieren en verheffen.

Wat dat betreft zou homoseksualiteit als keuze veel beter passen. Ergens voor kiezen mag wel. Dat valt onder individuele vrijdheid en moet een ander respecteren.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_108522536
-ga weg-

[ Bericht 92% gewijzigd door timmmmm op 28-02-2012 22:37:16 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_108522580
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:35 schreef Rica het volgende:
Dus Gay Pride meets White Pride gaat het eigenlijk over. Gay Pride, het vieren en verheffen van je geaardheid mag, inclusief parade. White Pride, het vieren en verheffen van je etniciteit mag niet, parade's zijn uit den boze.

Best interessant om ze eens naast elkaar te houden. Gay's voeren bijvoorbeeld al jaren een strijd om erkenning dat het aangeboren is. Maar juist het onderscheid maken op aangeboren eigenschappen geldt in onze tijd als de grootste zonde. Als seksuele voorkeur een aangeboren iets is wat in je genen zit mag je dat immers juist niet vieren en verheffen.

Wat dat betreft zou homoseksualiteit als keuze veel beter passen. Ergens voor kiezen mag wel. Dat valt onder individuele vrijdheid en moet een ander respecteren.
[/quote]
Je gaat er van uit, dat deze jongen zich expliciet als homoseksueel heeft uitgedragen, en zelfs al zou dat zo zijn, dan is dat nog geen reden tot geweld lijkt me.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:39:59 #111
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108522712
Wat enorm walgelijk zeg.

En hij was dus danser?
Iemands leven verwoesten vanwege zijn geaardheid. Die daders horen minstens 10 jaar de cel in te gaan.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:40:37 #112
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_108522748
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef raptorix het volgende:
Die gast die me voor toetsenbord held uitmaakt, wil ik graag challengen voor 5

[..]

Je gaat er van uit, dat deze jongen zich expliciet als homoseksueel heeft uitgedragen, en zelfs al zou dat zo zijn, dan is dat nog geen reden tot geweld lijkt me.
Nee absoluut niet. Het was meer een algemene opmerking na het hele topic te hebben gelezen. Over dat men soms wat doorslaat in het eisen van tolerantie ed.

Iemand veroordelen, laat staan het gebruiken van fysiek geweld, vanwege zijn geaardheid verdient niks dan afkeuring.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_108522785
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 28 februari 2012 22:35 schreef Rica het volgende:

Best interessant om ze eens naast elkaar te houden. Gay's voeren bijvoorbeeld al jaren een strijd om erkenning dat het aangeboren is. Maar juist het onderscheid maken op aangeboren eigenschappen geldt in onze tijd als de grootste zonde. Als seksuele voorkeur een aangeboren iets is wat in je genen zit mag je dat immers juist niet vieren en verheffen.

[/quote]
Dat dus.
Leven en laten leven, als iedereen zich daar nu eens aan hield. Zou het leven voor ho en he een stuk leuker maken.
pi_108522839
ik haatte homo's ook altijd.
pi_108522851
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:40 schreef Rica het volgende:

[..]

Nee absoluut niet. Het was meer een algemene opmerking na het hele topic te hebben gelezen. Over dat men soms wat doorslaat in het eisen van tolerantie ed.

Iemand veroordelen, laat staan het gebruiken van fysiek geweld, vanwege zijn geaardheid verdient niks dan afkeuring.
Ik ben ook geen voorstander van handtasjes, nog van mensen met een oranje klomp op hun hoofd, maar mijn criteria is, dat zolang iemand niet een ander tot last is, dat je de ander moet respecteren, en geweld nooit een rechtvaardiging is.
pi_108522886
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:42 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ben ook geen voorstander van handtasjes, nog van mensen met een oranje klomp op hun hoofd, maar mijn criteria is, dat zolang iemand niet een ander tot last is, dat je de ander moet respecteren, en geweld nooit een rechtvaardiging is.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:43:47 #117
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_108522927
En even offtopic inhaken op de "tasjes". Als ik mag kiezen, ga ik toch voor de echte mannen. Ik val op mannen en op vrouwen, maar op niks daartussen in.

Maar dat ik niet op ze val, is doorgaans geen reden om ze te verlammen, dat dan weer niet.
Laffe huichelaar
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:44:18 #118
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_108522954
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef timmmmm het volgende:
En even offtopic inhaken op de "tasjes". Als ik mag kiezen, ga ik toch voor de echte mannen. Ik val op mannen en op vrouwen, maar op niks daartussen in.

Maar dat ik niet op ze val, is doorgaans geen reden om ze te verlammen, dat dan weer niet.
Dat ik wel op ze val, zou wel een reden tot verlamming kunnen zijn
Laffe huichelaar
pi_108523064
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Men loopt van beide kanten lekker te zuigen, niet alleen Ulx.

Beiden hebben een punt, maar beide punten zijn nu wel redelijk uitgemolken. Loop toch niet zo op elkaar te happen jongens.
op elkaar happen in een homo nieuws topic :@ omg

[ Bericht 8% gewijzigd door timmmmm op 28-02-2012 22:48:16 ]
pi_108523091
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:44 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat ik wel op ze val, zou wel een reden tot verlamming kunnen zijn
ja ben je zo zwaar en lomp?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: