Ga toch gewoon on topic jochie, of hou je bek gewoon.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Doet er wèl toe. Waarom gebruik jij de uitdrukking "vieze relnicht" als scheldwoord?
Doe gewoon even normaal, dit getroll en gezuig is wel leuk geweest.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Doet er wèl toe. Waarom gebruik jij de uitdrukking "vieze relnicht" als scheldwoord?
nee absoluut niet maar vind die gay pride ook maar aandachttrekkerij maar goed heb er verder geen last van ofzo.quote:
Ga een on-topic of post gewoon niet. Jouw mening over de gay pride doet er werkelijk niet toe.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:56 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee absoluut niet maar vind die gay pride ook maar aandachttrekkerij maar goed heb er verder geen last van ofzo.
is het die tijd van de maand dat je vriendinnetje ongesteld is of watquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ga een on-topic of post gewoon niet. Jouw mening over de gay pride doet er werkelijk niet toe.
Ik heb jou ook alleen maar zien schrijven dat de daders uit een vliegtuig geflikkerd dienen te worden. Dus om maar in die stijl verder te gaan: Alle kale blanken tegen de muur en afschieten. Ben je er ook zeker van dat de daders ertussen zitten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ga toch gewoon on topic jochie, of hou je bek gewoon.
Men loopt van beide kanten lekker te zuigen, niet alleen Ulx.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doe gewoon even normaal, dit getroll en gezuig is wel leuk geweest.
Worden vrouwen tegenwoordig ook al uitgescholden om hun geaardheid? Dat heb ik nog nooit gehoord, net als dat homo's hier in de buurt in elkaar zijn geslagen. Misschien dat ik dan in een meer tolerante buurt woon.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:48 schreef Franknfurter het volgende:
ik wil niet heel realistisch doen verder hoor maar iedere keer dat ik om mijn geaardheid uitgescholden/uitgekotst/geslagen ben was er geen drank in het spel. En dan zie ik er niet uit als een shag-rokende tuinbroekpot.
Zeg ik dat je dat moet doen? Wie zegt hier dat deze jongen het verdiend heeft? Volgens mij niemand, dat maak je er zelf van.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:08 schreef Voorschrift het volgende:
Yeah sure, volgende keer ga ik wel rationeel reageren op dergelijke quatsch.
Hij zal 't wel verdiend hebben dan, hurdurrbedurr, NWS.
Ach je weet zelf donders goed waar Ulx op doelde met z'n tegen 't randje aan insinuerende posts, dan zijn er hier een paar mensen met wel enig gevoel voor fatsoen en dan kom jij er tussenin dat beide partijen schuld hebben, kom op zeg. Maar goed, jouw forum, jouw keuze.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg ik dat je dat moet doen? Wie zegt hier dat deze jongen het verdiend heeft? Volgens mij niemand, dat maak je er zelf van.
Topics in NWS zijn er niet voor om 300x ahhhh wat zielig te posten, FOK! is een discussieforum. En als iemand dan wil posten dat hij niet zo van homo's houdt, omdat ze zo opzichtig zijn en meer van dat soort onzin, mag hij dat gewoon doen, zonder allerlei vuiligheid over zich heen te krijgen. Inhoudelijke argumentatie vergt inhoudelijke weerlegging, zo krijg je een inhoudelijke discussie.
Een beetje naar elkaar roeptoeteren, dat is me een niveau te laag. En die duim naar beneden mag je voor je houden.
Nee absoluut niet. Het was meer een algemene opmerking na het hele topic te hebben gelezen. Over dat men soms wat doorslaat in het eisen van tolerantie ed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef raptorix het volgende:
Die gast die me voor toetsenbord held uitmaakt, wil ik graag challengen voor 5
[..]
Je gaat er van uit, dat deze jongen zich expliciet als homoseksueel heeft uitgedragen, en zelfs al zou dat zo zijn, dan is dat nog geen reden tot geweld lijkt me.
Je gaat er van uit, dat deze jongen zich expliciet als homoseksueel heeft uitgedragen, en zelfs al zou dat zo zijn, dan is dat nog geen reden tot geweld lijkt me.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 28 februari 2012 22:35 schreef Rica het volgende:
Dus Gay Pride meets White Pride gaat het eigenlijk over. Gay Pride, het vieren en verheffen van je geaardheid mag, inclusief parade. White Pride, het vieren en verheffen van je etniciteit mag niet, parade's zijn uit den boze.
Best interessant om ze eens naast elkaar te houden. Gay's voeren bijvoorbeeld al jaren een strijd om erkenning dat het aangeboren is. Maar juist het onderscheid maken op aangeboren eigenschappen geldt in onze tijd als de grootste zonde. Als seksuele voorkeur een aangeboren iets is wat in je genen zit mag je dat immers juist niet vieren en verheffen.
Wat dat betreft zou homoseksualiteit als keuze veel beter passen. Ergens voor kiezen mag wel. Dat valt onder individuele vrijdheid en moet een ander respecteren.
Ik ben ook geen voorstander van handtasjes, nog van mensen met een oranje klomp op hun hoofd, maar mijn criteria is, dat zolang iemand niet een ander tot last is, dat je de ander moet respecteren, en geweld nooit een rechtvaardiging is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:40 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Het was meer een algemene opmerking na het hele topic te hebben gelezen. Over dat men soms wat doorslaat in het eisen van tolerantie ed.
Iemand veroordelen, laat staan het gebruiken van fysiek geweld, vanwege zijn geaardheid verdient niks dan afkeuring.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben ook geen voorstander van handtasjes, nog van mensen met een oranje klomp op hun hoofd, maar mijn criteria is, dat zolang iemand niet een ander tot last is, dat je de ander moet respecteren, en geweld nooit een rechtvaardiging is.
Dat ik wel op ze val, zou wel een reden tot verlamming kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef timmmmm het volgende:
En even offtopic inhaken op de "tasjes". Als ik mag kiezen, ga ik toch voor de echte mannen. Ik val op mannen en op vrouwen, maar op niks daartussen in.
Maar dat ik niet op ze val, is doorgaans geen reden om ze te verlammen, dat dan weer niet.
op elkaar happen in een homo nieuws topicquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Men loopt van beide kanten lekker te zuigen, niet alleen Ulx.
Beiden hebben een punt, maar beide punten zijn nu wel redelijk uitgemolken. Loop toch niet zo op elkaar te happen jongens.
ja ben je zo zwaar en lomp?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat ik wel op ze val, zou wel een reden tot verlamming kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |