ik zeg ook bij veel bedrijven. Maar mensen die de illusie hebben dat HR opkomt voor de belangen van werknemers moeten snel wakker wordenquote:
Dat stoorde me laatst ook al, je kunt voortaan niet meer editten in een gesloten topicquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Waarom kan ik de laatste post - die van mij dan - niet editten met een linkje naar dit topic
Omdat ik erna nog een post heb gemaaktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Waarom kan ik de laatste post - die van mij dan - niet editten met een linkje naar dit topic
Alleen de lapo kun je nog editten ja. Vind het ook niet geweldig, maar ja, keuze van Danny...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat stoorde me laatst ook al, je kunt voortaan niet meer editten in een gesloten topic
Prutserquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat ik erna nog een post heb gemaakt.
Maar in principe is het ook een beetje nutteloos aangezien je eronder de topicnaam hebt staan, gewoon op het zwarte pijltje rechts ernaast klikken brengt je ook naar dit topic.
Sowwyquote:
En als je op de TT klikt krijg je de reeks te zienquote:En whutdie functie kende ik niet
![]()
Mja, en wat dan als je geen contract krijgt?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Oh, en bij mij is HR bokkig omdat ze nog geen budget hebben en daarom momenteel helemaal niets of niemand willen aannemen
Dan zit ik vanaf 1 april weer thuis.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, en wat dan als je geen contract krijgt?
Fruitquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:06 schreef Soempie het volgende:
Ik val nog steeds een kg per week af.Iemand nog tips voor gezonde, lekkere tussendoortjes?
Fruitquote:Of dingen voor 's avonds laat?
Een club sandwich.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:06 schreef Soempie het volgende:
Ik val nog steeds een kg per week af.Iemand nog tips voor gezonde, lekkere tussendoortjes? Of dingen voor 's avonds laat?
Heb je nog sollicitaties lopen? Want thuis gaan zitten lijkt me dus een stuk minder gunstig? Dit was toch ook bedoeld als plek om vanuit door te solliciteren?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan zit ik vanaf 1 april weer thuis.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een club sandwich.
Ik zit er net één te eten.
Ik ben weer aan het rondkijken, maar er zijn niet echt veel interessante vacatures jammer genoeg. En het was inderdaad de bedoeling dat ik nog verder zou solliciteren, maar dat is er (natuurlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je nog sollicitaties lopen? Want thuis gaan zitten lijkt me dus een stuk minder gunstig? Dit was toch ook bedoeld als plek om vanuit door te solliciteren?
Ik weet echt niet veel van je situatie, maar ik denk dat er best mensen jaloers op je zijn dat je een plek hebt.
Shoarma is ook heel gezond, zit knoflook in!quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:13 schreef TradeMarkie het volgende:
En de botte bijl hakt wel het mooiste.
wel met de meeste spaanders jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:13 schreef TradeMarkie het volgende:
voor mij zo een ham/kaas croissant en 2 broodjes kaas (nee, geen bier)
En de botte bijl hakt wel het mooiste.
Kijkend wat ik hier doe, hoe lastig het voor ze gaat zijn om zonder mij verder te moeten en wat ik momenteel nog steeds blijf overnemen van andere: ik heb leverage gecreëerd, alleen nog niet ingezetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:13 schreef Soempie het volgende:
Ik zou dan denk ik toch gaan voor het solliciteren vanuit deze functie. Anders zit je thuis en dat staat helemaal raar. Zeker als ze aangeven dat ze wel willen, maar het financieel niet rond krijgen. Dan kun je wel druk gaan zetten, maar of dat gaat werken? Misschien wel hoor, dat ik het helemaal verkeerd inschat?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:14 schreef Soempie het volgende:
Excuses Etc, je had je keuze al gemaakt. Had m'n mond moeten houden.
Yoghurt, crackers, fruit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:06 schreef Soempie het volgende:
Ik val nog steeds een kg per week af.Iemand nog tips voor gezonde, lekkere tussendoortjes? Of dingen voor 's avonds laat?
Ik ben het opzich wel met Etc eens, ze werkt er al maanden voor een habbekrats. Waarbij keer op keer gezegd wordt hoe blij ze met haar zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:13 schreef Soempie het volgende:
Ik zou dan denk ik toch gaan voor het solliciteren vanuit deze functie. Anders zit je thuis en dat staat helemaal raar. Zeker als ze aangeven dat ze wel willen, maar het financieel niet rond krijgen. Dan kun je wel druk gaan zetten, maar of dat gaat werken? Misschien wel hoor, dat ik het helemaal verkeerd inschat?
Zalmwraps zijn ook erg lekkerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:24 schreef Soempie het volgende:
yoghurt, fruit en volkorenbrood zijn nu m'n tussendoortjes.En gelukkig vind ik dat ook wel heel lekker, maar soms begint het opeens te vervelen.
B. thanks, je hebt me op ideeen gebracht. MaJo gister ook al met haar zalmwraps. Zo maar even kijken of ik naar de winkel kan om spullen voor maaltijdsalades en dergelijke te kopen.
Is ook weer waar. Ik zie alleen om me heen veel mensen die thuis komen te zitten, omdat het budget er echt niet is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik ben het opzich wel met Etc eens, ze werkt er al maanden voor een habbekrats. Waarbij keer op keer gezegd wordt hoe blij ze met haar zijn.
Als ze echt zo blij zijn dan is er zo budget gevonden/gemaakt.
Ik ben het met Soemp eensquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is ook weer waar. Ik zie alleen om me heen veel mensen die thuis komen te zitten, omdat het budget er echt niet is.Maar ik hoop dus echt dat ze het wel rond krijgen.
![]()
En ik denk ook aan behoorlijk wat mensen die dus helemaal niks kunnen krijgen en nu een rotbaantje hebben en weinig opbouwen. Etcie heeft echt wel geluk gehad, ook al werkt ze voor een habbekrats. Ze had ook verder kunnen solliciteren, zoals de bedoeling was (daar is die plek voor bedoeld, geloof ik?). Kun je wel gaan eisen, maar ergens vind ik dat ook wat ondankbaar.![]()
Maar misschien denk ik wel heel krom.
Dat is ook zo maar je bouwt wel werkervaring op en dat is ook heel belangrijk. En als ik het goed begrijp krijgt ze wel een extra vergoeding dus gaat ze erop achteruit als ze alleen nog de uitkering heeftquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar etc heeft dus geen baan maar een uitkering en werkt dus in het kader daarvan bij een bedrijf, dat ligt dan toch net even iets anders. Als dat bedrijf echt zo tevreden is met etc dan profiteren ze gewoon over haar rug van deze regeling en dat is niet netjes en dan rijst de vraag of je daar wel zo wilt werken.
Dat is ook wel weer zo, maar ik kan etc wel begrijpen. Hoe langer dit ook gaat duren, hoe meer je jezelf af kunt vragen of je wel in zo'n laks bedrijf wilt werkenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar je bouwt wel werkervaring op en dat is ook heel belangrijk. En als ik het goed begrijp krijgt ze wel een extra vergoeding dus gaat ze erop achteruit als ze alleen nog de uitkering heeft
En ik las cleavage, dat helpt je misschien ook aan je contractquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kijkend wat ik hier doe, hoe lastig het voor ze gaat zijn om zonder mij verder te moeten en wat ik momenteel nog steeds blijf overnemen van andere: ik heb leverage gecreëerd, alleen nog niet ingezet
Ik snap Etc ook welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo, maar ik kan etc wel begrijpen. Hoe langer dit ook gaat duren, hoe meer je jezelf af kunt vragen of je wel in zo'n laks bedrijf wilt werken
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En ik las cleavage, dat helpt je misschien ook aan je contract
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:21 schreef Soempie het volgende:
Ik duim in elk geval nog steeds voor een contract.
Extra vergoeding? Reiskosten, that's it. En die schiet ik nog eerst voor ookquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar je bouwt wel werkervaring op en dat is ook heel belangrijk. En als ik het goed begrijp krijgt ze wel een extra vergoeding dus gaat ze erop achteruit als ze alleen nog de uitkering heeft
Ik heb als dit is afgelopen 9 maanden werkervaring, dat is meer dan waar ik mee begonquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap Etc ook welMaar ik zie op dit moment dat ze bij sollicitaties vooral naar werkervaring vragen dus het is erg belangrijk om dat op te bouwen. Het is gewoon erg moeilijk om momenteel aan een baan te komen
Mwah, blijkbaar zit ze nog steeds in die regeling en gebeurt er nu precies waarvoor de plek bedoeld was: werkervaring opdoen. Daar profiteert Etcie toch ook van? Ik zou die drie maanden dan nog gewoon afwachten (en wel blijven informeren natuurlijk) voor ik eisen zou gaan stellen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar etc heeft dus geen baan maar een uitkering en werkt dus in het kader daarvan bij een bedrijf, dat ligt dan toch net even iets anders. Als dat bedrijf echt zo tevreden is met etc dan profiteren ze gewoon over haar rug van deze regeling en dat is niet netjes en dan rijst de vraag of je daar wel zo wilt werken.
Ik snap het welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:10 schreef Etcetera het volgende:
Misschien begrijpen jullie het verkeerdik ga niet direct eisen stellen. Als er nu wordt voorgesteld dat ik in maart naar Mechelen ga om een 2de training te geven, dan ga ik aangeven dat ik dat prima vind mits er duidelijkheid is over het contract.
Dat is in mijn ogen, met de intentieverklaring in m'n achterhoofd, de mondelinge toezeggingen die er tot nu toe zijn gedaan én de wetenschap dat 31 maart mijn contract afloopt, niet onredelijk.
Nee. Want homeopathie is aantoonbaar onzin.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 06:24 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
En homeopathie, ik ben met m'n mening over homeopathie bijna net zo voorzichtig als over het geloof. Herkent iemand dat? Sommige mensen zijn er zo fanatiek in en behoorlijk snel beledigd/ boos als je je mening geeft (en in dat geval is het zeker geen mening meer, maargoed).
Ik heb wel veel baat gehad bij homeopathie hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. Want homeopathie is aantoonbaar onzin.
Ik zat al popcorn te overwegen vanwege de discussie die nu komtquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zat al popcorn te overwegen vanwege de discussie die nu komt
Of zo:quote:
Dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb wel veel baat gehad bij homeopathie hoor.
Daar heb ik nog geen mening overquote:Ook bij acupunctuur trouwens.
Ik vind het alleen kwalijk dat het vergoed wordt vanuit aanvullende verzekeringen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of zo:
Ik heb niets tegen homeopathie, als het mensen helpt so what?
Ik denk dat jij, net als wyccie en ik, bij homeopathie denkt aan kruiden en planten. En niet aan, wat het daadwerkelijk schijnt te zijn, werkzame stoffen maar dan ontzettend verdund omdat dat de werking juist zou versterken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb wel veel baat gehad bij homeopathie hoor.Ook bij acupunctuur trouwens.
Je vindt het dus uberhaupt kwalijk dat er voor betaald moet worden?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het alleen kwalijk dat het vergoed wordt vanuit aanvullende verzekeringen.
quote:
Met als gevolg dat er geen werkzame stoffen meer traceerbaar zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik denk dat jij, net als wyccie en ik, bij homeopathie denkt aan kruiden en planten. En niet aan, wat het daadwerkelijk schijnt te zijn, werkzame stoffen maar dan ontzettend verdund omdat dat de werking juist zou versterken.
Wait, whut? Werkzame verstoffen verdunnen zou werking versterken? Dat klinkt echt te onlogisch.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik denk dat jij, net als wyccie en ik, bij homeopathie denkt aan kruiden en planten. En niet aan, wat het daadwerkelijk schijnt te zijn, werkzame stoffen maar dan ontzettend verdund omdat dat de werking juist zou versterken.
Het maakt me eigenlijk niet uit hoe en wat. Ik weet wel dat door de homeopathische behandeling mijn allergie voor katten een stuk minder is geworden. Of het nou kruiden, planten of andere stoffen zijn... als het helpt, vind ik het prima.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit. Als ik een zak lucht wil verkopen vind ik ook dat het moet kunnen, maar dan moet wel duidelijk zijn dat het lucht is. Als mensen daar dan geld aan uitgeven, tja, moeten ze zelf weten. Alleen denk ik dat het veel mensen niet duidelijk is dat het onzin is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vindt het dus uberhaupt kwalijk dat er voor betaald moet worden?
Punt is gewoon dat homeopathie is verzonnen als term voor een therapie waarbij je in feite water gebruikt. Het wordt nu gebruikt voor alle-buiten-gangbare-medicijnen-middelen en daarom worden 'homeopatische' middelen ook vergoed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het maakt me eigenlijk niet uit hoe en wat. Ik weet wel dat door de homeopathische behandeling mijn allergie voor katten een stuk minder is geworden. Of het nou kruiden, planten of andere stoffen zijn... als het helpt, vind ik het prima.
Ik ken mensen die er echt bij zweren.
Maar waarom is het stom dat het uit een aanvullend pakket wordt vergoed? Ik vind dat normaal vanuit een aanvullend pakket. Dat is een keuze die je maakt en waar je voor betaalt.
Blijkbaar is de gedachte erachter dat je met de stoffen een ziektebeeld nabootst. Als gevolg daarvan zou je lichaam zelf aan het werk gaan om zich te wapenen. Dat moet je dan met een kleine dosis doen om weerstand op te bouwen. Teveel, en je wordt echt ziek.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wait, whut? Werkzame verstoffen verdunnen zou werking versterken? Dat klinkt echt te onlogisch.
Oh op die fiets.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijkbaar is de gedachte erachter dat je met de stoffen een ziektebeeld nabootst. Als gevolg daarvan zou je lichaam zelf aan het werk gaan om zich te wapenen. Dat moet je dan met een kleine dosis doen om weerstand op te bouwen. Teveel, en je wordt echt ziek.
Zie het als een poliovaccin. Dat werkt door dode polio in te spuiten. Als gevolg daarvan gaat je lichaam antistoffen aanmaken. Maar bij polio is het gewoon duidelijk aantoonbaar in het vaccin, bij homeopathie zijn de stoffen niet te vinden.
Precies..dus de kluit wordt belazerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit. Als ik een zak lucht wil verkopen vind ik ook dat het moet kunnen, maar dan moet wel duidelijk zijn dat het lucht is. Als mensen daar dan geld aan uitgeven, tja, moeten ze zelf weten. Alleen denk ik dat het veel mensen niet duidelijk is dat het onzin is.
Dat wordt het niet. Het wordt als alternatieve geneeswijze aangeduid, als placebo en als pseudo-wetenschap.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
Maar waarom wordt het wel als "officiële geneeswijze" erkend. Als het slecht of misleidend zou zijn, zou daar toch wel wat aan gedaan moeten worden. Misschien ben ik ook wel te naïef hierin.
Vanwege de terminologie. Echt, geloof me nu, ik heb me erin verdieptquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
Maar waarom wordt het wel als "officiële geneeswijze" erkend. Als het slecht of misleidend zou zijn, zou daar toch wel wat aan gedaan moeten worden. Misschien ben ik ook wel te naïef hierin.
Ik vind het wel een goed voorbeeld waarvan lagere doseringen beter werkenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh op die fiets.
Ik zat het te vergelijken met laten we zeggen cafeïne: een verdunde dosis cafeïne die een sterkere werking zou hebben dan een normale dosis. Dit is meer werken met antistoffen, zoals de griepprik.
Eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vanwege de terminologie. Echt, geloof me nu, ik heb me erin verdiept
Mensen, ik heb deze discussie vaker gevoerd, dus ik ken dit bijltje. Laten we afspreken dat:
• Iedereen het erover eens is dat tot 100% verdunde stoffen niet werken (tenzij placebo)
• Natuurproducten zouden kunnen werken
• Natuurproducten abusievelijk 'homeopatisch' worden genoemd.
• Niet volledig verdunde stoffen abusievelijk 'homeopatisch' worden genoemd
• Natuurproducten vergoed zouden moeten worden
• Waterige producten niet vergoed moeten worden
Wat is dan wel homeopatisch? Niets of alleen die tot 100% verdunde stoffen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mensen, ik heb deze discussie vaker gevoerd, dus ik ken dit bijltje. Laten we afspreken dat:
• Iedereen het erover eens is dat tot 100% verdunde stoffen niet werken (tenzij placebo)
En dat ook. Ik zeg niet dat het produkt slecht is, maar het doet niets. Dus je betaald voor iets dat niets doet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:32 schreef B.ertha het volgende:
Het product is niet slecht, er wordt foutief een term aan gehangen die verwijst naar een product dat wel slecht is.
Dat laatste.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat is dan wel homeopatisch? Niets of alleen die tot 100% verdunde stoffen?
Ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat is dan wel homeopatisch? Niets of alleen die tot 100% verdunde stoffen?
Nee dat is niet eens meer verdunnen. Maar ik kreeg destijds korreltjes, geen druppels.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja.
Trouwens, voor de duidelheid: verdunnen gaat als volgt (even in het kort/versimpeld)
1. je neemt een reageerbuis met wat planten/stoffen/whatever
2. daar doe je 100 ml water bij en je schudt
3. je gooit de buis leeg, waarbij er wat oplossing aan de wand blijft hangen
4. je vult weer aan met water tot 100 ml.
5. schudden
6. leeggooien
7. 100x herhalen.
Nou, dat noem ik niet eens verdunnen meer.
Ja, dat zijn suikerkorreltjes, gemaakt van die "verdunning"quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat is niet eens meer verdunnen. Maar ik kreeg destijds korreltjes, geen druppels.
Officieel staat ook tussen " " De mensen die homeopaat zijn, zijn wel van oorsprong arts. En het wordt wel als alternatieve geneeswijze erkend.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:40 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het idioot als een zorgverzekering onzin vergoedt. En hoe kom je er dan bij dat het als officiele geneeswijze bekend staat? Het is pseudowetenschap. Sommige verzekeraars erkennen bepaalde beroepsverenigingen, dat wel. Waarom is me een raadsel.
Wat B. zegt.
Nee dat spul is onzin, dat werkt niet... dat had ik al gelezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat zijn suikerkorreltjes, gemaakt van die "verdunning"
Wat het trouwens dit spul?
[ afbeelding ]
Die doet precies hetzelfdequote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat spul is onzin, dat werkt niet... dat had ik al gelezen.
Ik liep bij een "officiële" homeopaat. Die gericht op mij korreltjes heeft gegeven.
Het is natuurlijk niet alleen homeopathie. Ook acupunctuur, natuurgeneeskunde enz. Ik vind het erg prettig dat ik dat betaald kan krijgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:43 schreef Soempie het volgende:
't Is me trouwens geen raadsel. Mensen sluiten die aanvullende pakketten af omdat ze gebruik willen maken van die alternatieve geneesmiddelen. Tja, verzekeraars zijn ook niet gek natuurlijk en verdienen er lekker aan. Ik vind dat dus niet kunnen.
Mensen willen een product dus wordt dat product op de markt gebracht, niets vreemds aan toch? Overigens worden alternatieve budgetten bij verzekeraars ook gebruikt om bijvoorbeeld consulten bij pedagogen uit te vergoedenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:43 schreef Soempie het volgende:
't Is me trouwens geen raadsel. Mensen sluiten die aanvullende pakketten af omdat ze gebruik willen maken van die alternatieve geneesmiddelen. Tja, verzekeraars zijn ook niet gek natuurlijk en verdienen er lekker aan. Ik vind dat dus niet kunnen.
I know. Het zijn gewoon wat verschillende opvattingen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
Ennuh, @Diaan, dit is natuurlijk geen persoonlijk aanval
En mijn punt is dat het niet om opvattingen draait, maar om aantoonbare werkingquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
I know. Het zijn gewoon wat verschillende opvattingen.
Ik oordeel op de ervaringen die ik er mee heb gehad.
Freek de Jonge na een haarimplantatiequote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:04 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)didaat-bij-pvda.html
ik dacht even dat het een man was
een soort homeofobie?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:53 schreef Etcetera het volgende:
Was er ook niet een anti-homo-therapie die vergoed werd vanuit de verzekering
Als je maar genoeg verdunde homo inslikt, wordt je vanzelf een béétje homo en daardoor gaat je lichaam antihomostoffen aanmaken en ben je genezen?quote:
ja, goed gorgelen en slikken!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je maar genoeg verdunde homo inslikt, wordt je vanzelf een béétje homo en daardoor gaat je lichaam antihomostoffen aanmaken en ben je genezen?
Beetje flauw, dat laatste.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mensen willen een product dus wordt dat product op de markt gebracht, niets vreemds aan toch? Overigens worden alternatieve budgetten bij verzekeraars ook gebruikt om bijvoorbeeld consulten bij pedagogen uit te vergoeden
Ik begrijp je wel hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Beetje flauw, dat laatste.En ook geen argument voor mij om voor de vergoeding van alternatieve behandelingen te zijn. Ik begrijp wel dat het vergoed wordt, ik vind het alleen kwalijk. Er wordt onzin verkocht en dan gaat een zorgverzekering dat ook nog vergoeden. Vind ik een naar idee, juist omdat ze ook de vergoedingen voor wetenschappelijk bewezen behandelingen regelen. Alsof het dan in hetzelfde rijtje gezet wordt...
Ik kan het niet goed uitleggen.
Zal er ook wel mee te maken hebben dat mensen het recht hebben op alternatieve geneeswijzen omdat de geneeskunde ook niet zaligmakend is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Beetje flauw, dat laatste.En ook geen argument voor mij om voor de vergoeding van alternatieve behandelingen te zijn. Ik begrijp wel dat het vergoed wordt, ik vind het alleen kwalijk. Er wordt onzin verkocht en dan gaat een zorgverzekering dat ook nog vergoeden. Vind ik een naar idee, juist omdat ze ook de vergoedingen voor wetenschappelijk bewezen behandelingen regelen. Alsof het dan in hetzelfde rijtje gezet wordt...
Ik kan het niet goed uitleggen.
Ah oke.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel hoorhet stoort me overigens ontzettend dat pedagogen e.d. onder alternatieve zorg geschaard worden, maar ik wil alleen even aangeven dat er niet alleen "onzin" verzekerd wordt vanuit die budgetten.
Wordt religie voortaan ook vergoed? Kan ik mijn kerkelijke bijdrage bij de verzekeraar indienenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
En voor sommige mensen is een chiropractor ook echt de oplossing voor hun probleem, of ze voelen zich eindeloos veel beter door het placebo-effect, ik vind het prima eigenlijk. Het is net zoiets als religie, sommige mensen hebben er behoefte aan.
Voor mijn gevoel is het toch anders als je iets standaard in de winkel koopt of als het - zo lijkt het tenminste - speciaal voor je gemaakt wordt. Ik durf niet te beweren dat beide producten hetzelfde zijn, omdat ik dat niet weet! Daarvoor zou je het beide moeten onderzoeken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En mijn punt is dat het niet om opvattingen draait, maar om aantoonbare werking
Bij dit soort dingen vieren onderbuikgevoelens hoogtij en worden bewijzen terzijde gelegd.
Je zegt zelf dat oscillococcinum onzin is, maar vervolgens zweer je bij exact hetzelfde soort produkt. Dat het door een officiele homeopaat (heel erg hoog "wij van WC Eend"-gehalte) is gemaakt geeft het voor jou een bepaalde autoriteit...maar dat klopt niet
Je geeft zelf ook al aan misschien wat naief te zijn hierin. En dat kan ik je natuurlijk niet kwalijk nemen![]()
Placebo's vindt ik prima, maar het moet dan wel bekend gemaakt worden dat het daarom draait. En dat zeggen ze er niet bij. Misschien ook nog wel omdat ze het zelf geloven.
Als dat gaat gebeuren dan zul je zien dat het kerkbezoek plotseling weer middenoorloogse aantallen bereiktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:16 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wordt religie voortaan ook vergoed? Kan ik mijn kerkelijke bijdrage bij de verzekeraar indienen
Die homotherapie viel voor de invoering van de Zorgverzekeringswet in ieder geval onder het pastoraal werk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:16 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wordt religie voortaan ook vergoed? Kan ik mijn kerkelijke bijdrage bij de verzekeraar indienen
Een middel dat je apotheker zelf voor je maakt heet ook magistrale bereiding en kan gewoon reguliere zorg zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:18 schreef Soempie het volgende:
Als het speciaal voor je gemaakt wordt heet het: magistrale bereiding. Tja...die term alleen al.
Vind het ook raar dat apotheken die middelen leveren.
Oscillo wordt gemaakt volgens het homeopatisch principe. Als jij bij een "officiele homeopaat" loopt, dan zal hij dat via hetzelfde principe maken. Dat lijkt me duidelijk toch? Anders is het geen "echte".quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het toch anders als je iets standaard in de winkel koopt of als het - zo lijkt het tenminste - speciaal voor je gemaakt wordt. Ik durf niet te beweren dat beide producten hetzelfde zijn, omdat ik dat niet weet! Daarvoor zou je het beide moeten onderzoeken.
Ja, heel fijn voor zequote:Maar we verschillen in deze van mening. Ik ken heel veel mensen die profijt hebben van homeopathie.. of het nu daadwerkelijk het product is of niet, voor die mensen werkt het en dat vind ik fijn voor ze.
ik geloof niet in excusesquote:
Dan krijg je ze ook niet terugquote:
Zo heb ik het nog nooit gehoord. Die homeopaat had zelf allemaal potjes enz. Ik hoefde het niet bij de apotheek op te halen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:18 schreef Soempie het volgende:
Als het speciaal voor je gemaakt wordt heet het: magistrale bereiding. Tja...die term alleen al.
Vind het ook raar dat apotheken die middelen leveren.
ik vergoed ze ook niet!quote:
oh, sorry danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan krijg je ze ook niet terug
Excuusdiefstal!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan krijg je ze ook niet terug
Bij een homeopaat krijg je een heel onderzoek en wordt er naar dingen gekeken die persoonlijk voor jou zijn. Dat is bij zo'n standaard preparaat uit de winkel niet. Dat maakt voor mij het verschil.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oscillo wordt gemaakt volgens het homeopatisch principe. Als jij bij een "officiele homeopaat" loopt, dan zal hij dat via hetzelfde principe maken. Dat lijkt me duidelijk toch? Anders is het geen "echte".
Mijn argwanende geest vraagt zich trouwens af hoe hij de korrels maakt. Mij verbaast het niets als hij wat inkoopt bij de groothandel en mengt
Maargoed, dát is mijn achterdocht vrees is, en niet aantoonbaar
[..]
Ja, heel fijn voor ze
Alleen mij steekt het.
Omdat jullie graag willen zien dat het nu met zijn huid beter gaat?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:22 schreef MaJo het volgende:
En hoe kan het dan dat het met Willow zijn huid een stuk beter gaat sinds hij medicijnen krijgt van een homeopathische dierenarts? Het placebo-effect is hier niet van toepassing
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Omdat jullie graag willen zien dat het nu met zijn huid beter gaat?
Garpje hoor.
Ja maar als hij vervolgens een potje suikerpilletjes geeft, net als het "preparaat" in de winkel...dan heb je toch betaald voor het gevoel van behandeling, niet voor een medicijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij een homeopaat krijg je een heel onderzoek en wordt er naar dingen gekeken die persoonlijk voor jou zijn.
Dat is bij zo'n standaard preparaat uit de winkel niet. Dat maakt voor mij het verschil.
Fijn dat het nu beter gaat en die medicijnen wel iets doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen ervaring met homeopathie maar bij Willow werkt het goed. Hij heeft minder jeuk en bijt zich niet meer. Hij heeft weer een glanzende vacht. Dus blijkbaar doen die medicijnen wel íets
Precies... want jij gaat er van uit dat het suikerpilletjes zijn, ik niet...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar als hij vervolgens een potje suikerpilletjes geeft, net als het "preparaat" in de winkel...dan heb je toch betaald voor het gevoel van behandeling, niet voor een medicijn?
Nou goed, oeverloze discussie
Kort door de bocht noemen wij dat toevalquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:22 schreef MaJo het volgende:
En hoe kan het dan dat het met Willow zijn huid een stuk beter gaat sinds hij medicijnen krijgt van een homeopathische dierenarts? Het placebo-effect is hier niet van toepassing
Toevallig dat jij dat de complete homeopathie als waarheid bestempelt omdat je *schijnbaar* één werkend geval hebt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:28 schreef MaJo het volgende:
Wel opvallend dat de anti-homeopathie mensen nu allemaal stil zijn als ik zeg dat het bij de hond wel degelijk werkt
Nou daar geloof ik dus niets vanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kort door de bocht noemen wij dat toeval
Maar welk middel is het?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies... want jij gaat er van uit dat het suikerpilletjes zijn, ik niet...
Nee hoor, ik zei al dat ik er geen ervaring mee heb en dat ik er ook niet echt een mening over heb. Zelf geloof ik er ook niet in, maar het is opvallend dat het bij Willow wel goed werkt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toevallig dat jij dat de complete homeopathie als waarheid bestempelt omdat je *schijnbaar* één werkend geval hebt.
Maar ik welquote:
En zijn het homeopatische middelen, of natuurproducten, zoals B.ertha uitlegde?quote:hij krijgt meerdere dingen, korrels en poeders
Ik zou trouwens - als ik nu iets had - eerder naar acupunctuur gaan. Maar ik ben wel van de zweverige geneeswijzen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Dat is je kop in het zand steken. Maargoed
Ik ga ervan uit dat het onwaar is vanwege de basis waarop die middelen gemaakt worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zei al dat ik er geen ervaring mee heb en dat ik er ook niet echt een mening over heb. Zelf geloof ik er ook niet in, maar het is opvallend dat het bij Willow wel goed werkt.
Overigens kan ik jouw opmerking ook ombuigen en stellen dat jij het als onwaarheid bestempelt puur omdat jij het niet geloofd
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:33 schreef TradeMarkie het volgende:
en uiteindelijk gaan we allemaal dood, einde
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:33 schreef TradeMarkie het volgende:
en uiteindelijk gaan we allemaal dood, einde
Ik heb geen flauw idee, ik weet dat het een homeopathische dierenarts is. Misschien zijn het wel natuurproducten, maar daarmee gaat jouw punt dat homeopathen alleen maar onzin voorschrijvenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ik wel
[..]
En zijn het homeopatische middelen, of natuurproducten, zoals B.ertha uitlegde?
Nee, want ik ontken niet dat een homeopaat natuurprodukten voor kan schrijven, maar als het zegt dat het een homeopatisch middel is, dan is dat dus onzin en homeopatische middelen zijn onzin.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, ik weet dat het een homeopathische dierenarts is. Misschien zijn het wel natuurproducten, maar daarmee gaat jouw punt dat homeopathen alleen maar onzin voorschrijven
Zie het verschil tussen de middelen, niet tussen de naam van de behandelaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:36 schreef MaJo het volgende:
Dat is een kromme zinMaar jij stelt dat homeopathen alleen placebo's voorschrijven, maar als dat natuurproducten zijn dan niet?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maar in dat geval kan het toch zijn dat de homeopaat van Diaan natuurproducten heeft voorgeschreven? Je deed alsof hij haar alleen maar placebo's kon voorschrijven maar dat klopt dus nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, want ik ontken niet dat een homeopaat natuurprodukten voor kan schrijven, maar als het zegt dat het een homeopatisch middel is, dan is dat dus onzin en homeopatische middelen zijn onzin.
En zoals eerder gezegd, wordt er ook nog wel eens per abuis homeopaat gebruikt terwijl het een natuurgenezer is
Als de man alleen echte homeopatische middelen gebruikt en voorschrift, dan is het een charlatan ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar in dat geval kan het toch zijn dat de homeopaat van Diaan natuurproducten heeft voorgeschreven? Je deed alsof hij haar alleen maar placebo's kon voorschrijven maar dat klopt dus niet
Nee dat is helderquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als de man alleen echte homeopatische middelen gebruikt en voorschrift, dan is het een charlatan ja.
Voor de rest: zie hierboven.
Nou sorry, ik ben vegetariër en doe het liever zonder gelatine maar als een arts iets voorschrijft is dat niet zonder reden (in het kader van olie op het alternatieve vuurtje: ik heb een antroposofisch huisartsquote:Slechts een op de vijf van deze vegetariërs bleek bij de arts of apotheker te informeren naar de ingrediënten van de medicatie. 49 patiënten bleken medicijnen met gelatine te gebruiken, terwijl de helft daarvan dat eigenlijk niet wil.
Ik heb het verhaal half meegekregen, en ik vind Rutger een zak hooi eerste klas, maar ik vind niet dat je iemand anders fysiek moet aanvallen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, nog een ander leuk onderwerp: wat vinden jullie ervan dat Rutger van Castricum zich aangevallen voelt nadat hij iemand thuis had lastiggevallen?
met de aloude chinese dasaai, net zo gevaarlijk als de kraanvogelquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, en hoe erg heeft de man Rutger aangevallen?
Wat ik wil zeggen is dus dat het Roze Leger van Pownes/GeenStijl met succes weer publiciteit heeft kunnen scoren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
met de aloude chinese dasaai, net zo gevaarlijk als de kraanvogel
En dat gaat dan natuurlijk over Rutger.quote:Mensen maken keer op keer de denkfout dat het 'ok' is om iemand tot op het bot te tergen, zolang je diegene maar niet fysiek aanraakt. Daar zou de grens liggen. BULLSHIT.
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:00 schreef Etcetera het volgende:
En filmpje wat bekeken, niet alles, en ik vind Rutger nog steeds een zak, maar hij was deze keer volgens mij best rustig en netjes.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
De man was een beetje voorbarig. Wat ik niet gek vind gezien de geschiedenis van Rutger.
Het grappige is dat ik Rutger ken van toen hij nog voor Rijnmond TV werkte. Toen ging 'ie altijd op bezoek bij studenten en dat soort dingen om ze een beetje te kakken te zetten. Dat vond ik altijd enorm grappigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:04 schreef TradeMarkie het volgende:
en ik gun hem wel een ontiegelijke ram tegen zijnen bakkes, dat dan weer wel
Oh, dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:16 schreef Soempie het volgende:
Hij zegt dat hij overdonderd wordt? Of versta ik het nu verkeerd?
Ben het zowaar met je eensquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dus dat het Roze Leger van Pownes/GeenStijl met succes weer publiciteit heeft kunnen scoren.
Hier is het filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)beelden_s_audio.html
Kijk vooral naar hoe zielig Rutger opeens is. En kijk vooral naar het incident waar je niets van kunt zien. Dus we moeten Rutger geloven. Maar blijkbaar is Rutger even 2x kort tegen de muur geduwd.
Nou nou nou, wát een mishandeling mensen
Dat gebeurt in de kroeg ook wel eens. Gelijk maar aangifte doen?
Het is gewoon weer een smerig spelletje.
Ik zeg overigens niet dat geweld goedgekeurd moet worden. Ik zeg wel dat ik denk dat het hier geen geweld betreft...en...zoals iemand op Retecool zei:
[..]
En dat gaat dan natuurlijk over Rutger.
Dus ik vind het niet gek als iemand een keertje Rutger op zijn tenen trapt en ook helemaal niet verwerpelijk.
Misschien was die van mij wel een natuurgenezer met natuurproducten onder het mom "homeopathie". Ik praat trouwens over ruim 15 jaar geleden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar in dat geval kan het toch zijn dat de homeopaat van Diaan natuurproducten heeft voorgeschreven? Je deed alsof hij haar alleen maar placebo's kon voorschrijven maar dat klopt dus niet
Minuut 3 van je filmpje.quote:
Ik vind de LAN's waar ik heen ga toffer geloof ikquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ah, hier. Rutger Leert Stappen.
Vanaf 3:55!!!!
Het is 7 jaar oud he?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind de LAN's waar ik heen ga toffer geloof ik
Oh verrekquote:
Kom je een keer naar onze LAN?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind de LAN's waar ik heen ga toffer geloof ik
Welke LAN is datquote:
Die van onsquote:
Welke versie van Excel is het?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:41 schreef B.ertha het volgende:
Weet iemand hoe je in Excel kan instellen dat tekst die niet in het vakje past, automatisch slechts deels wordt weergegeven?
Ik heb bijvoorbeeld in een vakje staan: "Aap, Noot, Mies", maar het vakje is maar breed genoeg voor "Aap, No". Nu komt "ot, Mies" heel vervelend over het vakje er rechts naast heen te staan, maar dat wil ik niet, ik wil dat het onzichtbaar is totdat ik op dat vlakje klik.
Daar ook een spatie zettenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:57 schreef B.ertha het volgende:
Ja, dat werkt, maar dan blijft er in het vakje daar weer naast nog het restant van de tekst staan. Heel raar dit
Bij mij nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:57 schreef B.ertha het volgende:
Ja, dat werkt, maar dan blijft er in het vakje daar weer naast nog het restant van de tekst staan. Heel raar dit
Nu je het zegt, bij mij ook niet, in Excel 2003. Geen idee hoe 2010 het doet...quote:
In 2007 ook niet...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Nu je het zegt, bij mij ook niet, in Excel 2003. Geen idee hoe 2010 het doet...
Misschien is ze wel weer zwanger?quote:
giften aan de kerk zijn toch ook aftrekbaar van de belasting?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:16 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Open TTD.quote:
Je kan ook 'terugloop' instellen (weet niet waar dat in 2010 zit) en daarna met de hand de cel weer kleiner maken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:08 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb het ook nooit eerder gezien, het zal wel aan dit bestand liggen. Ik werk er wel omheen
ja, maar, het ging over de vraag of religie therapeutisch was en daarom onder de zorgverzekering valt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
giften aan de kerk zijn toch ook aftrekbaar van de belasting?
Eigenlijk wel een interessant discussieonderwerp.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:25 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ja, maar, het ging over de vraag of religie therapeutisch was en daarom onder de zorgverzekering valt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:25 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ja, maar, het ging over de vraag of religie therapeutisch was en daarom onder de zorgverzekering valt.
Ik maak die kosten dus ben er uiteraard voor als een ander deze voor mij betaaltquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een interessant discussieonderwerp.
Maar die kosten maak je vrijwilligquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:31 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik maak die kosten dus ben er uiteraard voor als een ander deze voor mij betaalt
omdat dat nu wel vaststaat dat het om sprokkjes gaat?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:25 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, daarmee stel je godsdienst gelijk aan de ziekte. En de ziekte wordt nooit vergoedquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:50 schreef TradeMarkie het volgende:
om iets onder de zorgverzekering te laten vallen moet het toch wel als ziekte/kwaal/mankement aangemerkt worden?
Dan vind ik het ver gaan om godsdienst daaronder te willen scharen
Ja, maar volgens mijn rabbijn Ralbag kun je een therapie nodig hebben zonder ziek te zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:50 schreef TradeMarkie het volgende:
om iets onder de zorgverzekering te laten vallen moet het toch wel als ziekte/kwaal/mankement aangemerkt worden?
Dan vind ik het ver gaan om godsdienst daaronder te willen scharen
Nee, omdat het therapeutisch kan werkenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
omdat dat nu wel vaststaat dat het om sprokkjes gaat?
dat is een meningquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:54 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mijn rabbijn Ralbag kun je een therapie nodig hebben zonder ziek te zijn.![]()
Dat geloof ik ook niet..échter..het ZOU de kwaliteit van je leven kunnen verhogen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:54 schreef TradeMarkie het volgende:
ja ik was iets te kort door de bocht, maar je snapt mn punt, ik vind dat godsdienst niets geneest.
Stuitend. Maar is natuurlijk niet beperkt tot rabbisquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:54 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mijn rabbijn Ralbag kun je een therapie nodig hebben zonder ziek te zijn.![]()
Jawel, maar ik wil niet.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:31 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Is al beter dan vinden dat een gelovige in therapie moet
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil niet.Ik vind hem nog steeds zo
Misschien is dat mijn versie van het bekende: 'ik mis m'n dikke, zwangere buik'. Want die buik mis ik dus echt verder geen seconde. Maar die UI zou ik missen.
Cel selecteren, CTRL+1 doen en daar even neuzenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:41 schreef B.ertha het volgende:
Weet iemand hoe je in Excel kan instellen dat tekst die niet in het vakje past, automatisch slechts deels wordt weergegeven?
Ik heb bijvoorbeeld in een vakje staan: "Aap, Noot, Mies", maar het vakje is maar breed genoeg voor "Aap, No". Nu komt "ot, Mies" heel vervelend over het vakje er rechts naast heen te staan, maar dat wil ik niet, ik wil dat het onzichtbaar is totdat ik op dat vlakje klik.
Heb hem gewijzigd.quote:
Ik klikte mis.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:26 schreef wyccie het volgende:
Geloof me, ik had gisteren al genoeg aan SOG gedaan.
Toch je UI veranderd!![]()
Die is ook mooi.
Ik had er al wat weggehaaldquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:35 schreef wyccie het volgende:
Snel afgevallen. Nu lijk je zo'n jong meisje.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:35 schreef wyccie het volgende:
Snel afgevallen. Nu lijk je zo'n jong meisje.
Of met een kleine Mattis, zittend op de grondquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:39 schreef LadyBlack het volgende:
MM kan er nu misschien wel een maken met een draagzak?
Stier (matador)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:45 schreef wyccie het volgende:
Wat is die rechts bovenin aan de rechterkant?
Jammer, de matador had niet gehoeven. De stier was voor mij duidelijk genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer, de matador had niet gehoeven. De stier was voor mij duidelijk genoeg.
Wat klopt er niet dan?quote:Er klopt iets niet. Ik tel wel 12 poppetjes...
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:51 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan was het dus niet duidelijk genoeg. De ene is dus een ram.
Vond het al raar dat het lapje aan de andere kant hing.
Ja, soms zien mensen(ik ook) wel eens dingen niet die eigen superduidelijk zijn. Ik probeerde de vraag voor te zijn dat je niet snapte waarom dat een stier was. Want misschien dacht je wel iets met een zakdoek ofzo. In eerste instantie omdat je het dus sowieso al niet snapte.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
En jij dacht zeker dat ik jouw toevoeging van matador aan de uitleg van stier overbodig vond?
mooie dubbelzinnige men in deze zinquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hehe marketing in de SC. Ik heb het gevoel dat men daar niks van moet hebben
Ik hou van marketing hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hehe marketing in de SC. Ik heb het gevoel dat men daar niks van moet hebben
Stuur 'm anders een pm.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:18 schreef Mainport het volgende:
Ja bij nader inzien klinkt het wel een beetje fout
Mr Brightquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:12 schreef Mainport het volgende:
@lubje, ik las dat je een kroeg had. Weet niet of je al een pubquiz hebt, maar ik werk voor een pubquizbedrijf en zou je eventueel wat leuks kunnen aanbieden
Ja jammer joh! Als je zegt dat je voor een pubquizbedrijf werkt, dan is dat associatie nummer 1quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:21 schreef Mainport het volgende:
Mr. Bright
Daar wil ik niet mee geassocieerd worden
Ik werk bij een IT bedrijf. Kan ik je nog een leuke server, laptop, domein, hosting, tablet, projector, of co-locatie aanbieden?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:12 schreef Mainport het volgende:
@lubje, ik las dat je een kroeg had. Weet niet of je al een pubquiz hebt, maar ik werk voor een pubquizbedrijf en zou je eventueel wat leuks kunnen aanbieden
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik werk bij een IT bedrijf. Kan ik je nog een leuke server, laptop, domein, hosting, tablet, projector, of co-locatie aanbieden?
Misschien wil hij wel sexy op de foto.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik werk bij een IT bedrijf. Kan ik je nog een leuke server, laptop, domein, hosting, tablet, projector, of co-locatie aanbieden?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel sexy op de foto.
Ja, ik ben wel een schrale baas, dat ik ontken ik niet. Maar nu weet iedereen waarvoor ze mij moeten vindenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan heel heel slecht tegen ranzigheid qua wonden enzo. Maar dit vind ik om een of andere reden fascinerend. Waarschuwing: niet klikken als je een zwakke maag hebt, of aan het eten bent. En het is een gifje.goed, ik klikte natuurlijk toch, gadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Ik wil het vast niet weten, maar ik vraag me wel af wat het isquote:
Told you soquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
goed, ik klikte natuurlijk toch, gadver
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan heel heel slecht tegen ranzigheid qua wonden enzo. Maar dit vind ik om een of andere reden fascinerend. Waarschuwing: niet klikken als je een zwakke maag hebt, of aan het eten bent. En het is een gifje.Ik klik altijd voordat ik leesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maden die een wond schoonhouden? (hoewel daarvoor volgens mij de maden in een soort zakje zitten dus misschien is het ook gewoon een open voetwond met maden erinquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil het vast niet weten, maar ik vraag me wel af wat het is
Lekker bij je schnitzeltjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:20 schreef MaJo het volgende:
En ik zit in de snackbar en nu ben ik misselijk
logeer/dumpadressen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:31 schreef iamredleader het volgende:
Bezig met de adressenlijst voor als Jair's kleine broer/zus er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |