abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108501332
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:58 schreef Taurus het volgende:

[..]

:') Willibrord was ook verschrikkelijk.

Veel mensen houden gelukkig niet van onfatsoenlijke mensen, niets meer en niets minder.
Dus dan gaan we geweld gebruiken...want dat is wel fatsoenlijk? De enige onfatsoenlijke die ik heb gezien in dit item was die kale met die losse handjes.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Klopt, maar waarschijnlijk wist hij dat Rutger dan bij zijn huis bleef rondhangen en zijn vrouw om de hoek zou opwachten. Daar wilde hij wellicht een stokje voor steken door Rutger even zachtjes wat angst in te boezemen.
Zijn vrouw lach op bed.... om die dan op de hoek op te wachten lijkt me niet echt bijdehand ;)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:00:47 #106
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_108501340
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Klopt, maar waarschijnlijk wist hij dat Rutger dan bij zijn huis bleef rondhangen en zijn vrouw om de hoek zou opwachten. Daar wilde hij wellicht een stokje voor steken door Rutger even zachtjes wat angst in te boezemen.
Waar haal je die wijsheid vandaan? En laat Rutger lekker een beetje buiten staan, het is zijn tijd.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_108501364
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waar haal je die wijsheid vandaan? En laat Rutger lekker een beetje buiten staan, het is zijn tijd.
Dat mag niet, hop fysiek geweld!
pi_108501380
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dus dan gaan we geweld gebruiken...want dat is wel fatsoenlijk? De enige onfatsoenlijke die ik heb gezien in dit item was die kale met die losse handjes.
Absoluut onfatsoenlijk gedrag van die meneer. Maar Rutger vind ik ook onfatsoenlijk. Die heeft al z'n credits al verspeeld, ik wantrouw zijn intenties altijd.
pi_108501394
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een ROZE microfoon, het lef, en die Joekel van een camera? Hoe kom je daarbij? De camera's die lui als Powned gebruiken zijn helemaal niet groot, formaat broodtrommeltje met een lens.
En opdringerige vragen, huiver, hij vroeg gewoon of hij haar kon spreken en drukte een beetje door met vragen, niets bijzonders.
Lekker boeiend. Je weet waar ik op doel en bent zoals gewoonlijk aan het trollen :')

'Maar dan kan ze toch wel komen want ze kan ook een column schrijven'! == zuigen
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:02:29 #110
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_108501402
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Aha, dus je bent eigenlijk bezig met verdachtmaking. Maar volgens mij heeft deze anabole patjepeeër nergens gezegd dat het niet klopt wat powned liet zien.
Djiezus, ben je zelf zwanger of zo?
Ik zeg alleen maar dat het KAN. En als je eerlijk bent, is het ook zeer waarschijnlijk dat het gebeurd is. Manipulatie van de beelden is een van de kenmerken van een goede PowNed-uitzending. Zou wel sneu zijn als ze het deze ene keer nou net NIET hebben gedaan.
Dat verandert alles
pi_108501449
quote:

[..]

[..]

Zijn vrouw lach op bed.... om die dan op de hoek op te wachten lijkt me niet echt bijdehand ;)
lach op bed? Zo van: "haha"? :')

Vrouwen doen wel eens rusten he... als ze zwanger zijn. Misschien dat ze daarna ook nog wel even het huis uitgaan voor een boodschap. Zijn jullie nou gewoon echt zo dom?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2012 14:04:26 ]
pi_108501487
quote:

[..]

Dus dan gaan we geweld gebruiken..
Moeten ze eerst hun haren lang laten groeien en als collectief buiten gaan staan voor je dat goedkeurt?
pi_108501517
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

lach op bed? Zo van: "haha"? :')

Heel gênant inderdaad. Laat je baas het maar niet lezen Bravo, dan sta ook jij straks tussen de klaplopers op straat.
pi_108501531
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Rutger durft daar nu iig niet meer te gaan posten, gok ik. In die zin is Kinneging zijn actie geslaagd en wordt zijn gezin niet meer bij huis lastiggevallen.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:09:11 #115
45206 Pietverdriet
pi_108501632
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Rutger durft daar nu iig niet meer te gaan posten, gok ik. In die zin is Kinneging zijn actie geslaagd en wordt zijn gezin niet meer bij huis lastiggevallen.
Ergo, jij bent voorstander van recht in eigen hand nemen en met geweld op te treden tegen normale democratische verschijnselen als een lastige journalist?
Ben je ook voor geweld als middel tegen die provocerende homos met karnaval?
Verlamd na homogeweld in Tilburg
pi_108501710
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Neuh, van Anabole steroide worden ze nogal agressief
Hoe weet je dat 'ie aan de anabole steroïden zit?

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:31 schreef yyyentle het volgende:
In de column werd genoemd dat het bijna tot een handgemeen kwam. Dat maakt het gedreig van die hoogleraar er dit keer niet minder geloofwaardig op. ;)
Ja, en ik vroeg me af hoe betrouwbaar en objectief die column is die jij als achtergrondinformatie gebruikt. Die is niet opeens 'waar' omdat de man nu zo reageert. Geloofwaardig, misschien, maar achtergrondinformatie, ik weet het niet.
pi_108501735
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ergo, jij bent voorstander van recht in eigen hand nemen en met geweld op te treden tegen normale democratische verschijnselen als een lastige journalist?
Geweld? :') Dat viel nogal mee.
pi_108501756
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die knul heeft waarschijnlijk nog geen pak op zijn broek gehad van zijn vader. Wat een zacht ei.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:16:46 #119
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108501898
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, ja, van het ergste soort hoor, een natte zuigende duim is er niets bij
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_108501943
Ik vind dat je het recht hebt om een journalist met cameraploeg voor je deur weg te werken middels gepast geweld als ze het woordje "nee" niet willen begrijpen.

Of het handig is, is een tweede.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2012 14:18:34 ]
pi_108501999
Hij vraagt in zijn eigen huis of de ongenode gast de camera weg doet, dan doe je dat. Je hebt geen toestemming om te filmen, dus dan zendt je de beelden niet uit. Als we het gaan hebben over fatsoen en wat wettelijk mag en niet mag dan zit Castricum fout.

Mensen mogen natuurlijk wel wat geweld gebruiken om zich te verweren tegen zo'n inbreuk op hun rechten. Persoonlijk zou ik er niet rouwig om zijn wanneer Castricum daarbij een keer lelijk gewond raakt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_108502021
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij vraagt in zijn eigen huis of de ongenode gast de camera weg doet, dan doe je dat. Je hebt geen toestemming om te filmen, dus dan zendt je de beelden niet uit. Als we het gaan hebben over fatsoen en wat wettelijk mag en niet mag dan zit Castricum fout.

Mensen mogen natuurlijk wel wat geweld gebruiken om zich te verweren tegen zo'n inbreuk op hun rechten. Persoonlijk zou ik er niet rouwig om zijn wanneer Castricum daarbij een keer lelijk gewond raakt.
Ah dus je keurt geweld goed? Zeker ook een groot fan van Hitler? :r
pi_108502310
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:20 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Hey, een Godwin.
pi_108502316
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ben je ook voor geweld als middel tegen die provocerende homos met karnaval?
Verlamd na homogeweld in Tilburg
Alleen als ze journalist zijn.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:28:08 #125
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108502332
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:20 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Really? :D :{
pi_108502368
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:28 schreef Re het volgende:

[..]

Maakt niet meer uit. Volgens Godwin heeft hij nu verloren:

quote:
there is a tradition in many newsgroups and other Internet discussion forums that once such a comparison is made, the thread is finished and whoever mentioned the Nazis has automatically lost whatever debate was in progress

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2012 14:29:41 ]
pi_108502408
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:28 schreef Re het volgende:

[..]

Lees even mijn reacties terug dan, dan snap je waarom ik dit grapje maak. Eigenlijk ben ik het gewoon met hem eens namelijk, dat mag duidelijk zijn.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:35:30 #128
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108502617
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:29 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Lees even mijn reacties terug dan, dan snap je waarom ik dit grapje maak. Eigenlijk ben ik het gewoon met hem eens namelijk, dat mag duidelijk zijn.
Ok, nee dan mag het.... :{
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:35:39 #129
45206 Pietverdriet
pi_108502623
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:19 schreef Weltschmerz het volgende:

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Laten we wel zijn, deze dame in kwestie heeft serieus voorgesteld geen kritische en lastige journalisten meer toe te laten op het binnenhof, en noemde daarbij POWNED speciaal. Als het een VK journalist was geweest hadden de PC's hier moord en brand geroepen.
Het toejuichen ervan is alleen maar omdat jullie niet verder kunnen denken dan Ha!, die vervelende Castricum, goedzo!
Net zo dom als de inperkingen van burgerlijke vrijheden toejuichen omdat men zegt, terrorisme!
Gaan jullie ook jubelen als de democratie wordt afgeschaft "omdat henk en ingrid dan niet meer op de PVV kunnen stemmen"?
pi_108502650
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:35 schreef Re het volgende:

[..]

Ok, nee dan mag het.... :{
Stel je niet aan man, wijf.
pi_108502689
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:36 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Stel je niet aan man, wijf.
Man wijf?
pi_108502712
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:36 schreef Godtje het volgende:

[..]

Man wijf?
Je moest eens weten. :r
pi_108502734
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[..]

Rutger Castricum is niet 'kritisch' en 'lastig'. :') Onfatsoenlijk! Volgens mij noemde die columniste hem ook zo.

Je kan dat consequent kritisch blijven noemen, maar daar heeft het niets mee te maken. Het is satire, en dat weten ze zelf ook wel.
pi_108503167
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind dat je het recht hebt om een journalist met cameraploeg voor je deur weg te werken middels gepast geweld als ze het woordje "nee" niet willen begrijpen.

Of het handig is, is een tweede.
Ja maar iemand anders vind dat je iemand op zijn muil mag meppen als hij een kruisje om zijn nek heeft hangen. Of het handig is dat is een tweede........

Nu is het wachten tot men vind dat je columnisten ook in elkaar mag meppen, of het gepast is , is een tweede.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:53:28 #135
45206 Pietverdriet
pi_108503279
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:38 schreef Taurus het volgende:

[..]

Rutger Castricum is niet 'kritisch' en 'lastig'. :') Onfatsoenlijk! Volgens mij noemde die columniste hem ook zo.

Je kan dat consequent kritisch blijven noemen, maar daar heeft het niets mee te maken. Het is satire, en dat weten ze zelf ook wel.
En jij kan je mening als feit blijven verkopen, maar daarmee is het nog niet waar.
pi_108503337
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nu is het wachten tot men vind dat je columnisten ook in elkaar mag meppen, of het gepast is , is een tweede.

Inderdaad. Wat is de volgende stap? Vredelievende demonstranten in elkaar meppen? O wacht, dat keur jij al goed. Je lafheid etaleert zich in waanzin.
pi_108503437
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:54 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Inderdaad. Wat is de volgende stap? Vredelievende demonstranten in elkaar meppen? O wacht, dat keur jij al goed. Je lafheid etaleert zich in waanzin.
Nee knoop.... ik ben pas begonnen over in elkaar meppen NADAT die paupers geweld hadden gebruikt tegen journalisten. Helaas...dikke faal voor jou en je paupervriendjes.

Maar volgens jullie moraal zou het mogen, immers die demonstranten zijn vervelend en dan mag je meppen lees ik hier.
pi_108503446
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En jij kan je mening als feit blijven verkopen, maar daarmee is het nog niet waar.
Zij noemde hem toch onfatsoenlijk? :? Ze zei toch niet 'we moeten kritische en lastige journalisten van het binnenhof verwijderen'? Wel degelijk een feit, en uiteraard waar.

Jij zegt 'deze dame heeft serieus voorgesteld geen lastige en kritische journalisten meer toe te laten' terwijl dat dus gewoon niet klopt.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:01:25 #139
45206 Pietverdriet
pi_108503548
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:58 schreef Taurus het volgende:

[..]

Zij noemde hem toch onfatsoenlijk? :? Ze zei toch niet 'we moeten kritische en lastige journalisten van het binnenhof verwijderen'? Wel degelijk een feit, en uiteraard waar.

Jij zegt 'deze dame heeft serieus voorgesteld geen lastige en kritische journalisten meer toe te laten' terwijl dat dus gewoon niet klopt.
Ik had het over jouw mening hier
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:38 schreef Taurus het volgende:

[..]

Rutger Castricum is niet 'kritisch' en 'lastig'. :') Onfatsoenlijk!
Volgens mij noemde die columniste hem ook zo.

pi_108503621
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Laten we wel zijn, deze dame in kwestie heeft serieus voorgesteld geen kritische en lastige journalisten meer toe te laten op het binnenhof, en noemde daarbij POWNED speciaal. Als het een VK journalist was geweest hadden de PC's hier moord en brand geroepen.
Ik weet niet wat PC's zijn, maar meestal is het weerleggen van een fictieve uitspraak door een ander een aanwijzing van gebrek aan argumenten tegen wat anderen wél gezegd hebben. Hetzelfde geldt voor toekomstige fictieve uitspraken. Ik kan prima zelf bepalen wat ik had gezegd.

Verder gaat het er hier helemaal niet om of je het met die Taihier eens bent of niet, volgens mij zit ze qua columns bij Buitenhof dichter bij het niveau van Livestro dan Buitenhof past, maar ik vind niet dat de straf voor een slechte column een indringer met een camera moet zijn. Verder vind ik het indelen van elke discussie in wij rechts en jullie links van een stuitend simplisme, een simplisme wat ten grondslag ligt aan nog veel meer standpunten en argumenten van velen hier die zich als rechts of abuisievelijk als liberaal presenteren.

Voor de opkomst van dergelijke standpunten zie ik wel een verklaring in het niveau van de journalistiek. Het idee dat iedereen met een microfoon altijd maar overal binnen moet kunnen komen en te woord gestaan moet woren is mij al jaren volledig vreemd. Ik neem aan dat de Binnenhofpers een accreditatie krijgt of iets dergelijks, het lijkt me niet raar om daar eisen aan te stellen wat betreft het bedrijven van journalistiek. Het Binnenhof zelf is openbare weg als ik me niet vergis dus daar geldt dat uiteraard niet. Maar het lijkt me ook niet dat elke schoolkrant of elke lul met een microfoon dezelfde rechten moet hebben als een serieus parlementair verslaggever.

quote:
Het toejuichen ervan is alleen maar omdat jullie niet verder kunnen denken dan Ha!, die vervelende Castricum, goedzo!
Net zo dom als de inperkingen van burgerlijke vrijheden toejuichen omdat men zegt, terrorisme!
Dat lijkt me projectie. Ik ben namelijk niet tegen het inperken van burgerlijke vrijheden vanwege terrorismebestrijding. Alleen als je dan verder denkt dan gaat het om welke vrijheden en wat voor soort terrorisme.

Als jij ook verder zou kunnen denken dan alleen maar persvrijheid! roepen dan zou je je afvragen wat persvrijheid nou eigenlijk is en wanneer die in het geding is en wanneer niet en welke belang er nou precies beschermd moet worden tegen de staat. Het recht om zonder toestemming en tegen de wil van de bewoner in in diens woning te filmen is niet het eerste wat in mij opkomt bij het woord persvrijheid. Maar ik geloof dat dat voor simplistisch rechts wat anders ligt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Weltschmerz op 28-02-2012 15:08:39 ]
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_108503637
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee knoop.... ik ben pas begonnen over in elkaar meppen NADAT die paupers geweld hadden gebruikt tegen journalisten. Helaas...dikke faal voor jou en je paupervriendjes.
Grappig dat je denkt dat ik aan hun kant sta. (Typische redenatie van kinderen) Maak je geen illusies; ik kom hier slechts om jouw domheid te etaleren. En lieg niet, je weet dondersgoed dat ik gelijk heb.
quote:
Maar volgens jullie moraal zou het mogen, immers die demonstranten zijn vervelend en dan mag je meppen lees ik hier.
Waar lees je dat?
pi_108503641
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik had het over jouw mening hier

[..]

Precies, mijn mening. Die hoeft niet te kloppen uiteraard.

Wat jij zei klopt niet, en als je mij ervan beticht iets als feit weer te geven terwijl dat het niet minder waar maakt, kun je eerst zelfreflectie toepassen.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:04:45 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108503649
Ik noem Castricum journalist noch kritisch en hetzelfde geldt voor zijn Powned-vriendjes. Het zijn imo oppervlakkige onruststokers die gaan glimmen als ze weer eens iemand hebben gepest met hun kinderachtig gezuig.
Satire is nog een te mooi woord voor ze.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_108503688
Trouwens, als ik op de site van Powned kijk staat daar:

quote:
Vanavond om kwart voor elf in het PowNews uiteraard aandacht voor onze Rutger. Hij wilde vandaag verhaal gaan halen bij Naema Tahir
Nou zoeken we de betekenis even op.

quote:
verhaal
zn onz verhaal (-halen mv) [vərˈhal]
verhaal halen
financiële compensatie eisen
Okay, meneer Castricum kwam dus geld eisen. Dan zou ik hem ook een dreun verkopen. Wat een mafkees.
pi_108503751
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja maar iemand anders vind dat je iemand op zijn muil mag meppen als hij een kruisje om zijn nek heeft hangen. Of het handig is dat is een tweede........

Iemand wegwerken d.m.v. gepast geweld... daar versta ik meppen in ieder geval niet onder. Vriendelijk de camera en microfoon wegduwen zonder mensen te bezeren en de boel te slopen wel.
pi_108503764
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:04 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Grappig dat je denkt dat ik aan hun kant sta. Maak je geen illusies; ik kom hier slechts om jouw domheid te etaleren. En lieg niet, je weet dondersgoed dat ik gelijk heb.

Nope... geen gelijk. Ik ben niet begonnen met agressief geweld, ik heb het daarna wel als DE oplossing aangedragen. Immers toonden de paupertjes aan dat dit het niveau was waar ze op wilden acteren. Nu wel, dan kun je het ook zo krijgen natuurlijk.

Net als dat de mensen nu zeggen; 'mep Rutger, hij is vervelend' ... diezelfde mensen zullen weer moord en brand schreeuwen als iemand anders geweld gebruikt, hetgeen in de ogen van de geweldgebruiker gewoon mocht. Immers gaf hij/zij diegene een klap die vervelend was........

It is all in the eye of the beholder.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Iemand wegwerken d.m.v. gepast geweld... daar versta ik meppen in ieder geval niet onder. Vriendelijk de camera en microfoon wegduwen zonder mensen te bezeren en de boel te slopen wel.
Ja maar wat jij gepast vind...vind een ander wellicht niet.....wie bepaald die grens??? Subsidiariteit en proportionaliteit is niet te beoordelen door 'een burger'.
pi_108503846
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nope... geen gelijk. Ik ben niet begonnen met agressief geweld, ik heb het daarna wel als DE oplossing aangedragen. Immers toonden de paupertjes aan dat dit het niveau was waar ze op wilden acteren. Nu wel, dan kun je het ook zo krijgen natuurlijk.
Incorrect, aangezien het eerste geweld van de staat kwam; wat jij vervolgens gelijk goedkeurde. Mij hou je echt niet voor de gek, iedereen die het occupy topic heeft gevolgd weet wat ik bedoel.

quote:
Net als dat de mensen nu zeggen; 'mep Rutger, hij is vervelend'
Werkelijk? Dat lees ik nergens.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:17:53 #148
45206 Pietverdriet
pi_108504114
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik weet niet wat PC's zijn,
Politiek Correcten.
Mensen die vinden wat als sociaal acceptabel wordt gezien, niet wat waar of correct is.
quote:
maar meestal is het weerleggen van een fictieve uitspraak door een ander een aanwijzing van gebrek aan argumenten tegen wat anderen wél gezegd hebben. Hetzelfde geldt voor toekomstige fictieve uitspraken. Ik kan prima zelf bepalen wat ik had gezegd.

Verder gaat het er hier helemaal niet om of je het met die Taihier eens bent of niet, volgens mij zit ze qua columns bij Buitenhof dichter bij het niveau van Livestro dan Buitenhof past, maar ik vind niet dat de straf voor een slechte column een indringer met een camera moet zijn.
Dus, je mag een persoon in je Column genadeloos afbranden, maar die mag zich dan niet verweren of even langskomen in het kader van zijn werk waar je hem zo op afbrand?
quote:
Verder vind ik het indelen van elke discussie in wij rechts en jullie links van een stuitend simplisme, een simplisme wat ten grondslag ligt aan nog veel meer standpunten en argumenten van velen hier die zich als rechts of abuisievelijk als liberaal presenteren.
Dus eigenlijk ben je het met me eens dat de column van de dame in kwestie niet okay was.
quote:
Voor de opkomst van dergelijke standpunten zie ik wel een verklaring in het niveau van de journalistiek.
Eens, de journalistiek is van een stuitend slecht niveau, jagen naar soundbites, en snel scoren. Maar dat doet niet alleen de journalistiek, ook het niveau in de kamer is om te huilen. Om ieder strovuurtje een spoeddebat aanvragen, totale oppervlakkigheid, 1 zielig geval van wat dan ook wordt opgeblazen.

Zie ook
Hoogleraar vliegt Rutger naar keel (3)

quote:
Het idee dat iedereen met een microfoon altijd maar overal binnen moet kunnen komen en te woord gestaan moet woren is mij al jaren volledig vreemd. Ik neem aan dat de Binnenhofpers een accreditatie krijgt of iets dergelijks, het lijkt me niet raar om daar eisen aan te stellen wat betreft het bedrijven van journalistiek.

Lijkt mij een hele enge ontwikkeling.
quote:
Het Binnenhof zelf is openbare weg als ik me niet vergis dus daar geldt dat uiteraard niet. Maar het lijkt me ook niet dat elke schoolkrant of elke lul met een microfoon dezelfde rechten moet hebben als een serieus parlementair verslaggever.

[..]

Dat lijkt me projectie. Ik ben namelijk niet tegen het inperken van burgerlijke vrijheden vanwege terrorismebestrijding. Alleen als je dan verder denkt dan gaat het om welke vrijheden en wat voor soort terrorisme.
Ik ben van mening dat als de democratische vrijheden worden ingeperkt om een zeer gering daadwerkelijk risico dit een foute ontwikkeling is, en alleen maar paniekvoetbal.
quote:
Als jij ook verder zou kunnen denken dan alleen maar persvrijheid! roepen dan zou je je afvragen wat persvrijheid nou eigenlijk is en wanneer die in het geding is en wanneer niet en welke belang er nou precies beschermd moet worden tegen de staat. Het recht om zonder toestemming en tegen de wil van de bewoner in in diens woning te filmen is niet het eerste wat in mij opkomt bij het woord persvrijheid. Maar ik geloof dat dat voor simplistisch rechts wat anders ligt.
Men stond voor de deur, niet in de woning.
De man had de deur ook gewoon dicht kunnen doen.
pi_108504185
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Ja maar wat jij gepast vind...vind een ander wellicht niet.....wie bepaald die grens??? Subsidiariteit en proportionaliteit is niet te beoordelen door 'een burger'.
In het geval dat het nodig mocht zijn kan de politie optreden en er kan eventueel een rechter aan te pas komen en die kan dan bepalen of er sprake is geweest van mishandeling.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2012 15:20:38 ]
pi_108504202
Dat lees ik ook nergens (de paar ruisposts van wat figuren die verder niet discussieren daargelaten.). Wel lees ik dat mensen het begrijpelijk vinden dat hij een keer de verkeerde persoon probeerde te fucken en toen even een non-verbale reactie kreeg.
pi_108504253
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:

Dus, je mag een persoon in je Column genadeloos afbranden, maar die mag zich dan niet verweren of even langskomen in het kader van zijn werk waar je hem zo op afbrand?
Mohammed Bouyeri deed dat en dat was ook niet bepaald een gewenste actie.
pi_108504314
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:01 schreef stekelzwijn het volgende:
Het zou me verbazen als Rutger de gebeurtenissen juist weergeeft.
Dat.

Bovendien knap dat die hoogleraar nog een keel kon vinden onder die plofkop.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:23:49 #153
45206 Pietverdriet
pi_108504353
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:19 schreef Ulx het volgende:
Dat lees ik ook nergens (de paar ruisposts van wat figuren die verder niet discussieren daargelaten.). Wel lees ik dat mensen het begrijpelijk vinden dat hij een keer de verkeerde persoon probeerde te fucken en toen even een non-verbale reactie kreeg.
Na, dat een columniste een zeer vileine aanval doet naar Powned en RC, deze wil het daar over hebben en vervolgens krijgt RC klop.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:25:29 #154
45206 Pietverdriet
pi_108504423
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:21 schreef Ulx het volgende:

[..]

Mohammed Bouyeri deed dat en dat was ook niet bepaald een gewenste actie.
Wil je Rutger en zijn werk nu met Mohammed Bouyeri vergelijken?
pi_108504463
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Na, dat een columniste een zeer vileine aanval doet naar Powned en RC, deze wil het daar over hebben en vervolgens krijgt RC klop.
Van de partner van die columniste zonder dat zij hierbij aanwezig was.

En wat is er vilein aan haar aanval? Ben jij in de veronderstelling dat Powned zichzelf niet als onfatsoenlijk beschouwt, maar 'kritisch' en 'lastig'? :') (geen stijl)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:28:47 #156
45206 Pietverdriet
pi_108504564
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:26 schreef Taurus het volgende:

[..]

Van de partner van die columniste zonder dat zij hierbij aanwezig was.

En wat is er vilein aan haar aanval? Ben jij in de veronderstelling dat Powned zichzelf niet als onfatsoenlijk beschouwt, maar 'kritisch' en 'lastig'? :') (geen stijl)
Ik heb wat ik daar van vind al gepost

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Toch grappig dat ze wel op de gevaren van de Mediacratie heeft, maar alleen Ella Vogelaar en Job Cohen als voorbeeld neemt en Powned als de schuldige neerzet.
Ze heeft een punt maar gebruikt het voor haar eigen demagogie, haar eigen agenda. Ze heeft het niet over hoe mensen als Pim Fortuyn of Ayaan Hirsi Ali werden weggezet door de Media.
Het verruwen en soundbite jagen van de politiek en media is niet de schuld van Powned. Het begon al jaren voor Powned en GeenStijl, die zijn alleen maar een reactie van de andere kant van het medialandschap.
De PvdA en aanhang huilt krokodillen tranen, het is de schuld van Powned dat Cohen een prutser is? Mag ik even herinneren aan een PvdA aanval op Mark Rutte?
Dit was geen omroep die wilde scoren, maar de PvdA die Mark als Homo en moederskindje wegzet.
Zelfs in Eigen achterban werd Job genadeloos afgezeken
Maar het is allemaal de schuld van Powned?

Wat een onzin.
Het gros van de Media in NL is alleen maar geïnteresseerd in soundbites, en de Politiek doet daar hard aan mee door zelf met modder te gooien. Dat is net zo goed de hufterigheid van Wilders als die van Marcel van Dam die Fortuijn voor Eichmann uitmaken. De dame hier is zelf bezig met demagogie van het puurste soort met haar aanval op Powned. Als ze lef had gehad, dan had ze het hele verhaal verteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')