quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 11:10 schreef indaha het volgende:[..]
Ik begin het ook te geloven, ik heb ernstige twijfels over de communicatie tussen afdelingen en tussen dokter en patient in dat ziekenhuis.
Maar in ieder geval sterkte alvast voor vanmiddag

en ik persoonlijk liet me niet weer drie weken gips aansmeren alleen omdat er geen dokter aanwezig is, dan bellen ze de arts maar op.
Muis beterschap

Nou geen 3 weken, maar iig totdat iemand weet of het eraf mag of niet. Grappige is dat ik dus vrijdag ben gevallen en gezwikt, maar het is geen nieuwe ruptuur. Ik heb niet meer pijn dan dat ik ervoor had en ik kan nog hetzelfde ermee.
Maar ik ben benieuwd hoelang de uitslag van dat emg onderzoek duurt. Ze kunnen toch ter plaatse zien of er wel of niet iets mis is. Ik snap dan ook in godsnaam niet waarom die emg niet is geplanned op een dag dat de arts er wel was, had ik door naar de poli kunnen gaan voor de uitslag. Als de uitslag nu fakking 2 weken duurt, zit ik zeker nog 2 weken met deze ellende?

Ik word er gewoon zooooo simpel van dat er niet even duidelijk is wat het beleid is. Het is toch in godsnaam een kleine moeite om even op vrijdag bij de gipskamer het beleid door te spreken. Of gisteren! Of mij te bellen om te vertellen wat er gaat gebeuren

Zelfde als Donderdag, toen vanwege hevige pijn onderaan mijn voet het gips hier in Den Helder op aanraden van de HAP eraf laten halen... om 23u.. moest ik om 09u maar even Sneek bellen of er nieuw gips om moest. Dus ik bel Vrijdag ochtend de poli, is de arts er niet, die staat op de OK. Nou oke... dus ze zou me even doorverbinden met de gipsmeester, want die wist ook heel goed of er wel of geen gips om moest. Gipsmeester gesproken... welnee, voor die 4,5e dag hoefde ik omdat er niks was gebroken geen gips. Rustig aan doen en met krukken lopen.
Ga ik dus op mijn muil, bel ik dus de poli, arts nog steeds te OK. Moet ik naar de HA. HA zegt niks aan doen, poot hoog. Ben ik net thuis, hebben ze toch de arts maar op de OK gebeld

Ja, ik moet weer gips want het gips had er nooit afgemogen. Ja, hallo, doe ff es niet? Ik heb toch verdomme JULLIE gebeld en daarna de gipskamer en JULLIE zeiden dat het er niet om hoefde

Dat bedoel ik nou qua communicatie.
Ik raak er aangebrand van. Weer gips

pleurt op. Wat schiet je er nou mee op? Geen moer. Je verneukt er dingen mee, want als die spieren zijn straks onwijs slap ook nog es.