Mja, dat had ik ook een beetje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat het lelijke tetten zijn/
Ik denk dat ze niet zo blijven staan, tenzij ze bevroren zijn met vloeibare stikstof.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:04 schreef Partingglass het volgende:
Ze wijzen iets naar buiten maar als ze zo blijven staan als het shirtje uit gaat valt het denk ik nog best mee.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:06 schreef Partingglass het volgende:
daarom ook de "als". En anders een koe nadoen en weg lopen.
Toch wel als ze op de navel hangen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:07 schreef stbabylon het volgende:
Als dat shirtje uitgaat, ga ik niet meer moeilijk doen denk ik...
Als dat daadwerkelijk gebeurt zal ik voornamelijk heel verbaasd zijn. Ik denk niet dat de rest van het lichaam/gezicht mee doet aan de valsheid van het shirt, dus dat ik sowieso al niet met haar mee naar huis gaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch wel als ze op de navel hangen?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als dat daadwerkelijk gebeurt zal ik voornamelijk heel verbaasd zijn. Ik denk niet dat de rest van het lichaam/gezicht mee doet aan de valsheid van het shirt, dus dat ik sowieso al niet met haar mee naar huis ga
Welkom in mijn wereldquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:27 schreef Cue_ het volgende:
Zo irritant als je niet op bepaalde woorden kan komen
Ik kan wel een tekening makenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld
Wat zoek je, geef een omschrijving?
Teken hetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:27 schreef Cue_ het volgende:
Zo irritant als je niet op bepaalde woorden kan komen
Geen zeeleeuw/zeehond maar dan de grotere versie met zo'n snorachtig iets zeg maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld
Walrus!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen zeeleeuw/zeehond maar dan de grotere versie met zo'n snorachtig iets zeg maar.
Idd doe maar door dan!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
speel jij ook draw something? zo ja, pm even username
Uhuh. Is goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
speel jij ook draw something? zo ja, pm even username
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
Ik vind dat draw something echt hilarisch. Wellicht is het mijn beperkte gevoel voor humor, maar ik lig compleet dubbel als ik een ander zie tekenen, gummen, weer tekenen, wéér gummen, een keer of 36 waarna je uiteindelijk nog steeds geen idee hebt wat het is.
Ik heb tot nu toe alleenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
Ik vind dat draw something echt hilarisch. Wellicht is het mijn beperkte gevoel voor humor, maar ik lig compleet dubbel als ik een ander zie tekenen, gummen, weer tekenen, wéér gummen, een keer of 36 waarna je uiteindelijk nog steeds geen idee hebt wat het is.
Ja duh, dat had dus élk model kunnen zijn, hij heeft gelijk!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleenen die begrijp ik altijd wel. De enige die hij niet wist, was Kate Moss. 'Ja ik zie een lamp, een camera en een stick figure poppetje'. Ja duh.
Deze was extra dun. En zo veel letters heb je niet. Hij suckt gewoon met namenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja duh, dat had dus élk model kunnen zijn, hij heeft gelijk!
Dat heb ik gisteren opgegeven. Maar gezien hoe iedereen er verslaafd aan is nog niets mee gedaan.quote:
JA inderdaadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
Zolang hij je geen L-E noemt zit je goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Deze was extra dun. En zo veel letters heb je niet. Hij suckt gewoon met namenHet is een wonder dat ie de mijne nog weet.
Ik krijg alleen nu steeds vaker dezelfde woorden. Dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
rip zelfbeheersing, je was tof voor zolang het duurdequote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Jammer JB. Met jou zou ik graag eens Draw Something spelen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
rip zelfbeheersing, je was tof voor zolang het duurde
idd, zitten weinig woorden in.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik krijg alleen nu steeds vaker dezelfde woorden. Dat is wel jammer.
Zeker gaaf, maar die heb ik dus ook al ene keer zelf moeten tekenenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
idd, zitten weinig woorden in.
ben zeer benieuwd wat je van de nieuwe tekening vind.. hij is wel gaaf
en dan is het raden makkelijkerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker gaaf, maar die heb ik dus ook al ene keer zelf moeten tekenen
Ik denk dat ik even 99ct ga betalen, 2000 nieuwe woorden
Kom maar door met je nickquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:43 schreef Tally het volgende:
Ik heb het sinds gister. Dus mocht iemand even willen tekenen. Geef een gil
Niet dat ik er goed in ben maar okay
naarling! je doet het er om!quote:
Ik wacht wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
naarling! je doet het er om!![]()
m'n deadline, wat doe je
Hij gaat eig best wel lekkerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:45 schreef stbabylon het volgende:
Hoop alleen dat de koopversie wel de huidige games behoudt. Zit al op turn 24 met Cue_
Hier met lief op 26quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:45 schreef stbabylon het volgende:
Hoop alleen dat de koopversie wel de huidige games behoudt. Zit al op turn 24 met Cue_
netjes!quote:
Echt wel! 3 stuks!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:54 schreef stbabylon het volgende:
Gekke Cue_! Dat is toch helemaal geen robot!!
Hij registreerde welquote:
ow hij doet tquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij registreerde wel
Ik zal je mijn mailadres anders even DM-en?
same herequote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:56 schreef missbehavin het volgende:
Oh god mensen, ik wordt geacht te werkenBoss man's gonna kill me
Ik vond die eerste best goed!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was dat de letters er bij stonden
Ja ik ben al snel wegquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:56 schreef missbehavin het volgende:
GeileAap29cm?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:56 schreef JoeBravo het volgende:
3x 1x raden wat mijn nick is![]()
(verwacht geen reactie voor mijn middagpauze/einde werkdag)
Je wordt ook geacht niet van die rare taalfouten te maken, jongedame!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:56 schreef missbehavin het volgende:
jij mag nooit meer raden.quote:
Zie je, dat doet babs nu al met mequote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Je wordt ook geacht niet van die rare taalfouten te maken, jongedame!
wait whut??quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je, dat doet babs nu al met me
Je leidt afquote:
Ik geef bepaalde mensen voorrangquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:09 schreef stbabylon het volgende:
Kutje, nu zit ik dus met het geval dat ik na elke keer tekenen ik minstens 2 nieuwe play knoppen heb
Nee niet druk aan het spelenquote:
Ja, ik dacht ook, waarom niet. Haal ook rustig een shooter van 15% voor 2e waar ik misschien 2 minuten plezier van heb.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zit met draw something met iemand op turn 45 (gedownload gister)ik denk dat ik ook 99ct ga betalen
Reeds gedaan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook, waarom niet. Haal ook rustig een shooter van 15% voor 2e waar ik misschien 2 minuten plezier van heb.
Juist wel! Dit moet ik niet met te veel mensen doen. Kom ik niet meer aan mijn werk toequote:
Wat het geen hartje?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen hartje? Ben je van je geloof gevallen?
woei!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en nu heel veel coins, dus ook 5 extra kleuren gekocht
Spannendquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:55 schreef stbabylon het volgende:
Oe oe, morgen intake bij een bedrijf in Utrecht. Na het werk naar de Stairway
Dat dusquote:
Utrecht!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:55 schreef stbabylon het volgende:
Oe oe, morgen intake bij een bedrijf in Utrecht. Na het werk naar de Stairway
Ik ook niet.. Maar ach... Een keertje kan welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:32 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Juist wel! Dit moet ik niet met te veel mensen doen. Kom ik niet meer aan mijn werk toe
Heb toch niets te doen dus komt goed uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Maar ach... Een keertje kan wel
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:00 schreef Ripley het volgende:
Ik kan er niks vanhet raden wel, maar ik kan niet tekenen
Voeg me toe dan!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:01 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Heb toch niets te doen dus komt goed uit.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:03 schreef Tally het volgende:
Nu snap ik die turns. Als je een woord fout hebt dan zak je weer naar 1
Ach ik doe het pas sinds gister
Als Tally?quote:
Pics or it didn't happen!quote:
sorryquote:
Super sjiek!quote:
Sneakers staan voor geen meter onder een jurkje. Vind ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik blijf erbij: sneakers zijn toffer!
Klopt. Maar daar zijn dan ook kissies of All-Stars uitgevondenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sneakers staan voor geen meter onder een jurkje. Vind ik.
Wat? All stars onder een jurkje? Nee. Dank je. Ik weet niet wat je met kissies bedoeltquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar zijn dan ook kissies of All-Stars uitgevonden
Of laarzen
Kutquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Als je maat 41 hebt staat niks onder een jurkje
Natuurlijk weet jij wel wat ik bedoel met kissies! Je hebt ze volgens mij zelfs zelf!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? All stars onder een jurkje? Nee. Dank je. Ik weet niet wat je met kissies bedoelt.
Laarzen kan leuk staan.
Ja, dit idd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:45 schreef Cue_ het volgende:
Weet niet wat voor jurken je dan bedoelt. maar onder de meeste (die ik onder 'jurk') beschouw moeten of slippers (zomer enzo).. of gewoon hakken
Slippers mag ook!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:45 schreef Cue_ het volgende:
Weet niet wat voor jurken je dan bedoelt. maar onder de meeste (die ik onder 'jurk') beschouw moeten of slippers (zomer enzo).. of gewoon hakken
Hoeft niet. Maar ik draag anders geen jurkenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:47 schreef stbabylon het volgende:
Slippers mag ook!
Hakken zijn zo formeel
Bij je laatste tekening dacht ik eerst aan een gekkenhuisquote:
Ik weet echt niet wat kissies zijn... Als ik google krijg ik dit soort foto's:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurlijk weet jij wel wat ik bedoel met kissies! Je hebt ze volgens mij zelfs zelf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze draag ik momenteel bijna altijd alleen dan in een poezelige 37/38![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij je laatste tekening dacht ik eerst aan een gekkenhuis
Ik dacht iemand in een dwangbuis te zien
ik weet niet hoor op deze heels naar een zakelijke meetingquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Slippers mag ook!
Hakken zijn zo formeel
Dat heb ik niet. Maar laarzen vind ik wel lastig te vinden (slippers soms ook).. want in veel laarzen zien je voeten er gewoon gigantisch uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ik enorme schuiten heb onder een rokje ofzo
http://www.sanuk.eu/nl/sh(...)etail.html?colid=121quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is een grapje, right? right?ik moest googlen maar
Nee joh, gewoon zorgen dat je geen schoenen koopt die plat zijn of een lange neus hebben. Dan valt dat reuze mee. Kijk naar Paris, die heeft ook maat 41 of 42 of zo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ik enorme schuiten heb onder een rokje ofzo
*zucht* Kisten!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat kissies zijn... Als ik google krijg ik dit soort foto's:
[ afbeelding ].
Ik kan niet echt op hakken lopenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. Maar laarzen vind ik wel lastig te vinden (slippers soms ook).. want in veel laarzen zien je voeten er gewoon gigantisch uit.
Daarbij koop ik zelden schoenen zonder hak (ja sneakers wel) ... puur omdat dat er stukken beter uti ziet, dan de lompe voeten in lage schoenen. Vind ballerina's dan ook helemaal niets met mijn voeten
Ow dat is wel kutquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet echt op hakken lopenHeb ooit mijn voeten helemaal vernaggeld door heel lang op hoge blokhakken te lopen en nu krijg ik na vijf minuten zere voeten. Zal wel een keer van die gelpads proberen.
Kistenquote:
I hear you hoor.quote:
Ik heb ze nu niet meer, maar heb het wel gedaan en vind dat het nog steeds schattig en stoer kan zijn. Hoeven niet perse kisten te zijn, maar gewoon, wat stevigere, stoere stappers.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij doet kisten aan onder n jurk?
Met mijn beperkte modefashion kan ik het evt wel mooi vinden bij een ander.. maar echt niet bij mezelfquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb ze nu niet meer, maar heb het wel gedaan en vind dat het nog steeds schattig en stoer kan zijn. Hoeven niet perse kisten te zijn, maar gewoon, wat stevigere, stoere stappers.
ja ok maar ik vind tussen kisten (stijlloze dingen) of n stoere laars een wereld van verschil zitten hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb ze nu niet meer, maar heb het wel gedaan en vind dat het nog steeds schattig en stoer kan zijn. Hoeven niet perse kisten te zijn, maar gewoon, wat stevigere, stoere stappers.
Huuuh CL, wtf?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:58 schreef CherryLips het volgende:
http://www.zalando.nl/s-o(...)n-so211a01j-708.html
Oeh
Ik droeg altijd mijn dr martens onder bloemenjurkjesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ok maar ik vind tussen kisten (stijlloze dingen) of n stoere laars een wereld van verschil zitten hoor
stoere laarzen houd ik ook van maar echte kisten
nee dr martens vind ik heel lelijk, de meeste modellen danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik droeg altijd mijn dr martens onder bloemenjurkjes
Dat iddquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee dr martens vind ik heel lelijk, de meeste modellen dan
En ze zijn heel wijdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd
Daar krijg ik pas grote poten in..
quote:
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Over oncharmante schoenen gesproken.
Gadver, ik vind dat echt verschrikkelijke schoenen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik droeg altijd mijn dr martens onder bloemenjurkjes
Dat lijkt me dus echt niet lekker zitte.. of je moet hele dikke enkels hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:04 schreef Memento-Mori het volgende:
de dr martens pumps vind ik wel wat hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe ze zitten weet ik niet maar vind ze wel iets hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt niet lekker zitte.. of je moet hele dikke enkels hebben.
Wat een rotsitequote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:09 schreef Godtje het volgende:
http://www.christianlouboutin.com/
Opgelost!
Niet? Ook niet voor de cross.. hmm.. ok..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kisten? Ik heb ECHT geen kisten
. En al helemaal niet onder een jurk, ik ben geen stekelteef met identiteitscrisis
.
Ja, ik word er niet echt warm van.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:09 schreef Godtje het volgende:
http://www.christianlouboutin.com/
Opgelost!
ik zie het verschil niet tussen die pumps en normale vergelijkbare en betaalbare pumps, tuurlijk zal t lekkerder zitten/kwaliteit beter zijn maar 600euro voor n paar pumps, neh dan gaat t alleen op t labeltje imhoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik word er niet echt warm van.
Tegenstrijdig muchquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zie het verschil niet tussen die pumps en normale vergelijkbare en betaalbare pumps,
tuurlijk zal t lekkerder zitten/kwaliteit beter zijn maar 600euro voor n paar pumps, neh dan gaat t alleen op t labeltje imho
dat zie je niet op n foto hequote:
die iron fists zitten ook geweldig, merk wel t verschil met pumps van 20 euro maar kan me moeilijk voorstellen dat louboutins 500e meer waard zijn aan comfort.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:31 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat het verschil in kwaliteit/zitcomfort nog wel eens kan tegenvallen. Het is sowieso niet 400~500e meer waard. Dat kan ik met 99% zekerheid zeggen.
Ben het helemaal eens met de labeltjes opmerking. 100e voor de schoenen, 500e voor het labeltje/de exclusiviteit.
Wat een hoerendingen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
en heb t geld er niet voor over
[ afbeelding ]
werd gepost in het heels topic 945 euro, dank je feestelijk hoor, zo bijzonder zien ze er niet uit
Same here.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:36 schreef rival het volgende:
Mijn duurste schoenen lopen het minst lekker, altijd al zo geweest
hahaha ik vind het ook niks. en ik krijg mn kuiten er niet inquote:
Dat vind ik van vrijwel alle schoenen die hier gepost worden, over smaak valt niet te twisten, schijnt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
en heb t geld er niet voor over
[ afbeelding ]
werd gepost in het heels topic 945 euro, dank je feestelijk hoor, zo bijzonder zien ze er niet uit
true maar ik geef er n paar tientjes aan uitquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik van vrijwel alle schoenen die hier gepost worden, over smaak valt niet te twisten, schijnt.
Ok.. fuck me pumps?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:39 schreef Ripley het volgende:
Ik kan niet goed op hakken lopen, ik heb beide enkels meerdere keren gebroken namelijk.
Laatst toch maar voor een tientje een paar mooie fuck me pumps gekocht - dan is het niet zo erg dat ik ze niet vaak draag en kan ik thuis oefenen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok.. fuck me pumps?
Speciale pumps zodat je wat hoger staat om vanachter staand genomen te worden of...?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:43 schreef Ripley het volgende:
Ik heb nu vaak hoge laarzen aan met een lichte hak, maar als ik aankom lopen lijkt het wel of de gestapo de hoek om komt. Maar ze zijn netjes en rederlijk charmant en lopen goed
Hmm ok, noooooooooooooooooooooooit van gehoordquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:42 schreef Ripley het volgende:
[..]Dat is waarschijnlijk wel een bijkomend voordeel, maar het is een vrij gebruikelijke benaming voor geile schoenen zeg maar
het zal wel een sex and the city term zijn ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm ok, noooooooooooooooooooooooit van gehoord
En zal alleen de vrouw het een belangrijk punt vinden.. en de man zoiets van "leuk.. en nu uit die dingen"quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zal wel een sex and the city term zijn ofzo.
Mannen met een fetishisme.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En zal alleen de vrouw het een belangrijk punt vinden.. en de man zoiets van "leuk.. en nu uit die dingen"
(of je moet een man hebben die het echt kan waarderen.. beetje zelfde als met sexy lingerie enzo)
Ik zag dat het een nummer was van Amy Junkhouse.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zal wel een sex and the city term zijn ofzo.
Het hoeft natuurlijk niet gelijk een fetish te zijn. sommigen vinden het gewoon mooi en kunnen het waarderen. Anderen boeit het gewoon nietquote:
echt niet!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:15 schreef missbehavin het volgende:
Jezus babs, wat teken jij beroerd.
Iig onduidelijk. Wtf..quote:
No. Fucking. Clue.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het verschilt HEEL ERG per tekening
Ik heb toch geen groenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het verschilt HEEL ERG per tekening
edit: en moet jij zeggen met je gele gras
Vind ik zondequote:
nooit!quote:
Oh hahaha. Goed idee! Babs, doe eens een hintquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bedoel trouwens.. gewoon een clue aan babs vragen
Wat heb ik getekendquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh hahaha. Goed idee! Babs, doe eens een hint
Iets langwerpigs met een gezichtje er opquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan niet terugkijken dus weet niet wat ik heb gestuurd
Zegt me nog niks eigenlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iets langwerpigs met een gezichtje er op
soort van baksteenvorm, met op de korte voorkant een gezichtje en wat gekrabbel. ernaast een soort van lamp (?) met blauw en geel.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon je lul getekend
Oh ja! Dat is geen lamp, dat is een bord bij een bushalte!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
soort van baksteenvorm, met op de korte voorkant een gezichtje en wat gekrabbel. ernaast een soort van lamp (?) met blauw en geel.
Ik heb in draw something nog geen 1x een piemel getekendquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dat is altijd de eerste optie bij babs.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja! Dat is geen lamp, dat is een bord bij een bushalte!
Tsssk, had dan een bed getekend met erboven een vlak met een gezicht, dan wist ik m al lang..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja! Dat is geen lamp, dat is een bord bij een bushalte!
Dat was mijn tweede idee...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tsssk, had dan een bed getekend met erboven een vlak met een gezicht, dan wist ik m al lang..
Op hoge hakken lijken je benen langer en het heeft een vrouwelijke uitstraling, dat is denk ik het uitgangspunt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet gelijk een fetish te zijn. sommigen vinden het gewoon mooi en kunnen het waarderen. Anderen boeit het gewoon niet
En daardoor steken je billen verder uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op hoge hakken lijken je benen langer en het heeft een vrouwelijke uitstraling, dat is denk ik het uitgangspunt.
Ik geloof niet echt dat het te maken heeft met aanhouden of niet
Doelde ook meer op de moeite en het belang dat de vrouw ervan in ziet en hoe de man het ziet. Even de extreme: vrouwen voelen zich geweldig als ze een leuk lingeriesetje dragen en willen dat graag tonen aan de man. Zijn helemaal in de mood daardoor De man trekt kleding van d evrouw uit.. ziet even een leuk setje en gaat verder waar ie was.. kleding uittrekken en seksen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:27 schreef Ripley het volgende:
Op hoge hakken lijken je benen langer en het heeft een vrouwelijke uitstraling, dat is denk ik het uitgangspunt.
Ik geloof niet echt dat het te maken heeft met aanhouden of niet
Ken het welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Waarom ben ik altijd zo'n autistische lul met dat soort dingen, ik kan mezelf er nooit toe zetten om mee te doen aan zo'n hype als wordfeud en dit tekending.
met series heb ik het niet zo, ik kijk "gewoon" Dexter, Breaking Bad etc.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken het wel
Heb ik altijd met series gehad enzo. en andere dingen waar men veel over lult en fantastisch vindt. En dan later blijk ik het wel leuk te vinden
Inderdaad!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:31 schreef HeatWave het volgende:
met series heb ik het niet zo, ik kijk "gewoon" Dexter, Breaking Bad etc.
Maar zodra ik het 10 keer op facebook voorbij zie komen krijg ik er een aversie tegen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:30 schreef stbabylon het volgende:
You know that time when you were just standing there, and suddenly you notice a spider is dangling right in front of you face and it scares you %#@$less? Don't blow on it in an attempt to get it away from you. It's on a string, and physics hates you.
Dat had ik met Harry Potterquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken het wel
Heb ik altijd met series gehad enzo. en andere dingen waar men veel over lult en fantastisch vindt. En dan later blijk ik het wel leuk te vinden
Ik negeer, ga zeiken.. dan kijken en genietenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik met Harry PotterIk vond het eerst niks omdat iedereen het las, maar na deel 2 werd het best leuk.
En True Blood, dat bleek ook tof te zijn.
Eerst proberen en dan zeiken
omdat je speciaal bentquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Waarom ben ik altijd zo'n autistische lul met dat soort dingen, ik kan mezelf er nooit toe zetten om mee te doen aan zo'n hype als wordfeud en dit tekending.
Dat sowiesoquote:
Speel je wel af en toe casualgames?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Ik snap het oprecht niet van mezelf. Heb het niet zo met films, series, boeken etc etc. Maar met van die casualgames kan ik mezelf er niet toe zetten
.
Nope, ooit een korte tijd Plants vs Zombies en een towerdefencegame, maar het houdt mijn aandacht nooit vast.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Speel je wel af en toe casualgames?
Zeg ''NEE' tegen je autistentrek!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, ooit een korte tijd Plants vs Zombies en een towerdefencegame, maar het houdt mijn aandacht nooit vast.
Maarrrr. ik heb draw geinstalleerd op mijn telefoon net. Nog niet opgestart, maar het is een begin
.
Bij mij ook niet langer dan een paar weken, maar wel leuk voor zolang het duurt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, ooit een korte tijd Plants vs Zombies en een towerdefencegame, maar het houdt mijn aandacht nooit vast.
Maarrrr. ik heb draw geinstalleerd op mijn telefoon net. Nog niet opgestart, maar het is een begin
.
Dan ligt het ook niet zozeer aan de hype er van, lijkt mequote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Misschien niet nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ligt het ook niet zozeer aan de hype er van, lijkt me
Gaat heel makkelijk. Had vanochtend voor mijzelf een stop gezet, vond 5 games genoeg. Ondertussen heb ik 3 extra games doordat anderen mij hebben gevonden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien niet nee..
Oh well, ik zal het tzt eens een keer opstarten, eens kijken of ik iemand kan vinden om mee te spelen>
Moet het via mail of pakt ie mensen uit je contactenlijst?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat heel makkelijk. Had vanochtend voor mijzelf een stop gezet, vond 5 games genoeg. Ondertussen heb ik 3 extra games doordat anderen mij hebben gevonden.
Als je je aanmeldt via Facebook kunnen mensen die dat ook hebben gedaan je zien in een lijst. Anders moet je ze handmatig toevoegen aan de hand van username/email.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet het via mail of pakt ie mensen uit je contactenlijst?
Wel lief van je dat je me waarschuwt dat het scherp isquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:18 schreef Partingglass het volgende:
Gewoon een nick pakken die niet te makkelijk te vinden is. Ik vind 2 eigenlijk zo tijdens mijn werk voldoende.
Vind het soms zo lastig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel lief van je dat je me waarschuwt dat het scherp is
Aha, komt het ook op het profiel te staan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je je aanmeldt via Facebook kunnen mensen die dat ook hebben gedaan je zien in een lijst. Anders moet je ze handmatig toevoegen aan de hand van username/email.
Ik heb het nog niet terug gezien op FB.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, komt het ook op het profiel te staan?.
Ah, das mooi danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet terug gezien op FB.
Werkt alleen op de twee besturingssystemen die er tot toe doen: iOS en Android.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:30 schreef Samzz het volgende:
Dat draw something is niet geschikt voor mijn telefoon denk ik. Het lijkt me ook niet zo boeiend, heb wordfeud ook nooit leuk gevonden.
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werkt alleen op de twee besturingssystemen die er tot toe doen: iOS en Android.
Je kon toch niet wachten totdat je thuis wasquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Hij verbindt niet, nou ja, andere keer maar dan.
Nou ja, gsm ff naast het toetsenbord om snel te testen, maar het werkt niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kon toch niet wachten totdat je thuis was
Bedoel je mij?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:37 schreef JoeBravo het volgende:
zo frustrerend als het is om je eigen tekeningen te zien, zo hilarisch zijn de tekeningen van anderen.
speeltijd word gelukkig sterk beperkt door de batterijduur van m'n telefoon.
je tornado, meesterlijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |