Mja, dat had ik ook een beetje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat het lelijke tetten zijn/
Ik denk dat ze niet zo blijven staan, tenzij ze bevroren zijn met vloeibare stikstof.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:04 schreef Partingglass het volgende:
Ze wijzen iets naar buiten maar als ze zo blijven staan als het shirtje uit gaat valt het denk ik nog best mee.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:06 schreef Partingglass het volgende:
daarom ook de "als". En anders een koe nadoen en weg lopen.
Toch wel als ze op de navel hangen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:07 schreef stbabylon het volgende:
Als dat shirtje uitgaat, ga ik niet meer moeilijk doen denk ik...
Als dat daadwerkelijk gebeurt zal ik voornamelijk heel verbaasd zijn. Ik denk niet dat de rest van het lichaam/gezicht mee doet aan de valsheid van het shirt, dus dat ik sowieso al niet met haar mee naar huis gaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch wel als ze op de navel hangen?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als dat daadwerkelijk gebeurt zal ik voornamelijk heel verbaasd zijn. Ik denk niet dat de rest van het lichaam/gezicht mee doet aan de valsheid van het shirt, dus dat ik sowieso al niet met haar mee naar huis ga
Welkom in mijn wereldquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:27 schreef Cue_ het volgende:
Zo irritant als je niet op bepaalde woorden kan komen
Ik kan wel een tekening makenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld
Wat zoek je, geef een omschrijving?
Teken hetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:27 schreef Cue_ het volgende:
Zo irritant als je niet op bepaalde woorden kan komen
Geen zeeleeuw/zeehond maar dan de grotere versie met zo'n snorachtig iets zeg maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld
Walrus!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen zeeleeuw/zeehond maar dan de grotere versie met zo'n snorachtig iets zeg maar.
Idd doe maar door dan!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
speel jij ook draw something? zo ja, pm even username
Uhuh. Is goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
speel jij ook draw something? zo ja, pm even username
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
Ik vind dat draw something echt hilarisch. Wellicht is het mijn beperkte gevoel voor humor, maar ik lig compleet dubbel als ik een ander zie tekenen, gummen, weer tekenen, wéér gummen, een keer of 36 waarna je uiteindelijk nog steeds geen idee hebt wat het is.
Ik heb tot nu toe alleenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
Ik vind dat draw something echt hilarisch. Wellicht is het mijn beperkte gevoel voor humor, maar ik lig compleet dubbel als ik een ander zie tekenen, gummen, weer tekenen, wéér gummen, een keer of 36 waarna je uiteindelijk nog steeds geen idee hebt wat het is.
Ja duh, dat had dus élk model kunnen zijn, hij heeft gelijk!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleenen die begrijp ik altijd wel. De enige die hij niet wist, was Kate Moss. 'Ja ik zie een lamp, een camera en een stick figure poppetje'. Ja duh.
Deze was extra dun. En zo veel letters heb je niet. Hij suckt gewoon met namenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja duh, dat had dus élk model kunnen zijn, hij heeft gelijk!
Dat heb ik gisteren opgegeven. Maar gezien hoe iedereen er verslaafd aan is nog niets mee gedaan.quote:
JA inderdaadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
Zolang hij je geen L-E noemt zit je goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Deze was extra dun. En zo veel letters heb je niet. Hij suckt gewoon met namenHet is een wonder dat ie de mijne nog weet.
Ik krijg alleen nu steeds vaker dezelfde woorden. Dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
rip zelfbeheersing, je was tof voor zolang het duurdequote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Jammer JB. Met jou zou ik graag eens Draw Something spelen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
rip zelfbeheersing, je was tof voor zolang het duurde
idd, zitten weinig woorden in.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik krijg alleen nu steeds vaker dezelfde woorden. Dat is wel jammer.
Zeker gaaf, maar die heb ik dus ook al ene keer zelf moeten tekenenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
idd, zitten weinig woorden in.
ben zeer benieuwd wat je van de nieuwe tekening vind.. hij is wel gaaf
en dan is het raden makkelijkerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker gaaf, maar die heb ik dus ook al ene keer zelf moeten tekenen
Ik denk dat ik even 99ct ga betalen, 2000 nieuwe woorden
Kom maar door met je nickquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:43 schreef Tally het volgende:
Ik heb het sinds gister. Dus mocht iemand even willen tekenen. Geef een gil
Niet dat ik er goed in ben maar okay
naarling! je doet het er om!quote:
Ik wacht wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
naarling! je doet het er om!![]()
m'n deadline, wat doe je
Hij gaat eig best wel lekkerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:45 schreef stbabylon het volgende:
Hoop alleen dat de koopversie wel de huidige games behoudt. Zit al op turn 24 met Cue_
Hier met lief op 26quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:45 schreef stbabylon het volgende:
Hoop alleen dat de koopversie wel de huidige games behoudt. Zit al op turn 24 met Cue_
netjes!quote:
Echt wel! 3 stuks!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:54 schreef stbabylon het volgende:
Gekke Cue_! Dat is toch helemaal geen robot!!
Hij registreerde welquote:
ow hij doet tquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij registreerde wel
Ik zal je mijn mailadres anders even DM-en?
same herequote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:56 schreef missbehavin het volgende:
Oh god mensen, ik wordt geacht te werkenBoss man's gonna kill me
Ik vond die eerste best goed!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was dat de letters er bij stonden
Ja ik ben al snel wegquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:56 schreef missbehavin het volgende:
GeileAap29cm?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:56 schreef JoeBravo het volgende:
3x 1x raden wat mijn nick is![]()
(verwacht geen reactie voor mijn middagpauze/einde werkdag)
Je wordt ook geacht niet van die rare taalfouten te maken, jongedame!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:56 schreef missbehavin het volgende:
jij mag nooit meer raden.quote:
Zie je, dat doet babs nu al met mequote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Je wordt ook geacht niet van die rare taalfouten te maken, jongedame!
wait whut??quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je, dat doet babs nu al met me
Je leidt afquote:
Ik geef bepaalde mensen voorrangquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:09 schreef stbabylon het volgende:
Kutje, nu zit ik dus met het geval dat ik na elke keer tekenen ik minstens 2 nieuwe play knoppen heb
Nee niet druk aan het spelenquote:
Ja, ik dacht ook, waarom niet. Haal ook rustig een shooter van 15% voor 2e waar ik misschien 2 minuten plezier van heb.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zit met draw something met iemand op turn 45 (gedownload gister)ik denk dat ik ook 99ct ga betalen
Reeds gedaan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook, waarom niet. Haal ook rustig een shooter van 15% voor 2e waar ik misschien 2 minuten plezier van heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |