Snap ikquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:13 schreef Saffier het volgende:
Daarom vroeg ik me af of ze heeft kunnen slapen
Hoe is t nu? Doe rustigaan he!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
En toen lette ik even niet op in de auto. BOEM!
Mijn voorganger had een trekhaak dus mijn auto was meteen lek. Koelvloeistof...
Auto is weggesleept en ik ben net nog maar even langs de HAP gegaan. Pijn in mijn rug maar verder niks ernstigs. Flink paracetamol of brufen slikken de komende dagen en blijven bewegen.
Ik voel me wel heel lullig want ik vertrek dus woensdag voor 5 dagen naar het buitenland en laat F met een hoop gedoe achter...
ah, gevonden. meid wat een schrik!!! ik hoop dat de schade meevalt, op alle fronten.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
En toen lette ik even niet op in de auto. BOEM!
Mijn voorganger had een trekhaak dus mijn auto was meteen lek. Koelvloeistof...
Auto is weggesleept en ik ben net nog maar even langs de HAP gegaan. Pijn in mijn rug maar verder niks ernstigs. Flink paracetamol of brufen slikken de komende dagen en blijven bewegen.
Ik voel me wel heel lullig want ik vertrek dus woensdag voor 5 dagen naar het buitenland en laat F met een hoop gedoe achter...
ik, bij mijn echtgenoot. Das net een hamster.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:49 schreef lady-wrb het volgende:
kijken jullie wel eens naar dat programma 'je leven in puin' ?
ik krijg er zo de kriebels van dat ik hier in huis aan het ruimen ben geslagen.
volgens mijn partner ben ik potentieel lijder aan zo'n verzamelkwaal.
nou moet ik zeggen dat ik graag zooi om me heen verzamel, maar ik stapel dat niet in dozen om me heen. maar soms krijg ik wel dat benauwde gevoel van teveel spullen om me heen hebben
herkent iemand dat?
Hij is dus helemaal uit... reageert nergens op. Ik denk dat de batterij helemaal leeg is gelopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Geen idee Diaan. Je zou hem even helemaal uit kunnen zetten met het indrukken van de centerbutton tegelijk met het knopje bovenaan.
Aggos, Oscar was vanmorgen helemaal ontdaan dat mama's raceauto stuk is.
Dit lijkt me wel een aardige vervanger:
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog tussen spuuglelijk of gaaf.
Ik ben een erge alfa fan.
ik ook bij mijn partner, maar hij zegt dus dat ik zo ben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:49 schreef moussy het volgende:
[..]
ik, bij mijn echtgenoot. Das net een hamster.
ja te leeg kan. Even een tijdje aan het infuusquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
lady, succes met uitzoeken van een bril. Ik vind het altijd een crime.
BE, jeetje wat een schrik. Gelukkig heb je er lichamelijk geen last van. Wel jammer van de auto.
Hmm mijn iPad reageert niet meer. Zou hij te leeg kunnen zijn?
gewoon doorgaan, echt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:54 schreef lady-wrb het volgende:
maar goed, daar gaat het dus niet om. ik ben een chaoot, dat voorop. en hoe harder ik opruim, hoe groter de zooi, ondanks dat ik de kliko volstort. klinkt dat bekend? en wat is de oplossing?
met een chaos in je hoofd opruimen is bijna vragen om ellendequote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:55 schreef MeNicole2 het volgende:
Moet toch eerst erger worden voordat het beter word?
De chaos in mijn hoofd wordt altijd minder als ik opgeruimd heb! Hoe rommeliger mijn huis, hoe meer onrust en chaos in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
met een chaos in je hoofd opruimen is bijna vragen om ellende
maar ik moet het doen. donderdag komt L. weer terug en dan moet die kamer leeg zijn.
dat!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De chaos in mijn hoofd wordt altijd minder als ik opgeruimd heb! Hoe rommeliger mijn huis, hoe meer onrust en chaos in mijn hoofd.
Ja, inderdaad! En die blijven dan, dus even echt doorpakken tot alle hoopjes en doosjes en dingetjes een duidelijke eindbestemming hebben (dat kan ook de kliko zijn!).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:09 schreef moussy het volgende:
[..]
dat!
en als ik niet doorga tot het klaar is blijf ik zitten met doosjes wat heen en weer gesleept wordt, of hoopjes wat ik uit moet zoeken.
Ik bewaar vrij weinig, eigenlijk. Heb een paar eerste kleertjes bewaard, haar eerste schoentjes en wat bijzondere dingen uit de babytijd. nu bewaar ik nog vrij veel knutselwerkjes, daar heb ik een doos voor van Ikea, maar daar ga ik ook binnenkort met de bezem door en dan ga ik kritischer worden. Eventueel maak ik wel een foto van iets dat toch wel leuk is en doe het knutselwerkje in kwestie weg. Alle speelgoed waar ze te groot voor is, gaat ook weg. Er staat een vuilniszak klaar om naar de budgetstore te worden gebracht.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:44 schreef lady-wrb het volgende:
o wat fijn dat ik niet de enige ben
alleen al het weten dat ik niet alleen zo ben, helpt!
ik vermoed ook waar het vandaan komt hoor, dat bewaarderige. het is iets uit mijn jeugd. mijn moeder deed alles uit mijn jeugd weg. er is verdomd weinig over van waar ik vroeger waarde aan hechtte. en nu kan ik van alles wat L. van vroeger heeft, heel moeilijk afstand doen. ik ben bang dat hij me dat kwalijk gaat nemen later. en ook dingen waar hij vroeger zo graag mee speelde bewaar ik.
maar dus ook die hele berg autootjes die ik voor hem verzamelde en waar hij nog nooit wat mee gedaan heeften die gaan nu dus echt weg
grote vraag van mij is dus: wat bewaren jullie voor je kind voor later? of wat mag je kind bewaren van jullie?
Ik had dat ook altijd, maar kon het beter negeren dan tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:47 schreef Ssserpente het volgende:
Oh, en dat benauwde gevoel herken ik maar al te goed, Lady. Dat heb ik al als het aanrecht niet is opgeruimd.
Ik zou juist wíllen dat ik iets meer kon laten.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:48 schreef lady-wrb het volgende:
ook de verzamelwoede van spullen van mezelf is voor mij verklaarbaar. bijna alles van wat ik in mijn leven had, is bij mijn ex achtergebleven. simpelweg omdat hij het me niet gunde. en wat ik terugkreeg, kreeg ik gesloopt of incompleet terug.
zo heb ik heel veel via marktplaats weer teruggekocht, alleen kan bijv. een lepelrek dat ik kocht via marktplaats niet het lepelrek dat ik erfde van mijn oma vervangen, zelfs al is het exact hetzelfde. het blijft voor mij een lepelrek van marktplaats, dus koop ik er nog maar een bij en nog een. daar heb ik nu een doos vol vanen nog is het niet goed.
ik ben echt rijp voor therapie he
Nee hoor, want je bent je van je valkuilen bewust!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:48 schreef lady-wrb het volgende:
ook de verzamelwoede van spullen van mezelf is voor mij verklaarbaar. bijna alles van wat ik in mijn leven had, is bij mijn ex achtergebleven. simpelweg omdat hij het me niet gunde. en wat ik terugkreeg, kreeg ik gesloopt of incompleet terug.
zo heb ik heel veel via marktplaats weer teruggekocht, alleen kan bijv. een lepelrek dat ik kocht via marktplaats niet het lepelrek dat ik erfde van mijn oma vervangen, zelfs al is het exact hetzelfde. het blijft voor mij een lepelrek van marktplaats, dus koop ik er nog maar een bij en nog een. daar heb ik nu een doos vol vanen nog is het niet goed.
ik ben echt rijp voor therapie he
Ik moet zeggen dat ik het, sinds ik met de pil ben gestopt, ook stukken beter kan negeren. Ik ben laatst zelfs met Lente gaan zwemmen zonder de vaatwasser leeg te ruimen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had dat ook altijd, maar kon het beter negeren dan tegenwoordig
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:52 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het, sinds ik met de pil ben gestopt, ook stukken beter kan negeren. Ik ben laatst zelfs met Lente gaan zwemmen zonder de vaatwasser leeg te ruimen.
Ik kan het mezelf zo moeilijk maken.
Ja, die heb ik idd ook, zo'n doos en dat gaat ook nooit weg. Mijn dagboek/plakboek van mijn 6mnd stage in Engeland etc zit daar ook allemaal in. Niet dat ik het ooit nog teruglees, maar het is er mooi wel!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb zelf nog van vroeger mijn agenda's, schriftjes, penbrieven, poëzie albums... zijn alle verhuizingen mee gegaan en staan in een opgeruimde doos op zolder. Dat is iets wat ik niet weg kan doen. Ik heb ook heel lang kaartjes bewaard.
+1 en altijd stapels papier op de eettafel terwijl ik die elke week opruim..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Srsly! Ik ben altijd zo jaloers op mensen die dat gen hebben!
Bij ons is het nl. nooit helemaal opgeruimd of schoon. Hele bergen wasgoed, volle afwasmachines en nog vuile zooi op het aanrecht etc. etc. Ik kan daar net iets té makkelijk mijn ogen voor sluiten.![]()
Phff nee dat kan ik ook niet. Helaas mijn huisgenoten welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Srsly! Ik ben altijd zo jaloers op mensen die dat gen hebben!
Bij ons is het nl. nooit helemaal opgeruimd of schoon. Hele bergen wasgoed, volle afwasmachines en nog vuile zooi op het aanrecht etc. etc. Ik kan daar net iets té makkelijk mijn ogen voor sluiten.![]()
Wat voor een pil is dat?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:52 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het, sinds ik met de pil ben gestopt, ook stukken beter kan negeren. Ik ben laatst zelfs met Lente gaan zwemmen zonder de vaatwasser leeg te ruimen.
Die strijk- en vouwobsessie heb ik ook. Peace mag ook geen was vouwen, omdat hij het toch niet goed doet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb zo mijn obsessies. wasgoed wordt hier tot in de precisie gestreken en allemaal in dezelfde richting opgevouwen. ik kan echt uit mijn plaat gaan als bijv. handdoeken verkeerd opgevouwen worden of niet allemaal in dezelfde richting in de kast liggen.
ik probeer ook enorm om mijn obsessie voor 2 te doorbreken. ik wil niet overal 2 stuks van moeten kopen, laat staan dat ik overal 2 van wil neerzetten.
En ik kan dat dus juist veel minder goed. Wegens tijdgebrek zijn we vanmorgen van huis gegaan zonder de vaatwasser uit te ruimen en de vieze vaat erin te zetten, en dat vind ike cht heul vervelend. Terwijl ik er vroeger geen seconde aan zou denken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:52 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
hehe, dat van die handdoeken inderdaad. Ik vind het fijner als ze niet opgevouwen nog op zolder in een wasmand zitten, dan als ze verkeerd opgevouwen in de kast liggenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb zo mijn obsessies. wasgoed wordt hier tot in de precisie gestreken en allemaal in dezelfde richting opgevouwen. ik kan echt uit mijn plaat gaan als bijv. handdoeken verkeerd opgevouwen worden of niet allemaal in dezelfde richting in de kast liggen.
ik probeer ook enorm om mijn obsessie voor 2 te doorbreken. ik wil niet overal 2 stuks van moeten kopen, laat staan dat ik overal 2 van wil neerzetten.
nou idd. ik was afgelopen maand voor proef aan een pil, maar ik werd helemaal gek van de drang naar zoet eten. ik at voor heen nooit zoet. en door mijn medicijnen had ik juist helemaal geen eetlust meer, maar nu met die pil vrat ik alles wat ik tegenkwam.quote:
Haha, ik heb dat ook wel een beetje, maar tegelijkertijd kan ik het ook wel een beetje loslaten. Als mijn ouders oppassen op dinsdag, doet mijn moeder vaak nog wat dingen in huis, zoals strijken en vouwen (en wassen dus). En de handdoeken zijn dan ook niet gevouwen zoals ik het doe, maar ik ben zo blij dat ze het doet, dat ik daar dan maar overheen kijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
hier stond echt alles in tweevoud. ik heb er ooit wel eens een foto van geplaatst hier. ik heb in een opwelling een maand of twee terug alles wat hier dubbel stond weggegooid. nu staan er nog enkele dingen dubbel. niet meer alles.quote:
zo was het hier vorig jaar ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:03 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb ook overal 2 van. 2 Dezelfde lampjes, 2 fotolijstjes, 2 kandelaars, 2 waxinelichthouders, 2 van die grote houten kaarsenhouders!
ha dat klinkt gewoon luxe!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:06 schreef Ticootje het volgende:
HOPPA
Vrijdag nog een bezichtiging voor een huisje...
Straks heb ik gewoon de keuze?!?!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:06 schreef Ticootje het volgende:
HOPPA
Vrijdag nog een bezichtiging voor een huisje...
Straks heb ik gewoon de keuze?!?!
gewoon van die burago dingen enzo. niks byzondersquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:06 schreef MeNicole2 het volgende:
Wat voor auto's zijn dat dan? Heb 3 jongens
Ik ga zo ook maar Mikael zijn kamer weer even doen. Jongens zijn een dagje met opa en oma mee dus alle tijd!!
Oh jammer. De mijne zijn helemaal gek van Hotwheels!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gewoon van die burago dingen enzo. niks byzonders
dr zitten er een paar van de macdonalds tussen. maar die bedoel je vast niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:10 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Oh jammer. De mijne zijn helemaal gek van Hotwheels!!
hee ik heb en medestanderquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:12 schreef Estrys het volgende:
Ik had ook alles in tweevoud, ineens viel me dat op en stond het me zo tegen dat ik alles of weg heb gedaan of er nog eentje bij heb gekocht. Nu staat alles alleen of met drieën![]()
Ik ben zo blij dat wij allebei geen verzamelwoede hebben. Weet je wat ik ook zo verschrikkelijk vind, een vitrinekast in de kamer. Ik weet niet of ik nu iemand tegen het zere been stoot.
Ik heb mij laten vertellen dat tijdelijke huur niet bestaat. Tijdelijke huurcontracten schijnen niet rechtsgeldig te zijn. Even ter info. De verhuurder kan je er niet uitzetten, ook al heb je een contract voor zes maanden bijvoorbeeld. Tenzij je een wietplantage hebt of zoiets. Moet je even goed nakijken hoe dat zit met verkopen van de woning. Of gaan ze uit de verkoop als jij er in zit?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:11 schreef Ticootje het volgende:
Nee, allebei zijn tijdelijke huur..
Maar beide huizen zijn rond de 2 ton... Dat is juist de markt, die echt op zn gat ligt. Het ene huis staat al 1,5 jaar te koop, de andere meer dan 6 maanden.
Het ene is een appartement de andere een maissonette. Beide huizen hebben voors en tegens.. Dus ik moet maar even goed denken welke me het meest aanspreekt.
Nee de huizen blijven in de verkoop. En dan als ze verkocht worden, dan in overleg dus opleveren.. Maar die tijdelijke huur heb je dus binnen een maand geregeld. Dus zeg dat je eruit komt met de verkoper dat je 2 maanden krijgt om de boel leeg te trekken, dan is dat ruim voldoende.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb mij laten vertellen dat tijdelijke huur niet bestaat. Tijdelijke huurcontracten schijnen niet rechtsgeldig te zijn. Even ter info. De verhuurder kan je er niet uitzetten, ook al heb je een contract voor zes maanden bijvoorbeeld. Tenzij je een wietplantage hebt of zoiets. Moet je even goed nakijken hoe dat zit met verkopen van de woning. Of gaan ze uit de verkoop als jij er in zit?
Een ex van mij heeft zijn huis verhuurd toen hij bij zijn vriendin in trok. Nu is het uit en wil hij weer terug naar zijn huis. Huidige huurders weigeren te vertrekken. Hij trekt nu zelf steeds van tijdelijke huur naar tijdelijke huur en betaalt ondertussen een bak geld om via een advocaat etc de huurders er uit te krijgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb mij laten vertellen dat tijdelijke huur niet bestaat. Tijdelijke huurcontracten schijnen niet rechtsgeldig te zijn. Even ter info. De verhuurder kan je er niet uitzetten, ook al heb je een contract voor zes maanden bijvoorbeeld. Tenzij je een wietplantage hebt of zoiets. Moet je even goed nakijken hoe dat zit met verkopen van de woning. Of gaan ze uit de verkoop als jij er in zit?
Maar het is toch dat als het voor dringend eigen gebruik is (zoals in dit geval) dat de huur dan opgezegd kan worden?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Een ex van mij heeft zijn huis verhuurd toen hij bij zijn vriendin in trok. Nu is het uit en wil hij weer terug naar zijn huis. Huidige huurders weigeren te vertrekken. Hij trekt nu zelf steeds van tijdelijke huur naar tijdelijke huur en betaalt ondertussen een bak geld om via een advocaat etc de huurders er uit te krijgen.
Mijn ex heeft zelf rechten gestudeerd dus het lijkt me dat hij van de hoed en de rand weet...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar het is toch dat als het voor dringend eigen gebruik is (zoals in dit geval) dat de huur dan opgezegd kan worden?
Volgens mij heeft de overheid een specifieke regeling ingesteld dat je een huis dat je niet verkocht krijgt wel tijdelijk kan verhuren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is zo. Je kan het tijdelijk verhuren, maar dat is geen garantie dat die huurder er op tijd uit gaat als jij het verkoopt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de overheid een specifieke regeling ingesteld dat je een huis dat je niet verkocht krijgt wel tijdelijk kan verhuren.
Maar volgens mij geldt in die specifieke situatie die huurbescherming niet. Even zoeken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:29 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is zo. Je kan het tijdelijk verhuren, maar dat is geen garantie dat die huurder er op tijd uit gaat als jij het verkoopt.
ik quote:
"Het aangaan van een huurovereenkomst voor bepaalde tijd biedt geen waarborg dat de huurder het gehuurde na verloop van de afgesproken bepaalde tijd ook daadwerkelijk zal verlaten. De huurder is daartoe ook niet verplicht. Als een huurovereenkomst voor bepaalde tijd wordt aangegaan, zal deze overeenkomst - in tegenstelling tot wat veelal wordt gedacht - namelijk niet eindigen door enkel tijdsverloop. Opzegging volgens de wettelijke normen blijft noodzakelijk, en bij deze opzegging wordt de verhuurder geconfronteerd met de beperkte opzeggingsgronden van de artikelen 7:271 e.v. van het Burgerlijk Wetboek. Verkoop van de woning is bijvoorbeeld geen reden om de huurovereenkomst te beëindigen. De wettelijke opzeggingsgronden bieden sterke bescherming aan de huurder, wat succesvolle opzegging door de verhuurder lastig maakt."
quote:Bij tijdelijke verhuur op grond van de Leegstandwet gelden de normale huurbeschermingsregels niet. De huurder heeft dus geen huurbescherming bij beëindiging van de huur. De huurovereenkomst moet wel voor ten minste 6 maanden zijn en er geldt een opzegtermijn van minimaal 1 maand voor de huurder en minimaal 3 maanden voor de verhuurder. De huurovereenkomst stopt automatisch als de vergunning is verlopen. Als een verlenging van de vergunning is aangevraagd en nog geen beslissing is genomen, loopt de huurovereenkomst door.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:33 schreef Estrys het volgende:
heb ik daarvoor al die vergeten groente moeten vreten![]()
Posteleinstamppotquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Estrys![]()
Heb je ook postelein moet eten? Dat is wel zo ranzig
niet rauw door een stamppotquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Estrys![]()
Heb je ook postelein moet eten? Dat is wel zo ranzig
Mijn oma kookte alles tot snot. Ik eet ook geen gewone spinazie daardoor. Alleen maar spinazie a la crème.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:39 schreef simmu het volgende:
[..]
niet rauw door een stamppot![]()
met blokjes kaas en rode paprika, zelfs de kinders vreten dat wel
Maar is dat juist niet het probleem?? In het stukje staat dat er een vergunning moet worden verleend, dit moet de gemeente doen, er zijn tegenwoordig ook een hoop huizen op de particuliere markt die dus geen vergunning hebben, dan heb je als verhuurder dus geen poot meer om op te staan en als huurder sta je dan ineens veel sterkerquote:
Dat is knap dom van de verhuurders danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Maar is dat juist niet het probleem?? In het stukje staat dat er een vergunning moet worden verleend, dit moet de gemeente doen, er zijn tegenwoordig ook een hoop huizen op de particuliere markt die dus geen vergunning hebben, dan heb je als verhuurder dus geen poot meer om op te staan en als huurder sta je dan ineens veel sterker
Oh gadver, *ril* mijn schoonvader moet ook alles gekookt hebben tot snot, want anders is het nog rauw, bij het idee dat die man dan bijv de andijvie gaat koken voor de stampot, draait mijn maag alquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn oma kookte alles tot snot. Ik eet ook geen gewone spinazie daardoor. Alleen maar spinazie a la crème.
*ril*
Juridisch misschien waar, maar in de praktijk niks waard. Mijn zus verhuurde haar huis aan wat een psychiatrisch patient met een drankprobleem bleekquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:33 schreef Estrys het volgende:
oke, nou dan heeft mijn schoonvader me een oor aangenaaid![]()
![]()
heb ik daarvoor al die vergeten groente moeten vreten![]()
Ik kook andijvie niet voor een stamppot maar ik eet het niet rauw. Ik eet het gekookt met een groentensausje. Andijviestamppot vind ik niet te hachelen want andijvie rauw is bahquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Oh gadver, *ril* mijn schoonvader moet ook alles gekookt hebben tot snot, want anders is het nog rauw, bij het idee dat die man dan bijv de andijvie gaat koken voor de stampot, draait mijn maag al
Het blijft gewoon moeilijk, ik zie dat naast mijn ouders, dat huis ging particulier de verhuur in, de verhuurders hadden alles netjes regeld zoals het hoorde, toen begon de huurder er een zooi van te maken, wietplantage op zolder en onder in de kruipruimte, heeft gewoon dik 3 jaar en een hoop gezeik bij de rechter en met politie geduurd voordat ze eruit gezet konden worden, want hij betaalde in dit geval wel nog altijd netjes de huurquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar zélfs als dat dus wel in orde is kan je pech treffen. Dat blijkt. (toestemming moet wil je je hypotheekrenteaftrek houden)
whaha ik had in het ziekenhuis koolrabi, ik dacht nog wie eet er koolrabi?? Nou ja bij ons in het verpleegkliniek de oudjes, maar hallo ik modern meisje van deze wereld niet en dan ook nog eens gekookt in melksausquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:52 schreef Estrys het volgende:
Hoe dan ook. Saaie brandnetelkut met geitenwollen schaamhaar en rugzakje is echt de beste typering in dit gevalDat ze die havikswortel ergens anders steekt.
![]()
en die vergeten groente zijn niet voor niks VERGETEN. en dat is dat.![]()
En dan is je huis helemaal naar de knoppen en heb je die extra kosten ook nogquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:54 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Het blijft gewoon moeilijk, ik zie dat naast mijn ouders, dat huis ging particulier de verhuur in, de verhuurders hadden alles netjes regeld zoals het hoorde, toen begon de huurder er een zooi van te maken, wietplantage op zolder en onder in de kruipruimte, heeft gewoon dik 3 jaar en een hoop gezeik bij de rechter en met politie geduurd voordat ze eruit gezet konden worden, want hij betaalde in dit geval wel nog altijd netjes de huur
Mijn moeder heeft er een handje van om met het kookvocht en wat scheppen uit een pakje speciaal er voor er een groentesausje van te maken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
whaha ik had in het ziekenhuis koolrabi, ik dacht nog wie eet er koolrabi?? Nou ja bij ons in het verpleegkliniek de oudjes, maar hallo ik modern meisje van deze wereld niet en dan ook nog eens gekookt in melksausIk snap dat dus echt niet je eten tot snot koken en dan ook nog eens in melksaus *RIL*
Is dat een generatie dingetje ofzo??quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er een handje van om met het kookvocht en wat scheppen uit een pakje speciaal er voor er een groentesausje van te maken.
Andijvie, witlof allemaal hetzelfde sausje en dus dezelfde smaak
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:00 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Is dat een generatie dingetje ofzo??
Dat vind ik nou echt een supergoed ideequote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:03 schreef moussy het volgende:
knutsels/tekeningen van je kinderen kan je ook inscannen en na tig knutsels een fotoboekje laten maken, scheelt een hoop ruimte
Na, dat is anders. Je moet ze toch minstens kunnen ruikenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:03 schreef moussy het volgende:
knutsels/tekeningen van je kinderen kan je ook inscannen en na tig knutsels een fotoboekje laten maken, scheelt een hoop ruimte
Psies!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:03 schreef moussy het volgende:
inscannen ja goed idee, maar waarom moeten ze die dingen zo gruwelijk groot maken?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:03 schreef moussy het volgende:
kunnen ze die kleuters niet gewoon painten leren? kunnen ze het aan het eind van het jaar meenemen op een cd-rommetjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
inscannen ja goed idee, maar waarom moeten ze die dingen zo gruwelijk groot maken?Wat is er mis met een A4tje?
[ afbeelding ]
Hoe ga ik dat scannen dan?
geef ze gewoon allemaal een Ipadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kunnen ze die kleuters niet gewoon painten leren? kunnen ze het aan het eind van het jaar meenemen op een cd-rommetje
Ikquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:51 schreef droomvrouwtje het volgende:
whaha, je kan het dan nog altijd blanceren (of hoe schrijf je dat) dan is het ook niet meer rauw, mijn schoonvader eet daarom ook niet graag sla enzo is konijnenvoer en hij is geen konijn
ja ooit was het een hype. maar waarom ik er nou zoveel heb. volgens mij zitten er verschillende talen tussen. ik moet er maar eens batterijen inmikken om te kijken of ze nog wel in beweging te krijgen zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:45 schreef moussy het volgende:
ik heb me eens de trrring geboden op 2 furby's voor Cas.. nooit gelukt, dat mensch was volgens mij nooit tevreden.
volgens mij wilde ik zo'n ding voor Cas na de hype, zullen nu wel collectoritems zijn of zo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja ooit was het een hype. maar waarom ik er nou zoveel heb. volgens mij zitten er verschillende talen tussen. ik moet er maar eens batterijen inmikken om te kijken of ze nog wel in beweging te krijgen zijn
Die had ik dan weer wel.!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:59 schreef Lois het volgende:
Ik had geen furby maar wel eentamagotchi
Och arme...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:01 schreef Estrys het volgende:
Ik had geen Furby en geen Tamagotchi. Mijn moeder vond dat soort dingen altijd belachelijk
ik was zo geintrigeerd door je sig dat ik even je geboortedatum opzocht in het foboquote:
Ach gossie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:01 schreef Estrys het volgende:
Ik had geen Furby en geen Tamagotchi. Mijn moeder vond dat soort dingen altijd belachelijk
Kom ik zo wijs over?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:10 schreef Lois het volgende:
[..]
ik was zo geintrigeerd door je sig dat ik even je geboortedatum opzocht in het fobo![]()
Jij bent jonger dan ik dacht, gezien de tamagotchi.
Ik had zelfs geen monchichi.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach gossie.
Ik had beiden niet, maar wel een monchichi
De iPad doet het weer
Kan best kloppen. Die andere twee zijn al van na mijn tijd. Monchichi is van mijn tijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had zelfs geen monchichi.
Maar volgens mij zijn al deze dingen een beetje van na mijn tijd ofzo
Ik was 23.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:59 schreef Estrys het volgende:
FurbyBE in 1998
![]()
Mijn hemel, ik ben een interview aan het uitwerken met een man van 80 die een enorm slecht geheugen heeft. En het gaat over 40 jaar geleden.Heb het gelukkig opgenomen. Maar iets met hak-tak en zo. En een enorm verkouden en zieke interviewster die totaal geen grip heeft op de situatie hoor ik nu en weinig structuur in het gesprek kan houden. That would be me
Beter! Ik werd net nog voor jankende tienermoeder uitgemaakt.quote:
Voel je niks van Lois.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:10 schreef Lois het volgende:
[..]
ik was zo geintrigeerd door je sig dat ik even je geboortedatum opzocht in het fobo![]()
Jij bent jonger dan ik dacht, gezien de tamagotchi.
Nee jij hosselt tegenwoordig 17 jarige chickies in de sportschool.quote:
Echt iets om trots op te zijn iddquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee jij hosselt tegenwoordig 17 jarige chickies in de sportschool.
Gelukkig heb je een auto...
Ik voldoe aardig?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:26 schreef Lois het volgende:
Ik vind het tijd voor een midlife crisis.
28 is niet erg midlife ?quote:
Ik vind 28 best wel midlife... En crisis hoef ik jou niets over te vertellen toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:30 schreef Joene het volgende:
[..]
28 is niet erg midlife ?
of doe je mee aan de crisis ?
De boodschappentas is voor jou ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Toepasselijke TT
Ik mocht ook weer ff op apk vandaag..ben weer twee stempels op m`n bingokaart rijker![]()
Welke??quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Toepasselijke TT
Ik mocht ook weer ff op apk vandaag..ben weer twee stempels op m`n bingokaart rijker![]()
Ze gaat voor een volle kaart, dan heb je de wasdroger.quote:
Crisis heb ik alleen in mn portemonnee ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind 28 best wel midlife... En crisis hoef ik jou niets over te vertellen toch?
Costochondritis, en een slijmbeursontsteking van m`n heup. Heb meteen maar een injectie in de laatste laten knallen. Doet zeer manquote:
Jij bent echt heel stuk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Costochondritis, en een slijmbeursontsteking van m`n heup. Heb meteen maar een injectie in de laatste laten knallen. Doet zeer man
Da's toch quarterlife crisis?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind 28 best wel midlife... En crisis hoef ik jou niets over te vertellen toch?
Ik noem het gewoon, het nieuwe beginquote:
Kunnen ze niet gewoon gaan vinden waarom bij jou alles aan het ontsteken is?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
een ontsteking aan de aanhechting van m`n rib. Yay
Ja om over 28 jaar nog een keer alles weg te pleuren?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon, het nieuwe begin.
Gaan ze doen bij de klinisch geneticus. Als de cardioloog zegt dat m`n verzakte hartklep er ook mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon gaan vinden waarom bij jou alles aan het ontsteken is?
Ruimt wel lekker op?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja om over 28 jaar nog een keer alles weg te pleuren?
Je weet het niet ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja om over 28 jaar nog een keer alles weg te pleuren?
Haha, ja, zo noemde ik het ook iedere keer, anders was ik inmiddels echt aan mijn last life crisis bezig geweestquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon, het nieuwe begin.
Ik begin idd nu wel met lekker weinig spullen ?quote:
Kunnen ze die klep niet in elk geval ff fixen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gaan ze doen bij de klinisch geneticus. Als de cardioloog zegt dat m`n verzakte hartklep er ook mee te maken heeft.
ik hoop niet dat er veel keren komen eerlijk gezegd ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Haha, ja, zo noemde ik het ook iedere keer, anders was ik inmiddels echt aan mijn last life crisis bezig geweest
Prima toch? Geen gezeik om de zooi ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik begin idd nu wel met lekker weinig spullen ?
Ik ookquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik begin idd nu wel met lekker weinig spullen ?
Je vind dat Taartjesfee teveel kletst ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kunnen ze die klep niet in elk geval ff fixen?
Geen idee? Misschien kunnen ze het beter zo laten zolang het nog niet echt kapot is?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kunnen ze die klep niet in elk geval ff fixen?
ik denk een doosje of 3 ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:38 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik ookscheelt inpakken met verhuizen?
Gevalletje reflectie?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Je vind dat Taartjesfee teveel kletst ?
Gewoon matrassen op de grond en gaan... Zoveel meuk heb je toch niet nodig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:38 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik ookscheelt inpakken met verhuizen?
Even lekker bij je hart poeren om iets te maken is geen pretjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geen idee? Misschien kunnen ze het beter zo laten zolang het nog niet echt kapot is?
Zou kunnen ?quote:
Maar ben je dan niet snel moe enzo? Wat vind je echt kapot.... Als het ding lekt kun je daar toch behoorlijk ziek van worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geen idee? Misschien kunnen ze het beter zo laten zolang het nog niet echt kapot is?
Voor je ingepakt?quote:
Ik weet niet. Lastig bepalen of je daar moe van bent als je schildklier te traag werkt, je ijzertekort hebt en ook een behoorle vit. D tekortquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar ben je dan niet snel moe enzo? Wat vind je echt kapot.... Als het ding lekt kun je daar toch behoorlijk ziek van worden.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik weet niet. Lastig bepalen of je daar moe van bent als je schildklier te traag werkt, je ijzertekort hebt en ook een behoorle vit. D tekort
Ik denk steeds dat ik niet kapotter kan en dan blijkt het gewoon toch te kunnen
Dat hoop ik ook voor je.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:38 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hoop niet dat er veel keren komen eerlijk gezegd ?
Dat zou prettig zijn ? en de rest staat bij de schoenen denk ik ?quote:
Nouja..ik ben het ook wel eens kotsbeu hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:43 schreef Lois het volgende:
Ik vind het heel rot voor je TF heus, en knap dat je zo de moed erin houdt
Maar Leven is kort , dus genieten ofzo.quote:
Moet je zeker doenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar Leven is kort , dus genieten ofzo.
En je slippers.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat zou prettig zijn ? en de rest staat bij de schoenen denk ik ?
Je enige bezit wat je dan nog hebt , maakt je moeder kwijt iddquote:
Je zou niet menselijk zijn als dat niet zo was, maar je laat het bijzonder weinig merken, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nouja..ik ben het ook wel eens kotsbeu hoor![]()
![]()
Je doet het.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dankjewel
Ik geloof niet zo in klagen enzo. Gewoon schop onder je hol en doorgaan
dr stond er zonet een bij de kringloop voor 1,50 dus dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:48 schreef moussy het volgende:
[..]
volgens mij wilde ik zo'n ding voor Cas na de hype, zullen nu wel collectoritems zijn of zo.
Snel kopen en voor dikke doekoe weer verkopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dr stond er zonet een bij de kringloop voor 1,50 dus dat zal wel meevallen.
edit: hij staat er nog dus he?
neeeeee ik heb net opgeruimd zegquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Snel kopen en voor dikke doekoe weer verkopen.
bankstel in je tuin zettenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
neeeeee ik heb net opgeruimd zeg
ik mag van mezelf alleen nog spullen voor de tuin kopen.
ben aan het bieden op een tuinset maar een of andere lapzwans gaat er steeds overheen.
maar ik wil gewoon zo'n heerlijke truttige royal garden set.
of zal ik dat toch maar gewoon een grote tafel maken en daar al mijn tuinbankjes omheen zetten?
Je kan m toch in de tuin zetten?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
neeeeee ik heb net opgeruimd zeg
ik mag van mezelf alleen nog spullen voor de tuin kopen.
ben aan het bieden op een tuinset maar een of andere lapzwans gaat er steeds overheen.
maar ik wil gewoon zo'n heerlijke truttige royal garden set.
of zal ik dat toch maar gewoon een grote tafel maken en daar al mijn tuinbankjes omheen zetten?
En een kratje schultebrau?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:52 schreef moussy het volgende:
[..]
bankstel in je tuin zetten
dit jaar doen we het weer
en ik moest m verkopen ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan m toch in de tuin zetten?
Tijdelijk..quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En een kratje schultebraurosébier?
Wanneer kan ik langskomen...quote:
als er weer een "nieuwe" staat!quote:
Moet je niet doen joh! Daar wordt-ie vies van. Je moet er alleen naar kijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:57 schreef k_i_m het volgende:
Dat, en beloven heel veel taart te bakken.
Lieve vick,quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:03 schreef Vicky het volgende:
Ik ben weer trots opmezelf!
Ik heb zondag gebak afgeslagen! En ik heb al 3 dagen minder dan 1500kcal op
Gister gesport, morgenavond weer en dan vrijdagochtend weer..
ben benieuwd wat de weegschaal gaat zeggen!
dat is slecht he... want daar door gaat je lichaam dalijk vetten opslaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:03 schreef Vicky het volgende:
Ik ben weer trots opmezelf!
Ik heb zondag gebak afgeslagen! En ik heb al 3 dagen minder dan 1500kcal op
Gister gesport, morgenavond weer en dan vrijdagochtend weer..
ben benieuwd wat de weegschaal gaat zeggen!
i knowquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lieve vick,
Hou je er rekening mee dat het er allemaal niet in 3 maanden aan is gekomen, dus dat het er ook niet in 3 maanden af is
Het is een kwestie van volhouden en het je nieuwe leefstijl maken.
Over afvallen gesproken. Ik heb m@x al een poos niet gezien.
Welnee, het is altijd raar om na een lange tijd weer contact met iemand te zoeken. Gewoon een mailtje sturen of een berichtje op Faceboek sturenquote:
wat zij zegtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Welnee, het is altijd raar om na een lange tijd weer contact met iemand te zoeken. Gewoon een mailtje sturen of een berichtje op Faceboek sturen.
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
dat is slecht he... want daar door gaat je lichaam dalijk vetten opslaan.
je kan beter aan de 2000 komen en daarbij gezond sporten.
Facebook zou wel makkelijk zijn - als in laagdrempelig, maar dat heeft ze niet. Ik heb alleen een zakelijk email adres.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Welnee, het is altijd raar om na een lange tijd weer contact met iemand te zoeken. Gewoon een mailtje sturen of een berichtje op Faceboek sturen.
ik heb juist geleerd dat dat heel slecht is, toen ik zo'n plan op ging stellen met een trainer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens.
1500 kan prima, mits je goede producten en voldoende en vaak genoeg eet.
2000 heb je gewoon nodig, dan val je dus niet af. Als je minder eet dan nodig dan zul je dus reserve aanroepen. Als je echt te weinig eet gaat je lichaam in spaarstand, maar dan heb je het over langdurig te weinig eten.
Ik probeer op de dagen dat ik niet sport rond de 1500 calorieën te zitten en de sportdagen rond de 2000. Ik kijk dan wel wat ik eet, koolhydraten zijn goede brandstoffen en kun je opslaan in je spieren. Hoe meer je traint, hoe groter die opslag kan worden. Vetten leveren minder energie bij verbranden, dus daar wil ik niet teveel van binnen hebben. Verder na het sporten dus de koolhydraten weer aanvullen en eiwitten voor het spierherstel.
Dus een beetje weten wat je eet en waarom. Niet denken ach een mc menu is maar 1200 calorieën, de rest van de dag drink ik water, zo werkt het niet.
Ik heb een beetje het idee, dat je er een beetje obsessief mee bezig bent. Met name door je manier waarop je constant over eten/bewegen post.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:03 schreef Ticootje het volgende:
Het werkt als een trein! ;-)
Moet er wel ff bij zeggen dat ik geen overgewicht heb. Ik doe 1x per week cardio training en 3x krachttraining. Het niet afvallen is een puntje spieren zijn zwaarder dan vet.
Maar ja mij doel ik dan ook maat 32/34 halen. Geen idee of dat reëel is, maar ik kom al best in de buurt.
lekker goedkoop want dat hangt altijd in de sale rekken, garpjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee, dat je er een beetje obsessief mee bezig bent. Met name door je manier waarop je constant over eten/bewegen post.
Waarom wil je in maatje 32??
Minder stof dus goedkoper. Toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
lekker goedkoop want dat hangt altijd in de sale rekken, garpje![]()
ligt meer aan de lengte ook.. en verhouding.
Ik lijn niet?? Ik eet gewoon normaal. En ja ik geef "nog steeds" borstvoeding. Zijn toch ook weer 500 calorieën per dag, is mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:13 schreef amaranta het volgende:
Geef je eigenlijk nog borstvoeding Tico? En hoe doe je het dan icm de borstvoeding?
Ik heb altijd begrpen dat lijnen en borstvoeding niet goed samen gaan.
Toch bijna een cheeseburgerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik lijn niet?? Ik eet gewoon normaal. En ja ik geef "nog steeds" borstvoeding. Zijn toch ook weer 500 calorieën per dag, is mooi meegenomen.
Wtf?!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:19 schreef amaranta het volgende:
Nou ja dan lijn je niet, en geef je het een andere naam.
Het stodquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wtf?!
Anders ga je jezelf ff nuttig maken en pijp je vent ff, en stop je bemoeien met dingen waar je niets van weet?
Het stond er idd wat lullig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wtf?!
Anders ga je jezelf ff nuttig maken en pijp je vent ff, en stop je bemoeien met dingen waar je niets van weet?
Ik lig al. En ik eet uit principe niet na 8 uur s avonds.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef Troel het volgende:
Ik heb honger naar mijn bed en ik ga gehoor geven aan die honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |