Snap ikquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:13 schreef Saffier het volgende:
Daarom vroeg ik me af of ze heeft kunnen slapen
Hoe is t nu? Doe rustigaan he!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
En toen lette ik even niet op in de auto. BOEM!
Mijn voorganger had een trekhaak dus mijn auto was meteen lek. Koelvloeistof...
Auto is weggesleept en ik ben net nog maar even langs de HAP gegaan. Pijn in mijn rug maar verder niks ernstigs. Flink paracetamol of brufen slikken de komende dagen en blijven bewegen.
Ik voel me wel heel lullig want ik vertrek dus woensdag voor 5 dagen naar het buitenland en laat F met een hoop gedoe achter...
ah, gevonden. meid wat een schrik!!! ik hoop dat de schade meevalt, op alle fronten.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
En toen lette ik even niet op in de auto. BOEM!
Mijn voorganger had een trekhaak dus mijn auto was meteen lek. Koelvloeistof...
Auto is weggesleept en ik ben net nog maar even langs de HAP gegaan. Pijn in mijn rug maar verder niks ernstigs. Flink paracetamol of brufen slikken de komende dagen en blijven bewegen.
Ik voel me wel heel lullig want ik vertrek dus woensdag voor 5 dagen naar het buitenland en laat F met een hoop gedoe achter...
ik, bij mijn echtgenoot. Das net een hamster.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:49 schreef lady-wrb het volgende:
kijken jullie wel eens naar dat programma 'je leven in puin' ?
ik krijg er zo de kriebels van dat ik hier in huis aan het ruimen ben geslagen.
volgens mijn partner ben ik potentieel lijder aan zo'n verzamelkwaal.
nou moet ik zeggen dat ik graag zooi om me heen verzamel, maar ik stapel dat niet in dozen om me heen. maar soms krijg ik wel dat benauwde gevoel van teveel spullen om me heen hebben
herkent iemand dat?
Hij is dus helemaal uit... reageert nergens op. Ik denk dat de batterij helemaal leeg is gelopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Geen idee Diaan. Je zou hem even helemaal uit kunnen zetten met het indrukken van de centerbutton tegelijk met het knopje bovenaan.
Aggos, Oscar was vanmorgen helemaal ontdaan dat mama's raceauto stuk is.
Dit lijkt me wel een aardige vervanger:
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog tussen spuuglelijk of gaaf.
Ik ben een erge alfa fan.
ik ook bij mijn partner, maar hij zegt dus dat ik zo ben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:49 schreef moussy het volgende:
[..]
ik, bij mijn echtgenoot. Das net een hamster.
ja te leeg kan. Even een tijdje aan het infuusquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
lady, succes met uitzoeken van een bril. Ik vind het altijd een crime.
BE, jeetje wat een schrik. Gelukkig heb je er lichamelijk geen last van. Wel jammer van de auto.
Hmm mijn iPad reageert niet meer. Zou hij te leeg kunnen zijn?
gewoon doorgaan, echt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:54 schreef lady-wrb het volgende:
maar goed, daar gaat het dus niet om. ik ben een chaoot, dat voorop. en hoe harder ik opruim, hoe groter de zooi, ondanks dat ik de kliko volstort. klinkt dat bekend? en wat is de oplossing?
met een chaos in je hoofd opruimen is bijna vragen om ellendequote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:55 schreef MeNicole2 het volgende:
Moet toch eerst erger worden voordat het beter word?
De chaos in mijn hoofd wordt altijd minder als ik opgeruimd heb! Hoe rommeliger mijn huis, hoe meer onrust en chaos in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
met een chaos in je hoofd opruimen is bijna vragen om ellende
maar ik moet het doen. donderdag komt L. weer terug en dan moet die kamer leeg zijn.
dat!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De chaos in mijn hoofd wordt altijd minder als ik opgeruimd heb! Hoe rommeliger mijn huis, hoe meer onrust en chaos in mijn hoofd.
Ja, inderdaad! En die blijven dan, dus even echt doorpakken tot alle hoopjes en doosjes en dingetjes een duidelijke eindbestemming hebben (dat kan ook de kliko zijn!).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:09 schreef moussy het volgende:
[..]
dat!
en als ik niet doorga tot het klaar is blijf ik zitten met doosjes wat heen en weer gesleept wordt, of hoopjes wat ik uit moet zoeken.
Ik bewaar vrij weinig, eigenlijk. Heb een paar eerste kleertjes bewaard, haar eerste schoentjes en wat bijzondere dingen uit de babytijd. nu bewaar ik nog vrij veel knutselwerkjes, daar heb ik een doos voor van Ikea, maar daar ga ik ook binnenkort met de bezem door en dan ga ik kritischer worden. Eventueel maak ik wel een foto van iets dat toch wel leuk is en doe het knutselwerkje in kwestie weg. Alle speelgoed waar ze te groot voor is, gaat ook weg. Er staat een vuilniszak klaar om naar de budgetstore te worden gebracht.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:44 schreef lady-wrb het volgende:
o wat fijn dat ik niet de enige ben
alleen al het weten dat ik niet alleen zo ben, helpt!
ik vermoed ook waar het vandaan komt hoor, dat bewaarderige. het is iets uit mijn jeugd. mijn moeder deed alles uit mijn jeugd weg. er is verdomd weinig over van waar ik vroeger waarde aan hechtte. en nu kan ik van alles wat L. van vroeger heeft, heel moeilijk afstand doen. ik ben bang dat hij me dat kwalijk gaat nemen later. en ook dingen waar hij vroeger zo graag mee speelde bewaar ik.
maar dus ook die hele berg autootjes die ik voor hem verzamelde en waar hij nog nooit wat mee gedaan heeften die gaan nu dus echt weg
grote vraag van mij is dus: wat bewaren jullie voor je kind voor later? of wat mag je kind bewaren van jullie?
Ik had dat ook altijd, maar kon het beter negeren dan tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:47 schreef Ssserpente het volgende:
Oh, en dat benauwde gevoel herken ik maar al te goed, Lady. Dat heb ik al als het aanrecht niet is opgeruimd.
Ik zou juist wíllen dat ik iets meer kon laten.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:48 schreef lady-wrb het volgende:
ook de verzamelwoede van spullen van mezelf is voor mij verklaarbaar. bijna alles van wat ik in mijn leven had, is bij mijn ex achtergebleven. simpelweg omdat hij het me niet gunde. en wat ik terugkreeg, kreeg ik gesloopt of incompleet terug.
zo heb ik heel veel via marktplaats weer teruggekocht, alleen kan bijv. een lepelrek dat ik kocht via marktplaats niet het lepelrek dat ik erfde van mijn oma vervangen, zelfs al is het exact hetzelfde. het blijft voor mij een lepelrek van marktplaats, dus koop ik er nog maar een bij en nog een. daar heb ik nu een doos vol vanen nog is het niet goed.
ik ben echt rijp voor therapie he
Nee hoor, want je bent je van je valkuilen bewust!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:48 schreef lady-wrb het volgende:
ook de verzamelwoede van spullen van mezelf is voor mij verklaarbaar. bijna alles van wat ik in mijn leven had, is bij mijn ex achtergebleven. simpelweg omdat hij het me niet gunde. en wat ik terugkreeg, kreeg ik gesloopt of incompleet terug.
zo heb ik heel veel via marktplaats weer teruggekocht, alleen kan bijv. een lepelrek dat ik kocht via marktplaats niet het lepelrek dat ik erfde van mijn oma vervangen, zelfs al is het exact hetzelfde. het blijft voor mij een lepelrek van marktplaats, dus koop ik er nog maar een bij en nog een. daar heb ik nu een doos vol vanen nog is het niet goed.
ik ben echt rijp voor therapie he
Ik moet zeggen dat ik het, sinds ik met de pil ben gestopt, ook stukken beter kan negeren. Ik ben laatst zelfs met Lente gaan zwemmen zonder de vaatwasser leeg te ruimen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had dat ook altijd, maar kon het beter negeren dan tegenwoordig
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:52 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het, sinds ik met de pil ben gestopt, ook stukken beter kan negeren. Ik ben laatst zelfs met Lente gaan zwemmen zonder de vaatwasser leeg te ruimen.
Ik kan het mezelf zo moeilijk maken.
Ja, die heb ik idd ook, zo'n doos en dat gaat ook nooit weg. Mijn dagboek/plakboek van mijn 6mnd stage in Engeland etc zit daar ook allemaal in. Niet dat ik het ooit nog teruglees, maar het is er mooi wel!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb zelf nog van vroeger mijn agenda's, schriftjes, penbrieven, poëzie albums... zijn alle verhuizingen mee gegaan en staan in een opgeruimde doos op zolder. Dat is iets wat ik niet weg kan doen. Ik heb ook heel lang kaartjes bewaard.
+1 en altijd stapels papier op de eettafel terwijl ik die elke week opruim..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Srsly! Ik ben altijd zo jaloers op mensen die dat gen hebben!
Bij ons is het nl. nooit helemaal opgeruimd of schoon. Hele bergen wasgoed, volle afwasmachines en nog vuile zooi op het aanrecht etc. etc. Ik kan daar net iets té makkelijk mijn ogen voor sluiten.![]()
Phff nee dat kan ik ook niet. Helaas mijn huisgenoten welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Srsly! Ik ben altijd zo jaloers op mensen die dat gen hebben!
Bij ons is het nl. nooit helemaal opgeruimd of schoon. Hele bergen wasgoed, volle afwasmachines en nog vuile zooi op het aanrecht etc. etc. Ik kan daar net iets té makkelijk mijn ogen voor sluiten.![]()
Wat voor een pil is dat?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:52 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het, sinds ik met de pil ben gestopt, ook stukken beter kan negeren. Ik ben laatst zelfs met Lente gaan zwemmen zonder de vaatwasser leeg te ruimen.
Die strijk- en vouwobsessie heb ik ook. Peace mag ook geen was vouwen, omdat hij het toch niet goed doet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb zo mijn obsessies. wasgoed wordt hier tot in de precisie gestreken en allemaal in dezelfde richting opgevouwen. ik kan echt uit mijn plaat gaan als bijv. handdoeken verkeerd opgevouwen worden of niet allemaal in dezelfde richting in de kast liggen.
ik probeer ook enorm om mijn obsessie voor 2 te doorbreken. ik wil niet overal 2 stuks van moeten kopen, laat staan dat ik overal 2 van wil neerzetten.
En ik kan dat dus juist veel minder goed. Wegens tijdgebrek zijn we vanmorgen van huis gegaan zonder de vaatwasser uit te ruimen en de vieze vaat erin te zetten, en dat vind ike cht heul vervelend. Terwijl ik er vroeger geen seconde aan zou denken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:52 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
hehe, dat van die handdoeken inderdaad. Ik vind het fijner als ze niet opgevouwen nog op zolder in een wasmand zitten, dan als ze verkeerd opgevouwen in de kast liggenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb zo mijn obsessies. wasgoed wordt hier tot in de precisie gestreken en allemaal in dezelfde richting opgevouwen. ik kan echt uit mijn plaat gaan als bijv. handdoeken verkeerd opgevouwen worden of niet allemaal in dezelfde richting in de kast liggen.
ik probeer ook enorm om mijn obsessie voor 2 te doorbreken. ik wil niet overal 2 stuks van moeten kopen, laat staan dat ik overal 2 van wil neerzetten.
nou idd. ik was afgelopen maand voor proef aan een pil, maar ik werd helemaal gek van de drang naar zoet eten. ik at voor heen nooit zoet. en door mijn medicijnen had ik juist helemaal geen eetlust meer, maar nu met die pil vrat ik alles wat ik tegenkwam.quote:
Haha, ik heb dat ook wel een beetje, maar tegelijkertijd kan ik het ook wel een beetje loslaten. Als mijn ouders oppassen op dinsdag, doet mijn moeder vaak nog wat dingen in huis, zoals strijken en vouwen (en wassen dus). En de handdoeken zijn dan ook niet gevouwen zoals ik het doe, maar ik ben zo blij dat ze het doet, dat ik daar dan maar overheen kijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
hier stond echt alles in tweevoud. ik heb er ooit wel eens een foto van geplaatst hier. ik heb in een opwelling een maand of twee terug alles wat hier dubbel stond weggegooid. nu staan er nog enkele dingen dubbel. niet meer alles.quote:
zo was het hier vorig jaar ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:03 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb ook overal 2 van. 2 Dezelfde lampjes, 2 fotolijstjes, 2 kandelaars, 2 waxinelichthouders, 2 van die grote houten kaarsenhouders!
ha dat klinkt gewoon luxe!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:06 schreef Ticootje het volgende:
HOPPA
Vrijdag nog een bezichtiging voor een huisje...
Straks heb ik gewoon de keuze?!?!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:06 schreef Ticootje het volgende:
HOPPA
Vrijdag nog een bezichtiging voor een huisje...
Straks heb ik gewoon de keuze?!?!
gewoon van die burago dingen enzo. niks byzondersquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:06 schreef MeNicole2 het volgende:
Wat voor auto's zijn dat dan? Heb 3 jongens
Ik ga zo ook maar Mikael zijn kamer weer even doen. Jongens zijn een dagje met opa en oma mee dus alle tijd!!
Oh jammer. De mijne zijn helemaal gek van Hotwheels!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gewoon van die burago dingen enzo. niks byzonders
dr zitten er een paar van de macdonalds tussen. maar die bedoel je vast niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:10 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Oh jammer. De mijne zijn helemaal gek van Hotwheels!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |